Eetgelegenheid gesloten

Op dit adres zit nu: De Beren

De Hofnar in Maassluis

Corona informatie

Parkeergelegenheid: vrij parkeren voor de deur.

Per bus: 137 - Halte Mgr WM Bekkerslaan, 136 - Halte Mgr WM Bekkerslaan, 132 - Halte Dennendal uitstappen, bus 126 - Halte Mesdaglaan uitstappen.
    Per trein: Maassluis heeft 2 treinstations: Maassluis (1100 meter lopen) en Maassluis-West (1400 meter lopen).

2. Ambiance

1420158748 63
1446620612 71
1481903096 67

1. Sara 15 punten

Het eten is nog steeds van topkwaliteit na de verbouwing en veranderingen..

Een minpuntje vind ik toch wel wat betreft de spareribs. Ik kwam altijd special voor de overheerlijke spareribs naar de Hofnar. Afgelopen week heb ik hier weer gegeten, het was heerlijk, behalve dat de hoeveelheid een heel stuk minder is en de prijzen óók omhoog gegaan zijn! Ik bestelde een large (die ik voorheen altijd had, en je 3 of 4 halve ribben kreeg voorgeschoteld) Nu waren dit 4 kleine mini stukjes... Dit is niet alleen met de spareribs maar ook andere gerechten waar je nu veel meer voor betaald voor een mindere hoeveelheid.

Erg jammer! Jullie waren mijn favoriet!

2. Erg lekker eten, de spareribs zijn mijn favoriet. Ik kom er elke maandag. Helaas is het wel altijd een beetje rumoerig.

3. Gisteren wezen eten met het gezin. We vonden het gezellig maar het was té rumoerig, veel kinderen die heen en weer, herrie makend, rennen tussen tafels en speelhoek (het leek hierdoor wel een speeltuin). Kwaliteit van het eten is goed maar voor de kwaliteit die ze bieden helaas te prijzig. Voorgerecht Parmaham (3 plakjes met 3 stukjes meloen) voor een tientje, Koffie Complét (dubbele espresso met minuscule stukjes gebak uit de koelkast) voor € 7,5... Denk dat we nog wel eens terugkomen maar dan voor een avond onbeperkt spareribs eten (die namelijk erg lekker zijn) zonder voor of nagerecht. Tot slot; anno 2014 en geen kraanwater serveren omdat - volgens (overigens prima) bediening - de prijzen van de frisdrank aan de lage kant zijn in vergelijking met andere horeca kan écht niet meer.

4. Leuke start, verjaardag van mijn zoon. Prettige ontvangst en leuke tafel, so far so good!

Eten duurt wel even maar goed, drinken is er lekker snel. We hadden geen haast.

Maar dan: 1x onbeperkt saté, 2x spareribs, spareribs op McDonald's temperatuur. Alles wordt geleverd, 2 kleine stokjes saté, 1 bakJE patat en salade. Maar gelijk patatjes bijbestellen. Is natuurlijk te weinig voor 3 volwassenen. Saté op, doe maar nog één.

Daar gaat het mis, hélemaal mis. Het duurt, duurt, duurt... Geen patat, geen saté. Spareribs op en nog geen patatjes, gezellig voor bij de koffie misschien? Ook nog geen saté.

Drinken is geen enkel probleem: glas leeg, gelijk iemand aan je tafel voor nog een rondje sap, zonder vragen, heel scherp.

Gevraagd waar de patat blijft: "Het is erg druk mijnheer." Ja, dat snap ik, maar lever dan 2 bakjes patat en een gewone portie saté bij aanvang. Na enig aandringen "Geef ons nu patat!" Kwam de patat, onder protest werd er bij gezegd. 5 minuten later, ja hoor, dan toch een extra sateetje. Laat maar allemaal.

Alles naar wens? Néé, ik wil nu de rekening, saté kan je houden, net als de koffie, extra garnituur en ijsje voor mijn zoon z'n verjaardag!

Bij afrekenen, "Alles naar wens?" Néé, verre van dat, de tafel staat nog vol, maar we zijn weg! Hè jammer, maar doe ik gewoon alles op de rekening zetten, ok? Serveerster kwam nog wel excuses aanbieden. Eerlijk is eerlijk, zij kan er ook niets aan doen. Zij verdient een dikke 8.

Dit is niet de eerste keer dat we de extra (onbeperkte) garnituur bij de koffie kregen. Laatste keer geweest, terwijl er niet zo heel veel keus is in Maassluis. Oh ja, het is het "beste eetcafe in Maassluis". Tsja, even kijken hoeveel eetcafe's er zijn in Maassluis.

Jammer, heel veel gaat goed, alleen is dit een verschrikkelijk irritatiepunt. Zo kan ik ook onbeperkt laten eten.

Als je maar lang genoeg de tijd hebt en niet allemaal tegelijkertijd wilt eten, is dat prima. Anders gewoon wegblijven. Misschien worden ze op scherp gezet. Normaal schrijf ik nooit iets, maar dit was een compleet verziekt diner en verjaardag-etentje van mijn zoon!

Marco

5. Pieter jan

Super voor een gezellig en sfeervol avondje. We hebben er heerlijk gegeten en zeker voor de prijs. Het is prima en sfeervol en het eten is gewoon lekker. Prima voor de prijs en goede bediening. Ga zo door.

6. Leuk ogend restaurant. Wij zijn gegaan voor de "onbeperkte tapas" vanaf 2 personen.
    Eerste ronde was smakelijk, na nog wat extra tapas te hebben bij besteld kregen we maar een kleine hoeveelheid extra. Het wordt niet echt aangemoedigd om hier onbeperkt te eten hoewel het wel wordt aangeboden.
    Soms was de vis wat rauw van binnen en waren de aardappels (patatas bravas) niet goed verwarmd van binnen. Verder smaakte het eten wel aardig.

Met afrekenen klopte de bon niet en hadden wij het gevoel genaaid te worden. Nadat het personeel hierop werd gewezen was hij het "vergeten" maar kon hij het zich nog wel herinneren??

Geen fooi en we gaan hier ook niet meer terug.

7. Bediening heel erg vriendelijk en het eten in vergelijking met de afgelopen tijd echt heel erg goed!! Eindelijk een x lekker gekruid en niet smakeloos! Ik ga nu zeker meerdere keren terug! Reserveren is wel aan te raden!

8. Woensdag 15 aug 2012. Onbeperkt sliptong eten voor € 12,50. We hadden gereserveerd en terecht want er kon niemand meer bij. Bijzonder vriendelijke en beleefde bediening en heel oplettend. We hebben heerlijk genoten van de sliptongetjes, ze waren niet groot maar wel lekker gebakken. Prijs/kwaliteit een 9 en de bediening een 10

9. enzerink

Vele malen eten afgehaald, maar vanavond ronduit slecht. Bijna 40 minuten wachten op een simpele sate maaltijd voor twee. Vlees zeer droog en verbrand. Aardappels zwart. Bar en boos!! Onverwachte drukte in het restaurant is geen excuus.Einde Hofnar voor ons.

Gert Jan Enzerink, Maassluis.

10. Afgelopen weekend daar met gezin gegeten. Jammer dat de zuurkoolstampot heel smakeloos was, veel aardappelen en weinig zuurkool en kruiden. Besteld met gehaktbal, komt er een niet doorbakken speklap, ok vooruit maar, had ik dat maar niet gedaan. De jagerschnitzel was ook heel flauw. Wat jammer allemaal, we zijn hier eerder geweest en toen was het geweldig.

11. Wederom een slechte ervaring in dit restaurant!
    Eten rauw, lauw en heel slechte bediening!!
    Wij komen hier nooit meer

12. Anja Dekker

Met collega's gedineerd. Zeer eenvoudig, fantasieloos diner. Aardige bediening en redelijk goede wijn. Erg veel lawaai en warm in het restaurant.

13. Wij zijn helemaal fan van dit tentje.

Bieden veel extra service (zoals toen ik daar ging vertellen dat ik zwanger was, maakten zij een grote ijstaart met alles erop en eraan)

De sfeer is erg goed en het eten is lekker! Alleen van de vis ben ik niet zo fan in dit tentje. Maar voor een goede biefstuk of salade is het prima.

Gewoon een gezellig eetcafe, waar je ook nog gezellig aan de bar kunt zitten voordat je aan tafel gaat.

14. Geen smaak aan de slibtong en garnalen. Niet voor herhaling vatbaar!

15. Laat op een donderdagavond gegeten. Heerlijke mosselen (provencaals) gegeten, correcte snelle en vriendelijke bediening, Prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed! We komen gauw eens terug.

16. Ik had zelf wel goede doordeweekse ervaringen met dit restaurant maar las hier een aantal niet zo positieve recensies over het weekend en besloot toen eens op een zondag te gaan, en ik kan zeggen dat dit geheel niet tegenviel.

Prima eten en ondanks de drukte correcte bediening en snelle service.

Wel erg druk, dus reserveer vantevoren of kom vroeg!

17. fred en chantal

Lekker eten en erg gezellig.

18. Wij hebben te vaak bij De Hofnar gegeten en dan merk je.

Dat men je gaat kennen en dat je daardoor door het personeel vrijpostig en af en toe onbetamelijk wordt benaderd.

Helaas ziet de keukenbrigade geen kans goudgele frites op tafel te brengen.

'n Tip: controleer je rekening, want het kan gebeuren dat er teveel drankjes genoteerd staan.

De Hofnar heeft voor ons afgedaan.

19. Het eten is niet lekker. De biefstuk was erg taai en de groenten niet gaar. De zaak is warm aangekleed en oogt erg gezellig.

Jammer dat het personeel erg lui en niet echt vriendelijk is. Dit was de 2e maal dat wij daar gegeten hebben en meteen de laatste keer.

Vorige keer met Moederdag was ook een ramp. Koud eten en dat vinden ze heel normaal geloof ik. Als je er iets van zegt, zien ze water branden en geen excuses.

Erg jammer van zo’n gezellige tent. Begrijp ook niet dat er nog steeds mensen zijn die er blijven komen… geen smaak misschien?

20. Wim van Weelden

We waren afgelopen weekend in De Hofnar Maasssluis.

Wat een sfeervolle zaak. Geweldig vriendelijke bediening en het eten was prima.

Goede prijs kwaliteitsverhouding.

We komen zeker terug.

21. anoniem

Onze ervaring is dat je beter niet in de weekenden kunt komen. Door de weeks is het nog wel lekker en gezellig maar in het weekend is het helemaal pet met het eten en de bediening.

22. de sliptong bestond alleen uit graat. Werd wel vervangen maar toen waren de tafelgenoten al klaar met hun maal. Geen excuses, men vindt dat daar blijkbaar normaal

23. Zeer gezellige uitstraling, eten is uit de kunst en de bediening krijgt van mij een Pluim! Ga zo door Hofnar!

24. Goed eten, gezellige sfeer.

25. Het eten was koud, de bediening was afwezig. Een plek om nooit meer terug te gaan. Een echte afrader.

26. eten te koud personeel niet altijd alert en voor klachten over je eten doen ze moeilijk