Parkeergelegenheid gratis achter de zaak.

Bushalte 5 min van de zaak, treinstation 15 min van de zaak.

Knusse huiskamersfeer, persoonlijke bediening. Verse produkten die met passie bereid worden door chef Martin. Goede en kwalitatieve wijnen. kortom een sfeer waar je je thuisvoelt.Verder ook mogelijkheden voor bruiloften,feesten en catering. tot ziens. Jolanda en Martin.

• Buffet: € 15,00

1353892036 93
1361991523 93
1378190497 85
1511832030 90
1519931517 90
1532080748 90

1. Els Koffeman

We hebben een superavond gehad in een mega gezellige “huiselijke” sfeer! Zeer uitgebreide menukaart, voor ieder wat wils en de extra gerechten buiten de kaart om werden met vol overgave medegedeeld en waren verrassend lekker! Passend bier / wijntje bij het juiste gerecht en zeer vriendelijk enthousiast personeel die de avond compleet maakten. Een echte aanrader en we komen zeker terug! We voelden ons erg welkom en zijn op onze wenken bediend! Top!

2. antoinette dupon

Dit restaurant is echt een topper!
    Lieve bedienig, erg goed eten TOP KOK.
    Wordt met liefde gekookt.
    Echt een aanrader.

3. Rene Wubben

Absoluut aanbevolen! Een goede combinatie van kwaliteits gerechten, variatie en heel leuk menu. Daarnaast hele persoonlijke service met prima prijs kaartje. Wij komen graag terug.

4. Heerlijk gegeten vanavond, gezellige ontspannen sfeer en prachtige gerechten. Top wij gaan zeker nog eens terug. Super gastvrouw waar je je welkom voelt.

5. Lekker eten, gezellige sfeer en dito bediening! Tot de volgende keer.

6. H.j. Mostert

Weer heerlijk gegeten! We waren echt een avondje uit.

7. Fam de Bakker

Wij hebben ons 12,5 jarig huwelijk hier met 8 gasten gevierd. En wat een fijn feestje was dit! Bij binnenkomst werden we persoonlijk begroet en naar onze gereedstaande tafel geleid. Op tafel stond een prachtig boeketje bloemen en een kaart met de felicitaties namens het hele team voor ons. Dat was een plezierige verrassing.

We hebben genoten van de welkomstcocktail die zowel in een alcoholische als non-alcoholische variant werd geschonken. Top voor de bob’s!

Top was ook het eten! Superverse producten, (scharrel)vlees waarvan men weet waar het vandaan komt, heerlijke wijnen en zalige desserts!
    Aan het eind van de avond kregen we een bonbon die met honingtomaat was gemaakt. Heel lekker!

De bedoening is eveneens uitstekend. Persoonlijk, altijd in de buurt om de wens bijna eerder dan de gast te weten. Echte vakvrouwen!

Wij hebben een topavond gehad en komen absoluut vaker terug.

8. Het eten is van zeer hoge kwaliteit en de bediening is erg warm en gezellig. Je bent echt een avondje uit en wordt erg verwend. Omdat het mijn verjaardag was, kregen we ook nog een overheerlijk dessert aangeboden door hen. Kortom een avond om niet te vergeten. Een dikke aanrader dus!

9. P. Buis

Uitstekend eten, zeer vriendelijke bediening.
    Prima!

10. Zondag met 5pers heerlijk gegeten. Zoals gewoonlijk. Het was allemaal ruim voldoende, eigenlijk te veel.

11. Heerlijk gegeten met z’n zessen. Ruime porties, prima bediening en ruime zit. Gaan zeker nog eens terug.

12. Gert Eijsberg

Geweldige avond gehad en heerlijk gegeten.

13. Harry kapteijn

Heerlijk gegeten, super verse groente, leuk gepresenteerd gezellige ontvangst.
    Lekkere huiswijn.

14. Karel en Corine Dubbeld

Voor de eerste keer (en niet de laatste) keer hier gegeten. Eerst een heerlijke amuse van het huis. Daarna heerlijk voorgerecht, carpaccio en vitella tonato. Het hoofdgerecht, stoofpot lamsvlees en een duo van varkenshaas en tournedos. Als afsluiter een heerlijke kaasplank. Een kok met drie BIG green eggs in de keuken kan bij mij sowieso al niet kapot 😊

15. Hermien van Rijsoort

Ontzettend lekker gegeten voor een normale prijs!

16. Yvonne van de Wetering-van Vliet

We hebben weer geweldig goed gegeten. Sfeer is altijd gemoedelijk en zo ook de bediening. We komen graag weer terug. Tot ziens.

17. Als regelmatige bezoekers valt ons een ding onmiddelijk op, dat er veel aandacht wordt besteed aan verse groenten, voor ons zeer belangrijk, bij andere restaurants is dit vaak een ondergeschoven kindje. Totaal plaatje, huiselijk, vriendelijk, goede service en een goede prijs, kwaliteit verhouding.

18. Ph. Noordam

Erg lekker en hoeveelheid ruim voldoende. Goede tijdfasering tussen de gerechten door. Zeer attente service.

19. Heerlijk gegeten en zo gezellig!

20. Leuk verwelkomd met heerlijke amuse heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader

21. Mijn vrouw en ik) komen hier niet erg vaak maar wel regelmatig, meestal met persoonlijke feestelijke achtergrond, omdat hier culinair succes is verzekerd met een gemoedelijke sfeer.
    Dit bleek onlangs op 12 augustus j.l. toen mij door de chief cook Martin hoogst persoonlijk mijn favoriete "Blauwpijper" (scheepvaartmaatschappij) menu werd geserveerd, hetgeen mij die avond, met enige emotie, terugvoerde naar de jaren 60/70.
    Dit nostalgische hoogstandje mag ik waarderen met een 10 met nog een extra plusje voor chef kok Martin (en Jolanda) voor hun speciale service.
    Hier geldt nog steeds: Klant is koning!

22. Gezellig informeel restaurant waar je gastvrij onthaalt wordt. Voortreffelijk eten met een goed glas wijn.

23. Heerlijk gegeten in een gezellige tent die gerund wordt door mensen die hun vak verstaan. Ongedwongen en huiselijke sfeer waar je het gevoel hebt dat je gast bent en waar voor je geld krijgt. Zeker een aanrader.

24. Jacqueline

Je bent echt gast en voelt je welkom. Heerlijke amuse van 't huis en op de menukaart voor ieder wat wils. Alles vers en ruim voldoende. Je merkt aan alles dat ze het de gasten naar de zin willen maken.

25. We hebben afgelopen zondag super lekker gegeten. Omdat het Moederdag was werden we ontvangen met een glaasje prosecco. Als amuse werd een heerlijke aspergesoep geserveerd met brood en smeersels. De gamba's piri piri waren zoals altijd een grandioos entree. De kabeljauw en de zeewolf waren een streling voor de smaakpapillen. De sfeer was buitengewoon goed want Feyenoord was landskampioen geworden en dat werd uitbundig gevierd. Erg gezellig. Na afloop kregen we bij de koffie een Feyenoord tompouce. Bij het vertrek kregen de dames ook nog een doosje met 2 bonbons. De service was ook nu, zoals altijd, uitstekend. Kortom een topavond in een toprestaurant.

26. Jacques Clemens

Gisteren met m'n familie gezellig gegeten, zondagavond toch wel redelijk bezet en een gezellige sfeer. Gastvrij ontvangen, zelf een praatje maken nam de gastvrouw de tijd voor. We hebben het ervaren als een top avondje uit.

27. G. de Bruijn

Gisteren met ons gezin gegeten bij brasserie de Lantaern. We zijn gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Wat best een beetje jammer was, dat er nog maar 1 ander tafelttje bezet was, waardoor er een andere sfeer was dan als de Brasserie vol zou hebben gezeten. Dit verdient de Brasserie niet. Het is zeker voor herhaling vatbaar, dit was onze eerste kennismaking met de Brasserie.

28. Paul en Irene Langenhuijsen

Super in 1 woord. Gastvrij, gezellig, heerlijk eten.

29. franka Holtkamp

Heerlijk gegeten, goede gerechten en erg lekker met wijnarrangement.
    Goede kwaliteit/prijs verhouding.

30. Theo en Nancy

Kerstavond hier heerlijk gegeten. Goede sfeer, gezellige en attente bediening. Niks mis mee. Zeker voor herhaling vatbaar 👍

31. Heerlijk gegeten, ruim voldoende... aanrader!!

32. Marian en Peet

Leuk restaurantje in de huiskamersfeer.
    Heerlijk gegeten. Porties zijn ruim voldoende
    3 Gangen keuzemenu is zeer aan te bevelen.

33. Ria en Jos

Als je de recensies van de Lantaern leest zonder dat je er geweest bent, krijg je het idee dat het allemaal niet waar kan zijn. Na 9 november weten we uit eigen ervaring dat woorden eigenlijk te kort schieten om deze smaakbeleving te omschrijven. Gewoon net als wij de proef op de som nemen en je lekker laten verwennen. Je zult er geen spijt van krijgen. Ga zo door.

34. Heerlijk gegeten en gedronken, top kwaliteit voor een lage prijs. Nagerecht van de nieuwe kaart is een kunstwerk😜

35. Daniëlle Stolk

Heerlijk gegeten bij Martin & Jolanda!!
    Wat een super gezellig restaurant, echt een huiskamersfeertje waar er nog echt persoonlijke aandacht is voor de klant, echt top!!
    We komen zeker nog terug bij jullie.

36. Prima eten in een gezellige huiskamersfeer.

37. Wij hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Dus tot gauw.

38. Fam. Driesen

Zaterdagavond hier lekker en gezellig gedineerd in een ongedwongen sfeer.
    Het eten en de service zijn ook erg goed en het is ook fijn dat er glutenvrije maaltijden verkrijgbaar zijn en dat er honden zijn toegestaan.

Wij hadden als voorgerecht de Carpaccio en het Vispannetje genomen en als hoofdgerecht de Ossenhaas en de Vistrio, zijn zeker aan te raden!
    Als dessert wilden we eigenlijk iets wat niet op de kaart stond, maar ook dat is totaal geen probleem en je kunt gewoon de dingen die je lekker vindt met elkaar combineren.

Komen zeker nog een keertje terug, blijf zo doorgaan!!

39. Jan van Leeuwen

Met veel restauranrtervaring ga ik toch regelmatig dineren bij "De Lantaern". Wat mij betreft zou ik dat wel elke avond willen doen. Martin en Jolanda zijn een zeer goed horeca duo. De klant is koning. Ik hoop er nog heel vaak te komen. Grote klasse!!!
    Jan.

40. P.M. Sperling-Herwig

Heel gezellig. Goede verzorging. Gedacht aan moeilijk lopende gasten met bv extra handvat bij een opstapje.

41. Wilko Schenk

Het was goed vertoeven in de Lantaern. Goede sfeer, leuke bediening en dat voor een goede prijs. Het eten was heerlijk. We komen zéker terug!

42. Wij zijn gisteren als fijn proevers wezen dineren in de Lantaarn wij hebben gekozen voor het witte goud (Asperge)

Mijn vrouw had gekozen met zalm en ik met ham compleet. Het was top; vers en zeer goed op smaak.

Tevens was de gastvrouw zeer vriendelijk en zorgzaam voor de klanten en dat missen wij wel eens bij andere restaurants in de regio.

43. N.Vermeer

Alles keurig op tijd, het eten was erg lekker.

44. Super gezellig restaurant, het eten was ook heerlijk. En wat ook fijn is er zat groenten bij. Voorafje was heerlijk en zo leuk een mini gebakken ei (het was een kwartel ei).

45. nanda spies

1e paasdag in de lantaern gegeten met z'n zessen. Zeer vriendelijke bediening, smakelijk gelachen met hem, wat wij ook niet onbelangrijk vinden.
    Heerlijk gegeten met een witlofsoepje als amuse, dat was goed te doen, je proefde nog echt dat bittertje van de witlof. We hebben gamba's en carpaccio gegeten en vis en de diamanthaas. Was prima te doen, al zouden er 2 een andere saus hebben gekozen bij het vlees maar dat is denk smaken verschillen. Als toetjes koffie, crème brûlée, tart tatin, en ijs met advokaat en saus.
    We hebben een gezellige avond gehad mede dankzij jullie. Bedankt Martin, Jolanda en Peter en tot de volgende keer.
    Fam. Spies

46. Jaap en Margit

Wij hadden samen onze verjaardag te vieren met familie en dus leek de Lataern het proberen waard. Heerlijk gegeten! Eers een leuke verrassing van het huis, die voortreffelijk smaakte. De sfeer is ongedwongen en de bediening vriendelijk en spontaan. Precies wat bij ons past. Kortom, wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. Tot de volgende keer.

47. Cees en Wil

Wij hadden iets te vieren en hebben heerlijk gegeten. Gezellige bediening en sfeervol restaurant. In de loop van de avond zijn we nog even terug gegaan om koffie te drinken. De koffie kregen we aangeboden door het "huis" omdat we iets te vieren hadden!! Waar vind je dit nog! Wat een lief gebaar. Lieve mensen nogmaals bedankt en we komen zeker terug.

49. Wij zijn hier een aantal keren gaan eten. Steeds een wisselende kaart afhankelijk van het seizoen, een erg leuke en spontane bediening met een erg goede chef in de keuken. De prijs is zeer redelijk maar alles is heerlijk. Juiste porties. Verheug me op ons volgende bezoek.

50. Mijn vrouw en Ik zijn fijnproevers, wij maken gebruik van restaurants in geheel Zuid-Holland. Wij vonden dat de Lantaern in Maassluis zeer goed is. Het vlees en vis van een zeer goede kwaliteit en zeker vers. Ook het voorgerecht was zeer smakelijk en vers. En een gezellige sfeer met een zeer vriendelijke bediening. Tevens een normale prijs voor hoge kwaliteit. Dus voor ons een 10.

51. marjan en ad

Nu een paar keer gegeten en het was echt super lekker en ontzettend gezellig

52. Jaap 29 punten

Martin als een zeer goed kok leren kennen. Met zijn kookkunsten is het puur genieten.

53. Margreet Strik

54. Koos van Leeuwen

Al meerdere keren heb ik hier gedineerd en elke keer valt weer op met hoeveel kennis en passie het eten wordt bereid en hoe persoonlijk en toch zakelijk de bediening is. Hoewel ik altijd kritisch ben over voedsel en service, ik kook namelijk zelf graag voor gezelschappen, maar kan maar niet bedenken wat er nog beter zou kunnen. Ik zal er zeker nog vaker komen.

55. Tweede kerstdag met de familie gegeten in De Lantaern. De huiselijke sfeer, gastvrijheid en het heerlijke eten hebben onze Kerst nog mooier gemaakt.

56. Recent gegeten met 6 personen. Het eten was heerlijk, smaakvol, compleet! Alle zes de gerechten! Sfeer was super gezellig, vriendelijke bediening. Je voelt je zeer op het gemak. Kortom, een echte aanrader! Gaan we zeker weer naar terug! Jopie.

57. Het was een groot plezier om in De Lantaarn te dineren, samen met vrienden uit Friesland, de sfeer is zeer gezellig, perfect gedekte tafels, en de bediening van de gastvrouw is perfect zodat je je erg thuis voelt. De keuken leverde een prestatie, alles was voortreffelijk, groot compliment. Het is zeker dat wij snel weer eens gaan dineren.
    mvg Familie Lodder

58. strikkie

Heerlijk al een paar maal gegeten en de kwaliteit blijft super of je nu an de kaart eet of het maand menu besteld, veel aandacht aan de producten en gezellige bediening. Eigenlijk zou ik 4 x een 10 willen geven maar moet hier echt nog even mee wachten, misschien als ik er nog een keer of 4 ben geweest. Dit restaurant is een aanwinst !

59. john van puijenbroek

We zijn er al 3 keer wezen eten, ze hebben goede keuzes op de kaart en het eten is er heerlijk. Het wordt mooi opgediend en
    de bediening is top en de sfeer is er prima. Een echte aanrader.

60. Gisteravond daar met 6 personen gegeten.
    Een groot compliment voor de kok.
    Een top prestatie geen opsmuk maar gewoon kwaliteit.
    Super lekker schol kakel vers. vlees mooie kwaliteit.
    Gewoon een leuke zaak .
    Gast vrouw vriendelijk en niks is teveel. Kortom ga deze zaak bezoeken en u heeft zeker geen spijt.

Fam Vrolijk v/d Maarel v/d Sar