ma 12:00 - 01:00
di 12:00 - 01:00

ma 12:00 - 01:00
di 12:00 - 01:00

1. Een frituur van wereldklasse, alles smaakt overheerlijk. Alleen jammer van de lange wachttijd, maar dat is normaal als het overloopt van de hongerige klanten.

2. An 1152 punten

Op een woensdagnacht met een paar mensen nog zin in een lekkere snack. We hadden inmiddels best wat afgereden, op zoek naar een plekje waar we nog iets konden eten. Het was al voorbij 2u en dus was Cité normaal gesloten, maar we hadden geluk: er brandde nog licht en de deur stond open. Eindelijk iets gevonden!

We gingen naar binnen en vroegen of we nog iets konden bestellen. De eigenaar zei dat hij gerust nog wat frietjes voor ons kon voorbakken en dat we mochten bestellen. Heel vriendelijk dat hij die moeite nog wou doen, ook al was hij normaal gesloten!

Goed, bestelling doorgegeven, waaronder ook Bicky Burgers. De eigenaar liet beleefd weten dat de Bicky uitjes helaas op waren en dat we iets anders mochten bestellen. Maar voor ons geen probleem. We gingen zitten aan een tafeltje en na even wachten (logisch, want de frietjes moesten nog voorgebakken worden), kregen we onze bestelling. Echt lekker! Bicky Burger broodje was lekker krokant, maar niet te droog. Jammer van de Bicky uitjes, maar goed dit wisten we op voorhand. Ook de frietjes smaakten heerlijk!

De zaak zelf was vanbinnen erg proper en modern ingericht. Leuke kleuren! De prijs is zowat gelijk andere snackbars, dus niet per se duur of goedkoop, maar gezien hij normaal gesloten was en het ons echt had gesmaakt, zeker een 8 waard.