De Karbonkel in Maasmechelen

1514320143 26
1520105891 27
1551927502 21
1554820375 22

1. Service was vanaf het begin al nogal onenthousiast. Het eten was lekker, maar er werd zonder ook maar iets te zeggen een ander gerecht afgerekend dan wat wij besteld hadden. Uiteindelijk 6 euro extra kwijt zonder het aan te kaarten of mee te delen. We zijn hiervoor teruggegaan, maar het was blijkbaar onze schuld. Geen aanrader.

2. Rogier Dusoswa

De naam doet vermoeden dat dit een ‘Bistro’ betreft, niets is minder waar. Een hamburger uit de frituur eet ik hooguit in een snackbar, niet in een restaurant als deze. De prijs/kwaliteit is dan ook volledig uit balans. Zelden zo slecht gegeten, dit is is ronduit schandalig!

3. Pauly-Felix A.

Vinden het wel goed en vinden het jammer van al die negatieve recensies.
    Zijn altijd even vriendelijk, natuurlijk wanneer het zeer druk is kan je geen lange babbel verwachten. Eten was er ook altijd lekker, hopen er nog dikwijls te mogen komen.

4. Bezoeker

Erg slechte en lakse bediening. Zelf moeten roepen voor bediening en we kregen er niets eens “hoi” of “goeiedag” uit. Na het vragen van de kaart werd deze op de tafel gegooid alsof het nogal vervelend was dat we daar überhaupt om vroegen. We hebben wederom lang moeten wachten om iets te kunnen bestellen en we zijn zelfs gewoon gegaan. Ik hoef toch niet te smeken om alsjeblieft iets te kunnen bestellen.

Ook vroeger hier geweest toen was de ervaring ook echt niet goed. We konden niet eens betalen met de pin! Geen idee of dat inmiddels veranderd is maar dat was toen echt vervelend.

Kortom, na paar jaar een nieuwe kans gegeven te hebben kom ik hier niet meer terug. Echt geen zin in dit soort zaken waarin je als last word gezien ipv je broodwinning.

Goeie tip! Zoek iets anders!

5. We komen wat drinken. Gezellig een wijntje en vragen er frietjes bij. Nee dit kan niet…
    Maar in het menu staat frietjes €3?
    Het antwoord: Alleen als je eten besteld, krijg je extra frietjes voor €3
    Really?

1,7
  6. Neyens lizette

7. Gisterenmiddag heb ik bij jullie gegeten, Broodje tonijn en een Spaghetti Carbonara gekozen.

Het broodje tonijn mag de naam ECHT niet dragen. Ciabatta met een laagje tonijn zo dun dat ik het niet eens geproefd heb, echt schandalig.
    Wanneer je dit bij een frietzaak voor € 2 besteld ok maar voor € 6 euro mag je toch iets meer verwachten.
    Toen ik er een opmerking over maakte was het enige wat gezegd werd : Ja dat vind ik ook, ik zal het doorgeven.
    Over de Carbonara hebben we maar niets gezegd, dreef in de olie en saus was klonterig.

Het zou wel prettig zijn wanneer je klacht serieus genomen wordt.

Voor mij geen Karbonkel meer hoe druk het dan ook is bij de restaurants in de outlet dan maar in de rij wachten voor een tafeltje daar.

8. Zeer onbeschofte benadering toen wij aangaven dat de salade lardons niet lekker was, doordat de kok het bakvet van het spek over de salade had geschonken. Meneer de eigenaar gooide het wisselgeld op tafel en liep weg terwijl wij nog aan het praten waren.

9. Mooie locatie met een sfeervol terras, maar wat een waardeloze bediening. Met 5 man geweest. Drinken hebben we lang op moeten wachten. Eten kwam maar 5 minuten later. Dus heel snel. Ze waren alleen een man vergeten. Kan gebeuren, maar geen sorry. De pasteitjes waren niet goed, de saus was klonterig. M.a.w. niet goed opgewarmd, want vers was het niet. Ook hier melding van gemaakt. Maar helaas er werd niets mee gedaan. Ook wederom geen sorry. Het terras was half vol, maar tijdens ons bezoek zijn er zeker 5-6 stellen vertrokken omdat de bediening te langzaam was en de helft op de kaart niet besteld kon worden. Als deze zaak van mij was wist ik het wel. Zonde om het zo slecht te doen, want op een locatie als deze moet je top kunnen draaien mits het eten en de bediening goed zijn.

Eeuwig zonde dus. ik zou zeggen Karbonkel, doe er iets aan. Wij komen in ieder geval nooit meer terug.

10. Ook wij dachten door het aantal aanwezigen dat het wel in orde zou zijn, gezien een restaurant waar veel lege plaatsen zijn niet altijd een goed voorteken is.

Het begon al met de bestelling van het drinken toen onze vriend gevraagd had om een cola met ijsblokjes, deze werd gebracht zonder en in de ice tea wel, en na het nogmaals vragen om aub een beetje ijs voor de cola kregen we als antwoord dat de ijsmachine stuk was. Bij het plaatsen van de bestekken werd de ice tea van mijn partner over mij gekieperd, en geen woord van verontschuldiging of niets, gewoon baf, een andere ice tea en voor mij drie servetten om mij droog te deppen. Ik had als diabetes patiënt een beetje meer insuline toegediend met de bedoeling nog een dessert te nuttigen na onze maaltijd. Toen wij die wilden bestellen kregen we als antwoord dat er nu geen desserts gegeven werden. Wij dachten geen probleem we nemen er wel een bij de concurrent, en vroegen dus om af te rekenen. Na 35 minuten hadden we nog steeds geen rekening en door dat ik zeer snel werkende insuline gebruik heb ik voor we op de beoogde plaats voor het dessert te nemen glucose moeten innemen daar ik reeds onwel werd.

Dus een goede raad, vergewis je eerst of er ijs, dessert, en vlotte bediening zal zijn voor je de stap zet om je te laten verleiden door de vele aanwezige gasten, ik in elk geval niet meer.

11. Een maaltijdsalade gekozen met scampi's. De gemengde sla en pijnboompitten dreven in een mix van boter en olie. Totaal niet de bedoeling als je voor een lichte maaltijd kiest. Aangegeven bij de ober die zei dat 't normaal ook niet zo vet was. Vervolgens viel 't stil en kwam er geen enkel aanbod. Zeer ontevreden naar buiten gelopen.

12. Dat het bestelde eten al na vijf minuten geserveerd werd was al een teken aan de wand. De salade met zalm en garnalen was letterlijk wat salade met hier en daar een garnaal en een stukje zalm. Wok en vol au vent kunnen onmogelijk vers geweest zijn. Bediening liet ook te wensen over. Geen aanrader!

13. Een fijn weekend Genk afgesloten bij Karbonkel. Het was er erg druk dus wij dachten moet goed zijn. Wat een afknapper! Geen woorden voor... Tomatensoep was vreselijk smaakloos uit een lang houdbaarpak. Hier wat van gezegd maar er werd niets mee gedaan. Qroque Monsier voor €7,50 bleek een hele kleine tosti te zijn. Veel te duur en geen smaak... Jammer!

1,1
  14. Esther Meessen
    Vertaal van English naar Nederlands

Tijdens binnenkomst alle obers die er waren kunnen kennelijk geen goede avond zeggen of laten merken dat je welkom bent. Beide een cheeseburger ratels voor het gemak, krijg je een burger die in de frituur nog niet over de toonbank gaat. De hamburger was gewoon het goedkoopste merk van bij de groothandel. Frites die erbij geserveerd waren zijn te lang gebakken en het vet druipte eraf.

Vervolgens wordt er gevraagd wat je van je eten vond en geef je aan dat dit niet waarde voor het geld is en geeft de ober aan dat er die dag zoveel burgers verkocht zijn dat dit echt niet waar is en loopt weg. Geen sorry of andere oplossing. In Maasmechelen village verkochten ze burgers voor 20€ dus ja wat denkt u wel niet geeft hij als antwoord.
    Personeel is hier echt arrogant en als je kritiek geeft krijg je een grote mond.

Dit is gewoon niet gastvrij en als je alleen geld wilt verdienen moet de eigenaar wat anders gaan doen want dit is gewoon niet oke! Veel te duur en kwaliteit van alles ver te zoeken. Eigenaar maakt alleen gebruik ervan dat er weinig anders in de buurt ligt.

15. In tegenstelling tot de onderstaande recensies kan ik niet anders zeggen dat het een zeer leuke en goede zaak is. Als het druk is kan het altijd iets langer duren maar bij hen is het niet langer dan normaal. De kaart is goed en het eten prima in verhouding tot de prijs. ik heb geen verveelde of vervelende obers gezien zij waren zeer vriendelijk en correct. ik kan maar 1 ding zeggen dat het zeker nog een bezoekje waard zal zijn.

16. Dit is de meest arrogante tent die ik ooit heb meegemaakt. Ik ben er al diverse keren ivm een bioscoopbezoek geweest. Dus ik weet waar ik over praat. De obers staan te niksen, heten je niet welkom en laten je gewoon verrekken. Een wachttijd van 25 minuten op je eerste contact met de ober is vrij normaal. Met de meest minachtende blik wordt je bestelling opgenomen door deze figuren. Als je geluk hebt bezorgen ze in een keer hetgeen je ook besteld hebt. Je ziet als je de zaak observeert dat het aan iedere tafel wel fout gaat. Ook zie je regelmatig tafels boos vertrekken die niet 25 minuten op hun welkom kunnen wachten.

Een menukaart die op iedere pagina bomvol met reclame staat, zegt mij dat de zaak niet heel goed draait. Een dringende tip aan de bedrijfsleiding, pas in godennaam jullie beleid aan, en ontsla al uw personeel. En begin overnieuw. Zorg ook dat er meer pc's komen om bestellingen in te voeren, de obers staan met regelmaat met 3 tot 4 man te wachten op 1 pc..

17. Daar we een koets bijhadden plaatsten we ons aan de buitenste tafels van het terras. Toen na 25 minuten nog steeds niemand de bestelling was komen opnemen, ging ik naar de ober en maakte hierover een opmerking! We kregen als antwoord dat we maar dichterbij moesten gaan zitten dat ze ons dan wel zouden helpen en dat we moesten zwijgen anders kregen we helemaal niets?! We zijn vertrokken zonder te consumeren en ons, wel ons zien ze NOOIT meer terug!