Nieuwste foto's in Maasmechelen

Laatste updates in Maasmechelen

1. Moors Elly's profielfoto
    Moors Elly heeft een recensie geschreven voor De Karbonkel

Moors Elly

Kleine stukjes glas in mijn visburger! Het personeel reageerde onverschillig, de manager was afwezig. Enkel een dame uit de keuken was bezorgd, maar allen beweerden dat het niet aan hun lag?! De visburger en gemengde sla is voorverpakt! Is dit een restaurant? En ik heb het mogen betalen.
    Al bij het binnenkomen was het personeel gelaten en onvriendelijk, ik werd totaal genegeerd totdat mijn man erbij kwam. Ze zijn niet opgeleid voor de horeca.
    Hier kom ik nooit meer!

2. lenny's profielfoto
    lenny heeft een recensie geschreven voor Bruno's Foodcorner

Pizza's zijn altijd goede kwaliteit.
    Ze zijn 1 keer vergeten mijn online bestelde pizza te bereiden, extra topping gratis gekregen als compensatie. Zeer goede zaak.

3. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Huize Jammeties

Onvriendelijk personeel. Wafels waren niet gaar. Toen we er iets van zeiden werd dat niet gewaardeerd. De kok zei: ik kan er niks aan doen dat jullie niet weten hoe Belgische wafels smaken. Dat weten we heel goed maar bij deze proefde je het beslag nog.
    Niet voor herhaling vatbaar.

4. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Huize Jammeties

Onvriendelijk personeel. Wafels waren aan de binnenkant niet gaar. Toen we er iets van zeiden werd dat niet gewaardeerd. De kok zei: ik kan er niks aan doen dat jullie niet weten hoe Belgische wafels smaken. Dat weten we heel goed maar bij deze proefde je het beslag nog.
    Niet voor herhaling vatbaar.

5. T.K.'s profielfoto
    T.K. heeft een recensie geschreven voor De Karbonkel

Er leken ons nieuwe eigenaars te zijn. Bediening was vriendelijk, maar rommelig en onervaren.
    Van het moment dat het drukker werd, werd het chaotischer. We zagen verkeerde bestellingen aan tafel gebracht of in ons geval zelfs niets. Er liep constant een man rond in de zaal, maar wat zijn taak is, is niet echt duidelijk. Het enige wat hij doet is menu kaarten van de tafels weghalen en roepen op de bediening dat ze moeten komen. Nog werk aan de winkel dus

6. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Ristorante Da Lidia

Trekt werkelijk op niets. Duur, vettig en heeft niets met Italië te maken. Nog nooit een risotto gegeten die zo dreef in de olie! Spijtig maar helaas. De wijn was lekker maar ja daar hebben ze zelf weinig invloed op. Vriendelijke bediening mag ik wel zeggen al maakt dat niet alles goed.

1,6
  7. Eline hermans's profielfoto
    Eline hermans heeft een recensie geschreven voor Ristorante Da Lidia

Eline hermans

Zo jammer, aardige bediening, maar de repuatie is gedateerd, we hadden ons erg verheugd, maar er is niks speciaals meer aan het eten. Jammer genoeg bleven ook bij n 2e keer de garnalen zo melig. De wijn was goed, maar de prijs kwaliteit van de gerechten was werkelijk niet in verhouding. Zeer zeer spijtig. Ik klaag nooit, maar dit is echt niet in verhouding.

2,6
  8. Frank Callewaert's profielfoto
    Frank Callewaert heeft gereageerd op een recensie van Hellas

Nee Ann ik ben niet verkeerd, het gaat duidelijk over de zaak in de pauwengraaf.
    En wat is is het was zo NIET vers OP GEWARMDE VIS .

9. ann's profielfoto
    ann heeft gereageerd op een recensie van Hellas

Misschien eerst kijken waar voor dat je gaat oordelen? Callewaert.., mensen dat er alles uit halen of voor doen krijgen hier echt geen goed gevoel bij dank u wel.

10. ann's profielfoto
    ann heeft gereageerd op een recensie van Hellas

Beste Callewaert, na alles te bekijken merken wij dat je een verkeerde Grieks Restaurant hellas voor je mening hebt, dus niet in Maasmechelen? Zet dit even recht aub.

11. ann's profielfoto

12. ann's profielfoto
    ann heeft gereageerd op een recensie van Hellas

Dat vind ik echt zever, krijg je alles vers en aan een goede prijs, krijg die zelfde in Maastricht aan die prijs? Of steek de grens niet over ;) x

13. Callewaert's profielfoto
    Callewaert heeft een recensie geschreven voor Hellas

Callewaert

Het was gewoon slecht.
    Kalamaris niet vers (opgewarmd) echt slecht.
    Sardines idem dito (droog als een kurk).
    Ik ga nooit meer terug.
    Zou zeggen tegen de eigenaar ga eens naar de concurrent in Maastricht… zo moet het.

1,7
  14. Tatti's profielfoto
    Tatti heeft een recensie geschreven voor De Karbonkel

Onlangs in het weekend 2 dagen geweest, heel tevreden. Het personeel was vriendelijk en zowel het drinken als het eten kwamen snel aan tafel en waren lekker en vers. Heel positief over mijn koffie verkeerd, waar koffie te proeven was, en niet enkel warme melk, top.

15. Leo's profielfoto
    Leo heeft een recensie geschreven voor Aspermans

Wij drinken regelmatig een kopje koffie bij Aspermans. Erg lekkere koffie, aangevuld met een klein lekkernijtje en de altijd aanwezige heel prettige en attente bediening.
    Ook de maaltijden die we hier wel eens nuttigen zijn altijd van goede kwaliteit en kwantiteit.
    Er is een veelzijdige keuze in kleinere en grotere gerechten, eenvoudig en sjiek. En met de attente bediening erbij is het hier altijd prettig vertoeven.
    Prijzen zijn alleszins redelijk.

16. Valere's profielfoto
    Valere heeft een recensie geschreven voor Frituur Lydia

Lekkere frietjes. Klantvriendelijk. Het personeel is niet erg spraakzaam. Voor de rest toffe frituur.

17. Gianni loco's profielfoto
    Gianni loco heeft gereageerd op een recensie van Frituur Lydia

Ja man vindt ik ook :]

18. Horrix marc's profielfoto
    Horrix marc heeft gereageerd op een recensie van 't Salamanderke

Maar goed dat mensen als jullie niet meer komen. Iedereen in er tevreden over eten, bediening en prijs. Jullie zijn blijkbaar mensen die met een gouden lepel eten.

19. Timmermans Ronny's profielfoto
    Timmermans Ronny heeft een recensie geschreven voor 't Onderste Eind

Timmermans Ronny

We zijn de eerste keer tapas komen eten, amai, zo lekker, het verassingsmenu gekozen, elke gang was inderdaad een verassing, veel vis, daar zijn we sowieso fan van, de bediening was vriendelijk, zaten in de gezellige binnentuin, een aanrader, alleen de muziek mocht aangepast zijn!

20. Rudy's profielfoto
    Rudy heeft een recensie geschreven voor Frituur Lydia

Wij gaan regelmatig eten bij frituur Lidia sinds dag een bij de opening.
    En zijn zeer tevreden over de etenswaar en bakwijze… Zeker ook voldoende frietjes.
    Service is zeer vlotjes en vriendelijk.
    Ik lees ook ervaringen invb verkeerde bestelling… Kan wel gebeuren, bij zo'n druk frituurke!
    Wees ook als klant een vriendelijk, naar de mensen die U ZO GOED ALS MOGELIJK proberen te bedienen. Klant is wel koning, maar Baas is blijft Keizer…