3. Betalen American Express Master Card Visa pin

1. Meest slechte pizza's ooit. Bodem is gelijk aan de doos (smaak). Prijs 22,00 voor een micro en midi pizza ook te hoog, eenmalig, nooit meer!

2. An 1016 punten

Wij gaan geregeld op woensdag een pizza halen bij Bruno's in Maasmechelen, dan is het namelijk pizzadag. De pizza's daar zijn erg lekker: geen te dikke bodem, voldoende belegd en lekker gebakken.
    Qua sfeer is het niet mis, zeker niet als je bedenkt dat het eigenlijk een tankstation is. In het eetgedeelte staan een paar tafels en stoelen voor wie daar blijft eten.
    Service is een beetje afhankelijk van de drukte, wat ook normaal is. Als het er erg druk is, zijn ze nog steeds vriendelijk en beleefd, maar meer gehaast. Daar heb ik zeker en vast begrip voor. Ze doen duidelijk hun best.
    Prijs/kwaliteit is niet super, maar zeker ook niet slecht. Gewoon ok, wat je ongeveer op andere plaatsen betaalt.
    Ze hebben ook broodjes e.d., maar die hebben wij nog nooit geprobeerd. We zijn gewoon fan van hun pizza's.