Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1190967850 23
1451820614 54
1465920763 64
1480020913 64

1. Janny Mooij

Afgelopen dinsdag een heerlijke pannenkoek, de maeslander, gegeten!
    Vriendelijke, belangstellend personeel.
    Tot een volgende keer.

2. Super bedankt, was erg gezellig en bedankt voor de fijne bediening en tot de volgende keer. Bedankt.

3. Els Everaarts

Dinsdag 3 oktober 2017 met een groep van 63 personen een pannenkoek gegeten. Fijne vlotte en vriendelijke bediening. Een gezellige sfeer en de pannenkoeken waren heerlijk.

4. Geweldig pand, goede locatie, zalig eten, allemaal perfect. Het personeel zou alleen wat meer horeca ervaring mogen hebben.

5. Heerlijk gegeten in de tuin, een sfeervolle tuin overigens. Personeel is erg vriendelijk ondanks de drukte op deze zonnige dag

6. Zaterdag 28 november j.l bij t sonnetje gegeten met 5 personen. Leuke bediening en heel vriendelijk. Speelruimte voor de kinderen en een kleurplaat aan de onderkant v.d. placemat die ze konden maken... kleurtjes staan klaar achter de balie. Wij hadden geen pannenkoeken genomen maar hamburgers en sate met patatjes.

Erg lekker, wij komen zeker terug

7. Jacqueline

1 pannenkoek spek en 1 pannenkoek naturel. Beide waren dik en hard. Zeer slecht.

8. Dik 284 punten

Gewoon goed, niets te klagen. Lekkere pannenkoeken, snelle bediening.

9. cor en marian

Tijdens een dagje fietsen daar beland. Pannenkoek spek en één met aardbeien met slagroom. Brengen ze de pannekoek spek zegt de serveerster: "Als u hem te donker vindt neem ik hem weer mee terug. Het zwarte aanbaksel zit alleen een beetje aan de buitenkant. Dat komt omdat de oven niet zo goed werkt (??)". Dus men vermoedde al iets! Wij gaan nooit meer.

10. Hadden wat te vieren met de kleinkinderen dus denk je, pannenkoeken eten maar wel eerst even reserveren. Helaas kan dat alleen vanaf 6 personen en wij zijn met z'n vieren. Kom maar gewoon langs, wordt er dan gezegd. Enig idee hoe het verdriet van de kleinkinderen voelt, als er dan geen plaats blijkt te zijn?? Gezien de vele negatieve recensies en berichten uit mijn omgeving, denk ik dan aan wat mijn moeder zei, nl Hoogmoed komt voor de val. Lekker zelf gebakken, goed en goedkoop! Ook voor ons dus nooit meer t Sonnetje.

11. Fred 35 punten

Op 1e Paasdag 6 april voor het eerst geweest. Eerste indruk goed, maar toen veel overlast van andere gasten. De deceptie was compleet nadat de bestelde pannenkoek werd gereserveerd. Stond niet op het menu appel met boerenjongens. De boerenjongens werden apart in een bekertje geserveerd en bleken zo uit de koelkast te komen en smakeloos. De pannenkoek was aangebrand en smaakte dan ook niet erg lekker. Ik heb niet geklaagd, want was op uitnodiging van mijn dochter en wilde geen irritatie bij haar opwekken. Ga hier nooit meer heen.

12. Heb hier een aantal keren pannenkoeken gegeten. Veel keuze, lekkere pannenkoeken, mooie omgeving. Heb een tafel gereserveerd voor zondag 13 april om 12 uur om zo mijn verjaardag te vieren met kinderen en kleinkinderen. Een tafel in het restaurant, niet in de serre, die vind ik niet zo gezellig. Daar aangekomen kreeg ik te horen dat het hele restaurant was volgeboekt. We konden wel in de serre eten ! Een verontschuldiging kon er niet af. Ik ben weggegaan, ik ga er nooit meer heen.

13. Lekkere pannenkoeken.
    Het is een mooie omgeving en lokatie.
    Het is soms niet makkelijk om te kiezen uit al die soorten pannenkoeken. Maar ze zijn zeker lekker, al heb ik ze nog niet allemaal geprobeerd maar dat gaat zeker nog eens zo ver komen

14. Heerlijke pannenkoeken, goede en vriendelijke bediening!
    Naast pannenkoeken ook gewoon een patatje en dergelijke te krijgen. Alle producten zijn vers en er word veel gebruik gemaakt van streekproducten! Alles ziet er netjes en verzorgd uit.
    Vorige keer werd zelfs het extra terras deel open gedaan omdat we met 4personen kwamen. Toptent en zeker een aanrader!!!

15. Overheerlijke pannenkoeken! Allemaal bereid met heerlijk verse streekproducten! Mijn favoriete pannenkoek is de Indische pannenkoek; verse malse kip in satésaus op een naturel pannenkoek geserveerd met een stuk kroepoek, adjar en gebakken uitjes. Echt een aanrader! Verder zijn er nog veel meer pannenkoeken die me heerlijk lijken!
    Ik zeg een aanrader! Er zit voor iedereen wel een heerlijke pannenkoek bij! En je kan ze allemaal glutenvrij en melkvrij krijgen! Ideaal voor mensen met een allergie. Ik zeg waarom thuis pannenkoeken maken als je ze nergens zo vers en lekker kan krijgen bij 't Sonnetje!

16. Gezellig uit eten bij 't Sonnetje en de honden meegenomen. Dat was een ervaring om niet te vergeten en om te herhalen. Het eten was heerlijk, de bediening erg vriendelijk en zelfs de honden kregen water en een koekje. Die zullen ook nog wel een keer terugwillen. Een aanrader dus!

17. Vanavond niet voor de 1ste keer, wel voor de laatste keer ( we proberen 't nu écht niet meer) naar 't Sonnetje. Verjaardag vieren, keurig gereserveerd. Op tijd aanwezig, serveerster: je moet (uhh, de klant móet helemaal niks!) wachten. We hebben geen plek. Maar..... We hebben gereserveerd. Ja maar, die mensen aan de gereserveeerde tafel gaan niet weg, dus is er geen plek voor jullie. Kwartier gewacht nog steeds geen plek! Toen maar vertrokken. Fijne verjaardag!!!
    Kortom, zodra er genoeg klanten zijn, doet een reservering er niet toe!

18. Ik vind dit een heel slecht restaurant. Duur voor wat je op je bord krijgt, ongezellig en geen goede bediening!
    Kortom ik kom hier nooit meer!!!

19. Vandaag met 7 man en een hond hier gegeten. Ruime keuze uit pannenkoeken en de hond kreeg gelijk een bak water bij de tafel. Bediening was vriendelijk en vlot.

20. matige ervaring gehad vandaag. Geen zin in pannenkoek, dus ik bekeek de broodjes/lunch kaart. Eiersalade, boerenkaas, tosti etc en sate. Aha, ook een club sandwich. Wat schetst mijn verbazing??? De club sandwich zag er imposant uit, maar was opgebouwd uit eerder genoemde beleg van andere broodjes.....slechte combi. De lagen bestonden uit: eiersalade met hompen gemarineerde kipsaté blokken, niet doorbakken spek met boerenkaas etc. Echt geen club sandwich zoals deze hoort te zijn. Ik heb een deel laten liggen en vertelde bij het afhalen dat ik het een beetje rare combinaties vond, en helemaal die brokken kipsate ertussen. Als blikken konden doden....de dame in kwestie (vlgs mij de eigenaresse) was not amused en ging zelfs de verdediging in: tja, een club sandwich is overal weer anders.. nouja, dit was gewoon een bij mekaar geraapt zooitje. De pannenkoeken van de anderen waren wel smakelijk, en op deze dame na, was de bediening vriendelijk.

21. De laatste dag van de vakantie dus met de hele familie een pannenkoek eten bij 't Sonnetje. Het was een graad of 20 en de gezondheid van opa laat het niet toe om dan al buiten te zitten. Men was echter niet te vermurwen: buiten zitten of anders weg! Nou, dan maar weg. Ons zien ze niet meer terug. Helaas dus de kwaliteit van het eten etc. niet kunnen beoordelen. Service wel: een 1.

22. Wat een negatieve berichten! Gelukkig hebben wij het heel anders ervaren. We hebben even moeten wachten in de hal, maar toen we zaten werden we vrij snel geholpen. Kleurplaten voor de kleintjes werden meteen op tafel gelegd, en een glutenvrije pannenkoek was geen probleem voor de koks en werd ter plekke klaargemaakt voor onze zoon. Dit blijft een van de favoriete restaurants van onze kids!

23. Afgelopen zondag bij 't Sonnetje gegeten. We zaten in de serre, heerlijk licht en gezellig. De meiden van de bediening waren ook top! Het was nl. heel druk, maar alles liep heel soepel. Voor de kinderen was het ook het einde. De kleine kon lekker kleuren en de oudste was niet uit de speelschuur (met vrachtwagen) weg te krijgen. We gaan hier zeker binnenkort weer heen.

24. Afgelopen zaterdag geweest. De bediening is heel chaotisch en niet bepaald vriendelijk. Daarnaast vond ik de pannenkoeken matig. Die van de kinderen waren zwart en de boeren pannenkoek was erg soppig.

25. Erg onvriendelijk personeel! Voor mij een reden om er niet meer te komen. Als je gezellig uit eten gaat kan dit personeel bijzonder onvriendelijk zijn en je plezier flink verpesten, helaas.

26. Peter Groom

Laatst gaan eten bij 't Sonnetje. Heb een heerlijke pannenkoek gehad met kaas en spek. De sfeer is gezellig en huiselijk. Bediening is goed, al vind ik er wel een paar wat jong. Zeker de moeite waard om met de kleintjes een bezoek te brengen. Omdat ze ook fijn kunnen spelen in de speelschuur.

27. Eten prima, slechte service.

Heb een dochter met een ernstige voedselallergie, waaronder een melkallergie. Had voor haar een waterijsje bij de snackbar naast het Sonnetje gehaald, zodat ze ook een toetje had. Ondanks mijn uitleg, werd er vreselijk moeilijk over gedaan. Uiteindelijk kreeg ik een "voor deze ene keer dan"? Toch te gek voor worden.

Tevens moet iets vaak meerdere keren gevraagd worden of is er zowiezo niemand aanspreekbaar.

Erg jammer, want het is op zich een leuke zaak met als leuke bijkomstigheid een binnenspeelplek voor de kleintjes.

28. De bediening is zeer onder de maat, niet enthousiast; er kan geen lach vanaf. Geen passie voor het werk, ongeinteresseerd en onvriendelijk. Terwijl je je jas nog aan hebt, vragen ze al wat je wil drinken, belachelijk!
    Het enige pluspunt is dat ze goed bereikbaar zijn (aan de snelweg) en dat de pannenkoeken binnen te houden zijn.

29. lisette

niet altijd even klantvriendelijk, jammer

30. Ok, het is natuurlijk een pannenkoekrestaurant, maar als je een uitsmijter kunt bestellen verwacht je een warme. (En de bestelde). Peper/zout blijkt een onoverkomelijk probleem. Ondanks twee keer vragen, geen peper en zout dus.
    De pannekoeken waren o.k. Maar 10 euro voor een pannekoek met een beetje chocolade, slagroom en vanille-ijs is wel aan de prijs.
    Misschien was het gewoon te druk.

31. Hier lekker gegeten. Goede sfeer, snelle bediening.

32. Uit tijd geleden heb ik hier gegeten. De spek op mijn pannekoek was op de hoekjes verkoold, door er in te prikken brokkelde het uitelkaar. Ook de onderkant van de pizza was ook geblakerd. De bediening reageerde met "kwestie van smaak" de pannekoek die ik hierna kreeg was alles behalve gaar, waarschijnlijk ben ik voor zeurpiet uitgemaakt in de keuken.