Op dit adres zit nu: In Zight

Restaurant & Partycentrum de Veiling in Maasland

1. Deze recent opnieuw geopende horeca gelegenheid heeft een mooi terras maar daar is ook alles mee gezegd.

Eindeloos wachten op een bestelling die lauw warm werd geserveerd.

Maar een poging tot correctie door een consumptie van het huis aan te bieden leek de zaak nog enigszins goed te maken tot aan het moment van afrekenen waarbij deze consumpties gewoon op de rekening stonden.

Een zeer botte reactie van de baas was voor ons voldoende hier nooit meer terug te keren.

2. Sander Rijnboutt

Wij kwamen hier voor onze voorstelling van Tarzan in het Circustheater. Ze maakten reclame met speciale theatermenu's voor niet teveel geld. Laten we is naar binnen stappen dachten wij. Wij waren de eerste wachtenden en moesten plaats nemen aan de bar waar zij ons vertelden dat we misschien al een stokbroodje met kruidenboter konden nemen. Helaas werd ons alleen gevraagd of we wat wilden drinken en dit alleen omdat we aan de bar zaten. Wij waren hier om kwart over 5 en er werd verteld dat er binnen een kwartier een tafeltje vrij zou komen. Dit werd dus een half uur en aangezien we met z'n 5 en waren was het ook nog even proppen aan een 4 persoons tafeltje. We hadden ons eten al aan de bar besteld, want van het stokbrood met kruidenboter aan de bar kwam niks van. Want we konden uiteindelijk geen eten bestellen bij de vrouw die eerst vertelden dat we wel een stokbroodje met kruidenboter aan de bar konden gaan eten. Onze voorstelling zou beginnen om 7 uur en we hadden verteld toen we binnen kwamen dat we om half 7 weg moesten. Dit was geen probleem. Het voorgerecht kwam op tijd. Maar helaas en tot walging van de vrouwen zat er een slak in de sla. Wat een onpasselijk gevoel gaf of er niks meer in had gezeten. Hierna werd het hoofdgerecht geserveerd maar dit bleek fout te zijn en voor een andere tafel bedoeld te zijn. Het duurde en het duurde waardoor het al bijna half 7 werd voor dat we ons hoofdgerecht zouden krijgen. En op aandringen kwam het hoofdgerecht om tien over half 7. Terwijl mensen die later binnen waren gekomen al zaten te eten van hun hoofdgerecht. We hebben uiteindelijk echt zitten schransen om nog een beetje te kunnen eten en maar het halve hoofdgerecht naar binnen te kunnen werken. En zijn uiteindelijk 5 minuten later weggegaan naar vele minuten ook nog over de nota te onderhandelen. Want de koffie en thee aan het eind die in het menu zat hadden we geen tijd meer voor en het halve hoofdgerecht stond nog op tafel. Maar tegemoet komen wilden ze ons niet, na het avontuur met de slakken en met het te laat arriveren van het hoofdgerecht. Ik vind dit absoluut geen service en ronduit slecht. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Ik zou even iets verder gaan lopen op de boulevard voor een andere leuke eettent. We lieten niet onze avond hierdoor verpesten, maar dit was echt een hele grote domper voor een oh zo leuke avond uit naar de voorstelling Tarzan.