Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maasland verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Maasland

Bediening zeer slecht. De meiden zijn te onbekwaam om met de drukte om te gaan.
    We zijn na 20min zonder ook maar iets besteld te hebben vertrokken ondanks we er zelf nog extra voor iemand hebben aangesproken, Maar we moesten wachten op een collega.
    Voor mij hoeft het niet meer.

2,5
  2. Bas Moerman

MiddenIn is inmiddels heropend op een nieuwe locatie
    Kerkweg 2 (0,75 km)
    3155EC Maasland

010 223 1594
    Prima eten, (H)eerlijk eten met geweldige bediening en keuken

3. Jan DenHartog

4. Pannenkoekenhuis Maasland

Als kind leuke herinneringen aan het Zonnetje, dus besloten wij met onze peuter te gaan. Dame in de bediening liep in haar eentje, terwijl het erg druk was. Hierdoor werd onze bestelling later opgenomen dan de bestelling van tafels die later binnenkwamen. Omdat het ook lang duurde voordat de drankjes kwamen, zijn we gaan spelen met onze peuter. Leuk speelgedeelte!

Helaas was het eten een zware tegenvaller. Waar mijn pannenkoek op sommige plekken nog rauw was, was de pannenkoek van mijn zoontje dik en taai en had zwarte randjes. Het eerste stukje spuugde hij gelijk uit. Omdat meneer gelijk niet meer wilde eten, hebben wij snel onze pannenkoek opgegeten en afgerekend.

De sfeer is leuk, het speelgedeelte is leuk, maar de bediening en het eten laten te wensen over. Jammer, want het is een prijzig pannenkoekenrestaurant. De volgende keer gaan wij weer ergens anders pannenkoeken eten.

5. Pannenkoekenhuis Maasland

Een slechte ervaring voor ons!

Pannenkoeken slecht, chaotische bediening, onvolledige bestelling.

Nooit meer hier!!

6. Geweldig restaurant, fijne bediening mooi ambiance.

7. Chinees-Indisch Maasland

Prima eten, fijn dat je in de keuken kunt kijken, geen vaag luikje wat zsm dichtgegooid word, frisse zaak, ook de afzuigkappen schoon en glimmend, leesportefeuille op tafel, kortom prima zaak❗️

8. Chinees-Indisch Maasland
  9. Pannenkoekenhuis Maasland

Janny Mooij

Afgelopen dinsdag een heerlijke pannenkoek, de maeslander, gegeten!
    Vriendelijke, belangstellend personeel.
    Tot een volgende keer.

10. Pannenkoekenhuis Maasland

Super bedankt, was erg gezellig en bedankt voor de fijne bediening en tot de volgende keer. Bedankt.

11. Pannenkoekenhuis Maasland

Els Everaarts

Dinsdag 3 oktober 2017 met een groep van 63 personen een pannenkoek gegeten. Fijne vlotte en vriendelijke bediening. Een gezellige sfeer en de pannenkoeken waren heerlijk.

12. van Geest

Gemiddeld goed, maar we komen er niet meer als we weer langer dan een uur moeten wachten op ons eten.

13. Chinees-Indisch Maasland

Margriet Vreugdenhil

Sinds jaar en dag halen wij ons Chinees eten bij Chian Garden. Het is altijd goed en lekker.
    Heel vriendelijk personeel

14. Fam. Put

Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit. Snelle bediening. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

15. Van Asperen

Heerlijke gegeten. Goede sfeer. Goede service. Gezellig. Lekker eten. Voor herhaling vatbaar. Toppie!! Lekkere koffie, cappuccino en andere koffie latte.

16. Ingrid Wijnands

Wij hebben heerlijk gegeten bij de Lickebaertshoeve. We hadden gekozen voor een 5 gangen chefs choice. Elke gang was bijzonder en goed van smaak. De wijn smaakte er lekker bij. Wij komen graag nog eens terug! De bediening was erg vriendelijk en de akoestiek was prima. Een verademing!

17. Geweldig, sfeervol, heerlijk eten, prima, leuke bediening, altijd warm eten, nooit koud en zo lekker.
    Terug komen? Zeker weten.

18. Netty &Wim Nagtegaal

Ons laatste bezoek heeft ons verrast. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en waar we we voor kwamen, een heerlijk hapje eten. We zijn zeker van plan deze locatie meer te bezoeken. Ga zo door!!

19. Mevr van dongen

Eten was goed we zijn te vreden

20. Mijn ervaring: wat een deceptie! Als eerste gang een veel te hard, taai stuk toast met een uit elkaar vallend tomatenrommeltje dat niet te smeren of te lepelen was. Toen kwam daar in gelei of aspic gestopt enkele garnalen, je had geluk als je ze kon vinden. Daarna koude eendenborst op een bedje van dood gekookte rode kool, weer warm gemaakt met kokend hete jus. Het toetje was helemaal een aanfluiting: 4 brokken witte chocolade, die niet te hanteren waren en een dessert lepeltje ijs. We moesten de brokken zo naar binnen schuiven en zaten met bolle wangen raar te kauwen. Alleen de koffie was goed.
    Nou, ons zien ze hier nooit meer terug. Afgang. Cijfer: een 4.

21. Pannenkoekenhuis Maasland

Geweldig pand, goede locatie, zalig eten, allemaal perfect. Het personeel zou alleen wat meer horeca ervaring mogen hebben.

22. Pannenkoekenhuis Maasland

Heerlijk gegeten in de tuin, een sfeervolle tuin overigens. Personeel is erg vriendelijk ondanks de drukte op deze zonnige dag

23. Chinees-Indisch Maasland

Erg lekker en zeer vriendelijke mensen, menu voor 2 is meer dan genoeg voor 3 personen.

24. Wij hebben hier gegeten via de AH-actie. Dat was geen succes. Het AH-menu dat wordt aangeboden stelde weinig voor en is zeker geen €40 waard, zoals vermeld wordt. De €20 die het vanwege de actie kost is het al niet waard. Simpele, smaakloze gerechten. De bediening was ook voornamelijk met zichzelf bezig en had te weinig aandacht voor de gasten. En €5,50 voor een karaf kraanwater is ook absurd. Ons zien ze hier niet meer terug.

25. W van Dorp

We hebben zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij MiddenInn. Gezellige tent en weer helemaal bezet.

26. Pannenkoekenhuis Maasland

Zaterdag 28 november j.l bij t sonnetje gegeten met 5 personen. Leuke bediening en heel vriendelijk. Speelruimte voor de kinderen en een kleurplaat aan de onderkant v.d. placemat die ze konden maken... kleurtjes staan klaar achter de balie. Wij hadden geen pannenkoeken genomen maar hamburgers en sate met patatjes.

Erg lekker, wij komen zeker terug

27. Pannenkoekenhuis Maasland

Jacqueline

1 pannenkoek spek en 1 pannenkoek naturel. Beide waren dik en hard. Zeer slecht.

28. Internationaal Maasland

Door een stomme samenloop van omstandigheden hadden we niet gereserveerd, terwijl wij dachten dat wel gedaan te hebben. Totaal onze eigen schuld, maar bij Bavette hebben ze zich in bochten gewrongen om ons toch een plekje te bezorgen. Je moet wel een vleesliefhebber zijn. Visfans en vegetariers hebben hier eigenlijk niets te zoeken. Ben je zo'n vleesliefhebber, dan kun je hier geweldig aan je trekken komen. Wij zijn gegaan voor de Meat Market (en persoonlijk vind ik het goedkoopste stukje vlees, de bavette, ook gelijk het allerlekkerste, maar er is ook prima Hereford of Wagyu entrecote).

29. Pannenkoekenhuis Maasland

Dik

Gewoon goed, niets te klagen. Lekkere pannenkoeken, snelle bediening.

30. Geweldig restaurant, eten is heerlijk, bediening is goed en erg gezellig. Ze hebben in de wintermaanden heerlijke stamppot voor een klein prinsje. Wij komen er graag.