Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maasland verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Maasland

Els Everaarts

Dinsdag 3 oktober 2017 met een groep van 63 personen een pannenkoek gegeten. Fijne vlotte en vriendelijke bediening. Een gezellige sfeer en de pannenkoeken waren heerlijk.

2. Nederlands Maasland

van Geest

Gemiddeld goed, maar we komen er niet meer als we weer langer dan een uur moeten wachten op ons eten.

3. Chinees-Indisch Maasland

Margriet Vreugdenhil

Sinds jaar en dag halen wij ons Chinees eten bij Chian Garden. Het is altijd goed en lekker.
    Heel vriendelijk personeel

4. Nederlands Maasland

Fam. Put

Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit. Snelle bediening. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

5. Nederlands Maasland

Van Asperen

Heerlijke gegeten. Goede sfeer. Goede service. Gezellig. Lekker eten. Voor herhaling vatbaar. Toppie!! Lekkere koffie, cappuccino en andere koffie latte.

Ingrid Wijnands

Wij hebben heerlijk gegeten bij de Lickebaertshoeve. We hadden gekozen voor een 5 gangen chefs choice. Elke gang was bijzonder en goed van smaak. De wijn smaakte er lekker bij. Wij komen graag nog eens terug! De bediening was erg vriendelijk en de akoestiek was prima. Een verademing!

7. Nederlands Maasland

Geweldig, sfeervol, heerlijk eten, prima, leuke bediening, altijd warm eten, nooit koud en zo lekker.
    Terug komen? Zeker weten.

8. Nederlands Maasland

Netty &Wim Nagtegaal

Ons laatste bezoek heeft ons verrast. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en waar we we voor kwamen, een heerlijk hapje eten. We zijn zeker van plan deze locatie meer te bezoeken. Ga zo door!!

9. Nederlands Maasland

Mevr van dongen

Eten was goed we zijn te vreden

Mijn ervaring: wat een deceptie! Als eerste gang een veel te hard, taai stuk toast met een uit elkaar vallend tomatenrommeltje dat niet te smeren of te lepelen was. Toen kwam daar in gelei of aspic gestopt enkele garnalen, je had geluk als je ze kon vinden. Daarna koude eendenborst op een bedje van dood gekookte rode kool, weer warm gemaakt met kokend hete jus. Het toetje was helemaal een aanfluiting: 4 brokken witte chocolade, die niet te hanteren waren en een dessert lepeltje ijs. We moesten de brokken zo naar binnen schuiven en zaten met bolle wangen raar te kauwen. Alleen de koffie was goed.
    Nou, ons zien ze hier nooit meer terug. Afgang. Cijfer: een 4.

11. Pannenkoekenhuis Maasland

Geweldig pand, goede locatie, zalig eten, allemaal perfect. Het personeel zou alleen wat meer horeca ervaring mogen hebben.

12. Pannenkoekenhuis Maasland

Heerlijk gegeten in de tuin, een sfeervolle tuin overigens. Personeel is erg vriendelijk ondanks de drukte op deze zonnige dag

13. Chinees-Indisch Maasland

Erg lekker en zeer vriendelijke mensen, menu voor 2 is meer dan genoeg voor 3 personen.

Wij hebben hier gegeten via de AH-actie. Dat was geen succes. Het AH-menu dat wordt aangeboden stelde weinig voor en is zeker geen €40 waard, zoals vermeld wordt. De €20 die het vanwege de actie kost is het al niet waard. Simpele, smaakloze gerechten. De bediening was ook voornamelijk met zichzelf bezig en had te weinig aandacht voor de gasten. En €5,50 voor een karaf kraanwater is ook absurd. Ons zien ze hier niet meer terug.

15. Nederlands Maasland

W van Dorp

We hebben zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij MiddenInn. Gezellige tent en weer helemaal bezet.

16. Pannenkoekenhuis Maasland

Zaterdag 28 november j.l bij t sonnetje gegeten met 5 personen. Leuke bediening en heel vriendelijk. Speelruimte voor de kinderen en een kleurplaat aan de onderkant v.d. placemat die ze konden maken... kleurtjes staan klaar achter de balie. Wij hadden geen pannenkoeken genomen maar hamburgers en sate met patatjes.

Erg lekker, wij komen zeker terug

17. Pannenkoekenhuis Maasland

Jacqueline

1 pannenkoek spek en 1 pannenkoek naturel. Beide waren dik en hard. Zeer slecht.

18. Internationaal Maasland

Door een stomme samenloop van omstandigheden hadden we niet gereserveerd, terwijl wij dachten dat wel gedaan te hebben. Totaal onze eigen schuld, maar bij Bavette hebben ze zich in bochten gewrongen om ons toch een plekje te bezorgen. Je moet wel een vleesliefhebber zijn. Visfans en vegetariers hebben hier eigenlijk niets te zoeken. Ben je zo'n vleesliefhebber, dan kun je hier geweldig aan je trekken komen. Wij zijn gegaan voor de Meat Market (en persoonlijk vind ik het goedkoopste stukje vlees, de bavette, ook gelijk het allerlekkerste, maar er is ook prima Hereford of Wagyu entrecote).

19. Pannenkoekenhuis Maasland

Dik

Gewoon goed, niets te klagen. Lekkere pannenkoeken, snelle bediening.

20. Nederlands Maasland

Geweldig restaurant, eten is heerlijk, bediening is goed en erg gezellig. Ze hebben in de wintermaanden heerlijke stamppot voor een klein prinsje. Wij komen er graag.

21. Pannenkoekenhuis Maasland

cor en marian

Tijdens een dagje fietsen daar beland. Pannenkoek spek en één met aardbeien met slagroom. Brengen ze de pannekoek spek zegt de serveerster: "Als u hem te donker vindt neem ik hem weer mee terug. Het zwarte aanbaksel zit alleen een beetje aan de buitenkant. Dat komt omdat de oven niet zo goed werkt (??)". Dus men vermoedde al iets! Wij gaan nooit meer.

22. Nederlands Maasland

T. Verbeek

Meerdere malen gegeten, maar vanavond was voor mij de laatste keer. Er zaten 3 personen aan tafel met een e-sigaret in het restaurant te roken, gevraagd naar het rookbeleid en werd mij verteld dat dit is toegestaan in de wet. Maar als men de huisregels aanscherpt en duidelijk laat blijken dat dit in dit restaurant niet is toegestaan dan kunnen ze mij weer als vaste klant terugzien.

m.vr.gr,

T. Verbeek.

23. Pannenkoekenhuis Maasland

Hadden wat te vieren met de kleinkinderen dus denk je, pannenkoeken eten maar wel eerst even reserveren. Helaas kan dat alleen vanaf 6 personen en wij zijn met z'n vieren. Kom maar gewoon langs, wordt er dan gezegd. Enig idee hoe het verdriet van de kleinkinderen voelt, als er dan geen plaats blijkt te zijn?? Gezien de vele negatieve recensies en berichten uit mijn omgeving, denk ik dan aan wat mijn moeder zei, nl Hoogmoed komt voor de val. Lekker zelf gebakken, goed en goedkoop! Ook voor ons dus nooit meer t Sonnetje.

24. Pannenkoekenhuis Maasland

Fred

Op 1e Paasdag 6 april voor het eerst geweest. Eerste indruk goed, maar toen veel overlast van andere gasten. De deceptie was compleet nadat de bestelde pannenkoek werd gereserveerd. Stond niet op het menu appel met boerenjongens. De boerenjongens werden apart in een bekertje geserveerd en bleken zo uit de koelkast te komen en smakeloos. De pannenkoek was aangebrand en smaakte dan ook niet erg lekker. Ik heb niet geklaagd, want was op uitnodiging van mijn dochter en wilde geen irritatie bij haar opwekken. Ga hier nooit meer heen.

25. Nederlands Maasland

Cees de Vries

26. Nederlands Maasland

Rene / Corine kuipers

Van buiten niet zo aantrekkelijk maar dat maakt de gastheer ruimschoots goed als je binnenkomt. Volop keus en een goed bord met eten. Ontspannende sfeer en goede prijzen maakt het dat je er echt middenin zit.

Groeten uit het zuiden

27. Nederlands Maasland

Bob de Ridder

28. Chinees-Indisch Maasland

Zeer vriendelijke mensen waar heel veel mogelijk is. Bakken zitten vol en is erg lekker. Als je in de buurt ben zeker aan te raden om hier heen te gaan.

Leuke locatie, prima gegeten.

30. Eetcafé Maasland

Eind augustus. Gereserveerd voor een 11-koppig gezelschap om iets te vieren, er zou een mooie tafel voor ons klaarstaan. We waren iets later dan gepland (18 uur ipv 17 uur, maar nu hoefden we niet meer te borrelen), werd ons verteld dat we 'te laat' waren en om acht uur startte er in dezelfde ruimte een feest, dus dan moesten we weer weg weg zijn. Bij de reservering was dit niet gemeld en was er geen eindtijd afgesproken. We werden weggekeken door de feestgangers. Een andere oplossing was beter geweest (bijvoorbeeld voortzetting van onze maaltijd in de andere zaal?)
    Het eten was overigens prima, de locatie gezellig, de bediening was erg aardig en maakte er het beste van. Maar een ervaring die niet uitnodigt tot een volgend bezoek.