Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maaseik verdeeld zijn.

12 mei 2018
    Geen hoogvlieger!
    Cesar salade: ingrediënten oké, op elkaar gelegd zonder lekkere dressing. Snel en met weinig aandacht gemaakt.
    Tagliatelle met champignons en spekjes: tagliatelle plakt , saus te zout, spekjes mwah. Leek al klaar te staan en opgewarmd. Weinig liefde en aandacht.

Zijn verschillende keren komen eten en waren heel tevreden.

Mosselen oud en zout. Geen service.

Mosselen besteld. We moesten er ruim drie kwartier op wachten. Had de serveerster ook kunnen melden, dan hadden we niet doorgezet.
    Vervolgens wachten, wachten. De serveerster vertoont zich niet meer. Maar we wilden na drie kwartier nog wel een drankje. Nog voor we konden bestellen eerst uitputtende verontschuldigingen voor het uitblijven van de mosselen. Vervolgens kwamen de mosselen, maar niet het bestelde drankje. Een asbak kregen we ook niet.
    De mosselen waren oud (of te lang doorgekookt) en zout. Hebben nog niet de helft ervan op. Een andere serveerster kwam afruimen (die van ons durfde niet?) en kwam terug met de boodschap van de chef: "Er zijn nog niet eerder klachten geweest, dus we kunnen niets doen" en: "De mosselen zijn goed, want de chef heeft ze zelf gegeten." Drogredeneringen van de bovenste plank. Tot overmaat van ramp zei de tweede serveerster: "Ja, maar hee, ik heb uw tafel niet bediend." Kortom: het volle pond, geen excuses en met een kluitje in het riet. Service? Nou, nee.

Een absolute no go!

Frank, Linda, Thibaud, Alexine

Super restaurant... Altijd fijne sfeer en heel gezellig. Als onze kinderen daar al graag gaan eten, dan moet het zeker goed zijn ! Goede keuken en super bediening.
    Al vaak daar gaan eten en nog nooit is het eten tegengevallen...
    Zelfs met klanten van Azie en Zuid America kan je er gaan eten en als je dit vooraf meldt, dan pas men zelfs de menu en de bediening aan. Een echte aanrader voor zowel de kleine kaart, tapas maar ook voor de hoofdgerechten. Onze favoriete zaak !

Super restaurant! Altijd constante kwaliteit, verrukkelijk eten en vriendelijk personeel. We moeten er een stukje voor rijden, maar dat hebben we er graag voor over! Helemaal top!

mohamed bidani

Een van de betere restauranten in Maaseik en dat proef je ook. Binnenkort het wijn proeven, tot dan.

7. Internationaal Maaseik

Toevallig hier beland en goed ontvangen, kindvriendelijk ook (kleurtjes, boekjes, behoorlijke kindermenu). We hebben gekozen voor het steppegras met steak, perfect saignant gebakken trouwens. Zeer lekker, kids kozen voor pasta carbonara en de macaroni, allebei ook lekker. Dit in combinatie met la chouffe v/h vat en een vlotte en vriendelijke bediening. Zeker om nog eens terug te keren!

Kom hier regelmatig om een kop koffie te drinken en dit is altijd goed verzorgd. Mooie zaak aan de fraaie markt in Maaseik.

bart schepers

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.

Ingrid en Luc

Heel sfeervol, altijd vriendelijke bediening, goede brasseriekeuken!

Op 28 mei gegeten bij June's. Sinds kort een nieuwe eigenaar en dus een goede reden om eens te gaan proeven, en hoe! We bestelden ieder een voorgerecht. Tartaar van zalm en een crème. Mijn tafelgenoot koos Christal Coca bread, een heerlijk geroosterd soort brood met tomaatensemble. Een lust voor het oog, met eetbare bloemen en een heerlijke smaaksensatie.
    Als hoofdgerecht kozen we voor de kogelbiefstuk met asperges en een crème van wortel. Hier werden we blij van! De witte huiswijn was top en een aanrader.
    June's we komen snel terug, want je hebt ons verrast en hebben genoten van een perfect avondje uit.

Hallo, er moet mij even iets van het hart.

Vanmiddag dd. 10 mei heb ik met mn dochter bij u een lunch genoten op uw terras.
    Mijn dochter had een carpaccio en ik had de salade met spekjes en appel en friet.
    Terwijl we aan t eten waren vond mn dochter een iets ongepast in haar eten. We hebben dit meteen gemeld bij de ober en die heeft het meteen opgelost door haar een nieuwe carpaccio te geven. Maar echt smakelijk vonden wij het natuurlijk niet! Even later hing er aan mijn vork ook een lange zoiets! Wederom gemeld bij de ober en die vroeg of hij mijn bord mee kon nemen. De ober vond het erg vervelend natuurlijk dat er in allebei de borden haren zaten en die heeft mij ter compensatie een witte wijn kado gedaan omdat ik daar zelf om vroeg. Maar eigenlijk nu ik zo over nadenk vind ik dat hij mijn maaltijd helemaal niet in rekening had mogen brengen.

Ik mocht 49 euro betalen voor een carpaccio, salade met haar, 3 alcoholvrije biertjes en drie witte wijntjes.
    Maar om nu te zeggen dat wij met smaak hebbe gegeten.....nou nee!

Ik hoop dat u mij nog tegemoet wil komen, want dit zit mij toch niet lekker.

Graag hoor ik van u, groetjes mevr. P Guns

14. Belgisch Maaseik

Super sfeervol restaurantje, er is geen keuzemenu maar dat vinden wij zeker geen minpuntje, integendeel zelfs, alles is supervers en subliem gekruid, heerlijke wijnen en een zeer vriendelijke gastvrouw, wij zijn er nu 4 maal geweest en gaan zeker nog terug, wij laten ons graag verrassen!!!

Keer op keer heerlijk mosselen met friet eten bij de Beurs!

16. Italiaans Maaseik

Lekker eten en hele vriendelijke bediening. De aperitiefjes vooraf zijn ook altijd verrassend lekker, gezellige huiselijke sfeer.

Altijd top eten!!!! Fijne sfeer en altijd netjes inorde! Een aanrader voor iedereen!!!

Het is goed toeven in het Trappenhuys. Het eten is goed, de prijs kwaliteit verhouding is goed in balans.

Mariska van Cleef

Zeer slechte bediening. Cola smaakt naar uien en als je er iets van zegt, zijn ze ook nog verontwaardigd. Groenten bij de biefstuk verre van vers. Salade niet knapperig. Als er grotere groep mensen komt eten kunnen ze het niet aan en ga je als klant verloren. We zouden dit restaurant nooit aanbevelen.

T VAN DER MARK

Als mosselliefhebber ben je hier beslist op het juiste adres. Nergens smaken ze zo heerlijk als hier en ook de frietjes en saus smaken lekker. Beslist een aanrader!

Heerlijk geluncht zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk brood(je) met gerookte zalm en groente.

Gewoon zoals altijd, alles tot in de puntjes verzorgd.

iz

iz

Wij komen hier al ruim 6 jaar met veel plezier. Bijzondere gerechten, origineel, puur van smaak. Mooie, bijpassende wijnen, goede service. Een echte aanrader!

Hen Driessen

Goede keuken en diversiteit, goede bediening en vriendelijk.

27. Kleine eetwaren Maaseik

Al enkele keren geweest voor lunch en beide keren aangenaam verrast. Lekkere kleine gerechten voor echt heel weinig geld. Heel vriendelijke bediening. Een aanrader, ga zelf zeker vaker terug.

An

Heerlijk onbeperkt spareribs eten.
    Lekkerste in de omgeving !!!

Sophie en Marc

Bij restaurant Bienvenue is het elke keer een verwennerij. Wijn/spijs is heerlijk, er hangt een goede sfeer, het personeel is vriendelijk en attent.
    Wij voelen ons hier op het gemak!