Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maasdijk verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Maasdijk

Dit restaurant is gesloten

M.L.Bosgieter

Bami en Sate goed, ook van smaak, Nasi iets minder.
    Geen servetten bij het bestek.

3. Chinees-Indisch Maasdijk

hans thunnissen

Lieve bediening. Als de kok nog een tandje bijzet komt het goed

4. Chinees-Indisch Maasdijk

L Burnet

Dit nooit meer, zo slecht heb ik nog nooit gegeten. We hadden een familie uitje, dit is normaal heel gezellig, maar door de slechte bediening en het slechte eten was iedereen snel klaar en wilde naar huis. We hebben zelfs geen nagerecht gegeten. En nog geen sorry.

5. Chinees-Indisch Maasdijk

Van der Kaaij

Voorgerechten waren minder lekker dan vorige keren, ook niet echt warm. Laten wokken of grillen erg lekker. Vlees, kip en vis goed. Nagerecht was matig. Geen ijs, alleen wat meloen, fruit uit blik, mini stukjes brownie, zag er niet echt aantrekkelijk uit. Wel vriendelijke bediening!

6. Chinees-Indisch Maasdijk

Natasja

Slecht georganisserd personeel, slecht oud eten, ruikt bedorven, geen ambiance en sfeerloos, weining klanten.

7. Chinees-Indisch Maasdijk

Patrick van der Tang

Gewoon helemaal perfect!

Heerlijk wokken in "olie" zoals het hoort! Heerlijke sausen, vriendelijke bediening een kok die met passie wokt.

Gewoon top!

Heel attent gereageerd door cafetaria Boer, op voorgaand schrijven. Chapeau!!!

Ging op vrijdag 5 dec wat halen, werd geholpen door een ongeïnteresseerde dame. Was verre van vriendelijk. Bij het inpakken werd het overgenomen door wel een aardige dame Petra. Zij vroeg wat ik had besteld, de desbetreffende dame liep ongeïnteresseerd weg. Moest zelf nog vermelden wat ik nog meer besteld had. En dit was niet de eerste keer, mijn man had zo een zelfde ervaring door de zelfde persoon. Dus cafetaria boer!! Doe er wat aan.
    Een trouwe klant.

10. Chinees-Indisch Maasdijk

hendriks

Eerste pinksterdag drie gerechten gehaald waarvan een cha chiu (geroosterd varkensvlees) met pikante saus. Thuis aangekomen zat er geen pot saus bij. Gebeld en zei dat we het alsnog konden ophalen. Wij terug, want zonder die saus is het niet lekker en kregen we te horen dat het er niet bij zit, een pot pikante saus. Hebben toen laten zien op de menulijst en nee, echt niet. Toen kregen we 1 heel klein potje loempia saus mee! Hierdoor was de cha chiu nog steeds niet lekker.

11. Chinees-Indisch Maasdijk

P.Noordermeer

Netjes, schoon, vriendelijk, en lekker eten. Al met al Top!!

12. Chinees-Indisch Maasdijk

We waren al even niet bij jullie geweest (afstanden). Maar we hebben weer heerlijk gegeten!!! Het wokken was heerlijk en de bediening en service zijn toppie. Al met al een aanrader en zeker komen wij weer terug!

13. Chinees-Indisch Maasdijk

We reden altijd een stukje om vanwege de goede kwaliteit en prijs, maar er zit nu een nieuwe eigenaar in, die de prijs met 40%! verhoogd heeft.
    We hadden al een vermoeden van een nieuwe eigenaar vanwege de teruggelopen kwaliteit, dus je krijgt nu minder, van mindere kwaliteit, voor veel meer geld.
    Geen San Xin meer voor ons.

14. Chinees-Indisch Maasdijk

tempelman

Heerlijk gegeten, goed verzorgd buffet.
    Prima prijs/kwaliteit verhouding.

15. Chinees-Indisch Maasdijk

Rik v/d Hoeven

We vinden het hier altijd heel gezellig en lekker eten. Ook veel voor weinig , en gratis bier dat vind ik prachtig

16. Chinees-Indisch Maasdijk

We zijn hier al een paar keer wezen eten met diverse gelegenheden en altijd buitengewoon vriendelijk ontvangen en behandeld.
    Het eten was altijd lekker en de prijs was normaal.
    Kortom een aanrader als je eens gezellig in een niet al te groot chinees restaurant wil gaan eten.

J. Benard. Sr

Salade's besteld voor 15 personen; vis, vlees en kip. Garnituur zag er prachtig uit. Smaak was verrukkelijk.
    De tijd van afhalen was ook perfect!
    En de prijs, ja, wij Westlanders vinden alles al gauw duur, maar deze prijs/kwaliteit/service verhouding, was prima. Niets mis mee.
    Ten zeerste aanbevolen voor hen die dit nog niet geprobeerd hebben bij "Boer Salade's". Echt een aanrader!!

18. Chinees-Indisch Maasdijk

ateirgram

Nu niet allemaal hier gaan eten hier hoor :-) sfeer toppie, eten lekker, personeel klasse, zeer voorkomend en gezellig en last but not least een prettig lage rekening.

Dank San Xin jullie hebben mijn tante die 89 werd en ons een bijzonder leuk avondje bezorgd.

Bediening vonden wij prima.

Aankleding van de zaak is niets mis mee.

Eten uitstekend.

M. Verkade.

20. Chinees-Indisch Maasdijk

Eten hier zeer regelmatig. Sfeer is goed, het eten fijn en goed verzorgd. Personeel uitermate vriendelijk en voorkomend. Eindelijk eens lekker wokken, maar dan niet in zo'n massaal iets.

21. Chinees-Indisch Maasdijk

Gister bij San Xin afgehaald. Gaan meestal naar 's-Gravenzande (Julianaweg)

Mijn mening is dat ik het behoorlijk vond tegenvallen.

We hadden het familiediner met Bami, Sate, Babi Pangang en Fujang hai.

Smaakloos, niet vers, niet warm genoeg en de babi pangang was een hoopje derrie. Sate was droog maar wel met een goeie saus.

Maria Giezen-Bunnik

Wij bestellen bij Boer voor partijtjes etc. de luxe borrelhapjes.

Verrukkelijk, mooi opgemaakt en de smaak is overheerlijk.

23. Chinees-Indisch Maasdijk

Het eten is er heerlijk.

Het personeel is hartelijk.

Wij eten hier vaker en blijven zeker terugkomen.

24. Chinees-Indisch Maasdijk

fam. Guttenberg

25. Chinees-Indisch Maasdijk

Zijn met een groep van 10 man er wezen eten. Goede serive en goed eten. Je kan uit veel dingen kiezen.

Ga zeker nog een keer terug.

Dit ook omdat het goed betaalbaar is.

26. Chinees-Indisch Maasdijk

Meestal haal ik af. Goed eten tegen een nette prijs. Een goede maaltijd voor 3 personen voor nog geen 20 euro.

Redelijk constante kwaliteit, heel af en toe zit er een mindere keer tussen.

De kroepoek is niet altijd even vers.

27. Chinees-Indisch Maasdijk

Het eten was erg lekker en erg goed! Veel variatie en ga er zeker snel nog een keer heen!

28. Chinees-Indisch Maasdijk

Prima restaurant waar wij graag komen, hartelijk ontvangen worden en heerlijk kunnen eten. En als je soms door de drukte een bijna leeg bakje treft wordt dit direct aangevuld als je dit even doorgeeft.

Overigens hebben wij ervaren dat deze locatie ook gezellig en smaakvol is voor een feestje voor grotere groepen.

29. Chinees-Indisch Maasdijk

Bah wat een vette troep, mijn kleding van gister ruikt zelfs naar frituurolie.Al het voedsel,groenten,vis kip werd voorgegaard in olie en afgebakken in olie die steeds opnieuw gebruikt werd.Er was ook niet echt veel variatie, duurde lang voor iets aangevuld werd,als het al aangevuld werd.Moesten zeker half uur wachten op bestelde drankjes, die vervolgens dubbel gerekend werden.De tafeltjes stonden te dicht op elkaar gepropt en er was ook een afhaalgedeelte die bijna in de rij stond bij het wokgedeelte.Al met al, absoluut geen aanrader!

30. Chinees-Indisch Maasdijk

Mensen zoals Kees zit horeca Nederland niet op te wachten! Eet lekker thuis!