Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maasbree verdeeld zijn.

1. Lydia en sjaak

We hebben lekker gegeten,en niet hoeven wachtten. En nadat mijn partner zijn drankje om had gestoten kreeg hij van de kelner een andere van de zaak. Heel attent. Bedankt voor een lekker diner. Voor ons voor herhaling vatbaar als we hier in de buurt zijn.

2. Nederlands Maasbree

Leuk klein restaurantje met een eenvoudige maar prima kaart.
    Bij goed weer kan er heerlijk buiten gegeten worden. Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Gastheer verstaat zijn vak uitstekend. Jammer dat enkele jaren geleden een valse start is gemaakt echter de inbreng van een nieuwe kok en nieuwe uitbater heeft zich absoluut in positieve zin uitbetaald.

3. Hier gelunched een tijdje geleden. De gastdame is niet erg tactisch. Zij meent het leuk te brengen maar alles met een vervelende ondertoon. Ook rookt ze zelf sigaretten en drinkt bier met de (vaste?) klanten die achter de bar zaten, waardoor wij lang moesten wachten om iets te drinken te bestellen. Het eten was oke, maar we moesten er lang op wachten, en dat terwijl er bijna geen klanten waren.

Het interieur is vrij modern, maar dan mag de gastvrijheid daar in meegaan, zeker zonder sigaret en zonder bier.

5,7
  4. m. van delft

Met een grote groep (meer dan 100 man) hebben we hier in verband met Floriadebezoek zowel geluncht als gedineerd. Onze groep van 15 personen arriveerde als eerst en na een uur kregen we koffie. De melk, suiker en boter stonden toen al een half uur op tafel. Op de vraag wanneer het eten en drinken zou komen reageerde de ober niet erg vriendelijk en dat tekende de sfeer van de overige tijd. Het brood en beleg was sober maar alles was minder erg geweest als de ontvangst warm was geweest. Tijdens het diner stonden er lange rijen voor het buffet. Het eten was snel op en de lege schalen bleven liggen (met een half aangevreten zalm erop). Toen de ober vroeg wat ik wilde drinken en ik thee vroeg (na het eten) zei hij dat het apparaat niet aan stond. Ik had het behoorlijk koud dus iets anders hoefde ik even niet. Na vragen bij de organisatie of we voor vertrek (het is voor ons drie uur rijden voordat we thuis zijn) werd koffie en thee gezet. Dit werd uitgeserveerd door 1 ober oftewel, voordat iedereen had.. Het eten was prima maar als je graag gezond eet en niet te vet was er niet veel te vinden behalve de fruitsalade, groenten waren er niet. Ik vond het een bijzonder teleurstellende ervaring en ben zelden zo slecht behandeld als hier.

3,2
  5. Tijdje terug hier gegeten, ondanks dat het hartstikke druk was werden we optijd geholpen. En alles was heerlijk, en alles was naar wens.

6. Zondagavond met 9 personen gegeten, lang moeten wachten eerdat we ons eerste glasdrinken konden bestellen, daarna ht hoofgerecht bief van de haas, koud, en niet zoals besteld medium gebakken, maar puur rood, een en al bloed. Geen kelner die komt vragen of alles naar wens is, dus 3 kwart laten staan, als ze af komen ruimen en dan vragen of alles lekker heeft gesmaakt, en ik leg uit waarom ik het niet op heb, zegt de kelner, dan had u eerder wat moeten zeggen. Nou, we zaten vrij afgezonderd en geen bedienend personeel meer gezien, het was wel erg druk, maar evengoed viel het zwaar tegen, en niet ik alleen, maar 3 anderen van ons gezelschap houden de mond en zeggen niks, alleen daarna, dat is ook fout.

7. gast met familie

Op een drukke dag gaat er teveel mis en laat de service te wensen over. Het eten is al jaren hetzelfde en zou wat meer smaak en variatie mogen hebben. Vandaag met familie ontbrak de klantvriendelijkheid. Kinderen mochten niet het beloofde ijsje in de keuken maken maar een alternatief in de vorm van zelf wat frutsels uit laten kiezen voor op de ijsjes was onbespreekbaar. Tamelijk star!

4,7
  8. Nederlands Maasbree

Heerlijk genoten, lekker gegeten. Gezellige avond gehad met mijn gasten bij Niens. Ze waren ook te spreken over alles. Bedankt en zeker tot binnenkort.

9. Fam. Alers-Smedts

Wij hadden op 4 februari jl. bgv. ons 40-jarig huwelijk een familietreffen (27 pers.) in dit restaurant. Alle onderdelen van dit treffen (ontvangst, diner, nazit) werden keurig verzorgd.
    Attente, vriendelijke bediening en smaakvol diner
    in sfeervol aangeklede, intieme, afzonderlijke ruimte.
    Wij zijn uiterst tevreden.

10. Nederlands Maasbree

hoogstraten (wim)

Vanavond met 3 stellen gegeten.
    Leuke ambiance, geweldig lekker gegeten en gedronken.
    Willen Jan bedanken voor de meer dan uitstekende bediening,
    deze was echt klant gericht en beleefd.
    Zou willen dat er meer van deze jongen in restaurants rond liepen, heb wel eens anders mee gemaakt.
    Veel succes met je gilde opleiding.

Fam hoogstraten

28 juli 2012

11. Nederlands Maasbree

Heerlijk gegeten, erg gezellig restaurant, leuk aangekleed volgens jaargetijden, sfeervol, gezellig om te verblijven en eventueel na te borrelen in het cafe.. of gewoon na te tafelen in het restaurant. Mooi terras en erg leuke zaal waar we ook al een feestje hebben gevierd. Ben erg benieuwd naar de a.s. bbq mogelijkheden.
    Indien U het type "vreetschuur" bent, bent u helaas niet op het juiste adres..

12. Nederlands Maasbree

We zaten in een 'nieuw' gedeelte van het restaurant, iets minder sfeervol dan het oudere gedeelte. Voorgerecht, carpaccio was lekker, niets mis mee. Voor de prijs van 21,95 was de entrecote wel erg duur want hij viel tegen: droog en de kwaliteit van het vlees viel me tegen. Omdat ik wel vaker hier ben geweest weet ik dat je al jarenlang als groente de heerlijke bloemkool, erwtjes en worteltjes en boontjes kreeg. Dit is nu veranderd in een heel erg rare keuze: spruitjes, witlof en worteltjes. De worteltjes waren lekker, echter snap ik de keuze voor spruitjes en witlof niet. De spruitjes waren vast wel goed klaargemaakt, maar ik hou (zoals waarschijnlijk veel mensen) niet van spruiten, en ook niet van witlof, een achteruitgang dus. We kregen frietjes op tafel van een groep mensen langs ons die deze hadden besteld. Deze hebben we zelf maar bij de tafel langs ons neergezet omdat de bediening dit niet door had. Op de rekening stonden 3 ice tea en 2 cola te veel..

Natuurlijk kan een foutje een keer, maar mijns inziens is de service met de nieuwe directie toch wat minder geworden. Nu wel meer keuzemogelijkheden en variatie qua menu's, maar de 'keuzemenu's' zijn juist weer niet toegankelijk/gangbaar. Niens is nog steeds de horecamagnaat van Maasbree, maar er zijn zeker verbeteringen mogelijk.

5,9
  13. Nederlands Maasbree

Carpaccio als voorgerecht was heerlijk. Lekker mals en smaakvol. De kalfentrecote als hoofdgerecht viel erg tegen, niet mals en te ver doorbakken (ook niet gevraagd hoe ik het wilde hebben). De pepersaus smaakte goed. Bijgerechten, zoals aardappels, patat, groente, allemaal erg lekker. De ruimte waar we zaten vond ik sfeerloos, erg jammer. En de bediening was nogal snel met het voorgerecht van tafel halen, we waren nog niet eens klaar met eten.

14. petra janssen

Vieze snackbar en gebruikt oud vet, je ruikt het al als je binnen komt. 2 keer geweest en daarna nooit meer, vind het erg jammer want is erg dichtbij.

4,1
  15. Top kwaliteit frietkraam, de beste in omstreken!

16. Nederlands Maasbree

Kwaliteit is erg achteruit gegaan, vooral het eten en de bediening. Staat niet meer in verhouding met de prijzen.

17. Nederlands Maasbree

Vandaag geprobeerd iets te eten en drinken. Terras voor de helft bezet. Twee man in de bediening. Geen welkom en na 12 minuten nog steeds geen bediening. Ander plekje gevonden. Terechte vallende ster in de Misset Terras Top 100.

18. Nederlands Maasbree

marij

19. fam peeters

We hebben gisterenavond met de familie (9pers) bij boszicht gegeten.

Ik kan niet meer zeggen dan op en top.

En het personeel deed goed haar best.

Met een woord alles was super.

20. Chinees-Indisch Maasbree

Voortreffelijk uitgebreid gegeten.

Alles smaakte heerlijk.

Goede bediening.

Hier komen wij gauw weer terug!

21. Nederlands Maasbree

Ricardo

Omdat er een nieuw restaurant kwam in maasbree, wouden we eens gaan eten daar natuurlijk.

Ik moet zeggen dat et me zwaar tegen viel.

De Krachtige runderbouillon was net vlees jus. Zoooo donker zag het er uit! Ik begon al niet met een lekker idee.

Toen maar gewacht op het hoofdgerecht, Mijn varkenshaas dreef in het vet en saus en wat het was.

Het enige heerlijke van de avond was het nagerecht.

22. Wow, dit was echt een heerlijke avond. Afgelopen vrijdag zijn we daar geweest vanwege het pensioen van mijn vader. We hebben -allemaal- de hele avond genoten. Het eten was heerlijk, de menukaart was uitgebreid, de bediening was super, de service was geweldig; de aanbevelingen erg goed. We hebben een heerlijke avond gehad. Mijn vader heeft vooral heel erg genoten van de hele avond; mede mogelijk gemaakt door de geweldige bediening. Ik kan iedereen aanraden om bij Boszicht te gaan eten.

23. Chinees-Indisch Maasbree

Er zijn hier al zoveel eigenaren geweest, dat we het niet eens meer uitproberen.

We vonden de laatste 2 keer het eten al ronduit goor!
    Vooral de laatste keer, de babi pangang, leek wel vlees wat in het vet dreef. Je zag echt meer vet dan wat anders.

De bami en de nasi waren 1 kleffe zooi!

We hebben letterlijk alles weggegooid, terwijl wij 2 toch echte bami en nasi liefhebbers zijn.

24. De friet dubbel gebakken vind ik niet zo lekker. Eigenlijk helemaal niet. Maar de snacks daarentegen! Die zijn overheerlijk! Vooral de frikandel, satesaus, kroketten en het zuurvlees!

25. Nederlands Maasbree

Kom er al jaren.

Altijd heerlijk en gezellig.

Ben beniewd hoe het wordt met het ijssalon!

26. Heerlijk eten, echte aanrader!

Vriendelijke bediening, alleen het restaurant is niet echt knus en gezellig, zoals de brasserie, maar ja, dat komt vast nog wel een keer!

Ook erg goed, je mag roken in de brasserie!

27. Nederlands Maasbree

Eten was prima, alleen die ober...Nogal onvriendelijk en nors.

Niet echt een gezellig knus restaurant.

Bowlingbaan is erg mooi trouwens! En het personeel vriendelijk.

28. Lekker gegeten, veel gedronken, en niet teveel hoeven te betalen. Nette plek om met een groter gezelschap te vertoeven.

29. Als we lekker willen eten, dan gaan we naar Boszicht.

Weliswaar iedere keer dezelfde kaart maar die heeft veel keuze mogelijkheden. Ook in de zomer zit je heerlijk buiten op het terras. Vriendelijke bediening, na 2x kennen ze je al. Een gezellige avond met goed eten is het iedere keer.

We komen gauw weer langs....

Karl en Petra.

30. Nederlands Maasbree

Hebben op eerste Kerstdag daar het Kerstmenu gegeten, het was er gezellig en het eten is er voortreffelijk. De bediening was zeer goed. Fam:Schambach.