Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maasbree verdeeld zijn.

1. Chinees Maasbree

Ik heb afgelopen donderdag bami gehaald en dit was echt heel slecht!
    Was heel klein gesneden en droog, dus volgens mij gewoon even opgewarmd!

Ik zal hier zeker niet meer naar toe gaan.

2. Nederlands Maasbree

Neel Peeters

Heerlijk!
    Alweer lekker gegeten bij Boszicht in Maasbree met Jos en Corrie, Peter en Marleen en Piet en Neel van de Heymansgroep.
    Lekker gezellig, nieuw interieur en heel romantisch, erg mooi.
    Ook zeer gastvrij en vriendelijke bediening.
    Hilda en Joost en Sjonny t was toppie!

Heerlijk genoten, lekker eten en leuke bediening! Aanrader voor een familiefeestje!

Carlie

5. Nederlands Maasbree

Hier ga ik altijd graag eten, mag dan wel wat jaren 90 zijn (70 is overdreven zoals ik hier wel eens lees) maar het eten is altijd voortreffelijk! Uitstekend op smaak en uitstekende kwaliteit.

6. Internationaal Maasbree

Was echt een top avond 11 juni 2017...
    Eerst lekker drankje buiten, toen heerlijk mogen smullen van de leuke kaart!!

Bruiz ga zo door en binnenkort eet heel de regio bij jullie!!

Jelle!!!

7. Nederlands Maasbree

Anoniem

We waren er al 10 jaar niet meer geweest. De inrichting is heel oud. Maar dat wisten we al. Het ging ons om het eten. Dat was super. Je gaat terug in de tijd. Echt nog jaren 70. Je kreeg er bv nog een kipcocktail. Hoofdgerecht en dessert zijn er ook oke. Alles is er jaren 70. Cijfer 8.

8. Nederlands Maasbree

Harrie Cox

Het was Moederdag, en dus heel erg druk. Bovendien was er nog een grote groep van 140 mensen die ook nog bediend moesten worden. Ondanks de drukte verliep alles toch nog heel prettig, het duurde wat langer dan gewoonlijk.
    Het is een geweldig restaurant.

yvonne v deursen

Bij Niens wisten ze niks van de reservering af, terwijl ik twee bevestigingsmails had gehad. Werden met zijn tweeën in lege zaal geplaatst en na vragen konden we naar andere zaal waar ook mensen zaten. Vond ik niet erg netjes, want we wilden al weg gaan. 't Is vol gereserveerd werd gezegd. Ik zeg ja dat heb ik ook gedaan. Verder was 't 'n gezellige avond met heerlijk eten. Baalde alleen van begin, want wilde leuk mijn verjaardag vieren.

Hier heb ik bedrijfsfeestje gehad. Super leuke avond gehad met lekkere hapjes en vriendelijk personeel!!

Gouden bruiloft met 45 personen 17-2-2017. Eten en drinken ruim voldoende. Leuke en sfeervolle ruimte en puike bediening. Prijs/kwaliteit verhouding buitengewoon goed. Kortom een adres aan eenieder aan te bevelen.

ketelings

Pas 'n feestje gehad met 50 personen. Helemaal geweldig. Lekker eten en super service.

Jeroen Janssen

Een poosje terug met een aantal collega's gegeten in het restaurant om vervolgens nog te gaan bowlen. Sfeervol en net opgeknapt restaurant ruimte, ruime keuze en zoals altijd meer dan voldoende.

Op de bowling had de vrouwelijke bediende wat problemen met de baan, maar deze waren met hulp van haar collega zo opgelost. Gezellige afsluiting van een mooie dag.

Bowlen was goed en gezellig, eten was slecht, alleen het vlees was goed en de peertjes en gebakken aardappelen. Soep was niet warm, wel lekker. Voor de kinderen geen kleurplaten na een uur wachten. Geen versiersel op het kinderijs of niks. Temperatuur te laag in de ruimte.

15. Hamburger Maasbree

Eten is prima. Alleen de nieuwe verbouwing is niks. Bestellen en een ruime tijd wachten op je bestelling. Nee niet op vooruit gegaan.

De jongere meid wat een floormanager moet voorstellen is t ook niet wat t zijn moet. Ze komt nogal claimerig over ofzo.

16. Chinees Maasbree

Lekker snel en goed. Vriendelijke mensen.

17. Chinees Maasbree

Hartstikke lekker gegeten, vlees lekker mals, mihoen was perfect, ik en mijn gezin hebben nog nooit zo een lekkere mihoen gegeten. De babipangang was lekker mals en de buitenkant super krokant. De bediening zeer vriendelijk en tot slot nog een drankje van het huis en tot slot bleek de rekening ook nog mee te vallen.

Dit is een super restaurant en echt een aanrader! Mijn complimenten, toppie!

Wij hadden wat te vieren, dat doe je dan gezellig met een etentje bij Niëns.
    Maar zo gezellig was het niet. Het eten was prima, maar jammer genoeg had de ober zijn avond niet. Dat is niet de eerste keer hoor, wij kennen hem al heel lang en elke keer flikt hij het weer om de avond te verpesten. Na het voorgerecht werd de tafel afgeruimd en zonder een woord te zeggen nam hij het mandje brood mee. Er werd niet gevraagd of wij nog iets wilde drinken, dus ben ik maar naar de bar gelopen voor 2 glazen wijn. Dat is nog 2 X gebeurd. Ook bij het dessert liep het fout, wel de kaart maar verder geen spoor van de ober, uiteindelijk zelf maar weer gaan vragen of of hij de bestelling wilde opnemen. Natuurlijk hebben wij er iets van gezegd. Schande dat er zo iemand rondloopt! Voorlopig even geen Niëns voor ons, ik heb er mijn buik negatief VOL van.

Lekker gegeten, vriendelijke bediening, gezellig restaurant en dat voor weinig geld. Top!

20. Internationaal Maasbree

Fam. Cox en Fam. Ringens

Wij waren hier met z'n vieren, prachtige locatie, heerlijk gegeten! We hadden een 5 gangen verrassingsmenu, met een heerlijk wijntje, echt een aanrader!

Vriendelijke bediening, en we kregen zelfs een rondleiding.

BBQ gehad met de familie. Heel erg lekker gegeten. Veel keuze uit vlees en salades. Alles werd bijgevuld. Bediening was vriendelijk, goede service. We hadden mooi weer op een kleine bui na en een terras voor onszelf. Al met al een top dag!

Gebruik gemaakt van brunchbuffet. Eten uit pak en blik. Er karig. Visschotel is schotel met vis. Je zou verwachten als visschotel op het menu staat dat er meer dan 1 soort (zalm plakjes) op de schaal liggen. Fruitsalade was uit blik en aangevuld met druiven en plakjes kiwi. Tomatensoep uit pak, 2 sneetjes stokbrood per persoon.
    Alles was op en werd maar mondjesmaat aangevuld. Eigenaar kwam vragen of er iemand nog wat wilde en zou dan op een bordje wat bijhalen.
    Dessertbuffet bestond uit bavarois uit de diepvries van de sligro en boomstammetje ijs. Ijs op verzoek nog plakje bijgehaald. Bavarois werd niet gevraagd, was denk ik op.
    Diverse broodjes met diverse beleg Ook hierin weinig keus, zachte witte en bruine broodjes en krentenbol. Beleg was kaas en ham.
    Voor een buffet veel te weinig keus en ook te weinig.
    Cappuccino apart afreken en dan krijg je een duur kopje nescafé met melk.
    Al met al ga ik hier nooit meer naar toe.

2,1

Tiny Deenen

Het eten was lekker, maar de bief en zalm zouden gegrild zijn, weinig van gemerkt helaas.
    De bediening was vriendelijk, maar er ging het e.e.a. mis met de bestellingen.

Nieuwe eigenaar. Nieuwe frites. Zij gaan ervoor! De klant staat centraal. De frites zijn véél lekkerder dan de concurrent! Zeer aan te bevelen. Gewoon een goeie frietkraam met mensen die passie hebben voor hun vak én klant!

Smetsers

We hebben Niëns bezocht op 8 mei j.l. Het eten was niet geweldig > zeker niet Niens waardig. Goulashsoepje waterig en nauwelijks vlees te bespeuren. Asperges was niet goed gegaard en veel te hard.

Na de wisseling van de bediening tegen 19.00 uur was de bediening slordig. Na de hoofdmaaltijd werd er niet afgeserveerd. Dus maar afrekenen en terwijl dit gebeurde werd er iemand wakker en vroeg of we nog een nagerecht wensten te bestellen. De bediening had meer oog voor een stel bekenden.

Op een gegeven moment kwamen 6 mensen zelf aanlopen met hun bord dat eerder ergens anders was opgeserveerd aan de tafel naast ons zitten. Hier stond de bediening te wachten met de bijlagen. Zo behoren gasten niet te worden bediend.

Of het er aan heeft gelegen dat van de familie Niëns zelf niemand aanwezig was? Al met al slordig en nog wel voor een niet mis te verstane vergoeding.

De volgende keer geen Niëns meer

Wij hebben een speciale verjaardag bij Niens gevierd. Dit was allemaal tot in de puntjes verzorgd. De service was uitmuntend en het eten overheerlijk. Tijdens het bowlen werden er constant drankjes en snacks gebracht en ook bij ontvangst van de gasten lekkere koffie of thee met gesorteerde vlaai. Het diner in het restaurant was zeer goed (a la carte). Niens is m.i. een uitstekende locatie voor een gezellig familiefeest. Het meest essentiele punt is dat het een zeer geslaagd verjaardagsfeest was met tevreden gasten die allemaal een hele gezellige dag hebben gehad. Volgende keer weer naar Niens.

27. Nederlands Maasbree

Op 3 jan ben ik 60 jaar geworden.We zijn met ons gezin geweest dineren bij restaurant Boszicht in Maasbree. Het was een super en onvergetelijke avond. Er was een uitgebreide menukaart, zeer gevarieerd en bijzonder lekker. Ook leuk en gastvrij en vriendelijk personeel.

Zelfs de bazin kwam me feliciteren, effe buurten met iedereen en voordat ze naar huis ging kwam ze nog een bloemetje aanbieden.

Ook een mooie locatie.

We hebben er flink van genoten, en gelachen. Boszicht is een echte aanrader.

Neel.

Vorig jaar had ik bij Niëns a la carte gegeten was erg goed was. Dit jaar besloten we het kerstbuffet te proberen, jammer genoeg viel me dat tegen. Dingen werden niet op tijd aangevuld, veel te lange wachttijden, je werd per tafel gehaald maar het duurde erg lang, en de laatste ronde werden we vergeten en besloten zelf maar naar het desert te gaan. Daar stonden geen bordjes, er waren op dat moment alleen nog maar 2 soorten pudding, en een soort boomstammetje dat er niet erg florisant uitzag. Het ijs bleek op te zijn. Nou doe ik normaal niet moeilijk maar bij het voorgerecht ging het ook zo, toen stonden er alleen nog maar een lamsrollade en een kom salade met wat vis er door en wat sla. Het hoofdgerecht was verder goed, alhoewel ook daar die frietjes die op waren werden bijgevuld met de frietjes van het kinderbuffet.

De goede wil was er beslist wel want uiteindelijk kwam er nog een meisje met een schaal ijs bij ons langs. Ik denk dat het aan het systeem ligt. Laat de mensen gewoon zelf naar het buffet gaan en begeleid de boel een beetje met serveren daar, dan krijg je geen lange wachttijden en ziet alles er nog netjes uit. En zorg dat steeds alles goed wordt aangevuld zodat niet sommige gasten geen keuzen hebben. Verder was het best goed

29. Nederlands Maasbree

Fam. Beroen

Lekker gegeten, zoals vanouds. Boszicht is een vertrouwd adres voor lekker eten, gezelligheid en prettige bediening. De kaart is vertrouwd en dat is juist prettig, want alles is altijd even lekker. Er zijn genoeg keuzes om zelf voor variatie te zorgen, want het is een uitgebreide kaart! Bediening is prettig, vriendelijk, snel en vertrouwd. Compliment voor de kok! Smaakvolle gerechten, rijkelijk gevuld en mooi opgediend. Ook compliment voor de gastvrouw, ze is altijd attent, betrokken en sympathiek! Leuke omgang met kinderen. Goed verzorgd. Top!

30. Chinees Maasbree

Dikke mier

Babi pangang heel erg zout, satesaus smakeloos, varkens sate taai en met een bijsmaakje. Geen aanrader