1 positieve stem1 negatieve stem

di Gesloten
wo Gesloten

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Yvonne De Swart

Vroeger was dit een degelijk restaurant waar je lekker kon eten en gezellig kon bowlen. Nu er nieuwe eigenaren zijn, waren we benieuwd of dat nog zo was. Wat een teleurstelling! Het was er koud! De bediening kon beter; duurde lang voordat we drinken en eten hadden. Het eten smaakte matig, soms niet lekker dus laten staan. Het bowlen viel ook tegen; we hadden baan 1 en 2. Er stond een waarschuwing op de baan dat je niet achter de streep moest komen. Tja, een gele tekst op een gele vloer is slecht zichtbaar. Dat de vloer was ingevet en dus superglad, kwamen we achter! Elk kwartier kon een medewerker de ballen achter de baan gaan halen. Had iemand op één kegel na de kegels om, kwamen er twee terug. Conclusie: slecht!

2. Restaurant is nét open, dus zit nog in opstartfase. Bediening oogt daardoor onzeker, maar doet wel z`n best. Terras kan gezelliger, maar heeft vast met coronaregels te maken. De aspergesoep die we hadden, was echter zeer smakelijk, met daarbij heerlijk foccaccia brood. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar!