Boszicht in Maasbree

Bezorgrestaurants in de buurt van Boszicht

1195471747 56
1428461955 72
1492004738 71

1. Neel Peeters

Heerlijk!
    Alweer lekker gegeten bij Boszicht in Maasbree met Jos en Corrie, Peter en Marleen en Piet en Neel van de Heymansgroep.
    Lekker gezellig, nieuw interieur en heel romantisch, erg mooi.
    Ook zeer gastvrij en vriendelijke bediening.
    Hilda en Joost en Sjonny t was toppie!

2. Hier ga ik altijd graag eten, mag dan wel wat jaren 90 zijn (70 is overdreven zoals ik hier wel eens lees) maar het eten is altijd voortreffelijk! Uitstekend op smaak en uitstekende kwaliteit.

3. Anoniem

We waren er al 10 jaar niet meer geweest. De inrichting is heel oud. Maar dat wisten we al. Het ging ons om het eten. Dat was super. Je gaat terug in de tijd. Echt nog jaren 70. Je kreeg er bv nog een kipcocktail. Hoofdgerecht en dessert zijn er ook oke. Alles is er jaren 70. Cijfer 8.

4. Harrie Cox

Het was Moederdag, en dus heel erg druk. Bovendien was er nog een grote groep van 140 mensen die ook nog bediend moesten worden. Ondanks de drukte verliep alles toch nog heel prettig, het duurde wat langer dan gewoonlijk.
    Het is een geweldig restaurant.

5. Op 3 jan ben ik 60 jaar geworden.We zijn met ons gezin geweest dineren bij restaurant Boszicht in Maasbree. Het was een super en onvergetelijke avond. Er was een uitgebreide menukaart, zeer gevarieerd en bijzonder lekker. Ook leuk en gastvrij en vriendelijk personeel.

Zelfs de bazin kwam me feliciteren, effe buurten met iedereen en voordat ze naar huis ging kwam ze nog een bloemetje aanbieden.

Ook een mooie locatie.

We hebben er flink van genoten, en gelachen. Boszicht is een echte aanrader.

Neel.

6. Fam. Beroen

Lekker gegeten, zoals vanouds. Boszicht is een vertrouwd adres voor lekker eten, gezelligheid en prettige bediening. De kaart is vertrouwd en dat is juist prettig, want alles is altijd even lekker. Er zijn genoeg keuzes om zelf voor variatie te zorgen, want het is een uitgebreide kaart! Bediening is prettig, vriendelijk, snel en vertrouwd. Compliment voor de kok! Smaakvolle gerechten, rijkelijk gevuld en mooi opgediend. Ook compliment voor de gastvrouw, ze is altijd attent, betrokken en sympathiek! Leuke omgang met kinderen. Goed verzorgd. Top!

7. Ankie Verrijk

Helaas bijzonder onvriendelijke bediening. Dat verklaart wellicht waarom het zo rustig was.

8. Hans Manders

Lekker gegeten en goede bediening maar wat een vreemde vrouw achter de bar??

9. harrie cranenbroek

Wij komen al 20 jaar in Boszicht en wij kunnen nergens zo lekker eten. De keuken is de beste en het personeel is geweldig attent. Verder is er altijd een goede ambiance met een gezellige gastvrouw. Wij hopen er nog lang te kunnen komen.

10. Lydia en sjaak

We hebben lekker gegeten,en niet hoeven wachtten. En nadat mijn partner zijn drankje om had gestoten kreeg hij van de kelner een andere van de zaak. Heel attent. Bedankt voor een lekker diner. Voor ons voor herhaling vatbaar als we hier in de buurt zijn.

11. Gisteren met een man of 15, op uitnodiging van oma, daar gegeten.Op zich goed eten voor een betaalbare prijs met leuke bediening. Wat mij echter mateloos stoort is het feit dat de eigenaresse zelf veel met vaste "bierklanten" aan de bar staat en het toestaat dat er flink gerookt wordt aan de bar. Heb zelf astma en trek dit niet. Ook de 2 kleine kinderen die we bij hadden vonden dit niet erg aangenaam. Zal er zelf om deze reden dan ook niet gaan eten.

12. Hier gelunched een tijdje geleden. De gastdame is niet erg tactisch. Zij meent het leuk te brengen maar alles met een vervelende ondertoon. Ook rookt ze zelf sigaretten en drinkt bier met de (vaste?) klanten die achter de bar zaten, waardoor wij lang moesten wachten om iets te drinken te bestellen. Het eten was oke, maar we moesten er lang op wachten, en dat terwijl er bijna geen klanten waren.

Het interieur is vrij modern, maar dan mag de gastvrijheid daar in meegaan, zeker zonder sigaret en zonder bier.

13. m. van delft

Met een grote groep (meer dan 100 man) hebben we hier in verband met Floriadebezoek zowel geluncht als gedineerd. Onze groep van 15 personen arriveerde als eerst en na een uur kregen we koffie. De melk, suiker en boter stonden toen al een half uur op tafel. Op de vraag wanneer het eten en drinken zou komen reageerde de ober niet erg vriendelijk en dat tekende de sfeer van de overige tijd. Het brood en beleg was sober maar alles was minder erg geweest als de ontvangst warm was geweest. Tijdens het diner stonden er lange rijen voor het buffet. Het eten was snel op en de lege schalen bleven liggen (met een half aangevreten zalm erop). Toen de ober vroeg wat ik wilde drinken en ik thee vroeg (na het eten) zei hij dat het apparaat niet aan stond. Ik had het behoorlijk koud dus iets anders hoefde ik even niet. Na vragen bij de organisatie of we voor vertrek (het is voor ons drie uur rijden voordat we thuis zijn) werd koffie en thee gezet. Dit werd uitgeserveerd door 1 ober oftewel, voordat iedereen had.. Het eten was prima maar als je graag gezond eet en niet te vet was er niet veel te vinden behalve de fruitsalade, groenten waren er niet. Ik vond het een bijzonder teleurstellende ervaring en ben zelden zo slecht behandeld als hier.

14. Tijdje terug hier gegeten, ondanks dat het hartstikke druk was werden we optijd geholpen. En alles was heerlijk, en alles was naar wens.

15. Zondagavond met 9 personen gegeten, lang moeten wachten eerdat we ons eerste glasdrinken konden bestellen, daarna ht hoofgerecht bief van de haas, koud, en niet zoals besteld medium gebakken, maar puur rood, een en al bloed. Geen kelner die komt vragen of alles naar wens is, dus 3 kwart laten staan, als ze af komen ruimen en dan vragen of alles lekker heeft gesmaakt, en ik leg uit waarom ik het niet op heb, zegt de kelner, dan had u eerder wat moeten zeggen. Nou, we zaten vrij afgezonderd en geen bedienend personeel meer gezien, het was wel erg druk, maar evengoed viel het zwaar tegen, en niet ik alleen, maar 3 anderen van ons gezelschap houden de mond en zeggen niks, alleen daarna, dat is ook fout.

16. gast met familie

Op een drukke dag gaat er teveel mis en laat de service te wensen over. Het eten is al jaren hetzelfde en zou wat meer smaak en variatie mogen hebben. Vandaag met familie ontbrak de klantvriendelijkheid. Kinderen mochten niet het beloofde ijsje in de keuken maken maar een alternatief in de vorm van zelf wat frutsels uit laten kiezen voor op de ijsjes was onbespreekbaar. Tamelijk star!

17. Fam. Alers-Smedts

Wij hadden op 4 februari jl. bgv. ons 40-jarig huwelijk een familietreffen (27 pers.) in dit restaurant. Alle onderdelen van dit treffen (ontvangst, diner, nazit) werden keurig verzorgd.
    Attente, vriendelijke bediening en smaakvol diner
    in sfeervol aangeklede, intieme, afzonderlijke ruimte.
    Wij zijn uiterst tevreden.

18. fam peeters

We hebben gisterenavond met de familie (9pers) bij boszicht gegeten.

Ik kan niet meer zeggen dan op en top.

En het personeel deed goed haar best.

Met een woord alles was super.

19. Wow, dit was echt een heerlijke avond. Afgelopen vrijdag zijn we daar geweest vanwege het pensioen van mijn vader. We hebben -allemaal- de hele avond genoten. Het eten was heerlijk, de menukaart was uitgebreid, de bediening was super, de service was geweldig; de aanbevelingen erg goed. We hebben een heerlijke avond gehad. Mijn vader heeft vooral heel erg genoten van de hele avond; mede mogelijk gemaakt door de geweldige bediening. Ik kan iedereen aanraden om bij Boszicht te gaan eten.

20. Heerlijk eten, echte aanrader!

Vriendelijke bediening, alleen het restaurant is niet echt knus en gezellig, zoals de brasserie, maar ja, dat komt vast nog wel een keer!

Ook erg goed, je mag roken in de brasserie!

21. Als we lekker willen eten, dan gaan we naar Boszicht.

Weliswaar iedere keer dezelfde kaart maar die heeft veel keuze mogelijkheden. Ook in de zomer zit je heerlijk buiten op het terras. Vriendelijke bediening, na 2x kennen ze je al. Een gezellige avond met goed eten is het iedere keer.

We komen gauw weer langs....

Karl en Petra.

22. Zaterdag 18 december, onze trouwdag. Dus met de kinderen uit eten bij Boszicht. We hebben super genoten van het heerlijke eten. Een compliment voor de kok en tevens ook voor de bediening. Alles netjes verzorgd en zeer vriendelijk. Ook Mevr. Feijen had heel veel aandacht voor de gasten. Een hele goede aanrader voor personen die graag lekker eten! Een hele uitgebreide menu kaart. Super gezellig en huiselijk ingericht. Voor herhaling vatbaar.

23. Na een tijd niet meer te hebben gedineerd bij Boszicht zijn we onlangs weer wezen eten alhier. Na een redelijke dip in 2007/2008 hebben we gelukkig hier weer als vanouds lekker gegeten! We komen hier als sinds 1990, maar het is inderdaad een tijdje "wat minder" geweest. Tijden veranderen echter, en daar zijn we blij om!

De ouderwetse witte pepersaus is weer terug, en de Chateau Briand is weer gevuld met verse producten!

Mensen, houdt vooral deze kwaliteit vast.

24. Het eten was lekker en veel. De prijs mocht wat minder! Personeel super. Tot gauw maar dan willen we (het) wild. Doeiiiii.

25. Wij zijn 7 mei j.l. met de familie bij uw te gast geweest, 16 pers.

En hebben heerlijk gegeten, echt genoten.

Komen we nog eens in de buurt, dan komen we weer aan.

26. Ben het absoluut niet eens met het feit dat het eten en de sfeer goed zijn! Restaurant is duidelijk aan vernieuwing toe en té "van der Valk" achtig. Wij moesten wel degelijk lang wachten en gaan hier zeker niet terug. Overigens raar dat er zo'n moderne brasserie is en dat de rest van de tent zéér verouderd is; past totaal niet bij elkaar.

27. Nelly Groot

Afgelopen zondag zijn we bij Boszicht gaan eten, het was erg goed, ondanks dat het ontzettend druk was.

We hebben niet lang moeten wachten en het eten was ook heerlijk.

We komen zeker nog terug!

28. Paar weken geleden gegeten.

Eten was erg goed, lekker!

Sfeervol en vriendelijke en snelle bediening...

Kortom, goed vertoeven!

29. Familie diner bij restaurant Boszicht afgelopen week, was heel gezellig. Wat in het begin al opvalt is de huiselijke sfeer en vriendelijke bediening. Je hebt de keuze tussen tafel in moderne brasserie of klassiek restaurant. Er is een mooie menukaart met ruime keus. De wildgerechten waren heerlijk. Een echte aanrader!

30. Afgelopen zondag uit eten geweest met een stel vrienden.

Het was erg druk, hier hebben wij echter niks van gemerkt.

Het eten was heerlijk! Mooi bereid en voldoende.

Bediening was erg vriendelijk en we hebben niks te kort gehad.

In een half jaar tijd super vooruitgegaan.

Al met al hebben wij een heerlijke avond gehad.

Deze is zeker voor herhaling vatbaar!

31. Had vandaag eens geen zin om weer eens zelf te gaan koken, dus ik dacht laten we eens naar Boszicht gaan.

Het zat er behoorlijk vol en ik vroeg hebben jullie nog een plaatsje voor twee. Nou, zei een vriendelijke ober, in het restaurant helaas niet meer, maar ik heb nog wel wat plaatsjes vrij in de (zogenaamde) woonkamer, een sfeervolle en knusse ruimte waar je heerlijk rustig kunt genieten van je eten.

En het was me even genieten. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Het personeel was snel en hield alles goed in de gaten, we kwamen zeker niets te kort.

En ondanks dat het zo druk was, ging het toch super snel.

Restaurant Boszicht en personeel, hartelijk bedankt en we komen zeker snel weer terug. Super.

32. Ik heb vorige week bij Boszicht gegeten.

Het was heerlijk, complimenten aan de kok!

Ze kwamen voldoende langs voor het drinken, dus de bediening was zeer goed.

Gezellig sfeer in het restaurant, en het eten zag er allemaal goed en lekker uit!

Ik vind Boszicht een goede aanrader!

33. Gerard van W.

Vorige week voor het eerst gegeten daar, ook gelijk de laatste keer.

We hebben lang moeten wachten voordat de bediening drinken kwam opnemen. Dit terwijl het helemaal niet druk was. Voorgerecht(salade) was vrij goed, Maar de spareribs waren koud.

Op ons eten hebben we zeker anderhalf uur gewacht. We hebben geen nagerecht gepakt omdat het eten ook vrij slecht is. Bediening weet niet waar ze mee bezig zijn.

Terugkomen dat zeker niet!

34. Wat een aanfluiting zeg, we heben afgelopen zondag met vrienden daar gegeten, wij komen dus echt niet meer terug, je moet ten eerste veel te lang wachten op drinken laat staan het eten bah bah niet voor herhaling vatbaar

35. 1e kerstdag bij boszicht gegeten, in een woord gelwedig weer zoals altijd. Pasteitje was heerlijk evenals de cognac soep,dus snap er niets van wat die toon zegt. wij vonden het heerlijk, tot een volgende keer maar weer.

36. Voorgerecht (wildpasteitje) echt slecht. Daarna cognacsoep: leek wel verdund wildpasteitje. Echt niet te eten. Ober zei:"spijtig meneer" toen ik klaagde over de soep en deze na enkele happen liet staan.
    Hoofdgerecht: hazebout was wel ok. Nagerecht kersen bavarois o.i.d. redelijk.
    Al met al een slecht kerstdiner tegen een volwassen prijs. Ik kom niet terug.

37. Laat ik voorop stellen dat ik de reactie van sommigen hier wel begrijp. Ondanks dat het eten gemiddeld genomen van goede kwaliteit is laat de bediening, lees samenspel van chef en bedienend personeel voor verbetering vatbaar is. Boek ruim van te voren en stel hierbij je menu al vast samen Anders is wachten van 2 uur geen uitzondering, helaas... "de Bijker", doe er wat aan!

38. Piet kerren

Veel te lang (2uur) moeten wachten voordat we eindelijk ons eten kregen, en dit was ook nog matig!

39. Janet Steegers

Lekker gegegeten en de zaak is mooi ingericht. Maar bijna 2 uur wachten op het hoofdgerecht is wel een beetje overdreven. En als je dan al 2 uur moet wachten dan kunnen ze je af en toe best komen vragen of je nog iets te drinken wilt bestellen.

40. swe hebben goed gegeten, maar bij een 4 gangen verrassingsmenu van bijna € 40,= verwacht ik wat meer

41. partrick janssen

Met de verjaardag van mijn vader hier gegeten.
    eten was erg matig.
    bediening erg afwezig.
    helaas geen goede indruk bij ons achter gelaten

42. Het eten was erg lekker,1 uur moeten wachten voordat we konden bestellen, na 3 uur het hoofdgerecht en toen ook nog het verkeerde hoofdgerecht. Bediening rende zich de benen uit het lijf. Was veel te druk voor 4 man personeel.

43. Heel lekker gegeten , en ook mooi aangekleed!