Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maasbracht verdeeld zijn.

Beste Da Vinci ervaring ooit! Top. Heerlijk ontspannen gegeten en gedronken.

Heerlijk gegeten met 6 personen. Wachttijden waren precies lang genoeg en na 4 gangen een voldaan gevoel. Borden worden erg mooi opgemaakt en alles wat op het bord ligt, wordt goed toegelicht door het vriendelijke personeel. Wij komen zeker terug.

De soms matige kritieken weerhielden ons een tijdje om hier eens te gaan eten.
    Waren we maar eerder gegaan! Niks te zout en niks onvriendelijk personeel.
    Prima op smaak en aardig en kundig personeel. De mousaka was uitstekend. Gaan er zeker nog eens terug

Ans Dols

Vrijdag met 4 vrienden de eerste keer gegeten in Da Vinci en zeer zeker niet de laatste keer. Dit was een geweldige ervaring. Buitengewoon vriendelijke ontvangst, we voelden ons direct op ons gemak en werden met heerlijke amuses verwend. Het 4-gangen Margo's Alliance menu had de ene smaaksensatie na de andere. Voortreffelijke kwaliteit, heel mooie presentatie en een zeer vriendelijke bediening, goede uitleg van de gerechten en een heerlijk, passend wijnarrangement.
    Eén minpuntje: de menugangen werden vrij snel na elkaar geserveerd. Voor ons had het tempo iets langzamer kunnen zijn.
    Nietemin voor elke kategorie 5 sterren!

Mooie locatie en vriendelijke bediening. Echter van het eten waren we minder overtuigt. Presentatie is mooi maar smaak kan wat ons betreft beter. We hadden gekozen voor 4 gangen en dit is gezien de grootte van de porties niet te veel.

14 Juli 2017
    Een fijne lunch - origineel - lekker - met stijl - De moeite om over te doen!

Alles lecker, sehr zu empfehlen!!!

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Alles lekker, zeer aan te raden!!!

Van der Heijden

Eten was lekker en personeel was vriendelijk.
    De porties hadden wat meer gekund. Je had echt 4 gangen nodig om een voldaan gevoel te hebben.

Danielle

Het eten is heerlijk. Alles is heel vers en goed klaar gemaakt. Het personeel is heel vriendelijk. Het is een erg mooie locatie want je zit er prachtig aan het water. In de zomer vooral erg leuk, dat kan je het aperitiefje buiten drinken en erna evt boven eten aan het raam.

Anja

Lunch... Vandaag daar gegeten, had een maaltijdsalade besteld die was echt niet lekker. Oké, smaken verschillen. Maar de anderen moesten erkennen dat het niet lekker was. Zag er ook verlebberd uit, alsof hij al een tijdje lag. De rest had soepje met kroket, daar kan weinig mis mee zijn ;) En dit met een pilsje voor €62,-- pfff. Nee alle 4 tot besluit gekomen... hier komen we niet meer terug. Had eigenlijk foto moeten maken van salade. Jammer.

K.Hundscheid

Heerlijk gegeten aan het water. Goede sfeer, smaakvolle gerechten, lekkere wijn.
    Kortom, TOP!

Omdat Maasbracht onze nieuwe woonplaats wordt en wij graag lekker uit eten waren we onbekenden in t dorp. Gekozen voor Sluiszicht was een goede keus. Vriendelijk personeel bij binnenkomst. Sfeervolle inrichting. Goede menukaart waren onze eerste indrukken. Gekozen voor t keuzemenu wat n top keuze was. Mooi opgemaakt en heerlijk om te eten. Een bijpassende wijn welk t voorstel van t personeel was maakte t plaatje compleet. Wij komen hier zeker terug 👍👍👍

We hebben hier vanavond gegeten. Met één woord heerlijk! Zeker een aanrader.

14. Pizzeria Maasbracht

E.G.de Ronde

Snelle en stipte bezorging het bestelde was voortreffelijk ga zo door

LM

Makkelijke maandag, fantastische maandag!

Heerlijk gegeten op maandagavond bij De Kolentip. Geweldige locatie. De zeer vriendelijke gastvrouw maakte de avond compleet!

Een échte aanrader!

Weer heerlijk gegeten. Restaurant zat aardig vol, snelle, vriendelijke bediening! Eten altijd super lekker!

Marieke Vd berg

Lekker gegeten.

Fam. Thewissen

We hebben er met 4 personen gegeten van een Wow deal. Heerlijk, alle gerechten super lekker en heel vriendelijk personeel. Was een super gezellige avond, voor herhaling vatbaar. Zal het zeker bij anderen aanbevelen.

Jaren terug ook al tegengevallen
    Dacht ga nog een keer proberen maar helaas niet goed.
    Vond de gyros te gezouten,de kritiraki was wit van kleur met een zwartepeperige smaak met olie erbij.
    Na opmerking hierover gemaakt te hebben,weet niet hoe eten bereid wordt,deden niet veel moeite.
    Bediening niet vriendelijk.
    Ga er niet meer naar toe.
    Ben benieuwd of ze antwoorden op een mail die ik gestuurd heb.

2,1

Super lekker gegeten en heel gezellig gezeten. Prachtige zaak ik heb mijn ogen uit gekeken.

Helaas tegengevallen. Veel te zout en geen saus bij de vleesschotel en 6 euro voor een fles water... had gewoon kraanwater willen hebben bij de halve liter rosé. Die was goed!!

Afgelopen vrijdag gegeten in dit restaurant na enkele goede ervaringen.
    Voorgerecht was niet lekker. Aangegeven aan ober, maar die spreekt geen Nederlands. Eigenaar komt erbij en vraagt intimiderend wat er niet goed aan is. Gaat het gerecht verdedigen en zegt dat de keuken niets valt te verwijten.
    Hoofdgerecht: vlees is heerlijk mals, maar veel te zout; lijkt wel of de zoutpot is omgevallen. Frietjes redelijk van smaak, rijst matig, gekruide aardappels te veel doorgekookt waardoor ze niet aan de vork blijven hangen.
    Obers vergeten tot 3 keer bestellingen te brengen terwijl er maar enkele tafels bezet zijn. Helaas voor ons een teleurstellende ervaring. Denk niet dat we nog terugkomen. Daarvoor zijn er andere leuke restaurantjes die wel een constante kwaliteit leveren.

Leanne Hodzelmans

Super genoten van het 5-gangen verrassingsmenu bij de Kolentip. Er werden heerlijke gerechtjes geserveerd gemaakt van verrassende ingrediënten. Zowel de droge witte als de rode huiswijn maakte het compleet. Kortom een mooi restaurant, prachtig gelegen aan de Maas in Maasbracht, met een gezellige uitstraling (nog meer na de laatste restyling). Het personeel staat je vriendelijk en kundig te woord. Wij gaan zeker weer terugkomen!!

Het eten was goed.
    De bediening was niet opdringerig, wel beleefd, onze jassen werden meteen aangenomen en opgehangen.
    De bediening vroeg ook uit oprechte belangstelling of het had gesmaakt.
    Sls nagerecht hadden we een groot stuk baklava met ijs en 3 bollen slagroom, het was zo'n grote baklava die ik zelden bij een grieks restaurant heb gegeten.
    Na het eten kregen we nog een drankje van het huis aangeboden.
    Mijns inziens heeft de eigenaar de kritiek op de site serieus opgenomen, want van opdringerig gedrag van het personeel heb ik niets gemerkt.
    Ook op het eten hebben we niet lang hoeven te wachten.
    El Greco verdient zeker een aanbeveling om eens te gaan eten.

Daemen.m

Mooie locatie gelegen aan het water met terras om in de zomer buiten te eten. Het eten was voortreffelijk, evenals de heerlijke wijnen. Dit is zeker een adres voor fjnproevers. Hier komen we altijd graag terug.

Familie Peeters

Heerlijk genoten van het 5-gangen verrassingsmenu! Gekozen om bij elke gang een passende wijn te laten serveren. Dat zette het puntje op de i. Wij komen graag terug.

Heerlijk 5-gangen diner met zeer verfijnde smaak. Prima bediening en uitleg door Franka en Aurelia. Verschillende wijnen smaakten voortreffelijk bij de verschillende gerechten. TOP! Ga zo door!!

Zeer goed restaurant. Veel aandacht wordt besteed aan de afwerking en smaak van de gerechten. De bediening is zeer vriendelijk. Geweldige Italiaanse huiswijn voor een leuke prijs. De locatie is geweldig aan de Maas. Vooral ook in de zomer buiten op het terras met zicht op de haven. Een echte aanrader.

5 gangen diner gegeten en geweldig genoten van de heerlijke smaken, de leuke en verrassende combinaties op prachtig opgemaakte mooie borden. Met 6 personen lekker lang en gezellig getafeld met lekkere wijnen. Enthousiaste bediening.