Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maasbracht verdeeld zijn.

Elke keer weer geweldig eten!
    Zowel voorgerechten en hoofdgerechten mooi op smaak.
    Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders hadden we het wel geweten.

Makelijke ijscoupe met aardbeien op mooi verzorgd terras aan het water en met een super vriendelijke bedienende medewerkster.

Margo

Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer. Prima bediening en super lekker lactose-en tarwevrij gegeten. Bedankt voor het aanpassen van het menu en we komen natuurlijk weer terug.

4. Internationaal Maasbracht

Super gegeten, leuke bediening wij komen zeker nog een keer terug.

5. Internationaal Maasbracht

Fred Achten

Bediening is ongeorganiseerd.
    Lang wachten op bediening en rekening.
    Uiensoep smakeloos.
    Aspergesoep redelijk.
    Carpacio en garnalencocktail goed.
    Spareribs niet geweldig.

Vertaal van English naar Nederlands

Ik ben zeer onder de indruk van de totaalbelevenis bij De Kolentip. De ervaring gaat verder dan bijzonder eten. Op de eerste plaats vind ik het fantastisch dat er iedere keer een mooie cocktail op de kaart staat. Vervolgens is de opmaak tot een kunst verheven en de wijnen met bijbehorende uitleg een feest. Sterwaardig!

Gerry Neuray

Estelle

Ik kreeg deze tip van een hotelier. Aanrader voor genieters van rust en lekker eten.

Estelle

Wat een leuke authentieke inrichting! Je kijkt je ogen uit. De kleine lunchsalade, gerookte zalm met warm stokbrood en roomboter, was goed gevuld met zalm en smaakte heerlijk.

Mooie gerechten met spannende combinaties, alles perfect afgestemd: wijn spijs en timing. Zeer attente bediening! Uitzicht blijft boeiend, interieur mag langzamerhand een update.

Wiljan Cats

Het 8 gangen dinner was uit de kunst; sterren nivo ! En de wijnen die erbij werden geschonken waren perfect afgestemd op elk van de gerechten. Dit samen met een charmante en vlotte bediening maakte dat we meer dan voldaan aan het eind van de avond huiswaards keerden. Een aanrader!

12. Chinees-Indisch Maasbracht

Jokejacket

Heel goed chinees restaurant met lekker eten voor een goede prijs service is top vooral over de ober ben ik erg te spreken.

Lekker gegeten, we hadden het 3 gangen lunch menu. Verrassende ingrediënten en niet alledaagse smaak. Het livar varken was top terwijl ik normaal niet zo’n fan van varkensvlees ben. Alles bij elkaar wel de moeite waard.

Voor de 2e keer hier gegeten en het was weer uitstekend. Prima porties en prima op smaak, Bediening was uitstekend en van lang wachten geen sprake. El Greco onderscheidt zich van de doorsnee Nederlands/Griekse restaurants.

Wij zijn hier voor de 5de keer geweest, en steeds is het een verrassing wat er op de kaart staat. Het is allemaal geweldig hoe goed het verzorgd is en de goede uitleg wat je op het bord krijgt. Zaterdag 3-2 zijn we er ook weer geweest met een ander stel. De kaart was weer vernieuwd met heel mooie gerechten. Top jullie krijgen een pluim en een echte aanrader.

16. Chinees-Indisch Maasbracht
  17. Chinees-Indisch Maasbracht

Fantastisch menu. Fanastisch decor. Vriendelijk personeel.

Wij gaan hier vaker eten, en het is altijd goed verzorgd en ook lekker.
    Mooie gevarieerde kaart, goede bediening, prima wijnen.
    Helemaal niks mis mee.

Uitgenodigd door fijnproever John om samen weer eens bij da Vinci te eten, dat was inmiddels al weer ruim zes jaar geleden. Het moest een top beleving worden. Voor de zekerheid had John samen met chef Margot de menukaart samengesteld. De basis was het Margo’s meesterlijk menu met enkele upgrades. Veel van mijn favoriet ingrediënten waren vertegenwoordigd. Ik vond het wel fijn dat het een verassing bleef.

Petro Kools stond ons op te wachten, leuk. Na een gezellig ontvangst werden we begeleid naar de lounge. We startten feestelijk met een Moët 2008, heerlijk. Ernaast de knabbels, verrassend puur met subtiele smaakjes. De groet uit de keuken liet even op zich wachten en kregen we aan tafel die zich voor de keuken bevond. Deze werden gepresenteerd op een prachtig servies. Ook weer verfijnde smaakjes, het bloemkoolsoepje met espuma van piccalilly maakte de meeste indruk.

De eerste wijn werd keurig door de jonge sommelier gepresenteerd, een loepzuivere mooi geconcentreerde Weissburgunder 2015 van Weinrieder. Ernaast een hele verfijnde uitvoering van geschroeide coquille waarop wat Anna Gold Kaviaar met ernaast crème van aardpeer en een moesje van boerenkool. Een prima finale in het verrassingseitje, heerlijke koningskrab salade, hoog op smaak, genieten! (9,7)

de tweede wijn was een hele speciale, Sauvignon 2013 uit Italië van Terlan. Niet met tonen van groene appel maar met gekonfijte citrustonen, mega complex, heerlijk. Ernaast een klassiek signature gerecht van Margot uit 2003. Roseval aardappel met geslagen room, erop langoustine staartjes en een crumble van bieslook aardappel en Anna Gold Kaviaar. Wow, verrassend hoe mooi de aardappel met de langoustine combineerde en heerlijk hoe de crumble de wijn nog mooier tot zijn recht laat komen, toppie. (9,8)

petro schakelde nog een tandje bij met een geweldige Meursault Petits Charrons 2015 van Jean Lavillier, o, o. Ernaast een mooi stuk gebakken Noordzee tarbot op een bedje van zilte groentjes aan tafel afgewerkt met een espuma van aardappel. Apart uitgeserveerd nog een heerlijke Zeeuwse platte met aardappel gratin. De tarbot en de oester waren blij dat ze in de Meursault mochten zwemmen, geweldig. (9,85)

weer terug naar de aarde met de zeetongfilet waarop een ravioli gevuld met kalfswang met structuren van bataat, compote van rode ui en schuim van Parmezaan. Erbij een heerlijk Riesling Zeltinger Sonnenuhr spätlese 2009 van Markus Molitor. (9,7)

de topper van ons eerste bezoek werd wederom uitgeserveerd. Gebakken ganzenlever op zure pruimen met een streep port siroop. Ernaast nog ganzenleverijs, brioche en heerlijke bonbon van ganzenlever. Ditmaal met een elegante Scheurebe spätlese 2015 van Pfeffingen. (9,7)

uit een mooie karaf werd de Chono van San Lorenzo Estate geschonken die me aan een mooie Haut Medoc deed denken. Ernaast een proeverij van de Bresse duif met verschillende structuren van mais, crunch van pistache en bitterbal gevuld met ricotta. Prima cuissons en mooie smaken waarbij de wijn naadloos aansloot. (9,75)

verder met iets speciaals uit de regio. Pinot Gris late harvest 2012 van het huis Thorn, mooi rijk aroma en verrassend elegant met mooie zuren. Op het bord structuren van bloedsinaasappel met verveine, kruidnagel, mousse van witte chocolade en rotsjes van ras el hanout. In een kelk nog een quenelle ijs van bloedsinaasappel, Een verrassende combinatie met subtiele kruiden en frisse tonen. (9,6)

als afsluiter nog een krachtige espresso met lekkere friandises en gezelligheid aan tafel.

Bediening was uitstekend verzorgd.

Kortom een topmiddag, mooie verfijnde gerechten waarin kwaliteitsproducten en verfijnde pure smaken de hoofdrol opeisten, ernaast een overweldigende wijnselectie. Zo Ja, een goede sommelier kan vrienden maken, knipoog. Nou John, missie geslaagd!

Wij waren hier met een gezelschap van 10 mensen. Lang moeten wachten op de kaart en de drankjes. Toen was er al een herrie van 2tafels met groepen. Met het hoofdgerecht was het lawaai niet meer te verdragen en vroeg ik naar de manager. Het personeel gaf hier blijkbaar niets om. De manager kwam pas na de tweede keer vragen. Hij vroeg wel om rustig te zijn maar het ging gewoon door. Na nog een half uur gingen ze weg. Toen hadden we al twee uur met het lawaai hier gezeten. Gewoon belachelijk dat het personeel meedeed aan de herrie. Dit kan alleen bij ons met jongeren die gedronken hebben. Nooit meer.

21. Pizzeria Maasbracht

Maar liefst 2 uur gewacht op 1 pizza. Na bellen werd er geen excuses aangeboden niks. Pizza was vervolgens ook nog eens niet te versmaden. Eens maar nooit weer.

Beste Da Vinci ervaring ooit! Top. Heerlijk ontspannen gegeten en gedronken.

Heerlijk gegeten met 6 personen. Wachttijden waren precies lang genoeg en na 4 gangen een voldaan gevoel. Borden worden erg mooi opgemaakt en alles wat op het bord ligt, wordt goed toegelicht door het vriendelijke personeel. Wij komen zeker terug.

De soms matige kritieken weerhielden ons een tijdje om hier eens te gaan eten.
    Waren we maar eerder gegaan! Niks te zout en niks onvriendelijk personeel.
    Prima op smaak en aardig en kundig personeel. De mousaka was uitstekend. Gaan er zeker nog eens terug

Ans Dols

Vrijdag met 4 vrienden de eerste keer gegeten in Da Vinci en zeer zeker niet de laatste keer. Dit was een geweldige ervaring. Buitengewoon vriendelijke ontvangst, we voelden ons direct op ons gemak en werden met heerlijke amuses verwend. Het 4-gangen Margo's Alliance menu had de ene smaaksensatie na de andere. Voortreffelijke kwaliteit, heel mooie presentatie en een zeer vriendelijke bediening, goede uitleg van de gerechten en een heerlijk, passend wijnarrangement.
    Eén minpuntje: de menugangen werden vrij snel na elkaar geserveerd. Voor ons had het tempo iets langzamer kunnen zijn.
    Nietemin voor elke kategorie 5 sterren!

Mooie locatie en vriendelijke bediening. Echter van het eten waren we minder overtuigt. Presentatie is mooi maar smaak kan wat ons betreft beter. We hadden gekozen voor 4 gangen en dit is gezien de grootte van de porties niet te veel.

14 Juli 2017
    Een fijne lunch - origineel - lekker - met stijl - De moeite om over te doen!

Alles lecker, sehr zu empfehlen!!!

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Alles lekker, zeer aan te raden!!!

Van der Heijden

Eten was lekker en personeel was vriendelijk.
    De porties hadden wat meer gekund. Je had echt 4 gangen nodig om een voldaan gevoel te hebben.

Danielle

Het eten is heerlijk. Alles is heel vers en goed klaar gemaakt. Het personeel is heel vriendelijk. Het is een erg mooie locatie want je zit er prachtig aan het water. In de zomer vooral erg leuk, dat kan je het aperitiefje buiten drinken en erna evt boven eten aan het raam.