Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maasbommel verdeeld zijn.

1. Internationaal Maasbommel

In één woord super.

2. Internationaal Maasbommel

Hans Mensink

Bij binnenkomst valt de inrichting gelijk op: makkelijke stoelen aan een ruime tafel. Het menu zag er prima uit en de bediening was vriendelijk en oplettend. Het eten was prima! Kortom, een aanrader.

3. Internationaal Maasbommel

G

Vandaag 26/03/17 geluncht met z'n 2
    Alle 2 uitsmijter de molen op. Echt super lekker en alles vers bereid! Wij komen zeker nog een keer terug en voor lunch en dinner!😀

Fam. Gerritsen

Tweede kerstdag (voor de derde keer) en blijven heel graag deze traditie voortzetten. Na een hartelijke ontvangst hebben we heel gezellig in de sfeervolle serre plaats mogen nemen. Héérlijk gegeten, complimenten voor de kok, maar ook niet te vergeten het uiterst vriendelijk personeel. Wat wij zo bijzonder vinden met zo'n kerstdag is, dat je niet verplicht bent om aan een kerstmenu deel te nemen (kan wel), maar dat je gewoon uitgebreid ook van de kaart kan bestellen. Petje af voor de mooie kerstversieringen, een rustige sfeer ondanks het toch met deze dagen druk is. Al met al een prachtig restaurant en wij blijven er graag komen niet alleen in de winter, maar ook in de zomer met een heel gezellig terras en een prachtig uitzicht over de Maas!

Fam. Gerritsen

Eten hier regelmatig. Het is echt altijd goed! Bediening is top en vlot. Het eten is vers en de smaak voortreffelijk. We hebben verschillende gerechten geprobeerd en ze zijn allemaal heerlijk. De prijs is absoluut in verhouding met de kwaliteit.

6. Internationaal Maasbommel
  7. Internationaal Maasbommel

Eten was heerlijk. Service prima. Vriendelijke Bediening door 1 persoon. Kaart werd goed uitgelegd. Het was gezellig druk waardoor geluid wat overkwam alsof je je in een stationshal van een trein bevond. Prijs/ kwaliteit goed. Al met al een mooie avond gehad.

8. Internationaal Maasbommel

evelyn

9. Internationaal Maasbommel

Cor van Dam.

Eten is top, super lekker, leuk gezellig personeel en leuke sfeer.

10. Internationaal Maasbommel

Viergangen verrassings menu genomen en alles top. Versheid springt van je bord als het ware en het molenbroodje en de frites met eigengemaakte mayonaise maken het compleet. Dit word ons vaste restaurantje en alles voor een mooie prijs. Vriendelijke bediening en nogmaals uit alles blijkt de liefde voor het vak en de zorg voor de gasten. Tot een volgende keer.

11. Internationaal Maasbommel

Heerlijk gegeten, viergangen verrassingsmenu en het was top. Goede vriendelijke bediening.

12. Internationaal Maasbommel

Weer heerlijk gegeten van de nieuwe menukaart, het verrassingsmenu genomen: het was een dikke tien waard.

Gr M. Kerkhof

Fam peters

Met kerst nog nooit zo lekker gegeten. Super vriendelijk personeel, zeer warm en mooi versierd! Echt een aanrader. Team de pont ga zo door, wij zullen zeker Reclame maken! Mvgr fam peters

14. Internationaal Maasbommel

Goed restaurant! Erg lekker gegeten. Vriendelijke en goede bediening. Mooi restaurant, ruim opgezet. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

15. Internationaal Maasbommel

Ton van Eldijk

Met 5 personen gegeten op Hemelvaartsdag. Wat een geweldige avond. Veel verschillende gerechten genomen, 3 gangen en alles was heerlijk. Zowel grote als kleine eters hebben genoten. Bediening super vriendelijk en attent. Een hele mooie ontdekking die de moeite waard is om voor om te rijden.

16. Internationaal Maasbommel

Een prachtige zomerzondag, het terras zat vol, en er ging van alles mis bij ons aan tafel, en om ons heen. Gevraagd naar lunchkaart, na een kwartier nog maar eens gevraagd, 2 voorgerechten besteld, duurde een half uur. Toen bleek dat mijn carpacciosalade incompleet was, het molenbrood was er niet bij. Na 3x vragen en 3 kwartier wachten toch mijn carpaccio maar opgegeten. Gevraagd naar 2 glazen chardonnay. Toen vertelde een medewerker dat er op de bon 2 flessen huiswijn besteld zouden zijn.. nee inderdaad, dat was niet de bedoeling. Het broodje carpaccio van mijn man was prima, mijn carpaccio ook, maar als je dan dit geheel op een bord geserveerd krijgt met allemaal stukken eraf vind ik dat met deze prijzen ver beneden peil. Ook een medewerker die het hele terras af moet lopen, om te "zoeken" waar de bestelling naartoe moet, is wel wat jammer met nummering op de tafels. De kwaliteit is goed.. maar er gaat erg veel mis. En lange wachttijden. Dat zou met deze prijzen niet mogen. Er werd wel wat aan de rekening gedaan... maar toch.

Piet en Hanny

Wij zijn zondag bij dit restaurant geweest onze ervaring was echt geweldig! Verse zelf bereiden producten en super vriendelijk personeel! Wat ons ook zo bijzonder opviel dat het daar zo fris en schoon is! Als je in de buurt bent een echte aanrader!

Met vriendelijke groet, Piet en Hanny uit Wijchen

18. Internationaal Maasbommel

Marja van Kruijsbergen

Met groep van 15 mensen gegeten t.g.v. ons 20-jarig bestaan.
    Het eten was top, sfeer geweldig en ook de bediening geweldig.
    Het vooraf regelen en wensen doorgeven is erg goed ontvangen door Baltasar waardoor wij een hele fijne gezellige avond hebben gehad ! Volgend jaar weer.

leentje martens

20. Internationaal Maasbommel

Erg goed gegeten en gezellig met vriendelijke professionele bediening. We komen zeker weer terug naar dit mooie restaurant .

Fam. Kampers

Geweldige avond gehad, voortreffelijk gegeten, vriendelijke bediening, en alles super schoon.
    Tot de volgende keer.

22. Internationaal Maasbommel

Kitty Peters

Ans en Jos

Eten bij de pont, een super avond, prijs kwaliteit heel goed! Personeel heel vriendelijk en opvallend schoon daar! Nog maar 4 jaar bezig met dit bedrijf en dan al zo'n naamsbekendheid, super goede chefkok! Alles vers dat proef je! Als we weer in de buurt zijn komen we zeker aan!

Mvr Gr. Ans en jos

Helma en piet

Straks met de boot in maasbommel aangekomen advies van de havenmeester. Eetery de pont nog nooit zo lekker gegeten alles vers en super prijs.
    Het personeel heel aardig en beleeft ook was het daar super schoon!
    Dit was zeker voor herhaling vatbaar gaa zo door familiebedrijf?
    Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer aan en we zullen het doorvertellen.
    Mvgr Helma en piet.

Verschillende keren gegeten met vrienden en relaties, altijd vriendelijk personeel, super schone zaak op een prachtige locatie. De gerechten altijd verrukkelijk en vers bereid, en de prijs kwaliteit verhouding super. Tot de volgende keer maar weer.

Gister ben ik samen met mijn vriend uiteten geweest bij de pont. Er waren best veel gerechten veranderd en het dessert werd omschreven als 'het toetje'. Het begon dus al wat minder. Er is een kleine selectie wijnen waar de sauvignon blanc in ontbreekt, dan maar fris. De carpaccio had niet de mooie rode kleur en was best taai. Bij het hoofdgerecht ging het mis, de tournedos was rare ipv medium, nadat ik het gerecht had terug gestuurd kreeg ik opnieuw een tournedos rare terug. Toen ik hem voor de tweede keer terug stuurde kreeg ik hem eindelijk medium terug. Een behoorlijke tegenvaller als er tournedos op de kaart staat, maar het niet bereid kan worden. Als dessert een kopje koffie genomen, fruit met drie bollen ijs en slagroom klonk niet erg aantrekkelijk. Hier komen wij niet meer terug, ondanks de leuke locatie.

27. Internationaal Maasbommel

cornelia

Slechte ervaring op het terras bij dit restaurant:
    - na 20 min, gevraagd waar onze bestelling, twee voorgerechtjes, bleef.
    Antwoord: "vergeten" , "nieuw personeel"
    - bij het afrekenen had men zich ook nog in de drankjes vergist. Een grote fles Spa i.p.v. een klein flesje.

Kortom, slordige gang van zaken!

Van de drie drankjes hoefde ik er maar twee af te rekenen. Maar daar gaat het mij niet om.
    Geen zin om terug te komen en positieve reclame te maken voor deze "toko".

28. Internationaal Maasbommel

De eerste indruk was geweldig, helemaal onze smaak.
    Modern ingericht, en een gezellige sfeer.
    Erg aangenaam was de mooie open keuken.
    We hadden de carpaccio vooraf, de ribeye als hoofdgerecht, en het dessert van het maand menu, met aardbeien.
    In èèn woord heerlijk, we zaten goed vol en de smaak was perfect.
    De bediening schonk ons steeds goed drinken bij en was erg beleefd en maakte een gezellig praatje met ons.
    We komen zeker terug!

29. Internationaal Maasbommel

Vandaag heerlijk geluncht op het terras van de Korenmolen. Top bediening! En keuken ook super!! Wij komen zeker vaker terug.

30. Internationaal Maasbommel

van der wielen

Nooit zo slecht gegeten, als je het eten kan noemen gezien de zeer kleine porties .Zeebaars was niet alleen gegrild maar zeker ook gestoomd, 1 soeplepeltje pasta erbij (geen 2!) echt smakeloos, de groenten (3 worteltjes en 2 sperzieboon..tjes) waren rauw , de rib-Eye was minuscuul. We vroegen of het mogelijk was om snel een hoofdgerecht te krijgen i.vm. tijd gebrek (afspraak aansluitend), het duurt heel lang (3/4 uur) voordat we iets op tafel kreeg en er waren alleen 3 mensen aan tafel in het restaurant!! Gezien de porties waren we in 5 minuten klaar met het eten.
    Ik ben Franse en ik vond behalve de te hoge prijs niets Frans aan de keuken, het was smakeloos. Niet voor herhaling, en geen aanrader.

1,7