De Korenmolen in Maasbommel

Landgoed De Korenmolen beschikt over een groot aantal auto en fiets parkeerplaatsen rondom het pand.
    Daarnaast is het ook mogelijk je fiets elektrisch op te laden.

Er stopt een buurtbus direct langs de Korenmolen

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

1477819282 86
1482004226 86

1. In één woord super.

2. Hans Mensink

Bij binnenkomst valt de inrichting gelijk op: makkelijke stoelen aan een ruime tafel. Het menu zag er prima uit en de bediening was vriendelijk en oplettend. Het eten was prima! Kortom, een aanrader.

3. G 17 punten

Vandaag 26/03/17 geluncht met z'n 2
    Alle 2 uitsmijter de molen op. Echt super lekker en alles vers bereid! Wij komen zeker nog een keer terug en voor lunch en dinner!😀

4. Eten was heerlijk. Service prima. Vriendelijke Bediening door 1 persoon. Kaart werd goed uitgelegd. Het was gezellig druk waardoor geluid wat overkwam alsof je je in een stationshal van een trein bevond. Prijs/ kwaliteit goed. Al met al een mooie avond gehad.

5. evelyn

6. Cor van Dam.

Eten is top, super lekker, leuk gezellig personeel en leuke sfeer.

7. Viergangen verrassings menu genomen en alles top. Versheid springt van je bord als het ware en het molenbroodje en de frites met eigengemaakte mayonaise maken het compleet. Dit word ons vaste restaurantje en alles voor een mooie prijs. Vriendelijke bediening en nogmaals uit alles blijkt de liefde voor het vak en de zorg voor de gasten. Tot een volgende keer.

8. Heerlijk gegeten, viergangen verrassingsmenu en het was top. Goede vriendelijke bediening.

9. Weer heerlijk gegeten van de nieuwe menukaart, het verrassingsmenu genomen: het was een dikke tien waard.

Gr M. Kerkhof

10. Goed restaurant! Erg lekker gegeten. Vriendelijke en goede bediening. Mooi restaurant, ruim opgezet. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

11. Ton van Eldijk

Met 5 personen gegeten op Hemelvaartsdag. Wat een geweldige avond. Veel verschillende gerechten genomen, 3 gangen en alles was heerlijk. Zowel grote als kleine eters hebben genoten. Bediening super vriendelijk en attent. Een hele mooie ontdekking die de moeite waard is om voor om te rijden.

12. Een prachtige zomerzondag, het terras zat vol, en er ging van alles mis bij ons aan tafel, en om ons heen. Gevraagd naar lunchkaart, na een kwartier nog maar eens gevraagd, 2 voorgerechten besteld, duurde een half uur. Toen bleek dat mijn carpacciosalade incompleet was, het molenbrood was er niet bij. Na 3x vragen en 3 kwartier wachten toch mijn carpaccio maar opgegeten. Gevraagd naar 2 glazen chardonnay. Toen vertelde een medewerker dat er op de bon 2 flessen huiswijn besteld zouden zijn.. nee inderdaad, dat was niet de bedoeling. Het broodje carpaccio van mijn man was prima, mijn carpaccio ook, maar als je dan dit geheel op een bord geserveerd krijgt met allemaal stukken eraf vind ik dat met deze prijzen ver beneden peil. Ook een medewerker die het hele terras af moet lopen, om te "zoeken" waar de bestelling naartoe moet, is wel wat jammer met nummering op de tafels. De kwaliteit is goed.. maar er gaat erg veel mis. En lange wachttijden. Dat zou met deze prijzen niet mogen. Er werd wel wat aan de rekening gedaan... maar toch.

13. Marja van Kruijsbergen

Met groep van 15 mensen gegeten t.g.v. ons 20-jarig bestaan.
    Het eten was top, sfeer geweldig en ook de bediening geweldig.
    Het vooraf regelen en wensen doorgeven is erg goed ontvangen door Baltasar waardoor wij een hele fijne gezellige avond hebben gehad ! Volgend jaar weer.

14. Erg goed gegeten en gezellig met vriendelijke professionele bediening. We komen zeker weer terug naar dit mooie restaurant .

15. Kitty Peters

16. cornelia

Slechte ervaring op het terras bij dit restaurant:
    - na 20 min, gevraagd waar onze bestelling, twee voorgerechtjes, bleef.
    Antwoord: "vergeten" , "nieuw personeel"
    - bij het afrekenen had men zich ook nog in de drankjes vergist. Een grote fles Spa i.p.v. een klein flesje.

Kortom, slordige gang van zaken!

Van de drie drankjes hoefde ik er maar twee af te rekenen. Maar daar gaat het mij niet om.
    Geen zin om terug te komen en positieve reclame te maken voor deze "toko".

17. De eerste indruk was geweldig, helemaal onze smaak.
    Modern ingericht, en een gezellige sfeer.
    Erg aangenaam was de mooie open keuken.
    We hadden de carpaccio vooraf, de ribeye als hoofdgerecht, en het dessert van het maand menu, met aardbeien.
    In èèn woord heerlijk, we zaten goed vol en de smaak was perfect.
    De bediening schonk ons steeds goed drinken bij en was erg beleefd en maakte een gezellig praatje met ons.
    We komen zeker terug!

18. Vandaag heerlijk geluncht op het terras van de Korenmolen. Top bediening! En keuken ook super!! Wij komen zeker vaker terug.

19. van der wielen

Nooit zo slecht gegeten, als je het eten kan noemen gezien de zeer kleine porties .Zeebaars was niet alleen gegrild maar zeker ook gestoomd, 1 soeplepeltje pasta erbij (geen 2!) echt smakeloos, de groenten (3 worteltjes en 2 sperzieboon..tjes) waren rauw , de rib-Eye was minuscuul. We vroegen of het mogelijk was om snel een hoofdgerecht te krijgen i.vm. tijd gebrek (afspraak aansluitend), het duurt heel lang (3/4 uur) voordat we iets op tafel kreeg en er waren alleen 3 mensen aan tafel in het restaurant!! Gezien de porties waren we in 5 minuten klaar met het eten.
    Ik ben Franse en ik vond behalve de te hoge prijs niets Frans aan de keuken, het was smakeloos. Niet voor herhaling, en geen aanrader.

1,7
  20. Gisteravond met mijn collega voor het eerst wezen eten. De inrichting is eigentijds en prettig. Stoelen prachtig alleen wat te zacht en te hoog voor kleine mensen. Eten was erg lekker en keurig opgediend. Personeel was ook vriendelijk en goed. Wc ruimte was zeer leuk en orgineel. Vanwege mijn beroep keek ik naar de aankleding en de sfeer. Prachtig ingericht alleen de afstylen is niet proffesioneel gebeurd wat jammer was. Zou het geheel net een beter totaal plaatje geven. Al met al een zou ik zeker nog een keer terug komen.

21. Gisteravond met 2 stellen wezen eten. Gezellige sfeer! Mooie inrichting. We hadden het 5-gangendiner op. Iedere gang was even lekker! Perfect gepresenteerd. Bedienig vriendelijk en zeer goed. Kortom, echt TOP!! Complimenten!

22. Afgelopen weekend gegeten in restaurant de Korenmolen in Maasbommel/Appeltern.
    Genoten van het maandmenu, met zijn tweeën hebben we het hele menu gedaan mijn vrouw de vis kant ik de vlees kant. Het was erg lekker, complimenten aan de Chef Kok.
    Ambiance was ook erg goed, het is een erg gezellig en trendy restaurant waar je je bij binnenkomst al direct thuis voelt.
    Zeker voor herhaling vatbaar. We kijken uit naar de komende maandmenu's.
    Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

23. Vanavond met vriendinnen heerlijk gegeten, met zorg bereid en goede bediening .

We komen zeker weer terug .

24. Heerlijk gegeten, perfecte bediening, fijne sfeer

25. Wij hebben in april 2012 met een groep van 42 mensen genoten van het heerlijke eten en de perfecte bediening in dit restaurant, mijn inziens sterwaardig.
    Nog bedankt voor het fijne weekend en er komt nog een vervolg in 2013

26. Ben 5244 punten

Met eindelijk mooi weer besloten we om maar eens te gaan fietsen in het gebied waar ik vroeger geboren en getogen was.
    Het Land van Maas en Waal.
    We begonnen bij het Veerhuis in Wamel (mooi terras met uitzicht over de Waal) en trokken daarna via Druten, Horssen naar Maasbommel waar aan de Megense Ham een giga water vakantiegebied ligt en wij na een uur of 4 fietsen wel zin hadden in een lunch.

Bij deze Korenmolen zijn verschillende horecagelegenheden onder 1 dak, namelijk een lounge café, een restaurant Brasserie met zonneterras en een feestzaal.
    In 1420 is hier een korenmolen gebouwd en na enkele oorlogen kwam er een ronde stenen molen, een grondzeiler.

In de jaren 50 is hier de zandwinning gestart en vanaf 1970 kwam er een watersport en recreatiegebied ( de Gouden Ham ). In 2010 is de vernoemde molen gestart met het maalvaardig maken als stellingmolen.

Het terras zat vol, maar binnen met geopende deuren naar het terras was nog een prima plaatsje dus we konden aan tafel en toch genieten van het mooie weer.

We werden welkom geheten door Robin Dekkers, de gastheer.
    Een frisse Prosecco werd voorgesteld maar ik ging liever voor een Chardonnay.

Als lunch gingen we voor 2 gerechten.

Leonie koos als 1e voor de tomatensoep, heel vers met stukjes tomaat, en een fijne groentegarnituur. Daarin wat crème fraiche. Ze vond de soep heel lekker. Daarbij vers molenbrood met roomboter.

Ikzelf ging voor de carpaccio. Bijna altijd wordt hier dan eventueel wat brood bij geserveerd maar hier werd de carpaccio geserveerd op hun eigen molenbrood.
    Heerlijk vers en knapperig met de bekende ingrediënten zoals tomaat, pesto, pijnboompitten en een salade met een truffelmayonaise die je wel proefde maar niet overheerste. Daarnaast nog wat schijfjes komkommer en tomaat. Een smakelijk voorgerecht.

Daarna gingen we beide voor een salade met Gamba’s.
    Ze waren gebakken in tempura, lekker krokant daardoor en niet vet waarbij de gambasmaak behouden bleef.
    Daarnaast wat kipfilet schijfjes, smakelijke groene asperges, tomaat, courgette, tomaat en komkommer.

Daarbij wederom bruin en wit molenbrood, zoals al eerder omschreven heerlijk vers met een fijne krokant smaak. We waren voldoende gevuld om weer verder te fietsen.

Als wijn had Leonie voor de Prosecco (huiswijn) gekozen. Een smakelijk droge en frisse wijn.
    Zelf was ik dus voor de chardonnay gegaan.
    Een Chardonnay uit Californie van de Hayes Ranch uit 2009 van 13,5%. Een mooi gele wijn met een duidelijke geur van appel. Licht op eiken met een mooie lange nadronk. Nog maar een 2e besteld.

In de zomer is dit duidelijk een hot-spot en zullen vele dagjes mensen hier aanfietsen of rijden. Het restaurant ziet er netjes uit en ik vermeld het alleen als het echt opvalt: schone toiletten.

Het personeel was aardig en vlot. Beoordelingspunten vond ik niet een meerwaarde geven bij deze lunch. Het was een prima lunch en de wijn paste er prima bij.

27. Ben van Drie

5 gangendiner voor 32.50 gegeten. Super en was erg gezellig. Complimenten aan de gastheer janwillem. Komen snel weer!

28. IJssalon Ohlala

29. AZ 5 punten

De paasbrunche genuttigd. Een mooie ambiance maar het brunchegevoel niet gehad. Een karig aanbod voor een gepeperde prijs.

30. Geweldig restaurant met mooie inrichting. Tafels met ruim voldoende tussenruimte naar andere gasten. Eten is van topkwaliteit. Menukaart is niet uitgebreid, maar biedt keuze genoeg. Bediening is voortreffelijk, er wordt alles aan gedaan je een prettige avond te bezorgen. Parkeren voor de deur. Aanrader!

31. 3-gangen menu gegeten dat voor Restaurantweek was gemaakt, bieden zij een maand lang. Erg plezierige bediening. Mooie smaakcombinaties. Op donderdagavond was het er erg rustig, kan wel wat meer belangstelling gebruiken lijkt het zo. Mooie locatie en aardig terras (ook al is uitzicht op deel van een camping niet heel mooi).

32. Geweldige locatie, en een mooi restaurant.
    De open keuken zorgt voor sfeer.
    Personeel was erg vriendelijk en het eten was uitstekend.
    Alles wat tot in de puntjes verzorgt, grote klasse!

Echt een aanrader.

33. Op zich een mooi modern restaurant met een open keuken. Persoonlijk vind ik dat de keuken weliswaar open mag zijn maar daardoor is het wat mij betreft onrustig eten met al dat gerammel in de keuken. De menukaart is klein en als je een menu wilt kiezen kan dat, maar dan moet de hele tafel hetzelfde menu nemen. Wat maakt het nou uit of bij een tafel van 8 personen er 3 een menu kiezen en de anderen a la carte. Gezegd moet worden dat er niets mis is met het eten behalve dat de toegevoegde kruiden soms erg overheersen. Verder is de prijs voor bepaalde hoofdgerechten mijns inziens wat aan de hoge kant. Veel geld voor een beetje eten. Gisteren vroeg een andere gast om wat extra frites en kreeg vervolgens een antwoord dat het "te druk" was en dit niet kon. Wat ook een service zou zijn is om gewoon water gratis aan te bieden. Want zeg nou zelf € 4,50 voor een fles gewoon water is veel geld. Aardige mensen, dat wel.

Tip bezoeker; kijk eerst op internet naar de menukaart want de keuze is beperkt.

Tip voor de eigenaar; pas je idee over een menu per tafel aan!

34. het tennisgroepje

Bijgekomen van de heerlijke avond van gisteren.

Het was super, heerlijk gegeten, en het zag er allemaal heel verzorgd en gezellig uit.

Ons complimentje en we zullen het doorgeven.

Komen zeker snel een keertje terug, al is het maar voor op het terras met een heerlijk glaasje wijn. En een etentje natuurlijk.

Groetjes Tiny ( ook namens de andere meiden)

35. Gezellige locatie, bediening was top en heerlijk eten. Ga zo door.

Een aanrader voor iedereen.