Nieuwste foto's in Maasbommel

Laatste updates in Maasbommel

1. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten, gezellig geborreld en een super avond gehad bij Esther & Armand, zoals van ouds!
    Dank aan de vriendelijke bediening en tot gauw!

Els & Hans.

2. Anke's profielfoto
    Anke heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

Anke

We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Eeterij de Pont.
    De bediening was vriendelijk en attent.
    Kortom we komen beslist terug.

3. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

Annemarie

Eerder altijd goed helaas deze keer zo ontzettend slecht dat wij nooit meer terug zullen gaan.
    De bediening was traag en zeer onbeschoft en de eigenaresse keek mensen van het terras af. Toen we wat zeiden over de traagheid kregen we commentaar dat er meerdere zitten te wachten. Toen eten besteld en werd er gezegd dat we de tapas die we wilde bestellen (starten tot 19:00) te laat was het was 19:02. We zeiden ah het is net 2 minuten over zeven kan het niet? Nee absoluut niet, later zei ze we zijn pas overgenomen dus het is niet meer te bestellen. Zeg dat gelijk dan!
    Eten was niet lekker en het was zeer weinig. We hadden nog honger na 3 gangen en waren 200 euro voor 4 personen kwijt.

Schandelig was het.

4. J.A. de Vries's profielfoto
    J.A. de Vries heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

J.A. de Vries

Laat ik beginnen met een positief geluid. Vorige zomer zijn we zeker 10 keer op het terras een wijntje gaan drinken en wat eten er na. Hele vriendelijke bediening en goed eten. We komen terug!
    Dus nu het 2e Pinksterdag mooi weer was zijn we weer naar Maasbommel gegaan. Het was een drama. Toen we ons negatief uitlieten over het feit dat er niets meer bij ons wijntje te eten was kregen we de wind van voren. Maar u weet ook niet hoe druk het was vandaag. Nee, ik weet wel dat de bestellingen verkeerd waren door de leiding.
    Er was één persoon die maar een bestelling mocht opnemen "anders wordt de kok gek" en die mevrouw die dat wel mocht weigerde bij ons te komen. Toen wij daar wat over zeiden tegen een andere mevrouw van de bediening was haar antwoord:"de keuze is aan u". Hiermede bedoelde ze bij navraag dat we konden vertrekken of blijven.
    We hebben maar niets meer besteld, hebben ons wijntje opgedronken en zijn vertrokken.
    Ik heb zelden zoiets ellendigs meegemaakt. De ober zei nog tot ziens. Maar dat zal niet meer gebeuren.

5. Hans  Mensink's profielfoto
    Hans Mensink heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen

Hans Mensink

Bij binnenkomst valt de inrichting gelijk op: makkelijke stoelen aan een ruime tafel. Het menu zag er prima uit en de bediening was vriendelijk en oplettend. Het eten was prima! Kortom, een aanrader.

6. G's profielfoto
    G heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen

G

Vandaag 26/03/17 geluncht met z'n 2
    Alle 2 uitsmijter de molen op. Echt super lekker en alles vers bereid! Wij komen zeker nog een keer terug en voor lunch en dinner!😀

7. Fam. Gerritsen's profielfoto
    Fam. Gerritsen heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

Fam. Gerritsen

Tweede kerstdag (voor de derde keer) en blijven heel graag deze traditie voortzetten. Na een hartelijke ontvangst hebben we heel gezellig in de sfeervolle serre plaats mogen nemen. Héérlijk gegeten, complimenten voor de kok, maar ook niet te vergeten het uiterst vriendelijk personeel. Wat wij zo bijzonder vinden met zo'n kerstdag is, dat je niet verplicht bent om aan een kerstmenu deel te nemen (kan wel), maar dat je gewoon uitgebreid ook van de kaart kan bestellen. Petje af voor de mooie kerstversieringen, een rustige sfeer ondanks het toch met deze dagen druk is. Al met al een prachtig restaurant en wij blijven er graag komen niet alleen in de winter, maar ook in de zomer met een heel gezellig terras en een prachtig uitzicht over de Maas!

Fam. Gerritsen

8. Mikkie's profielfoto
    Mikkie heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

Eten hier regelmatig. Het is echt altijd goed! Bediening is top en vlot. Het eten is vers en de smaak voortreffelijk. We hebben verschillende gerechten geprobeerd en ze zijn allemaal heerlijk. De prijs is absoluut in verhouding met de kwaliteit.

9. Ellis van den Dobbelsteen's profielfoto
    Ellis van den Dobbelsteen heeft De Korenmolen toegevoegd als favoriet restaurant
  10. Corry's profielfoto
    Corry heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen
    Internationaal Maasbommel

Eten was heerlijk. Service prima. Vriendelijke Bediening door 1 persoon. Kaart werd goed uitgelegd. Het was gezellig druk waardoor geluid wat overkwam alsof je je in een stationshal van een trein bevond. Prijs/ kwaliteit goed. Al met al een mooie avond gehad.

11. evelyn's profielfoto
    evelyn heeft De Korenmolen toegevoegd als favoriet restaurant
  12. Cor van Dam.'s profielfoto
    Cor van Dam. heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen

Cor van Dam.

Eten is top, super lekker, leuk gezellig personeel en leuke sfeer.

13. M.Vloet's profielfoto
    M.Vloet heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen
    Internationaal Maasbommel

Viergangen verrassings menu genomen en alles top. Versheid springt van je bord als het ware en het molenbroodje en de frites met eigengemaakte mayonaise maken het compleet. Dit word ons vaste restaurantje en alles voor een mooie prijs. Vriendelijke bediening en nogmaals uit alles blijkt de liefde voor het vak en de zorg voor de gasten. Tot een volgende keer.

14. Toebast's profielfoto
    Toebast heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen
    Internationaal Maasbommel

Heerlijk gegeten, viergangen verrassingsmenu en het was top. Goede vriendelijke bediening.

15. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen
    Internationaal Maasbommel

Weer heerlijk gegeten van de nieuwe menukaart, het verrassingsmenu genomen: het was een dikke tien waard.

Gr M. Kerkhof

16. Fam peters's profielfoto
    Fam peters heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

Fam peters

Met kerst nog nooit zo lekker gegeten. Super vriendelijk personeel, zeer warm en mooi versierd! Echt een aanrader. Team de pont ga zo door, wij zullen zeker Reclame maken! Mvgr fam peters

17. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen
    Internationaal Maasbommel

Goed restaurant! Erg lekker gegeten. Vriendelijke en goede bediening. Mooi restaurant, ruim opgezet. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

18. Ton van Eldijk's profielfoto
    Ton van Eldijk heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen

Ton van Eldijk

Met 5 personen gegeten op Hemelvaartsdag. Wat een geweldige avond. Veel verschillende gerechten genomen, 3 gangen en alles was heerlijk. Zowel grote als kleine eters hebben genoten. Bediening super vriendelijk en attent. Een hele mooie ontdekking die de moeite waard is om voor om te rijden.

19. jansen's profielfoto
    jansen heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen
    Internationaal Maasbommel

Een prachtige zomerzondag, het terras zat vol, en er ging van alles mis bij ons aan tafel, en om ons heen. Gevraagd naar lunchkaart, na een kwartier nog maar eens gevraagd, 2 voorgerechten besteld, duurde een half uur. Toen bleek dat mijn carpacciosalade incompleet was, het molenbrood was er niet bij. Na 3x vragen en 3 kwartier wachten toch mijn carpaccio maar opgegeten. Gevraagd naar 2 glazen chardonnay. Toen vertelde een medewerker dat er op de bon 2 flessen huiswijn besteld zouden zijn.. nee inderdaad, dat was niet de bedoeling. Het broodje carpaccio van mijn man was prima, mijn carpaccio ook, maar als je dan dit geheel op een bord geserveerd krijgt met allemaal stukken eraf vind ik dat met deze prijzen ver beneden peil. Ook een medewerker die het hele terras af moet lopen, om te "zoeken" waar de bestelling naartoe moet, is wel wat jammer met nummering op de tafels. De kwaliteit is goed.. maar er gaat erg veel mis. En lange wachttijden. Dat zou met deze prijzen niet mogen. Er werd wel wat aan de rekening gedaan... maar toch.

20. Piet en Hanny's profielfoto
    Piet en Hanny heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

Piet en Hanny

Wij zijn zondag bij dit restaurant geweest onze ervaring was echt geweldig! Verse zelf bereiden producten en super vriendelijk personeel! Wat ons ook zo bijzonder opviel dat het daar zo fris en schoon is! Als je in de buurt bent een echte aanrader!

Met vriendelijke groet, Piet en Hanny uit Wijchen

21. Marja van Kruijsbergen's profielfoto
    Marja van Kruijsbergen heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen

Marja van Kruijsbergen

Met groep van 15 mensen gegeten t.g.v. ons 20-jarig bestaan.
    Het eten was top, sfeer geweldig en ook de bediening geweldig.
    Het vooraf regelen en wensen doorgeven is erg goed ontvangen door Baltasar waardoor wij een hele fijne gezellige avond hebben gehad ! Volgend jaar weer.

22. Toebast's profielfoto
    Toebast heeft een recensie geschreven voor De Korenmolen
    Internationaal Maasbommel

Erg goed gegeten en gezellig met vriendelijke professionele bediening. We komen zeker weer terug naar dit mooie restaurant .

23. Fam. Kampers's profielfoto
    Fam. Kampers heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

Fam. Kampers

Geweldige avond gehad, voortreffelijk gegeten, vriendelijke bediening, en alles super schoon.
    Tot de volgende keer.

24. De Korenmolen heeft een nieuwe foto
  25. De Korenmolen heeft een nieuwe foto
  26. Kitty Peters's profielfoto
    Kitty Peters heeft De Korenmolen toegevoegd als favoriet restaurant
  27. Ans en Jos's profielfoto
    Ans en Jos heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

Ans en Jos

Eten bij de pont, een super avond, prijs kwaliteit heel goed! Personeel heel vriendelijk en opvallend schoon daar! Nog maar 4 jaar bezig met dit bedrijf en dan al zo'n naamsbekendheid, super goede chefkok! Alles vers dat proef je! Als we weer in de buurt zijn komen we zeker aan!

Mvr Gr. Ans en jos

28. Helma en piet's profielfoto
    Helma en piet heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

Helma en piet

Straks met de boot in maasbommel aangekomen advies van de havenmeester. Eetery de pont nog nooit zo lekker gegeten alles vers en super prijs.
    Het personeel heel aardig en beleeft ook was het daar super schoon!
    Dit was zeker voor herhaling vatbaar gaa zo door familiebedrijf?
    Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer aan en we zullen het doorvertellen.
    Mvgr Helma en piet.

29. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Pont

Verschillende keren gegeten met vrienden en relaties, altijd vriendelijk personeel, super schone zaak op een prachtige locatie. De gerechten altijd verrukkelijk en vers bereid, en de prijs kwaliteit verhouding super. Tot de volgende keer maar weer.