Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maartensdijk verdeeld zijn.

J.J.F. Steijling

Voortreffelijk gegeten en gedronken, goede pauzes tussen de gangen, service persoonlijk, niet opdringerig, perfect gedekte tafel, sfeer uitstekend, prijs/kwaliteit prima.

Jolanda Quist

Altijd heerlijk eten!! De saté is super!! Zo ook de shoarma. Frietjes heerlijk en niet slap!
    Bestellen via telefoon en wordt thuis bezorgd! !
    Hoe makkelijk kan je het hebben.
    Soms moeilijk doen aan de telefoon over het thuis bezorgen, maar door te vertellen dat ze dat vaker doen wordt het keurig bezorgd. En altijd met een excuus dat er een nieuwe collega stond.
    Al met al een super cafetaria! Waar je trots op mag zijn! !
    We zullen hier zeker vaker bestellen!
    Top! !

ex klant

Na 50 minuten wachten opgebeld, krijg ik te horen het is nu zo druk ik verleng de wachttijd met 90 min. er is maar een auto en die is net weg het zal met de fiets bezorgd worden. Gewoon onzin, ik reed net langs om ergens anders eten te halen en het was niet druk en auto stond voor de deur. En dan durven ze geld voor het bezorgen te vragen en door te berekenen. Nadat ze al duurder zijn geworden. Waardeloze zaak geworden!

4. Chinees-Indisch Maartensdijk

Goede en makkelijke afhaal Chinees zonder capsones. Perfect prijs/kwaliteit verhouding.

Jan de Jong

Niets is wat het lijkt, de wat aparte accommodatie meer dan goed gemaakt met de vriendelijke service en het uitstekende eten

Echt een avondje ontspannen.
    Veel gelachen en heerlijk gegeten!

Bertus Huuten

Het eten bij cafetaria Peet is op voordat je het weet! Heerlijk gegeten met Jos en Adrie uit Hillegom, twee oude maten van mijn verleden als chauffeur. Normaal ben ik sito sticks en brasems gewend om te eten tijdens een pitstop om wat dit te eten met deze heren, maar dit is een keer wat anders. Een culinaire ervaring van heb ik jou daar! Al met al lekker gegeten.

Nemen telefoon niet op en de website is van de vorige eeuw. Erg jammer, want als je langsgaat is alles ok.

9. Chinees-Indisch Maartensdijk

Heerlijk eten

Het was heerlijk eten, ik ga er echt nog meer halen. De service is aardig, dus ik vind dat ze zo moeten doorgaan. Ik geef ze daarom een dikke tien!

Bolland

11. Chinees-Indisch Maartensdijk

We zijn jarenlang vaste klant van Happy Gate en het eten is altijd goed. Tot afgelopen weekend. We kregen een bak oude taaie babi pangang mee en een halve kip die ook zijn beste tijd had gehad. Smaakte gewoonweg niet goed. Eén bak nasi was lauw en de rijst was niet goed gaar. In de andere bak nasi zaten harde korrels rijst. De saus van de Foe Yong Hai was aan de zurige kant. Heel erg jammer dit. Het zou ons zeer spijten als de kwaliteit van het eten zou dalen.

12. Chinees-Indisch Maartensdijk

Aangezien dit de enige afhaalchinees is in de omgeving kom ik hier wel eens. Alleen nasi of bami is prima. Nu een Indonesische rijsttafel gehaald, zonde van het geld! Eten was gedeeltelijk warm, gedeeltelijk koud en was gewoon niet lekker!

Jammer

Top tent!! Heerlijk biefstukje gegeten en mijn vrouw een satemenu. Mooie schone zaak en vriendelijke bediening.

14. Chinees-Indisch Maartensdijk

Frederik Veldhuizen

Wij halen regelmatig eten bij Happy Gate en vinden het altijd lekker. De mensen die daar werken zijn aardig, en werken hard. De kwaliteit is goed en er word niet zo veel zout gebruikt. Ik moet er ongeveer 15 minuten voor heen en weer rijden, maar dat heb ik er graag voor over.

15. Chinees-Indisch Maartensdijk

De tijd van ophalen komt totaal niet overheen met wat ze communiceren. Na 20min kan je het komen halen. Een uur later heb je nog helemaal niks.

Zojuist de slechtste patat ooit gehaald. Binnen 30 seconden kreeg ik koude en oude patat.

Monique

Ben grote fan van Peet. Kom uit hilversum naar Mdijk voor de sateh. Geen saus uit een vat maar ouderwets indo recept heerlijk! Snap echt niks van die negatieve berichten ik wordt altijd super geholpen.

Ruud Kraan

We halen regelmatig de lekkerste snacks bij de Peet, het eten is er altijd lekker bereid door een vriendelijke bediening.
    De entourage is top en het is er altijd schoon, nog nooit hebben we meegemaakt dat een bestelling niet compleet of verkeerd was.
    Hier blijven we zeker terugkomen.

Groeten,
    Ruud Kraan

19. Chinees-Indisch Maartensdijk

Mijn vrouw is Indisch en wij koken veel Indische en dan het echte goede en lekkere Indische eten. Daarom ben ik niet zo gek op Chinees eten. Maar deze mensen kunnen het goed bereiden. Netjes en tot nu toe de beste Chinees, absoluut.
    Mensen ga zo door, succes.

Mevr. van Oeveren

Wij hebben lekker gegeten.
    De Kipsaté is een aanrader voor een ieder.

Bedankt

21. Chinees-Indisch Maartensdijk

Het eten was super lekker! Het was een van de lekkerste afhaalchinees waar we ooit hebben gegeten!
    Heerlijk,die gebakken banaan en die babi pangang vooral!
    Een aanrader dus!

Beste Cindy,

Wij vinden het heel jammer dat het bij jou steeds is misgelopen. Wij zaten inderdaad in een roerige periode met wisseling van ons personeelsbestand en doen ons uiterste best om alle bestellingen met grote zorg te bereiden voor alle gasten. De eerstvolgende keer dat je bij ons komt, meld je dan even bij het personeel, dan krijg je deze bestelling gratis mee!
    Wij hopen dat je ons nog een kans wilt geven.

Met vriendelijke groet,

Peter

Hans Voogt

Attente en persoonlijke bediening. Verrassingsmenu zeer goed rangorde keuken.

3 Gangen verrassingsmenu is erg goed.
    Opmaak perfect, opmaak toetje paste eigenlijk niet met de opmaak van, voor en hoofd gerecht.

Al met al erg lekker.

Sinds een aantal maanden is er een wisseling van personeel. Personeel wat er stond was erg goed en wist waar ze mee bezig waren. Nu staan er jonge meiden achter de balie te giegelen en bestellingen worden niet zo nauw genomen.
    Verschillende keren kapsalon zonder kaas besteld, maar dat kun je niet krijgen. Of je wilt of niet, kaas komt er gewoon op.
    Gisteren broodjes Döner besteld. Hier zit geen kaas op, dus save zal je denken. Zijn ze gewoon koud!!
    Zo is er de laatste tijd telkens wat.
    Jammer want het was een goeie tent.

26. Chinees-Indisch Maartensdijk

eten was echt niet lekker, had gado gado besteld was gewoon koud en leek nergens op, de kip in ketjap saus was ook absoluut niet spannend, ik ga in het vervolg ergens anders mijn eten halen, jammer hoor!

Heerlijk gegeten. De bediening was niet erg prettig. Als we een gang hadden gegeten werd ons bord weggehaald zonder dat er ook maar iets tegen ons gezegd werd. Dat verbaasde ons enorm, ook omdat de gasten die waarschijnlijk vaker kwamen met alle egards werden behandeld. Vandaar de lage score voor de service en sfeer. De kans dat wij daar nog een keer zullen aanschuiven is toch erg klein geworden.

Frank en Karin

Echt het beste cafetaria van midden Nederland.

Erg groot assortiment, bv. Meer dan 10 soorten kroketten, ook de plates met biefstuk of varkenshaas zijn heerlijk.

Kwaliteit, dat proef je!

Laatst de kapsalonschotel geprobeerd, deze was de lekkerste die wij ooit hebben gegeten.

Er is een zeer ruime keuze aan ijsvariaties.

Service is prima, het personeel is altijd vriendelijk en helpen je vlot. Het is er schoon en gezellig.

Ook buiten op het ruime terras zit je lekker.

Anoniem

Elke vrijdag halen wij heerlijke snacks. Kwaliteit is prima, vooral de old amsterdam kroketten.

Er is wel een minpuntje. Regelmatig is de bestelling niet compleet geleverd en moeten wij weer terug om het gemiste op te halen. Jammer.

anoniem

Super tent, lekkere friet, salades, ijs en natuurlijk de frikandellen, kaassoufflé, kroket en de bamihap.

Topie tent, echt heerlijk.