Wok de Mallejan in Maarssen

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1306203579 84
1375190737 77
1491938235 56

1. Eten en drinken, bij het eten geen benamingen. En t eten was lauw/koud. En slecht aangevuld. Drinken was tegen 20u meer water dan cola geworden. Personeel praat niet met je neemt gewoon je borden mee. Wij hadden gereserveerd en zaten in een verdomd hoekje met tocht in onze nek. Prijs is eigenlijk te hoog voor de kwaliteit van t eten.
    En wij zaten om 22.20 nog aan tafel met drinken maar werden eruit gezet want er moest schoongemaakt worden.

2. 很好!!!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Goed restaurant.

3. Veel lange tafels ongezellig echt een vreetschuur. Voor dat geld zijn er wel betere locaties.

4. Was gezellig druk maar goed te doen.

5. Annie Niessen

20 Juli er gegeten. Eten is overvloedig en lekker. Wel jammer dat voor de prijs alles is inbegrepen behalve de alcoholische dranken. De eetzalen zijn erg groot en daardoor ongezellig, tafels dicht op elkaar. Op elke tafel een kaarsenhouder met theelicht in maar geen enkele aan! Wat ongezellig! Na de vraag of die van ons aan mocht, werd niet veel later door een andere bediener de kaars aangestoken en letterlijk neergekwakt op tafel zonder één woord te zeggen! Zeer onvriendelijk. Vieze borden werden veel te laat opgehaald. Kortom: eens, maar niet meer.

6. ad en margriet langerak

De keuze in eten en drinken was goed. Wij vinden de zaal te groot en je moet ver met je bord lopen, de zaal is gehorig zodat je slecht met je tafelgenoten kan praten, doordat de vloer van plavuizen is.

7. Lekker eten, drinken zelf pakken zit bij de prijs in begrepen. Er zijn ook Chinese gerechten die ik niet geprobeerd heb dus ga zeker terug om dit eens te proberen. Je krijgt echt wel waar je voor betaald. Eten was warm bakken vol de taartjes waren niet echt aan mij besteed op de spek koek na de chocolade fontein is wel spectaculair betere kwaliteit chocola zou nog beter zijn. Maar heb eigenlijk niets te klagen. Ga zeker terug.

8. Lekker gegeten. Sfeer en service had ik op 8 gezet als de serveerster niet zo onvriendelijk deed en keek. Jammer. Voor de rest leuke plek, ga gewoon terug.

9. DV 298 punten

We hebben na een lange dag hier afgesloten met een all you can eat buffet. Het restaurant was open tot 22.30 werd gezegd en aangezien wij wat om 21.15 kwamen om te eten hadden we niet echt verwacht, dat dit een probleem zou zijn.
    Helaas... bij aankomst waren al diverse buffetbakken leeg en deze zouden ook niet meer aangevuld worden. Friet, aardappelkroketten, gehaktballen, frikandellen en mexicano's lagen er koud te worden en daar moesten we het mee doen. Gevraagd om nieuwe, maar dat ging erg stroef. De man aan wie ik het vroeg was erg geirriteerd en vond dat er genoeg andere zaken waren.
    Het wokbuffet bestond alleen nog uit groenten als champignons, ui en tauge. Er lag nog een handje paprika en vlees, vis, kip en garnalen waren op en ook dat werd niet meer gevuld om 21.15.
    De grillplaat werd om 21.55 uitgeschakeld en daar moesten we het mee doen. We konden nog een hamburger of lamskotelet van de lava-grill krijgen, maar daar had ik geen zin in.
    De hoek "Showcooking" was leeg. Geen kook, geen show, geen eten.
    In de categorie afhaalchinees lagen nog wat kleine stukjes foe yong hai en kipsate enzo, maar dat was volgens mij meer omdat dat nog niet opgegeten was door de overige gasten. Je weet wel, van die stukjes die je bijna niet uit de saus gevist krijgt.
    Het eten wat er wel was te krijgen, was op zich wel wat je ervan mag verwachten. Niks culinairs, maar voldoende.
    We zijn met 13 mensen komen eten en volle bak betaald en service en vriendelijkheid was ver te zoeken. We werden ook gewoon buiten gekeken. Zelfs een deel van de verlichting en de airco gingen al om 22.15 waardoor het maar een rare sfeer kreeg en het niet te harden warm werd. Buitenwerken van gasten op chinese wijzen van het hoogste niveau. Ik zou hier zeker niet meer terugkomen.

10. Goed ruim assortiment en erg lekker eten.
    Behalve heerlijke wok ook zalige grillplaat gerechten, sushi en amerikaans/bbq.

Vriendelijk personeel.

11. Geen bordjes/kaarten bij de gerechten wat voor gerechten het zijn, je weet niet wat wat is. Je moet maar op gevoel pakken. Eten was best koud, gevraagd of ze friet wouden verversen, hadden ze uiteindelijk wel gedaan.
    Bediening (twee vrouwen) die maar hele tijd op hun telefoon zitten en maar onderling aan het babbelen zijn.

12. Wat een slechte vreetschuur!! Je zit in het donker, personeel die geen Nederlands spreekt, je weet niet wat je eet omdat het nergens staat. Alles in het chinees. Toetjes smaakten erg oud. Alles was gewoon erg slecht, nog nooit in mijn leven zo slecht gegeten.

13. Jim Freeth

1 punt
  14. Dit weekend voor het eerst naar Wok de Mallejan geweest. Wat een verschrikkelijk ongezellige vreetschuur. Totaal sfeerloos met plavuizen waardoor het schuiven met de stoelen behoorlijk irritant is. Je moet vooraf betalen, voor alcoholische drankjes moet je extra betalen. Drinken moet je zelf halen. De borden waren ronduit smerig, ik heb het meest schone bord gepakt. Het eten vond ik ook niet echt geweldig. Smerige toiletten. En dat allemaal voor 30 euro. Dit mag je geen restaurant noemen en zal het bij niemand aanbevelen

1,1
  15. Persoonlijk heb ik een grote hekel aan site's waar je andermans product of dienst beoordelen kunt. Desalniettemin wil ik in het geval van Malle Jan tóch mijn (nare) ervaring kwijt. Nog nooit ben ik door een gastheer zo onvriendelijk en ongastvrij ontvangen. Zijn mentaliteit wordt overgenomen door de rest van het personeel want de bediening is echt vreselijk. Ze kijken niet naar je om en staan elkaar midden in een volle zaal gewoon af te bekken. Per persoon betaal je bijna 28,- euro maar hoe durven ze dat voor de kwaliteit van dit eten te vragen?! Nog nooit heb ik zo weinig genomen, puur omdat het allemaal niet te eten is. Je zit met z'n allen in een donker hol, zonder sfeer, waar de bediening onvriendelijk is en waar het eten stinkt en niet smaakt. Bovendien is het allemaal erg onhygiënisch! Hier kom ik nooit meer terug!

16. Ik kom regelmatig eten bij de wok de Mallejan.Ben het met de klachten eens dat de bakken vaak leeg zijn en het eten vrij lauw is, heel jammer dat hier in al die tijd nog steeds niets aan veranderd is, want deze klachten worden al heel lang gemeld.
    Dat er vooruit betaald moet worden kan ik heel goed begrijpen, ik weet dat er in het verleden heel vaak mensen weg gingen zonder te betalen! Schoftelijk, maar het gebeurde. En bij restaurant vandaag is het ook vooruitbetalen, ik heb daar alle begrip voor, zo is er veel meer zicht wie er heeft betaald en dus niet zo maar de deur uit kan lopen zonder te betalen. Dit hebben ze heel goed gedaan en zal zeker in hun opbrengsten te merken zijn, maar dan mag daar ook nu wel wat meer gelet worden dat de bakken vol zijn en het eten goed warm is!!! Zelfs drinken pakken vind ik ook geen probleem. Hopelijk wordt er nu wel eens iets aan klachten die geplaatst worden op deze site gedaan, want de mensen reageren toch niet voor niets.
    Verder veel succes. Wij komen zeker terug.

17. Ik vind het ronduit schandalig wat ze je hier voorschotelen. Het restaurant ziet er onhygiënisch uit. Vieze doeken liggen naast de grilplaat waar je stukje vlees bereid wordt, als je loopt blijven je voeten vastplakken aan de vloer en de WC's zijn vies. Het eten is koud en de bakken zijn half leeg op een tijdstip dat het restaurant nog twee uur open is.
    Het personeel is zeer onvriendelijk. Toen ik bijvoorbeeld aan een van de personeelsleden vroeg of ik een lepel kon krijgen om de chocolade uit de fondue op te scheppen, keek hij mij aan alsof hij water zag branden en wees naar de bakjes. Toen ik mijn stukjes vlees had laten grillen werden ze op mijn bord gesmeten, zonder een 'eetsmakelijk' of 'alsjeblieft'. Sterker nog, mevrouw keek mij niet eens aan. Het is een restaurant dat naar mijn idee geen bestaansrecht meer heeft. Ik had mijn geld nog beter in de put kunnen gooien... :(

18. Voor het eerst gegeten bij De Malle Jan!! Ondanks alle negatieve reacties en recensies, over bediening, eten, service etcetera heb ik niets anders dan lof voor de fijne ontvangst na binnenkomst, de prima service, de fijne bediening, het heerlijke eten (warm en in overbloed), de gezellige sfeer etcetera, etcetera.

Zowel ik als mijn vriendin hebben niets, maar dan ook werkelijk niets negatiefs kunnen ontdekken aan eten in dit gezellige wokrestaurant. Wij komen beslist weer een keer terug!!

19. F. Schutte

Vroeger hier regelmatig lekker gegeten. Nu vooraf betalen, zelf je drankjes halen, en extra betalen voor alcoholische drank.

Sushi en wokken is nog steeds goed, de rest is snackbar kwaliteit. Het is geen uit eten ervaring meer. En dat alles voor 30 euro pp.

Jammer, nu op zoek naar iets anders.

20. Door het afschaffen van de bediening en het vooruitbetalen is het nog onpersoonlijker geworden. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

21. Voor het eerst gegeten in Wok de Mallejan met mijn zoon.
    Ik ben begonnen met de kant en klare ronde.
    Ik heb rendang, pittig varkensvlees, iets wat lekker was en ook pittig.
    Als bijgerecht kerriehapjes, inktvisringen, loempiatje, en iets van kip.
    Mijn zoon ging wokken en had garnalen, varkenshaas, ossehaas, kipfilet, champignons in zoetzure saus.
    Ik heb daarna ook nog een kant en klare ronde gepakt.
    Ze hebben echt veel.
    Ook heb ik Tepan gedaan met zalm, andere vis en biefstuk.
    Het vlees en vis wordt gescheiden gebakken, aan de ene kan de vis en aan de andere kant het vlees.
    Ze hebben ook paling en haring. Ook 4 soorten patat, borrelhapjes.
    Bij sommige dingen stonden geen kaartjes dus wist ik niet wat het was.
    Iets in hele grote schelpen ook mossels en oesters hadden ze.
    Frisdrank kon je zelf pakken.
    Heb ook gewokt, ossehaas, kipfilet, tonijn en champignons met scechaunsaus, was lekker pittig.
    Ook pizza gegeten. Verschillende soorten ijs.
    Ik vond het wel jammer dat van de kant en klare gerechtjes niet alles goed warm was.
    Dit is ook goed voor grote groepen.
    Mijn zoon heeft steeds gewokt en tepan gedaan.
    Ook hebben ze sushi.
    Voor herhaling vatbaar :)
    Ik loop met een rollator en daar werd rekening mee gehouden.
    Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

22. Astrid van kempen

Gladde vloeren
    Plakken glazen en vieze borden

Erg jammer. Dit zijn wij niet gewend van dit restaurant.
    Personeel kijkt niet vriendelijk en zegt helemaal niets....

23. Gezellige avond gehad.
    Leuk personeel, veel keuze wat betreft gerechten, en heerlijk ijs bij de toetjesbar.

24. Als je voor 17:00u binnenkomt is er nog weinig verkrijgbaar. Zeer ruim opgezet restaurant. Alleen erg onduidelijk wat nu precies de bedoeling is en wat inclusief is. Staan geen kaartjes bij de gerechten, zo moest je maar gokken wat het was. Zeer veel keuze en echt onbeperkt wokken voor een nette prijs. Service is matig, maar dat heb je nooit bij al-in.

25. Eens en nooit meer, te slecht voor woorden. Wij gaan er niet meer eten!!! Het was erg druk, dus werden naar een aparte ruimte gebracht, ver van de eetzaal.
    De borden waren erg vies en de wc was schokkend, er lagen naast de wc op de grond meerdere vellen wc papier met poep eraan. Dacht pak een andere wc, maar helaas precies hetzelfde ect ect. Toen maar weg gegaan, had toen ook gelijk geen honger meer.

26. Vanavond met vriendinnen gegeten bij Malle Jan. We hadden er ons op verheugd, maar helaas. Eens en nooit weer.

Bij 95% van het eten staan geen bordjes met informatie over de gerechten. Bij sommige gerechten is het dus maar gissen wat je opschept. Denk hierbij ook bijvoorbeeld aan welk soort vlees er in een gerecht zit. Daarnaast werd het buffet niet bijgevuld. Bij de grill weinig keuze qua sauzen, er waren namelijk maar twee sauzen die je over je gerecht kon doen: soya-saus en mayonaise met knoflook. Toen we eenmaal aan het dessert toe waren, lagen er nog maar 2 stukken van een één of ander chocolade-toetje. Van de ijssoorten konden we nog maar uit een paar bakken scheppen. De rest van het ijs was zo goed als op. Nadat we hadden gevraagd of ze de toetjes en het ijs bij konden vullen duurde dit ongeveer 20 minuten. Dan is mijn trek in een lekker toetje wel voorbij.

De bediening kwam alleen vragen of we wat wilden drinken wanneer we hun aandacht trokken. Verder werd er uit hunzelf niet te drinken gevraagd. Op het laatst werden de borden ook nauwelijks weggehaald.

Het is een ruim restaurant, maar erg gedateerd. De inrichting kan wel een moderne opfrissing gebruiken.

Al met al is de Malle Jan ons helaas tegen gevallen.

27. Met een gezelschap van 9 personen bij Mallejan gaan eten. Binnenkomst was hartelijk maar zodra we aan tafel zaten was deze vriendelijkheid verdwenen. De dame in de bediening oogde gehaast, was nauwelijks te verstaan en snapte onze vragen vaak maar half. Ook de kok bij de teppanyaki bleek er weinig zin in te hebben. Op mijn vraag welke vleessoorten er in de vitrine lagen antwoordde hij met 'dit!'.

Al snel stond er voor het wokken een flinke rij. Het tweede gedeelte met wokbranders ging pas open toen de drukte voorbij leek te zijn. Verder was het merendeel van het eten niet heel speciaal, er zijn lekkerdere wokrestaurants. De sushi was niet gemaakt van sushirijst dus ook niet lekker. De andere buffetten waren erg rommelig opgezet.

Daarbij doet het hele restaurant erg gedateerd en ongezellig aan. Het licht in de wc bleef ook maar een paar minuutjes aan waardoor ik eindigde in het donker!? Al met al een typische vreetschuur die er op gericht is je in fabriekstempo zoveel mogelijk geld uit de zakken te kloppen.

Mij zullen ze nooit meer terugzien bij de Mallejan, ik ga wel naar de concurrent.

28. Willemien

Vandaag met familie gegeten bij Wok de Mallejan. Wat een sensatie was dat. Ruime keuze in gerechten en geen tijdslimiet voor een vriendenprijsje. Daarnaast is er voor ieder wat wils. Het Italiaanse ijs was echt super lekker. Ze hebben 2 chocolade fonteinen. 1 melkchocolade en 1 witte chocolade. De riemen moeten morgen weer een gaatje opschuiven. Wij komen zeker snel terug.

29. Alsof je een heel andere wereld in komt, eten uitstekend en zeer gevarieerd. Verrassend veel vis en de oosterse smaak combinatie eten inclusief drinken; prima idee. Chefs snel en vriendelijk, ook de bediening. Heerlijk rondlopen en ontdekken.

30. Stanley Tjon

De Malle Jan wokrestaurant is voor mij en m'n familie een geliefd plekje om gezamenlijk een maaltijd te gebruiken. Het is netjes, personeel beleefd en we heben soms speciale aandacht als er iets te vieren is. Het eten vinden
    wij goed. Kwaliteit-prijs verhouding prima.

31. Hans stol

Gisteren slechte ervaring gehad bij mallejan. Meestal goed tot redelijk, gisteren slecht. Sushi was op, dimsum ook leeg. Paar keer bediening ingeseind, werd niks mee gedaan. Ook drankjes kwamen laat of helemaal niet, was mijn laatste keer.

32. Alles was koud en bijna op toen wij om 7 uur aankwamen. De bediening en de koks waren verre van sociaal! Dus zeker geen aanrader.

33. P.te Winkel

1 punt
  34. Echt slecht...wat één afknapper. Wij gaan al jaren naar Elst om te wokken maar waren nu in de buurt en om de vakantie in te luiden dachten we lekker te gaan uit eten. Vlees slecht gebakken, weinig keus, slechte saus, ongemotiveerd personeel, geen vers fruit, en ijs moet je betalen!!

35. Prima restaurant. De service was wel oké, het eten en drinken was prima! En ook fijn dat er een grote speelruimte voor kinderen is en een rookruimte, verder ziet het er ook prima uit.

36. Afgelopen zondag er gegeten. Bediening kijkt niet vrolijk en is verre van sociaal overkomend. Onbeschofte bejegening van een serveerster, toen ik zei ik hoef geen bier meer na mijn eerste glas van € 2,20 was het onbeschofte antwoordt "dan niet". Ik geloofde mijn oren niet. Dat deed zij ook bij andere klanten. Ik was gelijk klaar met eten en ben weggegaan bij deze vreetschuur. Kom er nooit meer!

37. Wij hebben gisteravond met 6 personen bij de malle jan gegeten. Maar wat viel dat tegen!!!Ten eerste was om 19 uur al de knoflook op! Dit mag niet gebeuren in zo'n groot restaurant!! De koks hadden niet veel zin en dat was merkbaar! Niet gemotiveerd aan het wokken.Sushi bar was zo goed als leeg om 19 uur, ook niet aanvaardbaar! De bakken van de wok zagen er niet fris uit!Het dessert buffet was om 19.30 uur leeg! Ook zeer slecht.De druiven in het fruitbuffet waren alleen maar bruin! Zag er niet uit!Kortom als wij restaurant nu een cijfer moesten geven dan zou dat maximaal een twee zijn.Vroeger kwamen we hier graag, maar gister was het voor ons de laatste keer!! Echt super sonde van ons geld!  De € 166, 00 die wij kwijt zijn was het echt niet waard. Ook zullen wij geen reclame maken voor dit nu zo slechte restaurant!!! Eerder zullen wij afraden hier naar toe te gaan.Hopend dat u met deze zeer slechte ervaring onzer zijds wat mee gaat doen en dat u zorgt dat het restaurant weer een goed verzorgd wok buffet gaat laten zien.

1,1
  38. Restaurant is groot. Prijs (met non-alcoholische drankjes inbegrepen) is zeer redelijk voor een wok-fondue-buffet restaurant en geen 2 of 3 uur tijdslimiet. Goede indruk, kon fijn rondlopen om alles te bekijken, voordat ik een bord pakte en mijn keuze maakte. Goede indruk. Tweede ronde besloot ik om bepaalde (rauwe) dingen te bestellen die de koks voor mijn neus gingen klaarmaken. Tempura en langwerpige gevulde rundvlees rolletjes. Het duurde vrij lang, doordat er één mannelijke kok stond die beide dingen aan het bereiden was. Zijn mond stond echter niet stil en bleef maar doorpraten. Als het drukker zou worden, dan zou hij geen tempura voor ons maken als wij dit zouden bestellen. Hij bereid dan alleen nog de gevulde rundvlees rolletjes voor. Goede indruk was verdwenen. Wij voelden ons niet op ons gemak om weer de twee gerechten te bestellen. Drinken duurde gemiddeld lang, verschilde per keer door verschillende obers voor onze tafel. Moesten meerdere malen drinken bestellen, omdat ze het waren vergeten.

Samenvattend: redelijke prijs, eten ok, sfeer ok (soms wat luidruchtig), service (bovenstaande spreekt voor zich)

39. Marijke

Eerste keer een jaar geleden was erg goed. Nu weer terug, maar een stuk minder; (te) weinig personeel, lang wachten op drankjes, veel kleiner assortiment, niet zo gezellig, kortom stukken minder in zijn totaliteit.

40. 29.9.12 gegeten met een groep van 18 personen, Groffe, ongemanierde en onbeschofte bediening. Wij wachten met bestellen van drinken op andere gasten en bij de 2de keer kregen van de bediening : alleen maar wachten en niet bestellen. Koffie die je hebt besteld, maar voor je neus weer wordt weggehaald, omdat een andere tafel te kort komt aan koffie. Norse koks die ongeinteresseerd eten voorbereiden en geen antwoord geven als je iets vraagt. Eten is ok! maar dessert is vruchten uit blik. Ontzettend lawaairig. 1ste keer maar nooit weer naar Wok de Mallejan.

41. In 1 woord : Geweldig !!!

Heerlijk gewokt voor 'n redelijke prijs.

Mijn vriend en ik hebben al eerder gewokt , maar deze wok overtreft alle andere woks !!!

Een echte aanrader !!!

42. Ondanks dat het erg groot is merk je er niet zo veel van. Het is gezellig, erg goed georganiseerd en bovendien heerlijk eten. Het is zeker een herhaling waard! We gaan dus weer met de hele familie en kinderen. Tot gauw.

43. Het beste wokrestaurant die wij ooit hebben bezocht. Veel lekkere Azie gerechten. Heel, heel erg veel gerechten. De prijs in belachelijk goodkoop. Wij komen zeker weer.

Ria & Tuan Lê

44. Eten was top!
    Veel keus.
    Alleen de drankjes kwamen te laat.

45. Ik heb laatst hier gegeten, vol gegeten ja! Haha
    Het was heel erg lekker hier!
    Heel veel keuzes in eten, echt heel goed!
    Het is er ook super mooi en lekker groot

46. Van de week voor het eerst geweest. Wat een prachtzaak zeg! Megagroot maar heel warm ingericht. Mooie zalen en decoratie. Veel keuze in eten, echt heel veel. Voor de normale boeren hollander is er zelfs iets lekkers te vinden. Ze hebben letterlijk aan alles gedacht. Kinderen, ouderen, rokers, invaliden. Het personeel was prima, de koks maakten het eten snel klaar en waren vriendelijk. Er was ook een bami show, geweldig vonden mijn kinderen het! En ze werden ook mooi geschminkt in de speelzaal. Zeker nog een keer!

47. Heerlijk vers eten. Zo gezond als je zelf wilt. Veel keus. Geweldige speelkamer. Geen lange rijen bij wok. Sushi heb ik nog nergens zo lekker op. Vlees en vis op aparte platen gebakken. Zalm is heerlijk. Overheerlijk lamsvlees. Buffetten ook verrassend goed. Wel groot maar de uitgebreide en heerlijke producten maken alles goed. Komen veel Chinezen eten dus ook voor die groep is de kwaliteit en keuze geschikt. Dat zegt veel over de kwaliteit van het eten. Prima!

48. Eten op zich goed, het was erg massaal en druk, buffetten werden slecht bijgevuld, veel dingen op, er hing een wokwalm door alle zalen en de vloeren waren spekglad van de vette rookaanslag (afzuiging wokeiland defect ?)
    Ik heb de Malle Jan jaren geleden beter meegemaakt....

49. mevr. Hoefakker

* oktober jl. geweest.
    Wij kregen een tafel vlakbij een bruiloftsfeest dat
    aan de gang was. Dat kan gewoon niet. De tafel
    werd erg slecht afgeruimd. Drankjes moesten wij steeds bij
    de balie bestellen.
    Wij ( 6 personen) hadden er ons op verheugd, maar helaas,
    niet voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!

50. Uitstekend. Schoon, vers en nonense.

Het enige waar ik me bij de Mallejan wel eens aan stoor zijn gasten(!) die niet kunnen omgaan het het concept "onbeperkt" en voedsel verspillen.

Maar gelukkig is het personeel voldoende professioneel om zich er niet aan te storen.

Voor ons inmiddels een vast maandelijks bezoekje.

51. Andreas

Ik kom er vaak..ambience is prachtig met diverse kook eilanden, lekker veel volk, er komen ook veel chinezen. Van wege diverse eigen gerechten, shusi is in overvloed met diverse sausen, fondue onbeschrijflijk lekker en niet te vergeten de diverse stoom gerechten, de kreefjes, veel om op te noemen..de drankjes zijn niet te duur..smakelijk eten xxx.

52. Jo 15 punten

Het restaurant ziet er mooi uit. Gelukkig is er wat meer ruimte tussen de tafels tegenwoordig want als je vaak op moet staan wat bij een buffet nou eenmaal nodig is, moesten de mensen achter je ook opstaan. Het eten is veel minder goed dan in het begin. Kleine kinderen betalen gewoon de volle prijs ook al eten ze 3 patatjes. Vriendelijkheid van personeel is ver te zoeken, met twee woorden spreken is erg moeilijk. Vlees en vis liggen naast elkaar op dezelfde plaat. Dus je vlees smaakt naar vis, als je niet van vis houdt is dat niet fijn. Wokken is wel OK. Wij vonden het niet groots. Volgende keer maar wat anders.

53. Clint 5 punten

Heel goed en groot restaurant! Een hele aardige kok, maar de serveersters waren niet erg vrolijk.

54. Het is een extreem mooi en zeer groot wokrestaurant en ik was gewoon verbaasd dat iemand zo'n groot complex heeft durven neerzetten. Ik heb alleen maar lopen gapen hoe groot dit was. Helaas was het niet een grote eetzaal maar meerdere kleine zalen.

Over het eten... Zoals elke goed restaurant dat ik bezocht heb is het eten hier heel lekker en ik kom wel geregeld hier eten met mijn schoonouders.

Enige en grootste nadeel van dit restaurant is de bereikbaarheid. Het is gelegen in een gebied vol boerderijen en is beetje afgelegen van de snelweg en zelfs met de tomtom gaat het vaak mis. Een goede oplossing vooral als je 's avonds aan het rijden bent, is veel lichtreclame neer te zetten met richtingsaanwijzers!

Over het algemeen vind ik het een zeer goed restaurant!

55. Heel veel keuze en lekker eten.

56. Een goede gelegenheid voor alle groepen. Ben er met ze 2en geweest met groepen en ook met 100 man een keer. Ideale kwaliteit en ruime keuze. Vanille bapao is aan te raden!

57. Ik vind de Mallejan wel ok. Het wokken vind ik wat minder, maar de fondue is echt verrukkelijk en een echte aanrader!

58. Heerlijk en gevarieerd gegeten, alles wordt op tijd bijgevuld. Wel vind ik de ambiance wat massaal en daardoor wat onpersoonlijker, toch zou ik voor de kwaliteit zeker nog eens langsgaan!

59. Ik ben niet gauw enthousiast over restaurants maar wij zijn er al 16 keer geweest en nooit ontevreden weggegaan. Mijn dochter wordt al wild bij het horen van de naam Mallejan. Het is dus nooit moeilijk om te beslissen waar wij gaan uiteten met de kids.

60. Het is erg groot en voor een gezellig onderonsje zit je daar niet goed. Maar ga je voor het eten dan wil je na deze wok nooit meer ergens anders wokken. Er is zoveel keus en alles even lekker en vers. Veel personeel dus nooit lege bakken. Geen lamge rijen voor de plaat of wok. Kortom geweldig!

61. Een echte aanrader. Wel iets te masaal, dus lekker ongestoord met elkaar praten zit er niet in, maar de variatie in het eten is groot. En soms zijn er ook kook demonstraties van bv de noodles.

62. We zijn hier laatst uitgenodigd voor een verjaardagspartijtje, ik wist niet wat ik zag, zo groot, maar heel erg gezellig en het eten was top, zeker een aanrader.

63. Lekker gegeten, al een keer of 4.

Nooit overdreven druk. Keuze genoeg.

De moeite waard.

64. Ik ben hier regelmatig geweest, elke keer dezelfde ervaring. Ondanks dat ik alleen voor de sushi kom hebben ze hier in tegenstelling tot meerdere wokrestaurants ( die ik ook heb bezocht) héél veel keus. Van pizza ( voor diegene die niet van wok/Chinees voedsel houden) tot stoofmandjes met bapao. Ook veel exclusieve dingen die het proeven waard zijn. Alleen jammer dat ze geen ijs buffet hebben maar dat je ijs apart moet bestellen. (maar ze hebben wel andere nagerechten) Gewoon een keertje langs gaan!

65. Lekker eten...

Het is letterlijk een vreetschuur. Service en prijs-kwaliteit was wel goed. Hangt ook een leuke sfeer.

66. Een wokrestaurant met zeer uitgebreide keuze. Zeer goed restaurant, geen vreetschuur. Gezellig en vriendelijk personeel. Een goede prijs-kwaliteit verhouding.