Bezorgrestaurants in de buurt van Tante Lien

1205855617 70
1458220094 58
1469192463 64
1513081937 63

1. J.l zaterdag gegeten. Een uur moeten wachten voor we een biertje kregen, daarna de rijsttafel, het was gele lauwe rijst, geen witte rijst in een mandje. Satés waren niet gaar. Verder waren er een aantal bakjes met vlees, groente niet warm. Kortom slechte ervaring. Er was maar 1 vriendelijke bediende die het veel te druk had en ontevreden gasten bediende. Als er geen personeel genoeg is dan sluiten. Wij hebben over het algemeen goede ervaringen bij tante Lien, maar dit was niet goed. M.v.g.

2. Wat is er in hemelsnaam gebeurd met dit icoon uit Maarssen? Ik kom hier denk ik al 30 jaar, altijd naar volle tevredenheid. Tot de afhaal van vanavond. Naam opnemen aan de telefoon was al lastig, bestelling zou koud klaar staan, maar was al opgewarmd (“thuis een beetje bijwarmen”). Bij thuiskomst, kipsaté totaal niet gaar (gevaarlijk!), blado zo kurkdroog dat het oneetbaar was. De prijs is de laatste tijd hard opgelopen, tja, inflatie. Maar daar bleek ook hele forse krimpflatie bij te zijn gekomen! Voor de drie soorten groenten in de nasi rames speciaal wilden we vooral sperziebonen. We telden er 3 (boontjes, geen soorten groenten). Paar zielige stukjes vlees, eitje gehalveerd, veel minder rijst, de porties (en bakken) zijn gewoon echt half zo groot als voorheen. De prijs-kwaliteitverhouding ging in één klap van geweldig naar zeer zwaar onder de maat. Al met al echt zo’n totale wanprestatie dat we meteen voor altijd genezen zijn. Geen tante Lien meer voor ons, ontzettend jammer maar helaas.

3. AM Woutersen

Heel rustig, goed eten, niet heel duur. Geen harde muziek.

4. Ik moet echt even schrijven uit het hart. Ik wilde heel erg graag eten bestellen bij Tante Lien in Utrecht en voel mij zwaar opgelicht. Ik bestelde soto ayam (mijn fav) maak het liever zelf, maar ik dacht laat ik het maar proberen een kans geven ondanks ik geen vertrouwen heb in indonesische restaurants omdat ze aan hollanders makkelijk willen verdienen en weinig liefde in het eten stoppen. Ik ben zo enorm teleurgesteld! De soep bestond uit (12 euro) alleeeen maaar rijst! Een paar sprietjes tauge en hompen groente en om het af te maken drie kleine blokjes kip, kon het geeneens zien en een half eitje. Zo beschamend. Voor de mensen die dit lezen, alstjeblieft bestel daar geen eten omdat je wordt opgelicht. Je bent echt een dief van je eigen portmonnee en ik adviseer om eerst naar Indonesie te gaan te proeven wat Indonesisch eten is.

1,8
  5. Voor de 1e x besteld om af te halen. Kreeg de vraag of we het warm wilde hebben. Rare vraag vind ik maar heb aangegeven dat ik uiteraard graag warm eten wilde. Moest ik daardoor een uur op het eten wachten voor we het op konden halen. Bij aankomst moest het nog in de magnetron!! Geen idee waarom je daar een uur op moet wachten. Vervolgens krijg je een incomplete bestelling in je handen, moet jezelf aangeven dat het niet klopt. Het eten vonden wij qua smaak ook niet echt lekker (maar smaken verschillen). De prijs / kwaliteit verhouding is echt heel slecht en je krijgt weinig voor je geld. Voor ons 1x nooit meer. Wel vriendelijk geholpen.

2,2
  6. Shirley

Rijsttafel tante Lien besteld. Ten eerst geen pangsit goreng, want die worden alleen op maandag gebakken en wij waren op zaterdag. Was een riool lucht in het restaurant. Het eten was verre van Indonesisch. Al met al zeer slecht. Idee dat het eten uit de magnetron komt en helemaal niet niet vers is. Eens maar nooit meer. Heel heel slecht.

7. Rijsttafel (tante Lien) is erg weinig per persoon. Echt uitgemeten per persoon, half eitje, 1 gehaktballetje per persoon, nog geen eetlepel p.p. van het overige. Iedereen zei naderhand ik was bang meer te pakken omdat anders jullie niets zouden hebben.
    Zelfs geen koekje bij de thee of koffie ☕️
    Conclusie; prijs te duur voor wat je krijgt.
    Smaak was verder oké

8. Ada Reddering

Gisteravond, een drukke rommelige avond, aardig personeel maar zoooooooooooooo jong.
    De nasi was lauw en droog en de kipsate was minimaal.
    Wij gaan niet meer naar tante Lien; het is echt "opgewarmd" eten.
    Jammer.

4,9
  9. Tisa Schrijer

Hallo Harry,

We hebben weer heerlijk bij je gegeten! Dit keer een rijsttafel met allerlei lekkere gerechten.
    Dankjewel! En wat heb je leuk personeel, erg vriendelijk!
    Tot de volgende keer!

10. M. Ringelberg

Typisch Indonesisch, zowel qua inrichting alsook qua eten.
    Hebben er heerlijk genoten van wat de Indonesische keuken te bieden heeft.
    Werd verontschuldigd voor de wachttijd maar ruimschoots goedgemaakt door smaak en beleving en dat is wat telt.
    Meer dan tevreden klanten voor schappelijke prijzen.
    👍

11. Yolanda

Wij hadden het idee dat alles in de magnetron is opgewarmd. Rundvlees was heel droog. Saté ook te droog.

3,9
  12. Th.m. Van der maat

Heerlijk gegeten zoals altijd. Aanrader!

13. Gezellig met m’n vrienden bij Tante Lien wezen eten. De bediening was heel vriendelijk ook even een gezellig praatje gemaakt. We hadden een rijsttafel genomen, er zatten veel verschillende gerechten bij. Dus voor iedereen wat wils. Volgende week zeker weer!

14. De vegetarische rijsttafel gehad en het was echt heerlijk! De bediening was heel vriendelijk maar soms een beetje chaotisch.

15. Voor de 2e keer opgehaald bij Tante Lien, het eten is smaakvol. Maar de bediening kan beter. Chaos achter de balie. Bij thuiskomst geen bijgerechten zoals kroepoek en nootjes. Ook de komkommer salade zou in een apart bakje worden gedaan voor 3 personen. Was vergeten. Het eten was ook niet echt warm.
    Als je voor bijna 50 euro eten ophaalt is het ook wel jammer dat er gevraagd wordt of je een tasje wilt, daar mag je dan weer voor betalen.

4,5
  16. Duur; prijs-kwaliteitverhouding ver te zoeken;
    baby porties, wij zijn hele kleine eters;
    gewone rijst besteld en plakrijst gekregen;
    Pangsit heb ik Mn tand op gebroken… hoort knapperig te zijn.
    De kippenpootjes zwommen in de transparante, kleurloze olie.
    De sate-stokjes zit geen 20 gram vlees aan 1 stokje en die kosten €6 euro per 3
    Rendang 3 porties besteld voor 2 personen; zij keken elkaar aan bij het opscheppen.

2,4
  17. Stien Stoops-Burgersdijk

Wij waren met vrienden, hadden hun dit aanbevolen omdat wij het uitstekend vonden. Maar heelaas was het dit keer een grote teleurstelling. Wij hadden voor 4 man gereserveerd om 19.00u, waren op tijd. Moesten wel even wachten voor we geholpen werden.
    Om half 8 kwamen ze de bestelling opnemen en een kwartier later kwam ze terug om te zeggen dat er geen witte rijst meer was, heel gek voor een Indisch restaurant. Vervolgens konden wij kiezen voor nasi kuning of longtong of bami. We hebben dat toen maar gedaan, maar de porties leken wel voor een persoon terwijl wij toch kleine eters zijn. Alles wat er bij zat was echt heel minimaal. Ook de smaak komt niet bij wat wij hier gewend waren, ver onder de maat. De bediening zag je bijna niet.
    Kortom zou ik dit restaurant niet meer aanbevelen, erg jammer. Dit was vrijdag 10 maart 2017. Stien Stoops.

18. Eten is lekker. Moesten wel heel lang wachten. Zelf gevraagd of het nog lang ging duren. Toen we eindelijk eten hadden was het snel afgekoeld wat bleek, ze was vergeten de kaarsjes aan te steken in de warmhouder. Ter compensatie kregen we een drankje dat was wel aardig. maar wel een beetje jammer.

6,1
  19. Ton Majoor

Lekker gegeten. Prijs en kwaliteit in evenwicht. Enige minpuntje was het feit dat het eten al op tafel stond en het daarna nog vijf minuten duurde voordat de rijst werd geserveerd.

20. Ik haalde 12 loempia's en 2 porties saté voor 6 personen.
    We hadden al het één en ander bij de borrel genuttigd en een loempia zou wel genoeg zijn.

De loempia's waren zo klein dat we er voor ieder 2 meenamen en een stokje saté p.p. Op die stokjes zaten hele kleine stukjes vlees, geen 30 gram per stokje. En waren, denk ik, opgewarmd in de magnetron en waren smaakloos en taai. De loempia's waren gevuld met een vieze, doorweekte zooi en smaakten naar niets. Bah, hoe kunnen ze zoiets verkopen.

De meisjes achter de vitrine zagen er goed uit en waren bijzonder aardig. Dat verkoopt wel, maar belangrijker vind ik dat het eten goed is. Ik was € 35 kwijt en vind ik veel te veel voor dit eten.

Voor mij geen Tante Lien meer.

1,3
  21. Echt heel lekker gegeten gisteravond met mijn vrouw. Zeer goede rijsttafel, lekkere Indische smaken zoals het hoort. En ja er staat een vitrine, maar het is dan ook een toko... Voor ons geen probleem. Vriendelijke bediening. Voor echte kenners een aanbeveling.

22. Gisteravond hier rijsttafel voor twee personen gegeten. Wij zaten bij de verkoopbalie met TL balken, niet echt een gezellig sfeertje. Bij het raam waar het ontzettend koud was. Het eten vonden wij niet geweldig. Opgewarmd in een magnetron/ oven dat proef je. Sommige stukken vlees waren taai en de rijsttafel was niet erg uitgebreid. 7 kleine bakjes waarvan 4 met groenten. Een klein bakje nasi bij de rijsttafel moesten wij 3 euro p.p extra voor betalen. Bediening was vriendelijk. Voor ons geen Tante Lien meer.

4,9
  23. Heerlijk bij Tante Lien vegetarische rijstafel gegeten. Lekker en een gezellig sfeertje.

24. Ontzettend lekker eten! Zowel om af te halen als om te eten in het restaurant. In weekenden kan het wel heel druk zijn met afhalen, maar dat komt alleen maar omdat het zo ontzettend goed eten is! Hele vriendelijke mensen, die je graag uitleggen wat er in de gerechten zit en helpen met je keuze als je die zelf niet kan maken.

25. We zijn dol op Indonesisch eten en dit is het beste restaurant waar we regelmatig terug komen. Naast het heerlijke eten is de bediening altijd vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding is ook goed. De Rijsttafel Tante Lien is zeer aan te raden!

26. Lange tijd was ik op zoek naar een goed afhaalgerecht. De Chinees komt me onderhand wel de keel uit. Deze zijn toch allemaal hetzelffde. Dus ik dacht (kom uit Maarssen) laat ik eens naar Tante Lien gaan. Qua afhaal echt heerlijk eten. De sateh is echt een aanrader. Ik merk dat ze veel vaste klanten hebben die dit type eten hebben ontdekt. Thuis maak ik zelf nog wat extra witte rijst erbij want prijs en hoeveelheid valt voor ons Hollanders een beetje tegen. De kwaliteit echt een hele dikke voldoende. Ook de hygiene ziet er goed uit. Het klopt dat het lang duurt en dat niet alles bij het gerecht geleverd is. (slordig van vooral de vaste bediening)

27. Favoriet (afhaal)restaurant, verse ingredienten en alles goed op smaak, niet heel goedkoop maar je krijgt kwalitatief goed eten voor een nette prijs, een aanrader als je in maarssen bent! Ook gezellig om wat te eten. Door dat het eten bewerkelijk is moet je bij drukte wel even geduld hebben.

28. Henkhenk

Vorige week afgehaald. Ik bestel Nasi Rames vegetarisch, krijg ik te horen dat de witte rijst op is. In plaats daarvan hadden ze nasi kuning (gele rijst). Bij het afrekenen mocht ik 1,50 extra voor de gele rijst afrekenen. Bij thuiskomst bleek dat ook de bijbehorende droge gerechten, kroepoek, serundeng, gebakken uitjes er niet bij zaten. De gele rijst rook zuur en heb ik niet opgegeten. Erg teleurstellend, zeker gezien de prijs.

3,6
  29. t maarssen

Heerlijk gegeten, dit is dus echt Indisch eten. Ja, zo hoort het te zijn.

Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

30. pieter 1226 punten

Gisteren met twee personen gegeten bij tante Lien.

Van binnen leuke locatie en goede muziek. Bediening redelijk maar wel vieze t T-shirt en voorschoten. Informatie van web site is gedateerd. We namen rijsttafel. Alles komt in een keer in kleine bakjes die net op de rechaud passen. Goede smaken, maar het lijkt of de magnetron het er niet veel beter op gemaakt heeft. Erg jammer.

31. Het eten is lekker, maar bediening valt tegen. Je moet soms erg veel geduld hebben.

32. b. schuurmans

Lekker indisch eten, in een eenvoudige maar gezellige ambiance.