Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maarssen verdeeld zijn.

1. Heerlijk avondje uit. Goede sfeer. We hadden alledrie een ander gerecht. Ze smaakten zeer lekker. Goede keuze huiswijn. Lekker toetje en een kop cappuccino. Alles samen kostte het 103 euro. Waar naar geld.

2. Rie van laaren

Zo heerlijk gegeten en wat een gezellige sfeer en de mensen super aardig.

3. Het eten was heerlijk de drankjes waren lekker!
    Hele aardige bediening en rustig de tijd om op je gemak te eten!
    Was er al een paar keer geweest en kom nog zeker terug!

4. Joop van den Broek

We hebben op 19 oktober heerlijk gegeten bij Symfonie in Maarssen.
    Het eten was heerlijk en de bediening hartelijk.
    Een restaurant om vaker te bezoeken.

5. Wat is het heerlijk eten, en glutenvrij is hier altijd super geregeld. Echt top

6. Annemarie

We hebben een hele gezellige en lekkere avond gehad. Gegeten in een ongedwongen sfeer, met super gezellige bediening en goed eten.

7. Was super goed voor een normale prijs.

8. anya pieroen

Leuke kleine gerechten met veel arabische kruiden. Echt heel lekker. Arabische muziek en mooi interieur.

9. Heerlijk avondje gegeten. Super lekker voor een heel goede prijs. Enorm goede bediening/service en voor herhaling vatbaar!!

10. Arie-Jan de Lang

Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Voor,- hoofd- en nagerecht super. Zeer mals vlees. Top. Ga zo door.

11. De eigenaars hebben het goed voor elkaar als we de drukte in het restaurant als leidraad nemen. Op een vrijdagavond is nl. nagenoeg elk tafeltje bezet. Het is er wellicht zelfs iets te druk als je de 1,5m afstandsregel strikt zou moeten aanhouden.

De gastvrouw heeft samen met haar bedienhulp steeds alles onder controle. Alles loopt er op rolletjes. We stonden na precies 1,5 uur weer buiten. Eerlijk is eerlijk: onze honger was dit keer niet zo heel erg groot en daarom sloegen we uiteindelijk de ongetwijfeld lekkere carpaccio en uiensoep over. De hoofdgrechten (Noorse zalm in dilleroomsaus, en de varkenshaassaté) waren zeker goed. Geen haut cuisine, maar zeer zeker prima voor een eetcafe. De temperatuur van zowel de vis als de varkenshaas) was voldoende heet. Het vlees was zeker mals en groeten waren net genoeg stevig van struktuur. De bijgerechtjes waren ook ok. De geserveerde frietjes waren warm en gelukkig niet slapjes.

De nagerechten (de lava cake) waren goed maar waren echt top geweest als de kersen warm(er) waren en het vanilleijs geen ijskristallen bevatte. De slagroom kwam waarschijnlijk zoals zovaak uit een spuitbus en zakte redelijk snel in. De Lavacake zelf was overigens lekker warm en goed.

Het neigt wellicht naar een negatieve recensie maar dat is niet de bedoeling. De eigenares geeft je vanaf het begin het gevoel welkom te zijn. Ze ziet alles. De gerechten zijn eetcafe waardig. De keuken boven het cafe werkt snel. Gelukkig heeft men een lift waar het eten mee naar beneden wordt gebracht. Het ziet er binnen zeker leuk uit met al die rode kleuren en bogen. Let wel even op de wellicht wat vertekende foto's op de diverse websites. De ramen aan de linkerkant zijn geen ramen die op een straat uitkijken, maar bieden uitzicht op een ietwat versierde maar zeker dichtbij staande witte muur. Als u slecht ter been bent zou ik adviseren voor een tafel beneden. De trap is best wel stijl. Zelfs jongere mensen zagen we er moeite mee hebben. Ik weet zeker dat men hier meedenkt in oplossingen ipv in problemen.

Charmant is verder nog wel te noemen dat een modern kassa-/reserveringssysteem hier schijnt te ontbreken. Hier gebruikt men geen Ipads en smartphones. Men werkt er nog heerlijk ouderwets met papiertjes en rekent men met de telmachine nog uit wat de schade op het einde van de avond precies geworden is. Niet echt meer van deze moderne tijd, maar wij vinden het prachtig. Hier mag internet / ICT uitvallen en alles blijft zonder met de ogen te knipperen gewoon doordraaien.

12. Het was heel goed, lekker eten en ontspannen sfeer. Zeker om te herhalen. Een aanrader!

13. Rink Peter

Heerlijk gegeten met fijne informele bediening.
    Aanrader!

14. Je voelt je gelijk welkom, het eten was heerlijk en er is altijd tijd voor een praatje

15. Geweldig eten, gezellig en bediening is vlot en vriendelijk. Alleen de muziek werkte op mijn zenuwen 😉

16. Arie Mulder

Het viel ons erg tegen! Om 20.00 u waren al heel veel schalen leeg en die werden niet meer bijgevuld! Een slechte zaak, wij komen hier zeker nooit weer!!

2,6
  17. Op zich lekker gegeten. Het vlees was prima bereid lekker mals en niet zoals wel vaker bij een Griek te hard of taai. Echt een aanrader wat vlees, vis of kip. De groenten bij de gerechten waren niet vers naar mijn idee maar opgewarmd uit blik/ pot. De bediening was super, zeer vriendelijk De sfeer binnen is prima, maar het terras buiten is niet echt uitnodigend. Komen zeker terug

18. Horeca met een hart. Lieve mensen, lekker eten, voor ons een pareltje die we liever voor onszelf houden. Gastvrijheid, heerlijke smaken en combinaties en een esthetisch mooie omgeving. Voor hen die dit op waarde weten te schatten!

19. Wilma Wolswijk

Heerlijk die taps. Voor elk wat wils en echt heerlijk gegeten. Een echte aanrader💕

20. Van hoegee

Wij hebben er heerlijk gegeten fijne bediening. Wij komen zeker weer terug.

21. Wij hebben overheerlijke mezes gegeten. Top avond!

22. verkoeyen luc

Was voor de derde maal dat wij konden genieten van het lekkere en het was weer exellent, en ik hoop in de toekomst nog meerdere keren bij de symphonie langs te kunnen komen.
    Nog de beste groetjes vanuit Arendonk en tot ziens.
    I.

23. Ingrid van Liempdt

Zoals altijd, zeer gemoedelijk, erg gezellige bediening, hartelijk en heerlijk eten. Een altijd vrolijke, aardige en gezellige eigenaar.

24. Ja van Balgooi

Een weekendje in Maarssen lekker uit wezen eten bij symfonie. We werden bediend door een zeer vriendelijke dame en het eten was heerlijk, alleen de spareribs waren wel heel erg pittig, maar wel lekker. We komen zeker een keer terug.

25. Cherrelle Brom

Super fijne sfeer! Personeel is heel vriendelijk. Hebben hier heerlijk gegeten, vlees heerlijk mals, vis heel vers! Komen hier zeker vaker terug.

26. Kees Doorn

Heerlijk eten en een fijne service, fijn personeel

27. We zaten heerlijk op het terras buiten. Het was gezellig druk. Drie hadden vis besteld. Dit gerecht smaakte heerlijk. Een had de saté van de haas. Het vlees was sappig en goed klaargemaakt. De laatste had de huisgemaakte spareribs. Deze waren heerlijk. We hebben er een sauvignon blanc bij gedronken. De bediening was erg vriendelijk en gaf ons ruim tijd om lekker op ons gemak te eten.
    We gaan binnenkort weer terug.

28. Veel te lang geleden dat we hier met onze grote pubers hebben gegeten. Echt ontzettend lekker, gezellig en top bediening. Gauw weer. Gr Marcus

29. Super gezellig avond gehad, met ontzettend lekker eten… wij komen zeker terug! Een aanrader.

30. Patrick L

Het eten was zoals altijd lekker. Service is uitstekend. Het restaurant is makkelijk bereikbaar.