Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maarssen verdeeld zijn.

1. Wij zijn paar keer naar naar callas geweest, altijd lekker eten.. maar nu vonden wij het een beetje tegenvallen. Vlees die taai was. Zoutpotje die ook nog leeg was, en we kregen een limonade glas waar ijs in zat. Vond het niet horen. Zonder een koekje bovenop en een theelepeltje in plaats van een grote lepel. Wij kregen gewoon vieze vingers ervan. En ook bij de koffie misten we aan de zijkant een koekje, zat er ook niet bij. Echt super jammer vonden we dat.

2. Ik kom al jaren bij cafetaria Jan, om een lekkere gyros te halen. Echter, merk ik dat de prijs/kwaliteit/hoeveelheid elk jaar weer naar beneden gaat. Ik kan me voor de geest halen, 5 jaar geleden als ik een grote gyros nam dat ik daadwerkelijk 'prop' vol zat, en de eerste 5 uur niets meer kon/wou eten. Een aantal jaren geleden bleef de patat ook beter van kwaliteit dan nu. Alsnog prima eten en aardige mensen!

6,3
  3. Was samen met mijn dochter en heb er heerlijk gegeten. Voor een redelijke prijs heerlijk eten. Bediening was erg vriendelijk. Wij gaan zeker terug.

4. Afgelopen donderdag met een vriendin bij Callas gegeten. Helemaal niets mis mee. Vriendelijke bediening en je kon in alle rust bestellen. Eerst vers stokbrood met een smeersel en daarna voor- en hoofdgerecht. Heerlijk allemaal. Het nagerecht hadden we pas na een half uur besteld en dat was ook absoluut geen probleem. Heerlijk het gevoel te hebben dat ze je niet weg zitten te kijken. Drankje werd ook direct aangevuld zonder dat je daar zelf om hoefde te vragen. Goed concept dat "Grieken voor € 20,00". Zaak zat redelijk tot vol en dat voor een doordeweekse avond!! Ga zo door!

5. Stanley Tjon

De Malle Jan wokrestaurant is voor mij en m'n familie een geliefd plekje om gezamenlijk een maaltijd te gebruiken. Het is netjes, personeel beleefd en we heben soms speciale aandacht als er iets te vieren is. Het eten vinden
    wij goed. Kwaliteit-prijs verhouding prima.

6. Soepkipje

Prima eten. Heerlijke soep van de dag en uitstekend gegrilde lamskoteletjes. Bediening leuk en heel goede prijs/kwaliteisverhouding. Enige minpuntje: de fabrieksfrietjes!

7. Hans stol

Gisteren slechte ervaring gehad bij mallejan. Meestal goed tot redelijk, gisteren slecht. Sushi was op, dimsum ook leeg. Paar keer bediening ingeseind, werd niks mee gedaan. Ook drankjes kwamen laat of helemaal niet, was mijn laatste keer.

2,8
  8. Eten besteld, 9 minuten van bezorgadres af. Lijkt mij dichtbij genoeg om een redelijke warme Turkse pizza met döner te ontvangen. Echter blijkt de pizza ijskoud te zijn. Netjes gebeld wordt er gewoon doodleuk gezegd: Dit is niet mogelijk het is te dichtbij om koud te zijn. Slecht eten, koud & de klant uitmaken voor leugenaar!!!

Ik raad iedereen ten strengste af hier ook maar iets te bestellen.

1,4
  9. Chinees-Indisch Maarssen

kok

10. kok

11. Chinees-Indisch Maarssen

Sorry dat ik het zeggen moet, de kleine loempiaatjes niet zo knapperig, weinig smaak. Kippensoep erg waterig. Ons viel het eten tegen. Bediening was prima.

4,3
  12. Afgelopen weekend hier gegeten. Leuk concept en de bediening was prima.

Voorgerecht garnalen in tomatensaus was niet lekker en zat tevens ook gehakt in?! Voor de rest vond ik het erg weinig. Normaal bij de Griek zit ik na een schotel vol en hier had ik na een 3 gangenmenu nog honger.

13. Vangelis

14. Vangelis

15. Mediterraans Maarssen

Vangelis

16. Vangelis

20. Na lange tijd niet te zijn geweest, toch weer eens geprobeerd. Zonde van de eens zo goede Griek. De stoelen zijn inderdaad aan vervanging toe.

Bediening is echt bizar slecht! Zeer onkundig, totaal geen interesse, arrogant. Voorheen stuk beter!!

Eten was redelijk, iets te duur naar mijn idee. Hoop dat ze in de toekomst daar een beter stukje kwaliteit tegenover kunnen zetten.

Hoop dat ik over een tijdje een positieve reactie mag posten!

4,7
  21. Myra van benthem

Op 21 februari 2015 mijn verjaardag gevierd met 69 personen en 5 kinderen. Het was fantastisch. Prachtig versierd en het eten (buffetten) was overheerlijk. Ondanks het grote aantal mensen hoefde niemand lang te wachten en was de bediening uitmuntend. Veel dank voor de uitstekende service.

22. Ik kom hier regelmatig. De prijs/kwaliteitverhouding is gewoon goed. Regelmatig is er ook een bier/wijn arrangement voor € 5. De bediening is altijd top. Erg vriendelijk, behulpzaam en snel. Oók als het restaurant vol zit. Echt een aanrader.

23. Zaterdagavond heerlijk gegeten! We werden verast met een heerlijke amuse van het huis en ook de nieuwe kaart was verassend. De bediening was ook erg aardig en behulpzaam.

24. Echt heel lekker gegeten gisteravond met mijn vrouw. Zeer goede rijsttafel, lekkere Indische smaken zoals het hoort. En ja er staat een vitrine, maar het is dan ook een toko... Voor ons geen probleem. Vriendelijke bediening. Voor echte kenners een aanbeveling.

25. Erg lekker gegeten. Bediening was gewoon goed. Sfeer is normaal voor een frietzaak. Prijs is niet anders dan andere zaken. Gewoon een top zaak. Zeker aan te raden.

26. Mirjam Verduijn

Vertaal van English naar Nederlands

Lekker gegeten met een afdelingsuitje. Ze hadden een heerlijke tafel voor ons klaargemaakt met als voorgerecht lekkere hapjes en als hoofdgerecht verschillende pizza's en pasta's. Heerlijk! Met 16 man heerlijk gegeten. Ook voor een collega met een allergie aparte gerechten gemaakt. En we waren inclusief drankjes 12,50 pp kwijt! Service prima, eten heerlijk!

27. Goed eten/drinken en een super service snel en altijd even vriendelijk! Ik kom er graag!

28. Heerlijk gegeten met zijn zessen. De spareribs waren weer voortreffelijk, zoals ze in het verleden ook waren. Het was alleen jammer dat op een gegeven moment de kolen in de houtskool bak uit waren waardoor de mixed grill afkoelde. Het personeel was zeer vriendelijk en hier zullen ze mij dan ook zeker terug zien.

29. We hebben een super gezellige avond gehad, goede sfeer, kids lekker aan het spelen in de speelhoek. Pannenkoeken waren ook heerlijk en een zeer uitgebreid assortiment! De kids willen al weer terug, goede service en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

30. Kiki