Hier zie je hoe de meningen over de Callas verdeeld zijn.

1. Ik heb zondag voor het eerst bij Callas gegeten en het was een indrukwekkende ervaring. Bij binnenkomst werden mijn vrouw en ik hartelijk ontvangen en naar onze romantische tafel gebracht. Wij hadden uitzicht over het gehele restaurant en de bar. Achter de bar oogde het zeer schoon en netjes. We kregen direct ouzo en brood: het Grieks genieten kon beginnen! Als voorgerecht kalamaris genomen en zeker geen spijt. Lekker knapperig en smaakvol. Hoofdgerecht was lekker veel en smaakte ook zeer goed. De giros was lekker op smaak gebracht en zeer mals. De huisgemaakte cheesecake als nagerecht maakte de avond compleet. Mijn vrouw en ik hebben genoten. Mijn complimenten voor de goede zorgen en het lekkere eten. Wij komen zeker terug. Groet Peter

2. Geregeld komen wij er eten, dit om het leuke en betaalbare van het bestaan Grieke voor 20 pieke. Eten is erg lekker en smaakvol. Voor ons keuze genoeg. Het prettige is dat als je wat wil of niet lekker vind, dit aangegeven mag en kan worden en zij er rekening mee houden zonder dat je er op aan gekeken wordt omdat ze het vervelend vinden.

Bij binnenkomst wordt je altijd welkom geheten, zo ook bij het weg gaan zeggen ze je altijd gedag. En bij het afrekenen staat de pot met snoepjes klaar, hier mag altijd uit gepakt worden want daar staan ze voor wordt er gezegd. Top. Kunnen sommigen restaurants wel eens een voorbeeld aan nemen.

Eigenaar/Eigenaresse en personeel zijn even vriendelijk, maken ook gezellig een praatje voor ons is dat nooit te veel en niet als vervelend ervaren. Ach en een geintje of foutje hoort erbij we zijn ten slotte allemaal mensen. Je voelt je je hier haast thuis kan je wel zeggen. Ja wij zullen hier zeker nog vaak komen.

Team Callas. Dank voor alles. Tot zeker gauw weer ziens.

3. Gisteren voor het eerst geweest, nooit meer. De eigenaar buit zijn personeel uit, ze waren duidelijk onderbezet. Verder heeft het eten niets met grieks te maken, eerder met een trucker cafe. Bovendien leek het meeste uit blik of diepvries te komen. De entourage was wel ok.

1,4
  4. Lekker gegeten.

5. Carel

Uitgenodigd vanwege een jubileum. De kaart toont dat je voor € 20,-- veel mag eten en drinken (alcoholvrij) en de keuze is, in verhouding tot andere Griekse restaurants, niet zo uitgebreid, doch voldoende. Het restaurant is verdeeld in twee etages en het was vol, doch de entourage doet weinig Grieks aan. Bediening wordt gedaan door jonge dames, waarvan een enkeling nog wel het nodige te leren had. De organisatie is wat chaotisch, doch er blijkt op de een of andere manier systeem in te zitten.

De gerechten waren zonder meer smakelijk, maar daar blijft het dan bij. Enkelen hadden lauwe hoofdgerechten en de frites hebben lang liggen wachten alvorens ze op het bord werden geschoven. Heel slap dus. De alcohol drinkende gasten werden wat vaker gevraagd of ze iets wilden drinken, de non alcohol drinkende gasten werden wel eens overgeslagen.

De eigenaar zat vrijwel de hele avond wat verveeld aan een grote tafel met zijn telefoon (te spelen) of werd aangesproken door stamgasten, kortom dit restaurant trekt een bepaald publiek dat voor weinig veel wil eten. Het storende van elkaar kennend publiek dat dicht bij je tafel gaat staan keuvelen hebben wij ook herkend. Vervelend, doch wat kan de bediening daar eigenlijk tegen doen? Aan het eind van de avond wordt je vriendelijk verzocht of je nog wat wilt drinken en zo niet, dan komt de rekening.

6. Rene de Vos

Goede ervaring met goed eten en vriendelijk personeel. De service was uitstekend en wij hebben een top avond gehad.

7. Super eten en erg gezellig. Top bediening.

8. Eens en nooit meer, te slecht voor woorden. Wij gaan er niet meer eten!!! Het was erg druk, dus werden naar een aparte ruimte gebracht, ver van de eetzaal.
    De borden waren erg vies en de wc was schokkend, er lagen naast de wc op de grond meerdere vellen wc papier met poep eraan. Dacht pak een andere wc, maar helaas precies hetzelfde ect ect. Toen maar weg gegaan, had toen ook gelijk geen honger meer.

9. Voor een gezellige avond in Theater 't Zand in Maarssen hebben we van te voren gegeten bij Restaurant Geesberge. Heerlijk gegeten en gedronken, leuke sfeer vooral het tafeltje bij de haard. Vriendelijke mensen. We hebben echt genoten. Voor herhaling vatbaar.

10. Ronald en Danielle Snijders

Wederom heerlijk met z'n zessen gegeten bij Callas. We komen er graag voor het lekkere eten. Leuke en ongedwongen sfeer.

11. corinne van der schaft

Gisteren met vrienden daar gegeten, was erg gezellig en erg lekker!! Dankjewel Callas!!

12. 1x callas, prijs/kwaliteit prima. Gezellige entourage. Bediening snel geiriteerd en korte antwoorden terug geven. Tip voor manager; zorg ervoor dat de klant koning is en niet het personeel het laatste woord heeft.

13. Gezellig vind ik het daar. Het eten is daar goed.

14. Top personeel, netjes, goede bediening. Eten is zalig. En goede sfeer met goede prijs.

15. Van den Brink

Eten is lekker en genoeg.

16. Voor de derde keer in een paar jaar tijd gegeten bij Callas. De bediening is nog steeds prima in orde! De kwaliteit van het eten is ook goed, al heb ik het eerlijk gezegd wel wat beter meegemaakt...

Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten en je kunt kiezen uit een ruim assortiment aan voor-, hoofd- en nagerechten.
    De sfeer is niet écht Grieks en de avond dat ik er met mijn vriendin zat te eten was het enigszins rumoerig en chaotisch omdat sommigen het nodig vonden een babbeltje te gaan maken met anderen om ons heen die al zaten te eten. Doordat ze vlakbij ons stonden gaf dat geen ontspannen sfeer.

Jammer dat het personeel niet ingreep want als het eten bijna van je bord wordt gekeken is dat niet prettig.

17. Prima hoor alleen is het geen snackbar om te zitten ofzo met je familie. Verder aardige mensen altijd.

18. bep den hartog met collega uit de jaren zeventig

Vriendelijk personeel. Eigenaar heeft tijd voor een praatje.

19. Ruud & Yvon

Alles is lekker en goed. Zowel het eten als de huiswijn zijn voortreffelijk. We komen hier nogal vaak en niet voor niets. We hebben al veel gerechten geprobeerd en nogmaals aan alles is aandacht besteed. Dit gegeven vinden wij zeer belangrijk!

Speciaal de dames van de bediening zijn een extra vermelding waard. Zo voorkomend en niets is teveel.

20. Slecht en duur gefrituurde hamburger voor 12 euro

1,6
  21. Gewoon goed voor wat je krijgt en voor wat je betaald.

22. Prima eten voor het geld dat je moet betalen, zeker een aanrader!!

23. Lekker gegeten. Leuke slinger op tafel voor ons huwelijk. Had graag wat muziek gehoord? Mayonaise bij de friet apart bestellen. 2x dezelfde opmaak van salade, dat valt op. Gezellig.

24. Archeon Jefsi = authentieke (Griekse) smaken. Absoluut, maar wel in moderne arrangementen.
    Naast: hoogstaande gerechten, sfeer, gastvrijheid en super vriendelijke bediening is dit restaurant door de goede bereikbaarheid en gratis parkeergelegenheid zeker aan te bevelen!

25. Lekker eten, was super gezellig. Bediening ook top. Gaan zeker nog eens.

26. Vertaal van English naar Nederlands

If you come with a group of 9, you receive the not so funny surprise that you are fixed to 1 main course. This was never told. Not happy at all!

27. Ronald Broers

Eten en drinken was zeer goed
    Bediening was top

28. Super gezellig, goede bediening, en eten top. Zeker een aanrader.

29. Wij waren op weg en dachten ziet er goed uit, lekker hapje doen. De eigenaar viel onze kinderen aan omdat ze niet rond mochten lopen in zijn zaak. Heel slecht bevallen dus. Er staat kindvriendelijk maar is alles behalve dat!

3,7
  30. Eetcafé Maarssen