Op dit adres zit nu: Argentina

1190582544 90
1506782002 73
1572202579 73
1626719727 73

1. een ontevreden klant

Onze ervaring met 4 personen was triest en onze avond verpest. Het voorgerecht was goed. Toen kwam het hoofdgerecht. 1x ossenhaas-spies, 1x gesneden ossenhaas( met paprika, ui etc) en 2x combinatie van ossenhaas en entrecote. Daarbij 3x gepofte aardappel en 1x friet. Het was allemaal koud. We riepen de ober erbij die het bevestigde. Toen kwam er de eigenaressen en die vroeg wat er scheelde. Na uitleg, nam ze de borden mee. Ik zei nog, toch niet in de magnetron. Ze zei hierop dat ze een goed restaurant hadden waar dat niet gebeurde. Alles zou nieuw komen. Echter na 2 min. werd het eten weer geserveerd. Opgewarmd en dus de ossenhaas etc. was niet meer te eten. De aardappels waren smaakloos en friet inmiddels ook zacht en op gewarmt in magnetron. Ook waren de borden verwisseld en zat er minder vlees op. Er was niet met de eigenaresse te praten en ze vond niet dat ze nieuw vlees hoefde te geven. Ze zei dat zij er niet de dupe van wilde zijn. Er was geen praten mogelijk. Dus na de rekening betaald te hebben zijn we ergens anders het dessert gaan gebruiken. Schandalig zoals het ging. En dus nooit meer voor herhaling vatbaar. Fouten kunnen gemaakt worden maar als dat dus niet opgelost wordt is het gauw afgelopen en zullen wij ze bij niemand aanbevelen.

2. Ik heb hier gisteren samen met een collega gegeten en het is ons prima bevallen.

Eten en drinken: Mijn collega en ik hadden allebij zoete spareribs genomen. Deze zijn gemarineerd in een marinade van appelstroop. Op zich smaakte ze goed al vonden mijn collega en ik ze ietsje te lauw. Ze hadden wel wat warmer gemogen. Bij de ribben werden ook frietjes geserveerd, maar naar mijn mening was de hoeveelheid frietjes maar genoeg voor één persoon. Extra frietjes hebben we voor moeten betalen. De hoeveelheid spareribs daarentegen was meer dan genoeg. Opzich lekker gegeten.

Service: Het restaurant was vrijwel leeg toen wij daar kwamen. Het was dan ook niet moeilijk om ons tot dienst te zijn. De vriendelijke man heeft onze bestelling opgenomen en is een paar keer komen vragen of alles naar wens was.

Sfeer: Dit is een soort thema restaurant in Zuid-Amerikaanse sfeer. Het is prima, verder is er niet veel over te zeggen. Ik kreeg er geen Zuid-Amerikaans gevoel bij of zo.

Prijs/kwaliteit: We hebben voor net onder de 20 euro goed en voldoende gegeten. Het niet overweldigend maar zoals het hoort in die prijsklasse. Ik was in ieder geval zeker niet teleurgesteld.

Kort samengevat, een prima restaurant om met familie of vrienden een keer te gaan eten voor niet teveel geld.

3. Gisteren bij Los Amigos gegeten met 5 vrienden. Echter is het uitgelopen op een teleurstelling. Iedereen koos voor ONBEPERKT spareribs. Echter kregen wij de mededeling van een serveerster dat wij aan ons limiet zaten en dus geen nieuwe ribs meer kregen. Wat toch wel vreemd is als er onbeperkt op de kaart staat. En wij hebben echt niet overdreven veel gegeten. De eigenaar had niet het lef om dit zelf te komen vertellen. En dat serveerster wist er ook niet echt een houding bij aan te nemen. De service is ook niet echt super. Ook moet je voorzichtig zijn met de ketjap als het schaaltje met spareribs op tafel word gezet. 2x lag er een scheut ketjap op tafel en een keer zelfs over een van mijn vrienden. Het restaurant is ook wel aan een makeover toe, het interieur is oud, kapot, versleten en vooral niet schoon. Ik zal dus niet meer naar Los Amigos gaan en mijn spareribs ergens anders gaan zoeken.

4,5
  4. Omar en Ria

We eten hier regelmatig en altijd naar volle tevredenheid.

Vriendelijke gastheer en goede bediening.

Een prima prijs/kwaliteit verhouding! Gezellige sfeer en lekker eten.

5. Eten is prima maar de bediening is drama. 6 desserts besteld, 2 gekregen en na 15 minuten maar eens geinformeerd waar de rest bleef. Bestelling onvindbaar, moest opnieuw bestellen. De rekening werd ook vergeten. Na 20 minuten wachten de eigenaar aangesproken. Duizendmaal excuses, ligt allemaal aan het personeel. Onzin natuurlijk, dat is je eigen verantwoordelijkheid en niet het probleem van de klant. Bij een terecht ontevreden klant zou ik als eigenaar dan een paar drankjes voor mijn rekening nemen maar nee hoor, gewoon het volle pond afrekenen. Een hele slechte beurt en ik weet niet of ik hier nog ga eten in de toekomst.

6. Wat verouderd restaurant, maar het eten is er super! Vooral de spareribs (zoet en pikant) zijn geweldig, het vlees valt zo van het bot! En supermals! Aanrader.....zeker weten.

7. Ik eet hier vaak.

Mijn aanrader is de zoete spare-ribs, want ik heb ze nog nooit zo lekker ergens anders gegeten, ze zijn zo lekker doorgebakken dat het vlees van je botje valt.

8. Ik heb hier altijd goed gegeten bij de vorige eigenaar. Deze keer waren mijn gambas niet gaar en de spareribs waren ook niet meer als vanouds.

De bediening is ook zozo, weten niet wat ze moeten doen als er vragen komen die ze niet gewend zijn over het eten.

5,5
  9. Prima gegeten!

Prijs kwaliteit is erg goed.

Wat moet je eten: Bife de Chorizo en Bife de Lomo combi medium rare. Dat is dus Entrecote en Ossenhaas. En geen saus erbij nemen! Puur smaak proeven van het vlees.

De zoete spare-ribs vond ik wat te gemarineerd.

10. Zoals gewoonlijk hebben we de laatste paar keren wéér heerlijk gegeten.

Helaas had de laatste keer dat Arjen en ik er waren mijn gegrilde ossenhaas voor de eerste keer in jááááren een verbrande oliesmaak.

De baas vond dat natuurlijk helemaal niet leuk, dus met veel excuses werd er direct een nieuw stuk vlees voor me gegrild dat héérlijk was zoals vanouds.

De kok had het enorm druk die avond en hij stond er helemaal alleen voor. We konden er dus alle begrip voor opbrengen.

Dat van Arjen was perfect zoals altijd.

Daarom wordt ik niet goed van de mensen die hier een slechte recensie geschreven hebben.

In één recensie stond vermeld dat het vlees nog niet goed gaar was en dat diegene hetzelfde stuk vlees, maar verder gegaard weer terug op z'n bord kreeg.

Nou, dat is een hele normale gang van zaken in een restaurant, hoor! Het zou wel belachelijk zijn om dat stuk vlees zomaar weg te gooien. Zo'n dier heeft ook geleefd en niet om in de prullenbak gedonderd te worden omwille van een ontevreden klant!

Ik ben dan ook van mening dat dat aan die mensen zélf ligt: Je hebt natuurlijk altijd van die mensen die altíjd iets te klagen hebben! Prima dat juist die mensen dan voortaan ook maar wegblijven! Zo blijft de sfeer zoals vanouds gezellig!

Laten die anderen dan maar naar één of ander luxe sterren resturant gaan waar ze op hun wenken bediend worden. En waar ze zo ontieglijk veel moeten betalen dat ze zich heel misschien daaraan het recht mogen ontlenen om te klagen.

Kijk, het kan natuurlijk gebeuren dat je een gerecht een keertje vindt tegenvallen. Smaken verschillen nu eenmaal.

En als je het dan echt een keertje helemaal niet lekker vindt, dan ben ik ervan overtuigd dat de baas er alles aan zal doen om je toch tevreden de deur uit te laten gaan! Hij is iemand met enorm veel hart voor zijn zaak!

Dus als je iets te klagen hebt, doe het dan tegen hem persoonlijk en niet zo laf met, naar mijn idee, een onterechte recensie.

Wij komen in ieder geval bijna nooit meer ergens anders, omdat het ons hier het meest bevalt van allemaal, zowel qua eten als qua ambiance.

11. Het vlees is redelijk, vaak wat veel marinade. Als je hier gaat eten moet je wel bereid zijn om 1 tot 1,5 uur op je hoofdgerecht te wachten.

12. Leuk restaurant, gezellig interieur en dus gezellige sfeer. Het was er (zaterdagavond) lekker druk, zonder dat we er last van hadden. De bediening was ook prima! De spare-ribs zijn erg mals en voorzien van vrij veel marinade en daar moet je van houden, maar wij vonden het heerlijk! Het eten en drinken is er voordelig geprijsd en als ANWB-lid krijg je nog eens 10% korting (waar we niet eens naar hoefden te vragen). Al met al echt een geweldig restaurant!

13. Werkelijk geweldig goed gegeten. Het vlees was voortreffelijk.
    Absoluut een aanrader.

14. jan en laura

In een woord lekker.
    Vooral de gerechten van de nieuwe kaart smaakten erg goed.De spareribs zijn gelukkig hetzelfde gebleven.
    Een aanrader.

15. De spareribs dropen van de marinade. De rib-eye was zeer slecht,toen we er iets van hebben gezegd hebben ze hem even opgebakken met wat kruiden en weer terug gebracht,
    uiteraard nog slecht.Wel de volle prijs moeten betalen 20 euro voor een slecht stukje vlees met veel vet.Niets anders aangeboden om het goed te maken ofzo. Hier gaan wij nooit meer naartoe.

3,5
  16. microkid

Ik kom hier al jaren, met name voor de spareribs. Deze hebben een heerlijke marinade, en de ribs zijn super gaar (vallen bijna van het botje). Ik heb vaker spareribs gegeven in andere restaurants, maar als je eenmaal deze hebt gehad wil je geen andere meer. Wat mij betreft de beste van nederland.
    Verder leuke tent, gezellig en altijd goed gehumeurd.

17. Gijs Randeraad

Wij (gezin 3 kids 14,16,18) waren toe aan een verandering, kan niet altijd die piza zijn die iedereen wel lust. Ik ben een vlees eter dus een ieder meegenomen naar "de vrienden" Onverwacht lekker gegeten in een leuke sfeervolle tent, ongedwongen sfeer, overheerlijke spareribs, lekker spiesje met rundvlees en een smakelijk toetje. Je moet wel honger hebben want als je je eindelijk trots door zo'n rib hebt heengegeten komen ze (onverwacht voor mij) de 2e brengen... Een aanrader...

18. Zeer relaxed restaurant met keurige bediening. Eten is uitstekend, zeker de spare-ribs is een aanrader! :)

19. Wij hebben er al een paar keer gegeten, en het smaakt prima.
    Ook ziet de saladebar ergoed uit.

Gaan zeker nog eens terug.

A & B