Geesberge in Maarssen

Welkom bij Buitenplaats Geesberge!

Gelegen in een rijksmonument aan de rivier de Vecht tussen Maarssen en Breukelen is Buitenplaats Geesberge met zijn grote terras en eigen aanlegsteiger een bijzondere locatie.

Bij Buitenplaats Geesberge bent u de gehele dag, het gehele jaar welkom: Geniet op ons grote terras van het mooie uitzicht over de Vecht of warm je binnen op bij de open haard.

U kunt bij ons terecht voor gewoon een kop koffie maar ook voor de lunch, borrel of diner. Naast onze menukaart serveren wij ook een keuze van de chef: een wisselend pasta- en visgerecht en een dagsoep. Goed eten voor een redelijke prijs!

Ook voor grotere groepen kunt u bij ons terecht voor lunch, borrel of diner. Kijk hiervoor bij arrangementen of neem contact met ons op om uw wensen te bespreken. Wij leveren graag maatwerk om aan uw wensen tegemoet te komen!

Voor onze zakelijke gasten is Buitenplaats Geesberge een zeer geschikte ontmoetingsplek: Buitenplaats Geesberge ligt centraal tussen Amsterdam en Utrecht in en wij beschikken over een eigen grote parkeerplaats en gratis WIFI.

Naast het restaurant beschikt Buitenplaats Geesberge tevens over een Bed and Breakfast (zie onder B&B) en een boot, een parlevinker, om de rivier de Vecht in al zijn glorie te bewonderen. Ook verhuren wij in het zomerseizoen elektrische sloepen die u zelf kunt varen zodat u met een gezelschap tot 6 pers. kunt genieten op de Vecht.

Wilt u liever op de fiets de natuur bewonderen? Ook daar hebben wij aan gedacht: U kunt bij ons fietsen huren. Graag wel even van tevoren reserveren. Daarnaast hebben wij oplaadpunten voor elektrische fietsen en zijn wij opstappunt van de fietsboot.

5. Betalen Visa pin

1319635393 94
1380320960 66
1483019611 73
1501692093 78
1520364576 54

1. Gisteravond een super gezellige 33 plus party gehad met enthousiaste en gezellige bediening. Mijn vriendin en ik kregen onverwachts een portie bitterballen voorgeschoteld. Ze smaakte prima. We komen nog eens terug.

2. P. de boer

Afgelopen avond heerlijk gegeten, goede bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Hielpen met keuze maken van de kaart en konden onze vragen goed beantwoorden. Het eten was lekker en goed! Vooral de gegrilde entrecote was heerlijk, nog beter dan verwacht.

3. We zijn met een groep van 13 man geweest. En we vonden het allemaal tegen vallen. Het eten duurde lang voor dat we het kregen ...En was ook nog eens niet goed warm. Bediening wist niet eens wat er goed in de gerechten zit. En er ontbraken dingen. Sausen. ..En ik vond het duur. De vorige eigenaar had het beter voor elkaar. Dat was voor ons de rede om op die locatie terug te gaan. Ik zou het nu niemand aan bevelen.

4. Waardeloos!!!!!

Een mooie locatie, eigen parkeerplaats, netjes gereserveerd voor een zaterdagavond met 13 personen. Kaart op de Website bekeken, moet goed komen. HELAAS bij aankomst kregen wij een Nog beperktere kaart(min 1), ruim een uur moeten wachten(min 2) tot eindelijk de bestelling opgenomen word. BijNa iedereen besteld spareribs, de bediening verteld je dan niet even dat hun gerecht lijkt op spareribs, maar dan zonder bod.(min 3) bij het uitserveren blijkt er een kind vergeten te zijn bij het bestellen (min 4) helaas was zowel het vlees als de patat eerder lauw dan warm (min 5) ook de bestelling opnemen van een dessert duurt wederom erg lang. Na een bestelling van 10 desserts blijkt er bij 2 geen slagroom op te zitten en 4 andere missen de cranberrycompote. (min 6) als er keus is uit 5 desserts mag je denken dat ze deze dan ook conform de kaart kunnen opdienen. De hele avond verstopt de bediening van 3 man sterk zich het grootste gedeelte en is lastig bereikbaar. 2 drankjes in meer dan 3 uur lijkt mij iets aan de weinige kant. ( min 7) dan is er nog een kinderhoek, leuk idee, maar kaal aangekleed weing en kapot speelgoed, kortom niet de plek waar je een kind veilig kunt laten spelen (min 8) en deze hele avond zijn er naast deze groep welgeteld 2 andere tafels met 4 gasten geweest, dus aan de drukte kon het niet liggen.

Kortom mooie locatie, waardeloze bediening, eten is redelijk, maar niet op temperatuur en je krijgt niet wat er op de kaart staat.

Erg jammer dat mensen een avond zo kunnen verpesten en het bedrijf ruïneren. Want voor een lunch kunnen ze het wel en als de goede mensen aan het werk zijn is voor de bediening niets te veel.

5. Although this place has a great atmosphere and has relatively good food, the service absolutely sucked. I waited almost 30 mins for a soup. Not only that, there were staff sparring (boxing) and throwing water to one another behind the bar in front of all their customers.
    Embarrassing, unprofessional, thus never again.

6. Ik had vlak voor de afgesproken tijd plotseling hevige buikpijn en moest het diner afzeggen. Maar de vorige keer had ik een reünie en heb ik genoten. Het eten was erg lekker! En dat was de reden dat we, zodra we in de buurt van Utrecht kwamen, nog een keer bij Geesberge wilden dineren.

7. Samen met mijn vriend de Valentijns actie gewonnen! Heerlijke avond en ochtend gehad! Werden gisteravond ontvangen met een lekker drankje en later nog een heerlijk flesje wijn! Super vriendelijk en gezellig personeel!! Mooie kamer en heerlijk geslapen, incl. een lekker ontbijtje. Dankjewel Geesberge! We komen snel nog een keertje bij jullie eten!!

8. Zeer slechte bediening, iedere keer weer! Bestellingen duren lang, helemaal als je met kinder even bent. Klein pluspuntje, kinderen kunnen er goed spelen.

9. Wat 'n ballentent! Bezig met een wandeltocht hier gestopt voor lunch, niks bijzonders hoor; een boterham met carpaccio en een uitsmijter. Wat kun je daar nou aan verknoeien: niks dus maar we moesten er wel drie kwartier op wachten. We bestelden hier ieder een glas witte wij maar dat werd volkomen vergeten: ze hadden in de keuken alle bonnen wegegooid!
    Dan maar afrekenen met pin, ook dat viel tegen. De man achter de bar die ons moest helpen was telefonisch in gesprek en had dus geen tijd voor ons. Al met al: blijf hier weg!!

10. Eerst een sloep gehuurd en twee uur over de vecht gevaren, daarna heerlijk op het terras gezeten in de On aan de vecht, kinderen in de speeltuin. Prima bediening en prima eten. Tot de volgende keer

11. Niet blije verjaardagsvierder

Ik was te gast op een verjaardagsfeest, het was een z.g. high-tea.

Toen we aankwamen bleek het pand geen zalen te bevatten, wel een grote ruimte die door schuifdeuren afgesloten kon worden, alles stond wagenwijd open, het was een herrie van jewelste, het bruiloftsfeest in de andere "zaal" was behoorlijk luidruchtig, de wand tussen hun "zaal en de "zaal" waar wij in zaten stond wagenwijd open en niemand van de bediening die op het idee kwam deze wand dicht te doen, en al die kinderen van de bruiloftsgasten maar rennen door ons gedeelte.

Alles en iedereen denderde trouwens door onze "zaal" heen omdat daar ook de bar zat, terrasbezoekers liepen af en aan om van drank te halen, hierbij werd ik regelmatig tegen mijn rug of schouders gestoten, ook de wc zat in ons gedeelte dus dat was een hoop geloop, ook bleven er mensen bij de wc hangen en stonden er op een gegeven moment vier man tegen de muur te leunen.

Verder werden er wildvreemde mensen aan twee tafeltjes in ons gedeelte gezet die gereserveerd hadden.

De bediening was ronduit slecht, het duurde drie kwartier voordat het feest kon beginnen, er zou geproost worden met champagne maar het was ordinaire sekt, daarna kwam er soep (op een high-tea?) die matig was, daarna kwam de thee, het water dat inmiddels al een uur op tafel stond was allang afgekoeld (het stond er al toen ik binnen kwam) dus moest er nieuw water komen, en dat duurde wel een kwartier, dus dan maar de rest van de matige sekt opgedronken.

Bij de thee was weinig keuze, het waren maar zes soorten en er zat geen gewone Ceylon thee of groene thee tussen, de gebakjes waren van dezelfde kwaliteit als wat je in een supermarkt haalt en bij een high-tea verwacht ik toch wel meer dan deze kwaliteit, dan maar over op de koffie, het duurde 20 minuten voordat de koffie kwam, die was goed.

Daarna heb ik een biertje besteld, er werd mij verteld dat ik die gewoon aan de bar kon bestellen, bij de bar werd mij gevraagd bij welk gezelschap ik hoorde, als ik dus een terrasbezoeker was geweest had ik mij gewoon dus vol kunnen laten lopen als ik mij voor had gedaan als genodigde van een feest want niemand die dat controleerde.

Kortom chaos, het terras zat vol, de tuin zat vol, binnen was het vol en dat met in totaal 5 man personeel wat uitermate onprofessioneel was, als je gezellig met je familie feest wil vieren dan is dit niet geschikt.

12. Voor een gezellige avond in Theater 't Zand in Maarssen hebben we van te voren gegeten bij Restaurant Geesberge. Heerlijk gegeten en gedronken, leuke sfeer vooral het tafeltje bij de haard. Vriendelijke mensen. We hebben echt genoten. Voor herhaling vatbaar.

13. Kees van de Water

Lekker eten met een perfecte bediening/verzorging. Geesberge is in mijn eigen dorp, en toch een verrassing. Daar komen we wel vaker!

14. Wij hebben op onze wandeling van Breukelen naar Maarssen geslapen in B&B Geesberge gelegen op een prachtige locatie langs de Vecht en we waren zeer te spreken over de ruime hoekkamer met uitzicht op de Vecht.

Het diner in het sfeervolle restaurant was perfect: lekkere sliptongetjes met frietjes en seizoensgroenten.
    De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Het ontbijt de volgende morgen met andere gasten aan de grote familietafel was zeer uitgebreid.

's Zomers moet het hier nog meer genieten zijn met de ruime buitenterrassen. Wij komen hier zeker terug om een rondvaart op de Vecht met de boot de Dylan te maken.

15. Eveliene Slapak

Wij waren uitverkoren om als eerste gebruik te mogen maken van de B&B Geesberge afgelopen zomervakantie. In juli waren we 10 dagen te gast in de familiekamer van Geesberge en hebben dan ook regelmatig gebruik gemaakt van het restaurant.
    De sfeer van het restaurant is prettig relaxt en door de ruime opzet binnen, het grote terras en buitenruimte is uit eten met kinderen ineens een stuk leuker. De bediening was top, allemaal aardige enthousiaste jonge mensen. De menukaart is overzichtelijk en voldoende keuze, zeker ook voor kinderen. Ik heb met lunch genoten van de heerlijke broodjes en salades. Ook de verschillende warme gerechten zagen er uit om van te smullen en dat deden we dan ook.
    Ik ben erg enthousiast over Geesberge en ga hier zeker terugkomen, hopelijk ook in de B&B.

16. We waren gast op een verjaardagsfeestje. De gastvrouw moest herhaaldelijk aandringen om koffie met gebak te serveren. Gebak is uiteindelijk gelukt, de koffie niet. Ik ben vier keer gevraagd wat ik wilde drinken. Pas na de vierde keer arriveerde het bestelde pilsje. Wel met excuses voor de gang van zaken overigens.

De rondvaart op de Vecht was leuk. Alleen jammer dat er met 30 graden buitentemperatuur geen koel pilsje kon worden geserveerd. "Sorry meneer, vergeten om de koelkast met het bier aan te zetten". Het diner was afzien. We hebben 4 uur aan tafel gezeten voor drie gangen. Het eten was lekker, maar door het lange wachten was het niet leuk.

De bediening was vriendelijk, maar erg onprofessioneel. De borden werden voor onze neus op tafel opgestapeld, het overgebleven eten van de borden van de andere gasten werd voor je neus op je eigen bordje gekieperd, vervolgens vond bij je buurman/vrouw hetzelfde ritueel plaats. Erg onprofessioneel en onsmakelijk. Er werden enkele mandjes patat bij het hoofdgerecht geserveerd, geen groente, geen rauwkost.

De sfeer van Geesberge is goed, het eten was verzorgd en lekker, maar de ongelooflijk onprofessionele gang van zaken geeft voor ons helaas toch de doorslag. Hier zien ze ons niet weer.

17. Heerlijk gegeten, topservice en een feest voor de kinderen. Een aanwinst voor Maassen.

18. saskiabeumer

Slechte service. Duur broodje hamburger 13,50 euro, als het super is geen probleem, maar was niets bijzonders. Kleinzoon had een pannenkoek, was niet gaar, werd niets mee gedaan. Echt een teleurstelling.

19. We hebben hier met groupon gegeten. Heerlijk op het buitenterras gezeten. Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Vooraf tomaten en morterdsoep, daarna salade en garnalencocktail, als hoofdgerecht ossehaaspuntjes en en varkenshaasje met patat en rouwkost en toe een heerlijke geesberge coupe. Het varkenshaasje was wat aan de kleine kant (ik ben een grote eter...) maar verder alles prima in orde en met groupon voor een erg lage prijs. Gaan zeker nog eens terug.

20. John van Rossum

Heerlijk buitenterras! Voetjes in het gras, uitkijkend over het water en genieten van lekker eten en prima bediening! Aanrader!

21. Een heel leuk restaurant, met goed en lekker eten tegen een prima prijs. Bediening is top. We zijn hier nu voor de eerste keer geweest en we komen zeker weer terug.
    Ga zo door.

mvg,
    herman en tineke

22. Gisteren als gast van een groep bij Geesberge gegeten.
    Enorme tegenvaller gehad. Bestelde forelfilets, echter bij elke hap een mondvol graten. Dit mag niet bij filets, een enkel graatje zou nog kunnen maar dit was echt te veel. Toen ik hier wat van zei geen enkel excuus gekregen. Resultaat: Ik kom hier nooit meer en zal Geesberge ook niet bij anderen aanbevelen

23. Heerlijk gegeten, vooral een heel leuke inrichting.

De bediening was voortreffelijk.

Goed eten voor een heel redelijke prijs.

Klasse.