Op dit adres zit nu: Restaurant Amigo's

1207639085 77
1220383833 84
1354203681 54
1373320802 45

1. We hebben hier gisteren pizza gehaald. Helaas was deze echter belegd met ingrediënten (paprika, champignon) uit een potje of blikje. De paprika's waren erg zuur en klef, ik heb ze er allemaal vanaf gepeuterd. Hoeveel moeite is het om (verse!) paprika's of champignons in stukjes te snijden? Hierdoor was het beste van de pizza helaas de bodem. Erg jammer. De bediening, tevens de chef-kok, was overigens wel vriendelijk en ik vermoed dat hij zeker in staat zou zijn om een superlekkere pizza te maken als hij met verse ingrediënten zou werken.

2. joop en linda

Zeker een top restaurant. Alles vers en zeker de ossenhaas een toppertje. Goede bediening, geen wachttijden, goede klantvriendelijke service. Anbiance alsof je in klein Italië bent. Het eten vers bereid, niet uit potjes/blikjes. Deze twee schatten van mensen werken zeer hard en hebben hart voor hun klanten. Zeker de moeite waard. Wij komen er jaren en we kunnen alleen maar toevoegen: ga zo door, jullie doen het uitstekend. Kortom: wilt u een geslaagde, romantische avond en waar voor uw geld? Kom zeker dan eens na Di Mario. U wordt zeker niet teleur gesteld. Wij gaan er onze bruiloft vieren omdat wij ons geen betere heerlijke locatie kunnen wensen dan in dit prachtige restaurant. Van ons complimenten dat de mensen nog lang van jullie eten mogen genieten. Zeker een aanrader dit restaurant, perfecto. Groet, Joop en Linda

3. Ik kom hier nu sinds een jaar en ben altijd zeer vriendelijk behandeld. Ik vind dat het wat oudere interieur het een gezellig sfeer vol restaurant maakt. Het eten zelf is erg lekker en van de pizza krijg ik maar geen genoeg. Ik vind het ook erg fijn dat je af en toe ook pizza en pasta kan afhalen. En het terras in de zomer staat op de ideale plek in Maarssendorp. Je ziet dat de eigenaren echt leven voor hun zaak.

4. Sinds enkele jaren kom ik in het restaurant. De pizza's zijn erg lekker maar het is spijtig dat de sfeer hier met het bezoek achteruit gaat. Mijn afgelopen bezoek heb ik niet plezierig ervaren. De bazin vertelt nare dingen over het oude vertrouwde personeel. Naar mijn idee personeel met veel spontaniteit en zeer geschikt betreffende de klanttevredenheid. Hier kan de bazin nog eens wat van leren. Nieuw personeel komt niet vragen of ik en mijn gezin nog wat te drinken wilden.. Uiteindelijk is mijn zoontje maar naar binnen gelopen om te vragen of hij nog wat te drinken kon bestellen. Spijtig........... Verder is de ligging van het restaurant prima. Toch vind ik het prettiger 's zomers buiten te eten. Het restaurant zelf is oud en ruikt muf. Hier kan best eens iets aan gedaan worden.

5. Ik ben een echte pizza-liefhebber, maar dit was een grote teleurstelling. Het is dat ik kon zien dat de pizza ter plekke werd bereid, anders zou het voor mij een diepvriespizza van euroshopper zijn geweest.
    Gekozen voor pizza Di Mario. gezien de naam van het restaurant, kennelijk de specialiteit. Ik hoop dat het restaurant een zeer slechte dag had, want de prijs van € 12,50 is dit niet absoluut niet waard. De bodem was droog. De tomatensaus was te zuur. Volgens de menukaart zou de pizza onder meer belegd zijn met ansjovis en oregano. Ansjovis heb ik niet aangetroffen. Oregano was kennelijk de droge kruiden variant, maar was nauwelijks op de pizza aanwezig. De pizza was wel redelijk belegd met de andere ingredienten, maar absoluut smakeloos.
    Het personeel was vriendelijk, maar hebben niet het Italiaanse temperament. Hoewel het restaurant 6 etende gasten had, ging het allemaal erg langzaam.
    Het restaurant zelf was eenvoudig ingericht en dit heeft z'n charmes.
    Jammer, maar in dit restaurant ga ik niet meer eten. Een diepvriespizza heeft meer smaak. Jammer dit soort pizza's in een restaurant worden geserveerd.

6. Nog nooit van mijn leven zo slecht gegeten. Alleen bij de aanblik van mijn pizza had ik al gegeten en gedronken. Heb het geprobeerd, maar na 1 hap gestopt met mezelf kwellen. Paprika's uit het zuur, championnen uit blik en dat noemt zich pizzaria. Schandalig. Vriendelijk verzocht deze pizza van de rekening te halen, maar ook van klantgerichtheid hebben ze hier nog nooit gehoord.
    Kortom eens en nooit meer naar deze tent.

7. Wat een aanfluiting. Waardeloos. Met 4 personen, 1 uur en 20 minuten (!) wachten op 3 pizza's en een pasta. Volgens de dame van de bediening was het erg druk... er zaten verder nog 6 gasten in het restaurant ha, ha. Geen enkel excuus voor het lange wachten, behalve dat de dame van de keuken langs de tafel kwam en ongevraagd "geduld, geduld" naar ons mompelde.

Wil het wel eens zien als het vol is. Tussendoor is men niet één keer komen vragen of we nog wat wilden drinken. Wat een waardeloze, ongeïnteresseerde bediening. Ik heb de indruk dat afhaalpizza voorrang krijgt op restaurantgasten. "Vaste" gasten die 20 minuten na ons kwamen hadden hun eten met 20 minuten op tafel. Hadden waarschijnlijk van te voren telefonisch besteld......

Pizza met ingrediënten uit een potje (champignons, paprika) en een kleffe bodem. Zonde van je dure geld. Erg jammer dat zo een verjaardagsetentje van een meisje van 12 om zeep wordt geholpen........... Eén keer, nooit meer.

8. Als je op zoek bent naar lekker Italiaans eten dat ook werkelijk smaakt zoals in Italië, dan ben je hier zeker aan het juiste adres!

Het eten is erg lekker en de eigenaren zijn uitermate vriendelijk. Ook de sfeer is uniek: authentiek Italiaans, jaren '70-stijl.

Aanrader: lasagna! (overheerlijk, smaakt precies zoals in Italië)

9. Super restaurant! Zelden zulke goede Italiaanse schotels/menu's gehad!

Ga er snel heen, want dit zijn mensen met echte smaak en klasse!

10. We zijn nu voor de 2e keer geweest en ik rij er voor om. Je voelt je echt thuis bij Mario en Vera. Vera staat in de keuken en Mario achter de pizza oven. Dit zijn mensen die koken uit liefhebberij en dat proef je.
    Een pizza is geen koek, maar krokant en kwaliteit. Veel keuze ook, tegen een scherpe prijs. Tja, en wat Vera klaarmaakt is een genot voor de smaakpapillen. Zat dit restaurant in Brabant, ik zou er elk weekend gaan eten. Echt een aanrader.
    Maak kennis met Mario en Vera!. Een gemoedelijk praatje i.p.v. een stijf knipmes aan je tafel.

11. Ik vind het héél lekker eten, aardige kok en de service, vooral van de baas en bazin erg gezellig.....

De borden netjes opgedeeld.

En ik vind het gewoon een goed restaurant en voor herhaling vatbaar!

12. Zeer slechte communicatie met de gasten. Lege glazen worden niet opgeruimd, wordt te laat voor een nieuw drankje gevraagd, wachttijd is veel te lang. Dat kan gebeuren, maar dan moet dit aangegeven worden. De wachttijd van 2 uur heb ik nog niet eerder meegemaakt. De bediening had ook vrij weinig zin om te werken.

Locatie is super, maar sfeerloos, tenzij je met een groep bent. :-) Eten was op zich lekker.

13. Eten was prima. Jammer dat het meer dan 2uur moest duren voordat we het hadden. Gelukkig scheen de zon!

De serveester had niet echt plezier in de werk. De ober daarentegen kwam aan het eind netjes zijn excuses aanbieden voor het lange wachten.

14. Ook afgelopen zondag hier wezen eten. Maar goed dat het geen 30 graden buiten was, want dan konden we helemaal niets meer op de tafel neerzetten. Glazen van tafel halen stond niet op het takenlijstje van de bediening. Het eten was wel prima, maar de tijd dat we daar op hebben moeten wachten was veel te lang.

In de tijd dat wij hebben zitten wachten, waren de tafels van de restaurantjes naast ons al 2x van gasten gewisseld.

De sfeer was top, omdat we dat zelf moesten maken :+

15. Mark 16 punten

Hier op een zondagavond gegeten. Het terras was vrijwel leeg, zaten drie mensen. Het restaurant zelf was geheel leeg. Na onze bestelling duurder het bijna een uur voordat we ons voorgerecht geserveerd kregen. Onze drankjes waren intussen al lang leeg, maar niemand die kwam vragen of we nog iets wilde drinken.

Nadat het voorgerecht naar binnen gewerkt was, de smaak was goed, duurde het nog ruim een uur voordat de pizza arriveerde. Lege glazen en flesjes waren niet meegenomen waardoor de hele tafel vol stond met glaswerk. Hierdoor kon het voorgerecht bijna niet geserveerd worden.

Conclusie: het is een super restaurant als je houdt van lang wachten en een slechte service.

16. Wacht tijd was zeer lang, tafel werden niet goed opgeruimd na genuttigde consumpties waardoor tijdens het eten de lege drankjes nog op tafel stonden. De pizza was verder wel prima.

17. 2 weken geleden hier gegeten,eten was aardig maar niet uitmuntend. bediening duurde veel te lang.
    ondanks dat er maar 1 andere tafel bezet was,heb ik toch na binnenkomst 20 minuten moeten wachten voordat er iemand wat te drinken kwam opnemen.
    ook mij zien ze hier voorlopig niet terug

18. Mario's fan sinds 18 jaren

In eerste instantie reactie voor H.L., 24 februari 2008 Cijfer: 3.0 (pas Heden gelezen)
    Zijn beweringen slaan nergens op. DI MARIO heeft een speciale afzuigkap dus nooit zitten in een rokerige ruimte.
    Wat betreft ongepelde garnalen; deze gerecht heeft ongepelde (Faeröer shrimps) garnalen als siergarnalen. Had ie moeten vragen dan had de personeel hem geholpen om te pellen!!
    Mijnheer wou alleen een gratis kopje koffie? Hoezo?
    Volgens mij geeft Mario bijna altijd een drankje van huis, alleen niet voor mopperaars.
    Weet de mijnheer/mevrouw dat Mario al 18 jaar dezelfde uitstekende kwaliteit handhaaft. Nergens meegemaakt alleen bij DI MARIO!!!
    Gelukkig voor DI MARIO dat zulke gasten niet terug komen.

19. Het eten is heel lekker en er is veel keuze. Personeel is vriendelijk. We moesten soms wel wat lang wachten voor de bestellingen voor drinken werden opgenomen.

20. dat is nou eens fijn. eindenlijk een restaurant waar je behoorlijk je auto kwijt kan . snelle bediening fijne ambiance. kortom waar die reactie opslaat die ik gezien heb.? vreemd.? zeker voor herhaling vatbaar . prima italiaan.

21. gisteren heerlijk met mijn gezin gegeten. fijne italiaanse anbiance . je word hartenlijk ontvangen en het eten word snel geserveerd. mario de gastheer doet er dan ook alles aan om het de mensen naar de zin te maken de pasta,s waren verukkenlijk evenals het ijs en pizza. van ons een welverdienden 10. we komen zeker nogeens .

22. In het beloofde rookvrije gedeelte prikte de rook van 2 tafeltjes verder constant in mijn neusgaten, wat mijn humeur tot 0 deed dalen. Mijn kleding stinkt ook. Zeg dan gewoon dat je geen rookvrij gedeelte hebt ! Kreeg gevulde champignons ipv bestelde paprika, geen gratis kopje koffie om het goed te maken... In de spagetti-met-vis zaten ongepelde garnalen, heeeel handig ! Mij zien ze voorlopig niet meer !

23. ben er gisteren met mijn ouders geweest het eten was heerlijk m.n. de pizza gezelige italiaanse sfeer en dan mario zelf zingt live in zijn zaak ik heb erg genoten en ga er zeker vaker heen groetjes van lindsy.