Hier zie je hoe de meningen over de Archeon Jefsi verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Voorgerechten waren allemaal lekker, alleen de giros daarna was niet erg pittig gekruid, de nagerechten waren weer heel lekker. Redelijk eten voor een 3-gangen menu voor 20 euro.

2. Gezellig restaurant! Aardige bediening. Toilet vond ik op een rare plek zitten in het restaurant, naast de keuken, en het rook er naar riool. Eten was ok, 20 euro voor 3 gangen is een goede actie, zag er allemaal verzorgd en lekker uit, maar ik vond het vlees té gaar. Mag je dan nog klagen?

3. nicoline de hoog

Wij zijn gisteren (9maart) voor het eerst bij Callas wezen eten, moet eerlijk zeggen het was top! Bediening erg vriendelijk en een gezellig gesprekje gehad met de eigenaar.
    Lekker eten voor een leuke prijs.

4. Voor de 2e keer gegeten en was weer erg gezellig. En valentijnsdag werd niet vergeten... voor de dames dan.

5. Was weer erg gezellig én lekker!!! Ook de bediening was weer top!!

6. Wilma le Mahieu

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten in Callas. Alles super, eten, bediening en heel gezellig.

7. Grandioos, goed eten. De service is zeer goed.

8. Gister met zes collega's wezen eten bij Callas in Maarssen. Ondanks dat we allen niet bekend zijn in de regio Utrecht, hebben we via via wat Restaurantjes doorgekregen. Op Eet.nu waren de recenties over Callas erg goed, dus dat heeft ons zeker geholpen in de keuze. We hebben heerlijk gegeten. De sfeer is goed en de bediening is beleefd en snel. Ik raad het iedereen aan!

9. Voor de 4e keer bij Callas, zoals altijd lekker gegeten, prijs kwaliteit is een dikke 9 waard. Gewoon lekker gezellig uit eten voor een betaalbare prijs. Bediening vriendelijk en snel. Sfeer prima. Kaart niet heel uitgebreid maar voldoende keus voor iedereen. Ga zo door! (Locatie handig bij het station + parkeergelegenheid genoeg).

10. Huub Timisela

Gisteren 11-01-2014 met 12 personen gegeten bij Callas. Het eten is goed. Prima sfeer en service en dat voor 20 Euro p.p.. Eten bij Callas is echt aan te raden.

11. Besamusca Theo

Met 14 personen fantastisch gegeten met een fantastische bediening, zeker een aanrader voor een ieder. Ga zo door, tot ziens.

12. O.J. Baggel

Genoten van een uitstekende maaltijd. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker nog eens terug

13. Gisteravond 10-1-2014 voor het eerst gegeten bij Callas. Dit is super goed bevallen. Leuke sfeer, enthousiaste bediening, baas die praatje maakt met de gasten etc. Daarnaast heerlijk gegeten. Echt geen kleine porties, gewoon normaal. En dit voor maar 20 euro! Echt aan te raden, dit restaurant. Wij komen er zeker nog terug!

14. Het was voor de tweede keer dat ik bij Callas ging eten en zeker niet voor de laatste keer.
    Ik ben zeer tevreden over dit restaurant echt aan te bevelen.
    Prijs kwaliteit staat echt boven verwachting hoog. Super.

15. Zondag super goed gegeten bij Callas. Had verwacht dat voor zo goedkoop er wel iets mis zou zijn, maar dat was absoluut niet het geval! 20 euro pp alles erop en eraan, inclusief onbeperkt drinken (frisdrank) tot een cappuccino achteraf aan toe!! Vriendelijke bediening, grote porties (ben een grote eter maar zat propvol), ruime keuze, had een heel lekker toetje buiten de kaart om gekregen, en achteraf geen vervelende verassingen op de rekening. Zo kun je nog eens iemand uitnodigen. Wij komen zeker een keer terug!

16. Voor de 1e keer hier gegeten, wat is je verwachting, 3 gangen inclusief drinken voor € 20,00.. Ik kan zeggen het was boven verwachting. Heerlijk gegeten. Alleen tussen het voorgerecht en hoofdgerecht had wel iets langer mogen zitten zeg maar. Maar voor de rest een topavond en restaurant, wij gaan zeker nog een keer terug!!

17. We hebben wel meer bij callas gegeten en vinden het eten heerlijk en de service goed. En voor de prijs prima. Groetjes lies.

18. Was heel goed te eten en prima sfeer.

19. Gerhard Overdijkink

Prima eten, leuk uitzicht vanaf 1e verdieping, vriendelijk personeel en dat voor een lage prijs!

20. Martijn Koenis

Al het eten was heel erg lekker, maar de chocoladesaus van de Dame Blanche had een zure smaak (net citroen). De saus hoort normaal gesproken ook warm te zijn en in een kommetje, zodat de klanten het zelf kunnen overschenken.

Verder enorme complimenten voor de chef en de obers!!!

21. Irma van Schaik

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding erg goed en ik heb er gister heerlijk gegeten en ben blij dat we met kerst ook een plekje hebben kunnen bemachtigen. We gaan er zeker vaker eten, enkel miste mijn man (Griek hè) de olijven en deze konden we ook niet bijbestellen, maar wie weet komt dit snel wel op de kaart...

22. Heerlijk gegeten voor een zeer leuke prijs, hopelijk blijven jullie dit zo aanbieden!
    Zo is uit eten gaan met 7 man nog betaalbaar!
    Bij de sfeer een 7 gezet, wat Griekse muziek zou het vakantie gevoel compleet maken!

23. Wij hebben supergezellig gehad.. en lekker gegeten en een goeie service en de prijs helemaal top! We komen zeker op 2e kerstdag weer terug! De sfeer was super gezellig.. tot dan groetjes..

24. J. Joosten

Wat een leuke service gerichte zaak. Niet alleen een ruime keuze voor € 20,-, maar wat een leuke vriendelijke bediening.
    Wij gaan hier zeker terugkomen, en ook aanbevelen bij onze kennissen en vrienden.

25. Désirée Huismans

Ben hier vorige week dinsdag wezen eten. Wat een tegenvaller. Ik had carpaccio waarvan de sla niet gewassen was, het zand zat tussen mijn kiezen. Heb dit verteld aan de serveerster die er gelijk wat van ging zeggen in de keuken. Ze hebben het getest en gaven mij gelijk, ze krijgen de sla gewassen aangeleverd en dat is waarschijnlijk niet goed gebeurd. Ze zouden het nu zelf gaan wassen. Daarna moesten we heel lang wachten op het hoofdgerecht waarvan het vlees veel te zout was, de gyros was op diverse stukken verbrand en de rijst was tot snot zo gaar gekookt. Het nagerecht werd op een heel klein schoteltje gepropt en was wel te eten maar daar had je het dan ook wel mee gehad. De serveerster was wel erg aardig en de ambiance was ook prima maar ik ga er nooit meer naar toe.

26. P. Wesselo

Ook wij hebben Callas ontdekt. Hebben er gisteren gegeten met vrienden. Ook zij vonden het fantastische. Zeer vriendelijk personeel en eigenaar! Het eten is heel erg goed en veel keus. De prijs en sfeer, is zeer goed. Een echte aanrader!

27. Sipke Teijema

De service was zonder meer goed. De prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed.
    Hoewel wij gezellig hebben getafeld, misten wij de echte Griekse uitstraling en sfeer.
    Zo ook bij het eten,
    het vlees was echt lekker en mals, maar te weinig echt Grieks.
    Wel een locatie om aan te bevelen voor anderen en wij komen er graag nog eens terug.

28. autorijschool LES john patricia gilby

Inmiddels zijn wij mag ik wel zeggen vaste klant geworden. Mede door de persoonlijke aandacht en relaxedheid van personeel en eigenaar.
    Wij herkennen de sfeer die wij zelf ook met onze kandidaten beleven. Vandaar dat wij ons er prima thuisvoelen.

29. We zijn met 2 vriendinnen -weer- bij Callas wezen eten. 3 gangen voor EUR 20. We kennen het concept en komen graag terug. Genoeg keuze, heel vriendelijke bediening, lekker eten en dan ook nog een heel vriendelijke prijs. Het eten is meer dan genoeg, en als je niet te snel het eten op tafel wilt, is dat geen enkel probleem. Wederom een gezellige en geslaagde avond gehad. We komen zeker weer terug!!

30. Op zaterdagavond met 4 volwassenen bij Callas wezen eten. Het was er zeer gezellig, de hele tent zat vol. De bediening die daar rond loopt is uiterst vriendelijk, het eten is super. Ondanks dat het zo druk was houden ze goed in de gaten of je eventueel nog wat wilt drinken. Wij zijn er nu al verschillende keren geweest en er zullen ongetwijfeld nog wat bezoekjes komen. Want waar kun je tegenwoordig nog lekker eten voor € 20 per persoon.

31. Wij waren met 4 mannen van rond de 40 jaar. Het eten was goed maar het had iets meer mogen zijn. Zeker aan te bevelen aangezien je er voor 20 Euro prima kunt eten.

32. Wij hebben met z,n 4 heerlijk gegeten, we hadden alle 4 een verschillend voorgerecht, en vonden het allemaal heerlijk, ook het hoofdgerecht en nagerecht, heel vriendelijk personeel, wat ook iedere keer kwam vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Een echte aanrader, zeker voor de prijs van €20,00, .. Geef het zeker aan vrienden en familie door.

33. Wij hebben zeer goede ervaringen bij Callas. Het eten is heerlijk, bediening vriendelijk, oplettend en gezellig. Prijs is ook voor de mindere portemonnee leuk. Zonnig terras. Kortom een aanrader.

34. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Leuke bediening. Slechte akoestiek, waardoor je geen muziek hoort.

35. Echt genoten van de sfeer, het eten was heerlijk en dat voor zo weinig geld.... Wij komen zeker nog eens terug!

36. We waren met 12 man en een deel was 15 minuten te laat. We werden wel wat opgejaagd om te bestellen maar éénmaal besteld werd alles ook vrij snel uitgeserveerd.

Voorgerecht en hoofdgerecht was prima en de gyros erg mals (is ook wel eens droog geweest). De cheesecake was erg lekker maar wel een klein stukje. Maar voor 20 piek bij de Griek meer dan voortreffelijk gegeten.

Leuke bediening, netjes en vriendelijk. De sfeer is wat saai, ondanks de griekse muziek. We kregen niet echt een grieks restaurant gevoel. De aankleding mag dus wel wat griekser.

37. Wij waren er voor het eerst
    Prima gegeten, leuke/vriendelijke bediening, gezellige avond gehad
    Zeker voor herhaling!!

38. Helaas is er weinig variatie voor mensen die vegetarisch eten. Graag zou ik zien dat er maaltijdsalades op de kaart komen, die zijn er voor het diner helemaal niet!

5,3
  39. torenstra yvonne barend

Altijd geweldig eten en goede service, een aanrader.

40. Astrid Fonke

Zaterdagavond 24-5-2013 heerlijk gegeten met 4 personen bij Callas. Ook was de bediening prima en erg vriendelijk. Werkelijk niets op aan te merken en dan ook nog voor een aardige prijs. Zeker een aanrader voor iedereen hoor.

41. Willeke

Ik was daar voor het eerst en ik vond het erg goed. Het personeel is erg vriendelijk en het is fijn om te ervaren dat je voor zo'n mooie prijs zo lekker kan eten en drinken! Super hoor!

42. Lekker gegeten vanavond, hele vriendelijke bediening. Petje af voor bediening, goede service ook. Eten goed en lekker, zo kan je nog eens gaan uit eten voor die prijs en kwaliteit.
    Kom er zeker nog eens terug.

43. ans van Rooyen

Voor de eerste keer bij Callas gegeten. En het was een succes , zullen zeker vaker terug komen. Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
    Alleen volgende keer een ander plekje uit zoeken.

44. De service was heel goed, de sfeer heel gezellig, prijs en kwaliteit kwamen zeer goed overeen. Wij waren er voor het eerst via onze kinderen, en het is zeer zeker voor herhaling vatbaar als het aan ons ligt!

45. Gewoon weer top! Net met familie weer lekker gegeten bij Callas. Lekker eten, goede bediening en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Tot snel! Daniël

46. Wim de Jong

De eerste keer met vrienden die ons geholpen hebben en ons dit restaurant adviseerden. We zijn erg tevreden. De kwaliteit van het eten was goed (een probleem met een stuk vlees werd onmiddellijk opgelost door het te vervangen voor een ander stuk, dat wel goed was). Service erg goed en gezellig. En 3 gangen voor € 20,00 inclusief niet alcoholische dranken is een leuke prijs en de hoeveelheid voldoende. Een aanrader en voor die prijs kun je ook nog eens iemand uitnodigen

47. brian v genechten

Het is daar echt fantastisch. Ik was er al bekend, ik sta iedere keer weer te kijken van de bediening die zo hard de trap op en afrennen, met het eten en drinken. Ik ga zeker weer op herhaling.

48. Eten was prima en zeker voor die prijs.

49. Jeroen Haggenburg

Goed en lekker gegeten, prettige bediening; heerlijk biertje en rode huiswijn.
    Een aanbeveling in een sfeervol, modern restaurant.

50. J.E.M. Scharff

Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad bij Callas.

51. Fantastisch eten, leuke en goede bediening!
    Een echte aanrader en kom er zeker meerdere malen terug.

52. marianne dalemans

Prima restaurant, heerlijk eten, prettige en vlotte bediening. Welkomst drankje (ouzo) voor-hoofd-en nagerecht smaakte allemaal voortreffelijk, verzorgd en leuk opgediend. Alleen de tekst van het menu op de placemate had iets groter mogen zijn, dit omdat deze nu door de mooie sfeerverlichting moeilijk te lezen was. Al met al, een aanrader. Een vriendelijk & gezellig familie restaurant, voor een leuk prijsje!
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    marianne reinders

53. De service bij Callas grieks restaurant is goed en vriendelijk. Het restaurant ziet er netjes en verzorgd uit. Ook het personeel in de bediening ziet er netjes en verzorgd uit en zijn goed herkenbaar door hun kleding.
    Vanuit bepaalde tafeltjes, welke zijn verspreid door een laag en hoog gedeelte, is er gedeeltelijk zich op de keuken. Dit grieks restaurant hanteerd de formule voor 20 pieken grieken, voor- hoofdgerecht en frisdrank en koffie-thee bij de prijs inbegrepen. Op dit moment is er zelfs een actie dat ook het nagerecht bij de prijs is inbegrepen, anders is dit voor een meer prijs van € 5,= erbij te bestellen. De kwaliteit van het eten is goed al mag het van mij wel wat meer zijn. Waarschijnlijk heeft dit te maken met een all inn prijs. Wat een aanrader is de Tzaziki deze is geweldig lekker. Al met al een prima grieks restaurant waar je in een gezellige sfeer goed en lekker kunt eten voor niet te veel geld.

54. Addelies & Ben

Reservering soepel. Ontvangst hartelijk. Eten zeer oké. Ambiance een beetje druk. Kwam door huilende kleuter. Zeer attente en welgemeend overkomende bediening. Leuke aandacht voor Valentijndag. De toiletten moeten eens onder handen worden genomen: wel schoon, maar van alles zat los.

55. Jose Bruinsink

Mijn ervaring bij Callas was echt helemaal goed, ook al woon ik in maarssen-dorpm nog nooit wezen eten. Mijn gezin en ik hebben heerlijk gegeten, veel verschillende smaken, kruiden en keuze, juiste tempo, binnen een mum van tijd een drankje. Wat zeker aangenaam was, was toch wel de service. Hele vriendelijke dames die de tijd nemen om even met je te kletsen. In de aankleding mis je wel nog wat, gekke schilderijen aan de muur en geen planten of zo iets dergelijks, maar dat mocht de pret niet drukken. Wij komen snel weer een hapje eten met vrienden, familie en wie we ook mee krijgen.

Top!

56. Wat een geweldige avond uit eten bij Callas is een top avond met kwalitatief goed eten. Je proeft dat alles vers is! De dames van de bediening zijn vrolijk en spontaan zij zijn alert en kijken goed of de glazen alweer gevuld kunnen worden!
    De sfeer is goed en wij voelde ons thuis!
    Ons advies ga bij Callas eten en je krijgt wat je verwacht van uit eten gaan!

57. Vrijdag werd ik door mijn man verrast met een etentje bij Callas. Zelf wonen wij vlakbij maar dat er zo'n leuk restaurant op loopafstand van mijn huis zat, wist ik helemaal niet. We werden meteen heel hartelijk ontvangen. We voelde ons direct welkom. De ruimte boven, waar ons tafeltje gesitueerd was, zag er sfeervol en uitnodigend uit met leuke muziek op de achtergrond. We waren de eerste gasten maar al snel druppelde er meer mensen binnen. Zelfs toen het bomvol zat was de sfeer erg aangenaam. We kregen stokbrood met zaziki en een borreltje Ouzo van het huis. Onze fles wijn werd in een wijnkoeler aan tafel gehangen en we kregen er een fles water met aparte waterglaasjes bij. We hadden het meteen naar onze zin. Enthousiast bekeken we de menukaart en bestelde een voorgerecht en alvast een hoofdgerecht met bijgerechten. Toen kwam de serveerster terug en had vanuit de keuken het verzoek gekregen te vragen of we grote eters zijn. We hadden nogal veel besteld. Op de menukaart was niet goed op te maken wat er bij ons hoofdgerecht zou zitten maar later bleek inderdaad dat het een bord vol was. (Patatjes, gekruide boontjes, heerlijke koolsalade en rijst zaten er al bij). Toch hadden we zin om te 'proeven' en lieten onze bestelling voor was het was. Want de prijzen waren absurd schappelijk!! Ze zei toen dat als we eten over zouden hebben, we dat mee naar huis mochten nemen in een "doggy bag". Dat gebeurt best vaak, voegde ze er aan toe. Ik heb dit allemaal als hartelijk en enorme service ervaren. De witte wijn was prima!! Het voorgerecht bijzonder op smaak! (Ik had noorse garnaaltjes in een pittige tomaten saus vol heeeerlijke kruiden). Er waren ook gerechtjes om de kaart om. Dat doen ze voor de vaste klanten zodat zij ook wat kunnen variëren, en voor hen die dat wensen uiteraard. Alles proefde vers, er was tijd en energie in gestoken. Ondanks dat er heel groot buiten hangt; Grieke voor 20 pieke,wat doet vermoeden dat je in een veredelde patatzaak terecht komt, was het een volwaardig sfeervol restaurant met erg lekker eten voor heerlijke prijzen. Ik zou zeker van te voren reserveren! En wij gaan zeker terug! Onze complimenten en dank aan de bediening! Zij hebben het geheel geperfectioneerd!
    Callas, dank jullie wel en zeker tot ziens! Groetjes Marianne

58. We hebben weer heerlijk gegeten zoals altijd. Bediening is gezellig en vriendelijk.
    Alles bij elkaar een reden om weer snel terug te gaan.

59. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Ook het personeel is erg gastvrij. Een super avond gehad voor een leuk bedrag! Komen er graag vaker!

60. Ondanks het feit dat ik er vlakbij woon en er al vele malen langs ben gelopen op weg naar en van het station trok het mij niet om daar nu eens te gaan eten, mede ook door de saaie buitenkant. Maar toen ik het er - samen met 3 andere personen - uiteindelijk tóch een keer op waagde was ons oordeel unaniem: goed tot zéér goed ! De sfeer is níet typisch Grieks maar wél gezellig, de bediening goed en zeker niet opdringerig en het eten buitengewoon smaakvol! Er is volop keuze binnen zowel de voor--, hoofd-, als nagerechten en dat alles tegen zéér schappelijke prijzen. Een aboslute aanrader voor diegenen die er nog nooit zijn geweest. Voor ons was het in ieder geval zeker niet de laatste keer!

61. Rens Gerritsen

Met een groep van 11 man wezen eten, ging er goed, alles goed uitgeserveerd en goed qua kwaliteit. Zeker een aanrader!

62. Gezellige sfeer, heerlijk eten en uitstekende bediening. TOP

63. Kids-club 97

Echt een hele gezellige avond gehad.
    Eten was goed en ruim voldoende.
    De service was prima. Niets te klagen, zeker een aanrader!!

64. R. Hartman

Erg goed! Ben zelf niet zo'n gyros-fan, maar er staan genoeg andere dingen op de kaart, en vaak zijn er ook mogelijkheden buiten de kaart. Op hete dagen is het binnen te warm om aangenaam te zijn (boven is het mogelijk beter, daar hangen airco's) maar op die ene dag na (waar eten en bediening overigens gewoon prima waren) zijn mijn ervaringen zonder meer positief.

Aanrader! Prijs/prestatie is niet te verslaan, en ook de bediening is zeer vriendelijk.
    Wel reserveren, het risico dat men 'vol' zit is niet denkbeeldig. Niet verrassend, met deze formule.

65. Keurig restaurant, heerlijk eten en voortreffelijke bediening.

66. Fam. Van Loveren

Sedert dec. 2010 met grote regelmaat Callas bezocht vanwege prima eten, vriendelijke bediening en gastvrijheid.
    Prijs/kwaliteit is meer dan uitstekend!

67. We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke en snelle bediening (op verzoek) behulpzaam om ons weer verder op weg te helpen. Sfeervol. Hier komen we nog wel eens terug.

68. Ingrid Pieper

Hebben 14 december heerlijk hier gegeten. Bediening is erg vriendelijk.

69. Prima eten en een fantastische bediening ook voor mensen met een beperking.

70. Heerlijke 3-gangenmaaltijd voor maar 20,-! Dat kan toch eigenlijk niet? Alles was gewoon superlekker, en vooral de tiramisu was top!

71. Gigi van der Laan

Heerlijk gegeten en voor een hele leuke prijs!

72. Leuke ervaring bij deze vriendelijke grieken.
    Op 23-10-2012, rode loper, ontvangst en felictatie's van eigenaar en staf. Wij bruiloftspaar, plus 22 genodigden, hebben fijn gegeten, extra attentie van de eigenaar was de gezellig aangebrachte versierselen waaronder onze rijk versierde stoelen. Nogmaals onze dank naar de voltallige staf van restaurant Callas. Fam. Gaarenstroom-zwaak.

73. Leuk restaurant, fijne vriendelijke bediening. De maand november 3 gangen incl. Drank voor 20 euro. Vooraf ook mandje stokbrood (heerlijk vers gebakken). Ik heb 2 gangen genomen vanwege de tijdsdruk van anderre afspraak. Ik had de tomatensoep en de kipspiesjes met satesaus. Beide lekker. Daarna nog een cappuccino. Prima sfeer, was nog rustig, maar dat kan liggen aan het feit dat we om 1915 uur alweer weg gingen. Aanrader!

74. Het was onze eerste keer eten bij Callas. Het was een voortreffelijk drie gangen keuze diner, vooraf nog een Griekse welkomst neut. Vergezeld met een broodmandje met stokbrood en kruidenboter en dan ook nog onbeperkt drinken. Wij vroegen ons echt af hoe dit kan voor 20 Euro p.p. De bediening was uitermate vriendelijk en zij liep in haar eenje alle tafels af, petje af. Op kerstavond hebben wij alvast voor ons gezin een tafel besproken.

Groet,

Rob en Willy Steen

75. We hebben een topavond gehad bij Callas Maarssenbroek.
    Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en leuke ambiance.
    Wij komen hier zeker nog terug!

76. Al een paar keer geweest en het eten is super lekker en de sfeer goed en gezellig en voor de prijs hoef je het niet te laten, super restaurant.

77. Mw. S. De Bruin

8 September met een groep van 6 geweest, het eten en drinken was prima niets op aan te merken en ruim voldoende, en de bediening was zeer vriendelijk...de sfeer was ook erg goed. Het was mooi weer dus heerlijk buiten gegeten. En dan de prijs.....Waar voor je geld!! Meer als!! Wij gaan zeker nog een keer terug, een echte aanrader voor iedereen!!! Complimenten voor de keuken en personeel.
    Groetjes, Silvia

78. Nadat het de vorige keer mis was gegaan met reserveren heeft het personeel van Calas dit vandaag ruimschoots goedgemaakt. Iedereen was heel erg vriendelijk en het eten was erg lekker.

79. Fam. Koppen

Voor de tweede keer hier gegeten, de vorige keer was immers zeer goed bevallen! Nu met het gezin gekomen. De bediening wederom zeer vriendelijk. Ook erg vriendelijk naar de kinderen toe. Zeer snelle bediening, wij bemerken een goede samenwerking tussen bediening, bar en keuken. Het eten was weer erg lekker, goed gekruid en niet al te grote porties, zodat je lekker de drie gangen kunt eten zonder overvol te zitten.
    Mensen van Callas, ga zo door! Wij komen zeker weer een keer terug.

80. Cyn & Wouter

Erg lekker gegeten en de bediening was aardig en behulpzaam. Momenteel geldt nog de actie 3 gangen voor 20 euro. Zeker een aanrader! Vooral de ossehaas was erg lekker!
    Met dit warme weer is het onbeperkt fris drinken ook geen overbodige luxe ;)

Wij komen zeker terug!

81. kees van wageningen

Weer heerlijk gegeten bij Callas. nu zelfs, naast de ouzo. ook de Iriscoffee van het huis gekregen!

82. thierry

Goed eten voor een zeer aangename prijs..
    ouzo van het huis zo als het hoort.
    Zelfs de koffie (bij prijs inbegrepen ) is top.
    Persoonlijk vondt ik de witte Imigryko wijn wat minder van kwaliteit.

83. Mantz

84. Vrijdag 22 juni 2012 met 15 dames heerlijk gegeten!!
    Prima bediening en erg gezellig, zeker leuk voor groepen vrienden, collega's enz. Kom zeker vaker terug! (inmiddels al 3 of 4 x geweest met een groep maar ook met familie)

85. Op zondagavond 3 juni heerlijk gegeten met z'n tweeën. Was de eerste keer, maar zeker de moeite waard.
    Restaurant is zeer ruim opgezet heeft wel een wat kille uitstraling, maar ook weer uniek doordat je van boven naar beneden kan kijken. Wel wat gehorig, maar heeft het onze avond gestoord, nee dat niet.
    Het eten super lekker, bediening keurig verzorgd en zeer vlot.
    Kortom een echte aanrader.

86. Zeer goed eten voor één mooi prijsje. Bediening ook goed. Al met al één geslaagde avond uit eten. We komen zeker terug

87. Pluim voor de hard werkende bediening. Zelf had ik 1 persoon meer in de bediening willen zien i.v.m. afruimen en (drank) bestelling opnemen. Wat meer betrokkenheid van de eigenaar naar zijn (nieuwe) gasten zou top zijn. Tot de volgende (vijfde) keer!

88. Marion Bouma

Een hele gezellig avond gehad. Heerlijk gegeten, goede bediening. Wat wil je nog meer!!

89. Ronald Overeem

Superrrrrrr:

- lekker eten!
    - goede bediening!
    - gezellig!
    - goedkoop!

Niet twijfelen : gewoon doen, je krijgt geen spijt!

90. Het eten is altijd goed en meer dan genoeg voor kleine en grote eter. Super lekkere giros en heerlijke huisgemaakte deserts. Ook voor mijn kinderen is er altijd lekker eten (en voor iedereen iets naar eigen smaak).

Afgelopen weekend een nieuwe actie meegmaakt actie 3 gangen 20 euro, ik kon rollend naar huis. Het was mega druk, de bediening rent de benen onder het lijf vandaan maar ze besteden toch veel aandacht aan alle tafels.

Ik ben tevreden en ga zeker terug.

91. Fam de Zwart

geachte lezers,

Eerder gingen wij als aanstaand bruidspaar bij Callas eten, hier werden wij overvallen door een hartelijk ontvangst en aansluitend een informeel praatje gehad met de Eigenaar om een etentje voor de bruiloft te bespreken.

Nu zijn wij 20-1-2012 hier wezen eten met 21 volwassenen en drie kinderen. na alles van te voren te hebben besproken was er buiten ons om door familie nog een extraatje geregeld, daar heeft Callas Fantastisch aan mee gewerkt. ik zal niet in details treden, maar niets anders dan lof over hoe hun dit behandeld hebben.

Wij werden als bruidspaar bovenop het bordes door de Eigenaar ontvangen alwaar de rodeloper voor ons was uitgelegt. Door de Eigenaar en al het personeel werden wij direct gefeliciteerd en werden wij bij aankomst van onze tafel blij verrast met diverse versieringen en in sfeer gedekte tafel.

Fam de Zwart

92. Een leuk restaurant waarbij de prijs / kwaliteit goed in evenwicht is. Het feit dat de non alcoholische dranken in de 20 euro zitten opgenomen maakt het goed betaalbaar.

93. Ik ben hier gisteren met een grote groep collega's gaan eten. Het was reuze gezellig en het restaurant is ons allemaal enorm goed bevallen.

Eten en drinken: Onder het concept "Grieke voor 20 Pieke" mag je kiezen uit een voorgerecht en een hoofdgerecht of een hoofdgerecht en een dessert. Ik heb gekozen voor de calamares en gyros. Het eten was lekker. De calamares had iets smaakvoller gemogen maar de gyros was lekker knapperig en ook de frietjes, rijst, en sla die op mijn bord lagen zijn in zijn geheel opgegaan. Non-alcoholische drankjes konden onbeperkt genuttigd worden.

Service: Het meisje wat ons bediende was erg vriendelijk en behulpzaam. Met een grote groep is het altijd moeilijk betalen, maar met haar hulp heeft iedereen voor z'n eigen spul kunnen betalen.

Sfeer: Ik vond persoonlijk deze tent beter dan menig andere Griek. Er was niet geprobeerd om een soort nep-Grieks motief te introduceren. De inrichting was modern en het "Maria Callas"-thema was mooi verwerkt. We konden met z'n alle aan een lange tafel die toch nog wat intimiteit bood door het feit dat we met z'n alle in een hoekje zaten.

Prijs/kwaliteit: Ik ben van mening dat je hier veel krijgt voor je geld. 20 euro as zeker niet teveel voor de maaltijd, en ik voelde me eindelijk een keer niet belemmerd om een tweede en derde cola-light te nemen zoals ik dat soms in andere restaurants wel heb.

Ik kan dit restaurant erg aanraden!

94. Peter en Ingrid

Waar vind je nog een leuk en gezellig restaurant waar je ook nog lekker kan eten?
    Bij Callas in Maarssen, de perfecte combinatie van gezelligheid en lekker eten voor een vriendelijke prijs.
    De bediening is vlot en opmerkzaam, het eten is prima.
    Voor 80 euro met z'n vieren uit eten, inclusief drinken, waar kan dat tegenwoordig nog? Bij Callas, dus zeker een keer doen!!!

95. De prijs kwaliteit verhouding is bij deze Griek top.
    We hebben er prima gegeten, en de kwaliteit van de gerechten was voldoende. Bediening vlot, alert en vriendelijk. En dat allemaal voor een prettige prijs.
    De kaart is ietwat aan de kleine kant, maar dat mag de pret niet drukken. Wij komen zeker terug.

96. Anne van Leeuwen

Heerlijk gegeten, heel gezellig, de bediening liep de benen uit het lijf en we hoefden maar 40 euro te betalen! Voor herhaling vatbaar!

97. Helen Koelink

Door kennis op dit restaurant geattendeerd. Totaal niet verkeerd. Bediening en eten perfect in harmonie. Mooie gelegenheid niet zo 'Grieks' en prettige achtergrondmuziek.
    Niets is teveel gevraagd. Gaan zeker nog een keer terug.

98. Na de goede recentelijke ervaring nu met een gezelschap van vijf. Weer dezelfde uitstekende ervaring. Voor oma - slecht ter been - gingen we beneden zitten. Met de deur open kan het dan wat frisjes zijn. Op verzoek werd de deur echter prompt gesloten.
    Bediening weer prima - al blijf ik het vreemd vinden dat je drankjes gelijk met de welkomst-ouzo worden geserveerd.
    Oma vergat haar sigarettenkoker - werden we (omdat wij de reservering gemaakt hadden) dus keurig gebeld door het restaurant dat hij gevonden was! Da's nog eens service!

99. Op doorreis via internet dit restaurant gevonden en op basis van de recensies hier gaan eten. Mooie ambiance, prettige en attente bediening. Bij ontvangst glaasje ouzo en mandje stokbrood met tzatziki. Wij kozen voor voorgerecht en nagerecht, ruim voldoende en gevarieerde garnituur. Wij waren zeer tevreden over de smaak en presentatie. En inderdaad alle softdrinks, koffie en thee inbegrepen.
    Voor weinig geld erg goed gegeten en met de Griekse muziek erbij waan je je met het mooie weer toch een beetje op vakantie. Zeker een tip waard.

100. Wel meer dan een keer in de maand ga ik hier samen eten met mijn gezin, het eten is heerlijk en voor mij altijd meer dan genoeg (meestal krijg ik niet alles op). 2 gangen = 20 euro en dan ook al je frisdranken en koffie erbij. Grote mooi opgemaakte borden en lekker vlees. De menukaart is niet super uitgebreid maar zeker voor ieder wat wils. Ook voor de kleintjes is er gewoon een kindermenu met griekse hapjes maar ook met een frikadel of kroket.

Vooral de meisjes in de bediening zijn erg sociaal en aardig. Ze herkennen je meteen en begroeten je vriendelijk. Daarna wordt wat je ook maar wil altijd voor je geregeld.

Ik ben tevreden en kan dit aan iedereen aanraden.

Groeten

Vorige pagina