Hier zie je hoe de meningen over de Archeon Jefsi verdeeld zijn.

1. mike van dam

Het is ontzettend lekker en zeer vriendelijk!

2. Heerlijk eten vooral de muffin als dessert. Personeel erg vriendelijk en vooral ook met oog voor detail.

3. Goed gegeten was lekker en genoeg.

4. We komen ieder jaar wel een paar keer.
    De keuken is uitstekend, vleesgerechten heerlijk.

En de bediening vriendelijk.

5. Om de avondfile te ontwijken kwam ik hier terecht. Vlot en vriendelijk geholpen. Leuk praatje over de wijn gemaakt. Ik ben geen fan van de Griekse keuken maar wat ik kreeg was goed op smaak. Bij een volgende file ga ik hier weer naar toe.

6. Muziek mag wat ons betreft wel grieks zijn.... en geen radio :( Gastvrouw vond ik wat luidruchtig tegenover de gasten die ze kent. Eten was heerlijk, alleen bij elk gerecht zou je garnituur moeten krijgen.... Wij kregen met zijn 2'en 1 schaaltje friet, en 1 schaaltje sla... beetje karig. Wij gaan hier niet meer eten.

7. Voor herhaling vat baar

8. Laura

Door de goede recensies hier gereserveerd en gisteren hier gegeten. Wij waren positief verrast! Werden ontvangen met een ouzo én een klein hapje van het huis. Kaart is lekker uitgebreid en wat wij erg fijn vinden: bij elk grillgerecht zat tzatziki! Alles lekker op smaak, en niet zout. Heerlijk gegeten en wij komen snel eens terug!

9. fred van de kooij

Mijn ervaring is zeer slecht. Gisteren wezen eten met vrienden uit Maarsen lekker zeiden ze was ook lekker maar de service slecht. All you kan eat pp 22.50 Euro we waren er om 18uur20 we bestelden een drankje en iets van de kaart we kregen het pas om 19uur40. We bestelde gelijk weer dat kwam pas om kwart voor 9 was al wezen vragen of ze liever drank verkochten dan eten ik vond het erg tegenvallen. We zijn weg gegaan om 21uur55 en 150euro armer maak geen reclame die je niet kan waar maken je zag de een na de ander weglopen dit is jammer.

10. Herbert

Teleurstellende ervaring. Na het ontvangen van de menukaart kwam er niemand meer langs om de bestelling op te nemen. Na 1 uur wachten 3 drankjes afgerekend en werd me een prettige avond toegewenst. We zijn zeer teleurgesteld in de gang van zaken en niet de enige. Naast ons zat men al 2 uur te wachten. Advies: kies een restaurant waar je wel wat te eten krijgt en waar management aanwezig is want hier gaat organisatorisch iets helemaal fout. Een diepe onvoldoende!

11. Raymond en Jeannette

Heerlijk Griekse mezedes gegeten, porties waren prima van formaat.
    Bediening was erg vriendelijk en service gericht.
    Prijs en kwaliteit verhouding helemaal goed.

Wij gaan zeker terug komen !!

12. Wim Vermeulen

Top gegeten met zijn vieren met geweldige mensen die je persoonlijk benaderen in een uiterst vriendelijke sfeer.
    Gaan zeker nog vaker naar Archeon Jefsi. Voelt als een vertrouwd avondje uit met verwennerij aan eten.

Eén vorige recensie
  13. we hebben lekker gegeten, de bediening zeer vriendelijk

14. Rijnbergen

Prima... zoals altijd.

15. Lekker gegeten, combinatie van vlees en vis niks was te gek en dat terwijl we met een groep van 14 man waren. Personeel dacht fijn met ons mee en zorgde ervoor dat we op tijd op onze volgende activiteit konden zijn. Dank jullie wel we hebben een top avond gehad!

16. Super bediening, kijken de mensen aan. Weten met wie ze te maken hebben. En dat is belangrijk.....

17. Lieve Esmee en Griekse Wim,

Wij hebben een bijzonder gezellige avond gehad! Jullie service en gezelligheid hebben ons goed gedaan!
    We komen gauw weer een hapje eten!

Ευχαριστώ για τη διασκέδαση!!

χαιρετίσματα

18. Patrick en Ewout

Gisteren met papa en mama hier gezellig gegeten. En het eten was super lekker. 😊😋 En we hebben veel lol gehad. De serveersters zijn erg aardig.

Groetjes Patrick (9 jaar) en Ewout (6 jaar).

19. Super gezellige avond gehad. Eten was super en de sfeer was gezellig. Zeer klantvriendelijk.

20. Het eten en de sfeer en bediening was super.

21. Ilona fokker

Was super goed, we hebben een top avond gehad. Komen zeker graag nog een keer terug. Maar dan voor de tapas die helaas op speciale dagen niet geserveerd wordt.

22. Het was weer geweldig. Ook doorvoeren leuke muziek. Een aanrader.

23. Heerlijk gegeten, gezellig personeel en sfeervol restaurant.

24. Gisterenavond zondag 22-01-2017 samen met mijn vrouw weer heerlijk bij jullie gegeten. Blijf het volhouden w.b. de kwaliteit van het eten, service e.d.

Zeker een aanrader!!

25. A.Tellekamp Booland

Wederom hebben we gisteravond samen m'n moeder en mijn vriend heerlijk bij jullie mogen eten. Echt voortreffelijk hoor!! En de bediening altijd zo vriendelijk en aardig...

Tot de volgende keer. Keep up the Good Work
    Groetjes Anita, Paul en Stiena

Eén vorige recensie
  26. Super lekker en gezellig gegeten en gezellig personeel! Zeker voor herhaling vatbaar!

27. Het was zoals gewoon weer zeer goed en verzorgd. Het gaat nooit vervelen om daar te eten. Alles goed.

28. Anneke van Elburg

Jammer dat de reservering pas bevestigd werd toen wij er waren, gelukkig was er plaats. Voortaan reserveren we rechtstreeks.
    Op het restaurant en bediening is niks aan te merken. We voelen ons altijd heel erg welkom

29. Het eten, de sfeer en de bediening is hier super. Lekkere echte Griekse gerechten in een zeer rustig sfeervol restaurant. Wij genieten hier elke keer weer.

30. Anita de vos

Gezellig heerlijk eten komen er zeker weer

31. Nel en Hildo Bielsma

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en heel goed verzorgd door de vriendelijke bediening. Top !!!!!

32. Lekker gegeten! Vriendelijke bediening. Prima!

33. Het eten was heerlijk. Geen overdadige vettigheid maar echt precies goed. Heerlijke varkenshaasspies gegeten. Als toetjes een punt Griekse chocoladetaart en die was ook verrukkelijk.

Een warm welkom door de gastheer bij binnenkomst. Zeer galant ook hoe hij ons brdankte en de deur openhield toen we weggingen.

Een ouzo en Grieks balletje vooraf van het huis.

Precies de goede aandacht en veel vriendelijkheid. Ook de prijs is erg aantrekkelijk.

Geweldige ervaring! Bedankt!

34. Jolanda en Roy van Ee

We gaan al jaren naar dit restaurant. Nu voor de 3e keer sinds het overgenomen is door een nieuwe eigenaar. Voor ons op loopafstand en daardoor fijn om bij het heerlijke eten een lekker wijntje te drinken. Het eten is erg goed en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Je wordt persoonlijk ontvangen en ook bij het weggaan. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Misschien wat vaker live muziek zou leuk zijn. Kortom een aanrader.

35. Vanavond heerlijk en heel gezellig gegeten, met een bediening die in één woord geweldig was! Zelden hebben we (echtgenoot, moeder en ik) zo'n goede kwaliteit meegemaakt in een Grieks restaurant: heerlijk gekruid, perfect gegrild vlees, romige tzaziki, mooie salade, biologische(!) kip, biologisch bier, ook nog alcoholvrij. We hebben een fijne avond gehad, die we beslist zullen herhalen. Complimenten!

36. Heerlijk gegeten & het is niet duur! Was alweer de 2e keer dit jaar. En niet de laatste denk ik.

37. Top personeel, netjes, goede bediening. Eten is zalig. En goede sfeer met goede prijs.

38. Van den Brink

Eten is lekker en genoeg.

39. Ruud & Yvon

Alles is lekker en goed. Zowel het eten als de huiswijn zijn voortreffelijk. We komen hier nogal vaak en niet voor niets. We hebben al veel gerechten geprobeerd en nogmaals aan alles is aandacht besteed. Dit gegeven vinden wij zeer belangrijk!

Speciaal de dames van de bediening zijn een extra vermelding waard. Zo voorkomend en niets is teveel.

40. Archeon Jefsi = authentieke (Griekse) smaken. Absoluut, maar wel in moderne arrangementen.
    Naast: hoogstaande gerechten, sfeer, gastvrijheid en super vriendelijke bediening is dit restaurant door de goede bereikbaarheid en gratis parkeergelegenheid zeker aan te bevelen!

Vorige pagina