Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maarssen verdeeld zijn.

1. Vanavond heerlijk en heel gezellig gegeten, met een bediening die in één woord geweldig was! Zelden hebben we (echtgenoot, moeder en ik) zo'n goede kwaliteit meegemaakt in een Grieks restaurant: heerlijk gekruid, perfect gegrild vlees, romige tzaziki, mooie salade, biologische(!) kip, biologisch bier, ook nog alcoholvrij. We hebben een fijne avond gehad, die we beslist zullen herhalen. Complimenten!

2. Heerlijk gegeten & het is niet duur! Was alweer de 2e keer dit jaar. En niet de laatste denk ik.

3. Top personeel, netjes, goede bediening. Eten is zalig. En goede sfeer met goede prijs.

4. Van den Brink

Eten is lekker en genoeg.

5. Ruud & Yvon

Alles is lekker en goed. Zowel het eten als de huiswijn zijn voortreffelijk. We komen hier nogal vaak en niet voor niets. We hebben al veel gerechten geprobeerd en nogmaals aan alles is aandacht besteed. Dit gegeven vinden wij zeer belangrijk!

Speciaal de dames van de bediening zijn een extra vermelding waard. Zo voorkomend en niets is teveel.

6. Archeon Jefsi = authentieke (Griekse) smaken. Absoluut, maar wel in moderne arrangementen.
    Naast: hoogstaande gerechten, sfeer, gastvrijheid en super vriendelijke bediening is dit restaurant door de goede bereikbaarheid en gratis parkeergelegenheid zeker aan te bevelen!

Vorige pagina