Aan de buitenrand van winkelcentrum Bisonspoor in Maarssenbroek vind je Restaurant Archeon Jefsi, een plek waar je kunt genieten van specialiteiten uit de Griekse keuken. De bediening adviseert je graag over de gerechten op de kaart, of over een bijpassende wijn. Kortom, hier heb je een zorgeloze avond boordevol culinaire verleidingen!

Live muziek op:

1513512050 86
1519496879 86
1520993086 86

1. J.van Dam

Eten is prima evenals de bediening. Tip: zout- en peperstel bedienen door bovenop knop te drukken, niet door te draaien

2. Hennie van der Linde

Wederom heeft de kok zijn kwaliteiten laten gelden. Met zo'n inkoper voor het vlees heb je sowieso al een voorsprong, maar "petje af" De bediending is ook stralend!
    Komen graag weer terug! Groet Hennie/ Yvonne en Hennie/Anneke.

3. Prima gegeten, waren met 8 personen en iedereen vond het eten super, leuke bediening, gezellige sfeer, komen zeker nog een keer.

4. Erg gezellig restaurant met heel lekker eten en heel goed personeel!

5. L. Mimpen

Goed gegeten, ruim voldoende en vriendelijke bediening.
    Beetje verouderde accomodatie.

6. Wij hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig.

7. Ook deze keer weer een heerlijke maaltijd gegeten.🥩🥓🥒
    Dit keer zelf samengesteld met onze favoriete gerechten 👍😘
    En als Dessert: Een heerlijke Spaanse koffie 🍹
    Super lekker en gezellig weer 👍

Tot de volgende keer 😍

8. Annemarie

Goede service, van binnen sfeervol ingericht. Het vlees was zeer smakelijk(niet te zout wat het meestal al gauw wel is bij een griek). Enige minpuntje was dat we voor de Griekse tapas kwamen n.a.v. reclame daarover, maar dit was helaas oud nieuws (foutje van de media)en dit stond niet meer op het menu.

9. Heel gezellige entourage, lekker smakelijk eten.Nadeel was dat de muziek behoorlijk de overhand had, jammer

10. Met collega's gegeten. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

11. Vol restaurant. Gezelligheid met live muziek. Bediening was matig vanwege de verschillende taken. De een mocht alleen drankjes en geen eten opnemen etc. Eten was goed.

12. Weer heerlijk gegeten, lekker mals vlees en ontzettend aardige meiden in de bediening.

13. José de Langen

Heerlijk gegeten. Vriendelijk en vrolijk personeel. We gaan zeker nog een keer terug.

14. J.a. Japing Simons

Het was een zeer geslaagde avond. Vrolijke en vriendelijke bediening met adviezen als je die nodig had. Het eten was heerlijk. Niet vet en met zorg bereid. Zeker een restaurant om aan te bevelen en er zeker weer naar toe terug te gaan.

15. Pauline van Tienhoven

Het eten is heerlijk. Goede porties, mals vlees, heerlijk gekruid. Jammer van de huiswijn, met name de droge witte is niet lekker. Dus eten een 9, wijn een 5.

16. Wim Vermeulen

Eten voortreffelijk en bediening top!!
    Geweldig uitje. Gaan weer gauw een keertje terug

17. We hebben heerlijk gegeten. Leuke sfeer. Goede bediening.

18. Heerlijk gegeten, 8 verschillende warme voorgerechten, allemaal top. Authentieke Griekse smaken, echt een aanrader. Super vriendelijk personeel en prettige Griekse actergrondmuziek.

19. Heerlijk eten tegen een goede prijs. En de hartelijkheid van het personeel is helemaal top!

20. Voor de eerste keer hier gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar. Het eten was heerlijk, bediening zeer vriendelijk en aanpassing in het menu was geen probleem.
    We komen zeker nog n keer terug al is het niet in de buurt.
    Groetjes van “de bende uit DenBosch”👍🏻😀(8 personen)

21. Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. De Mezedes waren van prima kwaliteit. Kies je voor Mezedes, dan kun je bij Archeon Jefsi voor een redelijke prijs veel en gevarieerd eten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, meer heb je niet nodig. Lokatie is ook perfect, openbaar vervoer en ruim parkeren voor de deur. Absoluut een aanrder.

22. mike van dam

Het is ontzettend lekker en zeer vriendelijk!

23. Heerlijk eten vooral de muffin als dessert. Personeel erg vriendelijk en vooral ook met oog voor detail.

24. Goed gegeten was lekker en genoeg.

25. We komen ieder jaar wel een paar keer.
    De keuken is uitstekend, vleesgerechten heerlijk.

En de bediening vriendelijk.

26. Om de avondfile te ontwijken kwam ik hier terecht. Vlot en vriendelijk geholpen. Leuk praatje over de wijn gemaakt. Ik ben geen fan van de Griekse keuken maar wat ik kreeg was goed op smaak. Bij een volgende file ga ik hier weer naar toe.

27. Muziek mag wat ons betreft wel grieks zijn.... en geen radio :( Gastvrouw vond ik wat luidruchtig tegenover de gasten die ze kent. Eten was heerlijk, alleen bij elk gerecht zou je garnituur moeten krijgen.... Wij kregen met zijn 2'en 1 schaaltje friet, en 1 schaaltje sla... beetje karig. Wij gaan hier niet meer eten.

28. Voor herhaling vat baar

29. Laura 181 punten

Door de goede recensies hier gereserveerd en gisteren hier gegeten. Wij waren positief verrast! Werden ontvangen met een ouzo én een klein hapje van het huis. Kaart is lekker uitgebreid en wat wij erg fijn vinden: bij elk grillgerecht zat tzatziki! Alles lekker op smaak, en niet zout. Heerlijk gegeten en wij komen snel eens terug!

30. fred van de kooij

Mijn ervaring is zeer slecht. Gisteren wezen eten met vrienden uit Maarsen lekker zeiden ze was ook lekker maar de service slecht. All you kan eat pp 22.50 Euro we waren er om 18uur20 we bestelden een drankje en iets van de kaart we kregen het pas om 19uur40. We bestelde gelijk weer dat kwam pas om kwart voor 9 was al wezen vragen of ze liever drank verkochten dan eten ik vond het erg tegenvallen. We zijn weg gegaan om 21uur55 en 150euro armer maak geen reclame die je niet kan waar maken je zag de een na de ander weglopen dit is jammer.

31. Herbert

Teleurstellende ervaring. Na het ontvangen van de menukaart kwam er niemand meer langs om de bestelling op te nemen. Na 1 uur wachten 3 drankjes afgerekend en werd me een prettige avond toegewenst. We zijn zeer teleurgesteld in de gang van zaken en niet de enige. Naast ons zat men al 2 uur te wachten. Advies: kies een restaurant waar je wel wat te eten krijgt en waar management aanwezig is want hier gaat organisatorisch iets helemaal fout. Een diepe onvoldoende!

32. Raymond en Jeannette

Heerlijk Griekse mezedes gegeten, porties waren prima van formaat.
    Bediening was erg vriendelijk en service gericht.
    Prijs en kwaliteit verhouding helemaal goed.

Wij gaan zeker terug komen !!

33. Top gegeten met zijn vieren met geweldige mensen die je persoonlijk benaderen in een uiterst vriendelijke sfeer.
    Gaan zeker nog vaker naar Archeon Jefsi. Voelt als een vertrouwd avondje uit met verwennerij aan eten.

34. We zijn al meerdere keren in dit restaurant geweest en zullen er blijven komen. In een rustige, gezellige ambiance kunnen eten, drinken en praten.
    De gerechten zijn heerlijk, zien er ook heerlijk uit en zijn prettig geprijst.
    Het personeel is heel vriendelijk, niets is ze teveel en vragen geregeld, of alles naar wens is.
    Kortom, voor een perfect etentje buiten de deur, is Archeon Jefsi de beste griek van maarssen-broek.

35. we hebben lekker gegeten, de bediening zeer vriendelijk

36. Rijnbergen

Prima... zoals altijd.

37. Lekker gegeten, combinatie van vlees en vis niks was te gek en dat terwijl we met een groep van 14 man waren. Personeel dacht fijn met ons mee en zorgde ervoor dat we op tijd op onze volgende activiteit konden zijn. Dank jullie wel we hebben een top avond gehad!

38. Super bediening, kijken de mensen aan. Weten met wie ze te maken hebben. En dat is belangrijk.....

39. Lieve Esmee en Griekse Wim,

Wij hebben een bijzonder gezellige avond gehad! Jullie service en gezelligheid hebben ons goed gedaan!
    We komen gauw weer een hapje eten!

Ευχαριστώ για τη διασκέδαση!!

χαιρετίσματα

40. Patrick en Ewout

Gisteren met papa en mama hier gezellig gegeten. En het eten was super lekker. 😊😋 En we hebben veel lol gehad. De serveersters zijn erg aardig.

Groetjes Patrick (9 jaar) en Ewout (6 jaar).

41. Super gezellige avond gehad. Eten was super en de sfeer was gezellig. Zeer klantvriendelijk.

42. Het eten en de sfeer en bediening was super.

43. Ilona fokker

Was super goed, we hebben een top avond gehad. Komen zeker graag nog een keer terug. Maar dan voor de tapas die helaas op speciale dagen niet geserveerd wordt.

44. Het was weer geweldig. Ook doorvoeren leuke muziek. Een aanrader.

45. Heerlijk gegeten, gezellig personeel en sfeervol restaurant.

46. Gisterenavond zondag 22-01-2017 samen met mijn vrouw weer heerlijk bij jullie gegeten. Blijf het volhouden w.b. de kwaliteit van het eten, service e.d.

Zeker een aanrader!!

47. Wederom hebben we gisteravond samen m'n moeder en mijn vriend heerlijk bij jullie mogen eten. Echt voortreffelijk hoor!! En de bediening altijd zo vriendelijk en aardig...

Tot de volgende keer. Keep up the Good Work
    Groetjes Anita, Paul en Stiena

48. Super lekker en gezellig gegeten en gezellig personeel! Zeker voor herhaling vatbaar!

49. Het was zoals gewoon weer zeer goed en verzorgd. Het gaat nooit vervelen om daar te eten. Alles goed.

50. Anneke van Elburg

Jammer dat de reservering pas bevestigd werd toen wij er waren, gelukkig was er plaats. Voortaan reserveren we rechtstreeks.
    Op het restaurant en bediening is niks aan te merken. We voelen ons altijd heel erg welkom

51. Het eten, de sfeer en de bediening is hier super. Lekkere echte Griekse gerechten in een zeer rustig sfeervol restaurant. Wij genieten hier elke keer weer.

52. Anita de vos

Gezellig heerlijk eten komen er zeker weer

53. Nel en Hildo Bielsma

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en heel goed verzorgd door de vriendelijke bediening. Top !!!!!

54. Lekker gegeten! Vriendelijke bediening. Prima!

55. Het eten was heerlijk. Geen overdadige vettigheid maar echt precies goed. Heerlijke varkenshaasspies gegeten. Als toetjes een punt Griekse chocoladetaart en die was ook verrukkelijk.

Een warm welkom door de gastheer bij binnenkomst. Zeer galant ook hoe hij ons brdankte en de deur openhield toen we weggingen.

Een ouzo en Grieks balletje vooraf van het huis.

Precies de goede aandacht en veel vriendelijkheid. Ook de prijs is erg aantrekkelijk.

Geweldige ervaring! Bedankt!

56. Goed eten, informele sfeer, leuke bediening.

57. Jolanda en Roy van Ee

We gaan al jaren naar dit restaurant. Nu voor de 3e keer sinds het overgenomen is door een nieuwe eigenaar. Voor ons op loopafstand en daardoor fijn om bij het heerlijke eten een lekker wijntje te drinken. Het eten is erg goed en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Je wordt persoonlijk ontvangen en ook bij het weggaan. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Misschien wat vaker live muziek zou leuk zijn. Kortom een aanrader.

58. Vanavond heerlijk en heel gezellig gegeten, met een bediening die in één woord geweldig was! Zelden hebben we (echtgenoot, moeder en ik) zo'n goede kwaliteit meegemaakt in een Grieks restaurant: heerlijk gekruid, perfect gegrild vlees, romige tzaziki, mooie salade, biologische(!) kip, biologisch bier, ook nog alcoholvrij. We hebben een fijne avond gehad, die we beslist zullen herhalen. Complimenten!

59. Heerlijk gegeten & het is niet duur! Was alweer de 2e keer dit jaar. En niet de laatste denk ik.

60. Top personeel, netjes, goede bediening. Eten is zalig. En goede sfeer met goede prijs.

61. Van den Brink

Eten is lekker en genoeg.

62. Ruud & Yvon

Alles is lekker en goed. Zowel het eten als de huiswijn zijn voortreffelijk. We komen hier nogal vaak en niet voor niets. We hebben al veel gerechten geprobeerd en nogmaals aan alles is aandacht besteed. Dit gegeven vinden wij zeer belangrijk!

Speciaal de dames van de bediening zijn een extra vermelding waard. Zo voorkomend en niets is teveel.

63. Archeon Jefsi = authentieke (Griekse) smaken. Absoluut, maar wel in moderne arrangementen.
    Naast: hoogstaande gerechten, sfeer, gastvrijheid en super vriendelijke bediening is dit restaurant door de goede bereikbaarheid en gratis parkeergelegenheid zeker aan te bevelen!