Restaurant Amrâth Hotel in Maarsbergen

1. Karla van den Brink

Lunch met mijn lieve vriendin Asha in Amrath-hotel, 4-sterren. Had best hoge verwachtingen, maar die 4* waren zeker niet voor het restaurant. Gekozen voor asperges met gegrilde zalm: smaak was oke, niet bijzonder (ik denk dat ik het beter kan, en ik ben écht geen keukenprinses), maar totaal fantasieloos. En de wijn (pinot noir) te koud! Over de bediening nog maar niet te spreken: we zaten net 2 minuten en de ober kwam vragen of we een keus hadden kunnen maken! Ober had nog nèt niet zijn duim in mijn eten toen hij het bord op tafel zette, en vervolgens werd er geen enkele aandacht aan ons besteed als we wat extra's wilden bestellen. Na het eten buiten sigaretje gerookt en er zouden nieuwe drankjes voor ons worden klaargezet; nou, dat was gelukt, maar hoe zou het zijn als er dan ook nog even een lapje over de tafel zou zijn gehaald. Rekening betalen ook lastig, hoe vraag je een ober om een rekening als ze niet naar je wil kijken, en vervolgens bij de centrale receptie - in de hal - dan maar betalen. Het was heeeeerlijk om mijn vriendin weer uitgebreid te spreken, en superlief dat ze me tracteerde, maar de volgende keer spreken we echt ergens anders af om uitebreid te lunchen! Je zult me ECHT niet snel horen klagen over een restaurant, maar - waarschuwing - dit is echt geen aanrader!