Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maarsbergen verdeeld zijn.

Werkelijk ongehoord, ben hier sinds de overname door Jumbo niet meer geweest. Vind sowieso Jumbo een ontzettend vervelende en dure winkel waar ik nooit wil komen.

Nu blijkt dat dit terecht is. Onder het mom van durf te vragen... 8,50 voor een classicburger. Opzich niet zon probleem, -want voordat jumbo het concept verpest heeft- waren die Classic burgers heerlijk en betaalbaar (goede prijs/kwaliteit). Als de kwaliteit en grootte nou hetzelfde gebleven waren, kan ik het snappen.

Nu vragen ze zon 30% meer als voorheen, maar hebben ze de grootte gehalveerd zodat het nu zoiets is als een tapas hapje. Bah, komt nooit meer.

Saucijzenbroodje erbij besteld voor de vrouw, hier kun je iemand lelijk mee verwonden als je er mee zou gooien. (3euro). Bah bah bah.

Personeel verder wel oké.

Prijs kwaliteit ver te zoeken. Slechte patat. Oesterzwammenburger zonder oesterzwammen. Onvriendelijke bediening. Geen aanrader.

Dacht gisteren rond 19.30 Uur nog wat te kunnen eten bij la Place in Maarsbergen. Bijna verlaten restaurant en personeel bezig met opruimen, stofzuigen etc. Absoluut niet klantgericht. Stond voor de kassa, mevrouw had mij gezien maar ging gewoon door met dweilen totdat een collega haar riep. Eten was slecht, Leegegeten bakken en afgeruimde schappen Laatste keer la Place in Maarsbergen. Toen het begon, was het een prima plek.

Zeer beperkt aanbod, sinds de doorstart berg afwaarts. Dit heeft niets meer met familie restaurant te maken!

Zeer matige frieten. Slappe kip. Geen groente 2 schijfje komkommer (was op) cascave lijkt op plastic. Waren zo brutaal om de fritesaus in rekening te brengen. Ronduit slecht.

Om 18.00 bijna alles uitverkocht.
    Tafels en stoelen vol kruimels en viezigheid.
    Band voor terugbrengen borden staat altijd vol

Meer dan half jaar niet gegeten bij la place. Vandaag onderweg naar Utrecht toevallig even stop gemaakt bij la place maarsbergen. Heb een biefstuk besteld met patat, maar wat is er met de patat gebeurd. Zo smerig geworden vergeleken met half jaar geleden. Breng alstublieft de oude patat weer terug. Want nu is de prijs het niet meer waard.

D. Jansen

De friet was werkelijk afgrijselijk, gewoon opnieuw opgebakken en zo hard, toen nieuwe gekregen met pijn en moeite wat weer echt afgrijselijk was.

Goede marketing, slecht eten.

Wokken betekent bij hen, een pond mie op het bord met, overigens weinig, groente die je niet meer terug ziet.. Onsmakelijk om te zien en te proeven. Wat een teleurstelling nadat de groente er zo vers bij lag. Te moe om ter plekke te reageren na een lange terugreis van vakantie.

Gebakken aardappel gevraagd, krijgen patat. Vervolgens wordt de fout hersteld. Echter de aardappels zijn koud. Kipsaté is droog en satésaus lauw. Al met al geen succes, Het eten (2 x) is grotendeels op het lopend bandje terug gezet.

Harry Derksen

24/11 La Place bezocht. Mijn vrouw bestelde wokschotel met beefreepjes en ikzelf oerhammetje met friet. Een dame maakte de wokschotel klaar en ik moest 3x vragen wanneer dit klaar zou zijn, de 2e en de 3e keer moest ik weer vragen omdat zij mij niet herkende. Dit eten was lauw toen mijn vrouw eraan begon.

Mijn oerham was na 2 keer vragen vergeven aan iemand anders, terwijl het helemaal niet druk was. Snel werd er een nieuwe op de plaat gegooid en ik moest weer 3 minuten wachten. De friet was helemaal niet gaar en mijn vrouw had het eten allang op.

Mijn vrouw bestelde een muntthee en de bediende stopte i.p.v. het blad de stengels in het glas.

La Place (Jumbo jammer van jullie investering) ga zo door, dan zit de tent snel op slot. Het geheel klopt van geen kant!

Ons zie je niet meer!!

1,7

H.W.A. Jansen

Een grote teleurstelling.

Gerecht 1: kogelbiefstuk met aardappelpartjes.
    Aardappelschijven; vet, leek in visolie gebakken
    Kogelbiefstuk: lauw, zeer matig van smaak

Gerecht 2: kogelbiefstuk met frites
    Kogelbiefstuk: lauw en zeer matig van smaak
    frites: hoofdzakelijk kleine stukjes

Algemeen; miste iets van sla/aankleding
    Aparte mayonaise gekocht, dubieus van smaak

Prijs; Voor bovenstaande plus 2 bier betaalden wij meer dan Euro 30,-
    Niet erg marktconform

Vanavond hapje eten bij la placenta in maarsbergen, kozen voor zalm, konden vast afrekenen maar we wilden betalen met vvv bon.

Dat kon niet meer, het was over genomen Door Jumbo. Hadden we verschillende bonnen gekregen en konden er niet mee betalen.
    De zalm was matig, de friet redelijk, erg licht gebakken, het kwakte spinazie was niet te eten.
    Wat een afgang, geen reklame voor la placenta.

2,1

Het eten was erg prijzig en je moest 50 eurocent betalen voor de mayonaise. Ook moest je betalen voor het toilet, ik ben minder valide dus loop ik met een rollator. Ik moest door een een draaihekje heen, maar dat gaat niet met een rollator, schandalig. Hoe moeten invalide mensen daar naar binnen, ik vind dat echt te gek voor woorden.

Voor mij krijgt dit restaurant een dikke 1

Het eten ziet als je binnenkomt mooi uit. Eerst een wit wijntje gekocht, de dame achter de kassa vertelde mij waar de wijnglazen stonden en zei er is maar een wijnglas en ik weet ook niet waarom. Ik vroeg om een tweede glas, ze is uiteindelijk weggegaan om een glas te zoeken en zei ook dat het haar zorg niet was. Terug zei ze dat de leidinggevende ook geen glazen had. Het oerhammetje was smakeloos en lauw, de hamburger zat in een koud en oud broodje, de frieten kwamen zo uit de frituur en waren lauw en ontzettend vet, frituur te lage temperatuur? Een grote teleurstelling en de wijn was warm, zeker de laatste keer voor mij La Place Maarsbergen.

Na een dagje weg op de terugweg gekozen voor deze La Place. Wat een afknapper. Het is was volkomen smakeloos. Zelfs met extra zout en peper was de varkensteak met champignonsaus niet op smaak te krijgen. Er zat een brandsmaak aan de steak en je moest hem met een vergrootglas zoeken. Spijt dat we niet toch naar de Burgerking zij gegaan. Nooit meer deze La Place voor het avondeten.

C. Spaans

Het is daar een beetje een ongeregelde "bende". Vooral de grill is ongeorganiseerd. Veel bla bla en maar persen met een tang op de biefstuk. Wanneer je samen gaat eten en je besteld allebei een ander grill menu dan kun je samen eten wel vergeten. Het restaurant doet kil aan en het tocht ook vanuit alle kanten. Toiletbezoek is niet gratis, belachelijk voor dit soort prijzen!

19 september 2015 daar wezen eten. Maar geen goede ervaringen. Er lagen champignons op de grond, mijn man pakt ze op en ze worden gewoon weer op de stapel gelegd bij de andere. Vliegen op het eten, patat te doorbakken. Veel dingen niet meer te krijgen. Moest heel lang wachten op mijn pizza, wat ze heel snel heeft gemaakt en heel kaal was omdat ze de bestellingen niet aan kon. Tafels heel vies. Ik hoop dat ze van onze kritiek leren want het is zo zonde, de locatie is goed. Voor alleen koffie met gebak prima. Maar om er te gaan eten moet er nog veel veranderen.

Sfeer niet leuk. Erg vieze tent 😜😜😜

Had me zo verheugd op een stukje vis maar zowel de zalmfilet als de schol was om 19.00 uur al niet meer te leveren. De app deed het ook al niet... algehele storing zei de vriendelijke kassa juffrouw. Rosé verkeerd aangeslagen. We kregen het verschil wel terug... vind het leuk voor een bakje koffie met iets erbij maar niet voor een warme maaltijd.

Na een week kamperen in de buurt hadden we ons erop verheugd om op de terugreis hier lekker te lunchen.
    We kwamen er rond 11 uur aan en er waren geen salades klaar, geen broodjes, niets, Erg ongezellig zo binnen te komen en je kijkt tegen lege bakken aan. Ben hier erg op afgeknapt. Ik had me zo verheugd op een salade.

Heel regelmatig gaan we hier lunchen. Personeel is vriendelijk, eten super lekker. Vooral het zelf samenstellen/scheppen van de salades is erg fijn. Ook varieert het aanbod in salades, dus tijdens ieder bezoek is er weer iets nieuws te proeven. De pizza's hebben een heerlijk dunne bodem, worden vers gemaakt/gebakken en smaken heel goed. Broodjes zijn zoals de broodjes bij de V&D La Place, goed en vers. Zeer ruime keus aan gebak/taart en lekkere smoothies en shakes. De locatie is ideaal, net even van de snelweg af, maar dichtbij genoeg om er even langs te rijden -zonder te ver om te moeten rijden- als je lekkere trek hebt, hongerig bent of gewoon zin hebt in een goede kop koffie.

Heel regelmatig gaan we hier lunchen. Personeel is vriendelijk, eten super lekker. Vooral het zelf samenstellen/scheppen van de salades is erg fijn. Ook wisselen de salades vaak in samenstelling, dus tijdens ieder bezoek is er weer iets nieuws te proeven. De pizza's hebben een heerlijk dunne bodem, worden vers gemaakt/gebakken en smaken heel goed. Broodjes zijn zoals de broodjes bij de V&D La Place, goed en vers. Zeer ruime keus aan gebak/taart en lekkere smoothies en shakes. De lokatie is ideaal, net even van de snelweg af, maar dichtbij genoeg om er even langs te rijden -zonder te ver om te moeten rijden- als je lekkere trek hebt, hongerig bent of gewoon zin hebt in een goede kop koffie.

Wat een slechte locatie, salade bakken leeg, geen soep, geen pasta, geen saucijzen broodjes, mega lange rij bij bakken, sauzen op en dat op zaterdagavond om 18 uur. Onvriendelijke kassa juffrouw. Nooit meer!!! 😐

Karla van den Brink

Lunch met mijn lieve vriendin Asha in Amrath-hotel, 4-sterren. Had best hoge verwachtingen, maar die 4* waren zeker niet voor het restaurant. Gekozen voor asperges met gegrilde zalm: smaak was oke, niet bijzonder (ik denk dat ik het beter kan, en ik ben écht geen keukenprinses), maar totaal fantasieloos. En de wijn (pinot noir) te koud! Over de bediening nog maar niet te spreken: we zaten net 2 minuten en de ober kwam vragen of we een keus hadden kunnen maken! Ober had nog nèt niet zijn duim in mijn eten toen hij het bord op tafel zette, en vervolgens werd er geen enkele aandacht aan ons besteed als we wat extra's wilden bestellen. Na het eten buiten sigaretje gerookt en er zouden nieuwe drankjes voor ons worden klaargezet; nou, dat was gelukt, maar hoe zou het zijn als er dan ook nog even een lapje over de tafel zou zijn gehaald. Rekening betalen ook lastig, hoe vraag je een ober om een rekening als ze niet naar je wil kijken, en vervolgens bij de centrale receptie - in de hal - dan maar betalen. Het was heeeeerlijk om mijn vriendin weer uitgebreid te spreken, en superlief dat ze me tracteerde, maar de volgende keer spreken we echt ergens anders af om uitebreid te lunchen! Je zult me ECHT niet snel horen klagen over een restaurant, maar - waarschuwing - dit is echt geen aanrader!

Anoniem

Beetje simpel restaurant en beetje vet eten. Voor koffie thee en gebak 👍👍. En smoothies: heeerlijk!!

Kok

Zeer slecht. Eten was slecht, vlees erg taai. Personeel onvriendelijk en het restaurant was smerig, de vloer, stoelen en tafels. Ging aan tafel zitten die leeg was, op de grond lege bier flesjes. Geen volgende keer.

Theo Brinke

Wij zijn een enorme fan van La PLace Maarsbergen. De ligging en het assortiment zijn top. Minpunt is echter het comfort. Wij hebben het idee dat het overal tocht in het gebouw. Je zit eigenlijk nergens prettig terwijl de inrichting erg smaakvol is. Het zou goed zijn dat daar verbetering in komt.

Andries Versloot 3628 Ck Kockengen

Goede middag/avond,

Het is 15 maart 2015, we komen van een zakelijke buitenland trip af en wij gaan een gezellig kop koffie drinken bij La Place in Maarsbergen. Mijn vrouw en ik hebben ons gesetteld, 18.15 uur, met een ferme bak koffie achterin het restaurant, vlak bij de open haard, daar gebeurde voor ons het onwaarschijnlijke: er komen 2 glazenwassers en die gaan de ramen staan zemen, op zondag nota bene, een grotere ergenis kan je niet veroorzaken. Wij hoorde diverse reactie's van "Moet dat nu?"

Heb een week geleden ook al een bericht gestuurd, maar jammer, geen reactie. Probeer het nu nog een keer. Misschien via Facebook, dat wil ook nog wel eens werken, maar we wachten eerst hier op een reactie.

In afwachting van uw reactie verblijf ik,

Mvg. Andries Versloot
    Tel. +31655 702123