Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maarn verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Maarn

Zeer goede ervaring goed personeel en de geboden gerechten zijn van een zeer hoge kwaliteit.
    en de prijs is ook nog acceptabel ook voor afhaal top locatie

2. Chinees-Indisch Maarn

Heerlijk eten, volop keuze. Zeer prettige bediening. Wij eten hier in het camping seizoen zeer regelmatig.

3. Chinees-Indisch Maarn

Rob van Es

Zelden heb ik zo veel zout in het eten meegemaakt. Werkelijk smerig en uiterst ongezond. Wij hadden meerdere verschillende gerechten en stuk voor stuk allemaal veel te zout.

4. West-Europees Maarn

Geweldig restaurant. De sfeer was erg goed en dat lag zeker ook aan het personeel die erg vriendelijk, behulpzaam en gezellig was! Wij hebben hier heerlijk het wild trio gegeten, en komen zeker nog vaker terug om de andere gerechten te proeven!

Ik kan iedereen 't Vosje aanbevelen!

We waren aan het fietsen en kwamen langs Het Raadhuisje . We hadden trek in een lekker ijsje en dat kregen we ook . Op het terras was het niet zo druk , dus konden we alle tijd nemen om uit te rusten . Nog even , ze hebben heerlijk ijs .

6. Nederlands Maarn

Goede kwalitiet en smaak. Mooie keuze van de gerechten. Voor herhaling vatbaar.

7. West-Europees Maarn

Voormalige kroeg omgebouwd tot een net restaurant dat helaas wel wat kil aanvoelt. Ontvangen door een gastvrouw die blijkbaar niet haar dag had, lang geleden dat we zo onvriendelijk te woord zijn gestaan. Voorgerecht (carpaccio) kwam overduidelijk uit de vriezer waardoor vrijwel alle smaak was verdwenen. Hoofdgerecht (tournedos, medium) was zeer goed gebakken en de gekozen pepersaus was voortreffelijk van smaak. De patat als bijgerecht werd (aan onze 6 persoons tafel) in een grote (ordinaire) bak geserveerd en was te vet gebakken. De crème van het nagerecht (crème brûlée) was verbrand tijdens het kookproces (niet door de brander) waardoor deze door en door verbrand smaakte. Na een klacht hierover werd excuses gemaakt en werd deze van de rekening afgehaald.

Een typisch geval van eens maar nooit meer. Jammer, aangezien een vriendelijkere gastvrouw de missers in de keuken al voor een groot deel had kunnen goedmaken.

8. Nederlands Maarn

John van Rossum

Brouwer

Heerlijk eten en super aardig personeel!

10. Nederlands Maarn

Sophie Vermeulen

Wij hebben hier werkelijk heerlijk gegeten en een heerlijke avond gehad. De gastvrijheid is voelbaar en het eten is perfect. De amuse is overdonderend en de diverse smaken bij elkaar in 1 gerecht zijn heerlijk.
    De sfeer is heel prettig: gezellig maar je wordt wel met rust gelaten, je hoeft niet te wachten tot iemand je ziet want ze houden alles goed in de gaten.
    Wij hoopten op een heerlijk avondje uit eten en dat hebben we hier volop gevonden.

11. Chinees-Indisch Maarn

Vanavond Chinees gehaald in Maarn, het dagmenu. Daar zat kip met ananas bij. Mijn zoon was de eerste die een hap nam en hij zei: 'Nou, die kip met ananas is niet lekker. Daar zit een heel rare smaak aan. Bij de eerste hap proefde ik het meteen: schimmel! Geroken, en ja hoor, ook schimmel. Er moest iets in zitten wat beschimmeld was. We hebben dat deel van het gerecht aan de kant van het bord geschoven en opgegeten wat daar nog niet mee in aanraking was gekomen. Anders werd alles koud. Daarna ben ik met het bakje (nog warme) kip met ananas teruggegaan naar de Chinees. De mevrouw zei dat het onmogelijk was dat er iets beschimmeld was. Het zou aan de zoetzure smaak liggen. Nou, ik weet zeker van niet! Maar ze wilde er niets van weten en heeft niet eens geroken. Ik kreeg er niets voor in de plaats en ook niet een deel van het geld terug. 'Volgende keer beter', zei ze. Ik vond dit heel vervelend en weinig klantvriendelijk. Het gebrekkige Nederlands van de Chinese dame hielp ook niet mee, maar volgens mij snapte ze wel wat ik bedoelde. Ik kon niets anders doen dan het bakje in haar handen achterlaten en weggaan.
    We halen al jaren zo nu en dan iets bij de Chinees in Maarn en hebben wel vaker gemerkt dat een gerecht niet helemaal op-en-top was (twijfelachtig smakende satésaus of keiharde gebakken bananen), maar zo duidelijk als dit had ik het nog niet meegemaakt. Ik ga voortaan maar naar een andere Chinees!

12. West-Europees Maarn

Heerlijk gegeten en leuke mensen. We gaan zeker terug.

13. West-Europees Maarn

Leo

Hier voelen wij ons thuis: goede en vriendelijke bediening zonder kapsones, keurige entourage die voelt als thuis. Goed eten voor een redelijke prijs, mooi verzorgd (jazeker, we houden van nuchter maar het oog wil ook wat!). Zonder mankeren een extra portie frietjes en een glaasje water dat uiteindelijk niet op de rekening terug te vinden is. No nonsese op een prettige manier: hier gaan we echt wel terugkomen!

14. Chinees-Indisch Maarn

Lopend buffet: Assortiment is beperkter geworden, vooral de indische gerechten. Kwaliteit t.b.v. de producten viel mij tegen; niet goed gaar of te hard afgebakken. De volgende keer gaan we naar een andere chinees, het werd vorig jaar al minder (het assortiment).

15. Chinees-Indisch Maarn

Lekker gegeten! Het lopend buffet is een echte aanrader. Frisdrank zit bij de prijs inbegrepen en een biertje of wijntje heb je al voor slechts een euro per glas.

16. Nederlands Maarn

Gisteravond weer erg lekker gegeten. Wij komen hier met enige regelmaat, vanwege sfeer -ongedwongen, vriendelijk- mooie ambiance en vooral lekkere eten. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

17. Nederlands Maarn

Perfect eten in een super ontspannen ambiance

18. Chinees-Indisch Maarn

Rende van L

Heerlijke buffet met lekker vers fruit. Tegenwoordig incl. frisdrank en een biertje of wijntje voor een euro. Prima prijs voor lekker eten.

19. Nederlands Maarn

Onze familie (zo'n 30 volwassenen) kreeg zondag 3 april 2011 een echt overheerlijk uitgebreid lunchmenu voorgeschoteld. Eerst koffie, daarna toen iedereen aanwezig was, begon de lunch met een heerlijke amuse, waarna nog eens 5 gangen volgden! Wat zijn we verwend. Wij Hollanders houden van klagen, maar hier was echt niets op aan te merken. Nogmaals: Prima, een pluim voor de keukenbrigade, de gastvrouw en -heer. We komen graag terug. Oh ja, prima wijnen!

20. Chinees-Indisch Maarn

Hele slechte bami. Veel te waterig. Het vlees is wel prima. Bediening kan vriendelijker. Geen aanrader.

21. Nederlands Maarn

Altijd gezellig om bij Willem en Thes te gaan eten. Met z'n tweeën of de hele familie. De wijn staat klaar en het eten is heerlijk.

22. Nederlands Maarn

Jena

Gastvrij onthaal, sfeervolle ambiance, heerlijk rustig, correcte bediening en originele gerechten, erg lekker gegeten!

23. Chinees-Indisch Maarn

Jeannette Bijkerk

Het eten is prima. Zit er ook erg lekker uit. Alles is super mals en heerlijk van smaak.

De bediening kan echter wel iets vriendelijker. Beetje kortaf. Ook de zaak ziet er gedateerd uit.

Verder prima adres om lekker te eten.

24. Chinees-Indisch Maarn

CZ

Voor de prijs hoef je het niet te laten, lekker goedkoop voor het gebodene. Geldt in ieder geval voor het lopend buffet.

Prima!

25. Chinees-Indisch Maarn

Prima restaurant met een gezellige sfeer, alleen oppassen dat je niet te veel neemt van het onbeperkte lopend buffet. Klassiek Chinees familiebedrijf; het hele gezin helpt een handje mee, erg vriendelijk personeel.

26. Nederlands Maarn

Eten in het Regthuys is een fijne avond uit.

Laat je verrassen door de kok, plezierig onthaal, correcte bediening en een gemoedelijke sfeer.

27. Chinees-Indisch Maarn

Prima restaurant, vooral het lopend buffet, wat variatie en assortiment betreft. En een vlotte, vriendelijke bediening.
    Voor wat je moet betalen, een prima adres.

28. Chinees-Indisch Maarn

Op de een of andere manier hebben we altijd, na het eten bij dit restaurant, buikkrampen. Het ligt absoluut niet lekker op de maag, veel te zwaar. Het ziet er niet fris uit zowel van binnen als van buiten. Ik zou liever geen kijkje in de keuken nemen.

De bediening is matig, soms erg onvriendelijk, of er kan een 'lachje' vanaf.

Prijs/kwaliteit: lage prijzen, maar ook lage kwaliteit eten. Wel lekker fruit na het eten. En voldoende snoepjes bij de koffie.

29. Nederlands Maarn

Geweldig lekker eten, goede wijn en een lekker glaasje port.

Sfeervolle en gezellige bediening.

30. Chinees-Indisch Maarn

Heerlijk gegeten!