Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maarheeze verdeeld zijn.

1. Nederlands Maarheeze

Wim van arensbergen

Wij hebben met onze gasten de ark terecht aan meer klandizie geholpen. Het was weer vertrouwd en bijzonder goed verzorgd.

2. Nederlands Maarheeze

Toos Lamers

Wij waren zeer verrast door de heerlijke schotel van Kees proeverij. Ik begrijp dat het moeilijk in schatten is.
    Hoeveel iemand eet maar wij met 4 personen hadden niet alles op gegeten zo veel keus en variatie.
    Dus duidelijk een heerlijke avond gehad met een dikke buik.
    Hierbij nogmaals onze complimenten aan de kok.

3. Nederlands Maarheeze

F. Brugman

Zoals altijd weer lekker en gezellig gegeten. Mijn collega's waren aangenaam verrast door het aanbod en ook de prijs/kwaliteit.

4. Nederlands Maarheeze

Lekker eten, vriendelijke bediening, altijd in voor een grapje, gezellig zitten en niemand gehaast. Geweldig om een avond met vrienden uit te gaan.

5. Shoarma Maarheeze

H.Klaassen

Keurige en gezellige bediening, gastvriendelijk ontvangst en perfect eten (lunch).
    Kom zeker terug.

6. Nederlands Maarheeze

ad demarteau

Geweldig restaurant. Gezellige en ongedwongen sfeer. Het eten is goed en de prijs is laag. Waar kun je zoveel lekkers eten tegen de prijzen die De Ark hanteert. Bedankt Kees & Theo. We zullen elkaar vaak zien. Al 29 jaar is dit restaurant een topper in Maarheeze en omgeving. Ik snap niet dat gasten een review plaatsen dat het duur is. Deze gasten moeten dan maar naar een snackbar gaan. DE ARK gewoon doorgaan is mijn motto.

7. Nederlands Maarheeze

Fam Fiddelaers-Hazelaar

we hebben heerlijk gegeten bij de Ark.
    vw ons 40 jarig huwelijk met 6 personen.
    het menu de proeverij van Kees.
    over heerlijk lekker vlees sausjes frites.
    salade,s o wat was het heerlijk.
    een echte aanrader.
    Kees -Theo_maikel.
    Bedankt voor de goede service en gezelligheid.
    Huub en Corrie Fiddelaers en kinderen.

8. Nederlands Maarheeze

Peter van Mierlo

Fam van Mierlo, Bourgondiërs, Datum bezoek 11 september 2016;
    Al meerdere malen op deze sfeervolle locatie gegeten. Deze keer weer extra verrast door de kok. De overigens zeer aardige en enthousiaste bediening adviseerde ons om ditmaal de Keesjes proeverij uit te proberen. Hiermee gingen we akkoord en vroegen eerst om koffie wat op zichzelf al een uitzonderlijk feest is.
    De proeverij was een plateau voor twee personen met verschillende soorten vlees (varkenshaas - biefstuk -zoete spekreepjes - kipreepjes en saté van varkenshaas) met daarbij 3 sausjes, friet, kroepoek en groente en een salade met fruit.
    Alle ingrediënten waren perfect klaargemaakt en was ruim voldoende voor twee personen. Een echte aanrader.
    Als we dan voor het eten en drank nog geen 40 euro hoeven af te rekenen is dit een topper.
    De Ark is een gezellig restaurant waar je gezellig kunt eten zowel met familie en vrienden of rustig met z’n tweeën.
    De eigenaren zijn goede gastheren en ook de bediening draagt zijn steentje bij om de gasten een heerlijke etentje te bezorgen. Bedankt en tot ziens.

9. Pizzeria Maarheeze

Echte pizza's handgemaakt door altijd dezelfde uit Italië afkomstige eigenaar.
    Pizza's worden in een hout gestookte oven gebakken en zijn ongeëvenaard!

Leuke kleine jaren 60 eettent.
    Jammer dat er diepvrieshamburgers worden gebruikt.

11. Nederlands Maarheeze

W Vd vijver

Gisteren bij De Ark geweest. Wij kwamen aan gefietst, het voor terras was gesloten, jammer. Toen zijn we opzij gaan zitten. Na ons kwam een vrouw met haar hoog bejaarde moeder en vroeg vriendelijk aan de serveerster "Is het voor terras niet open?" "Nee" zei de serveerster onvriendelijk.

Toen kwam de bitserige serveerster bij ons de bestelling doen. Ik vroeg "Heb je ook broodjes? "Alleen wat op de kaart staat" zei ze chagrijnig. Ik zei "Dat is alleen maar broodje frikandel en kroket." "Wij hebben anders niks" zei ze weer chagrijnig. Ik zei "Wij hebben hier al vaker broodjes gezond gegeten." "Dat kan niet" zei ze, maar ze ging toch navraag doen in de keuken. Toen kwam ze zeggen dat ze er 2 gingen maken.

Wij kregen ons broodje gezond. Het was heerlijk, echt een 10 hier voor. Jammer, maar het was wel een half broodje. Eigenaar is wel heel aardig.

P van de Berg

Waardeloos! Wij kwamen om een hapje te eten. Komt er iemand naar ons toe gesjokt met de vraag: "Wat kan ik voor jullie doen?" "Sorry maar ik heb geen kok" was het antwoord! Buiten staat een bord met de tekst: Diner: diverse schotels. Wat een aanfluiting. Hier komen wij nooit meer!! Geef je klanten dan tenminste een drankje of iets dergelijks.

stefan m

Erg goede service, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit verhouding dik in orde en super lekkere burgers en broodjes. Ik kom hier regelmatig, echte aanrader.

14. Shoarma Maarheeze

johan bernaerts

Prijs kwaliteitverhouding geweldig. Eenvoudig en goed, daar hou ik van. Eten is er super lekker, voor mij zeker een 10.

15. Nederlands Maarheeze

Restaurant in onduidelijke 'Brabantse' stijl; allegaartje van stijlen en sferen in oude boerderij annex café. Eten is van een matige kwaliteit tegen (te) hoge prijzen. Weinig verse ingrediënten, gerechten met erg weinig fantasie samengesteld (salade met beetje tomaat, zilveruitjes, augurkjes, schijfje komkommer en een kers). Op elk gerecht (vis of vlees) watermeloen gedrapeerd en friet van een twijfelachtige kwaliteit, geserveerd in een bakje dat rechtstreeks uit de friettent lijkt te komen. Jammer.

16. Nederlands Maarheeze

Gezien onze ervaring in het verleden moet ik helaas vermelden dat de kwaliteit en service drastisch achteruit zijn gegaan. Bediening onder de maat, lunch duurde bijna een uur. Hoop dat het weer als vanouds gaat worden.

17. Nederlands Maarheeze

Gezellige ongedwongen sfeer, eten altijd lekker en goed en de prijs is niks mis mee. Ga zo door jongens!

men.

Laatst kwamen we er langs met de auto en we gingen eens een kijkje nemen hoe het was geworden. Voor je auto is er altijd plaats. Bij binnen komst werden we verwelkomd door Germa, zij maakt hier de hoogstandjes. Het is binnen net een Amerikaanse jaren 60 tent.

Wij namen een hamburger, zeer pittig met menu bestaand uit een speciale hamburger, aparte lekkere friet, salade en huzaren salade, en een grote hamburger, deze was groot en lekker.

Voor 11€ je met z'n 2'en vol gegeten, goed en lekker.
    Een betere eet tent ben ik in Maarheeze nog nooit tegen gekomen.

Tot weer eens.

Miep

20. Nederlands Maarheeze

Goede keuken, gezellig, lekkere wijn en niet duur. Bediening was wisselend. Leuke avond gehad, voor herhaling vatbaar!

Heerlijk gegeten, goede sfeer. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed, 13.50 voor een bord vol met friet en salade. Spare-ribs waren erg goed, mals en kwamen goed los van het bot. Lekker gemarineerd. Bediening was ook vriendelijk.
    Een adres om nog eens terug te komen.

22. Shoarma Maarheeze

Wij gaan hier geregeld afhalen. Het eten is altijd lekker! Het nieuwe restaurant ziet er een stuk beter uit. Ga zo door.

23. Nederlands Maarheeze

Onlangs wezen eten bij de Ark. Bij binnenkomst werd ons vriendelijk een tafel aangewezen. Normaal kon je voor de 'goedkopere kaart' alleen maar terecht in het serre gedeelte, maar nu was het restaurant ook toegankelijk. We hebben de avond in het restaurant gezeten, het was erg sfeervol, gezellig en genoeg privacy. We werden vrijwel meteen geholpen en binnen een kwartier kregen we ons eten, en het smaakte erg goed! De frietjes waren ook heerlijk. Er hing ook een enorm gezellige sfeer en het bedienend personeel was erg vriendelijk en correct. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Zeker als je de dagschotel pakt...

Kortom, binnenkort de Ark maar weer eens bezoeken!

24. Nederlands Maarheeze

Onlangs hier gaan eten. Personeel probeert het wel maar is helaas niet professioneel genoeg. Duurt allemaal veel te lang, en kunnen net twee lege borden vasthouden. De sfeer, daar moet je van houden, smaken verschillen. Het eten, ook daar verschillen smaken. Maar dit was gewoon slecht. De kwaliteit van de ingrediënten was zeer matig tot slecht. En de manier waarop het wordt klaar gemaakt is beroerd. Veel te gaar, slap en bij elkaar gegooid op een bord. Ook de prijs is stevig. Alleen als je de dagschotel bestelt valt de prijs mee. Al met al, nooit meer.

25. Nederlands Maarheeze

Zijn gisteren met 8 personen geweest eten. Waren om 19.00 aanwezig en kregen na een uur onze eerste consumptie! Het voorgerecht kwam om 22.00! Was niks bijzonders en het hoofdgerecht kwam meer als een uur daarna. Het vlees was droog en weinig smaakvol. We hadden veel positieve dingen ge hoort maar daar is niks van uitgekomen. Een zeer teleurstellende ervaring. Jammer.

26. Nederlands Maarheeze

Bert Adriaens

Bij Kees en Theo is het altijd goed toeven. Gezellige Brabantse sfeer, lekker eten, drinken en nog goedkoop ook. Top keuken en een vol glas lekkere wijn. Graag tot het volgende bezoek.

fiddelaers

Ze geven goede service, je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Binnen ziet het verzorgt en netjes eruit.

28. Nederlands Maarheeze

Greet bos

Vriendelijke mensen ,goed bedienend personeel ,eten niet duur.
    Kom zeker nog terug.

29. Nederlands Maarheeze

Na het lezen van de recensies toch maar een keertje gaan eten, maar dat was eens maar nooit meer....helaas! Soep die ik bestelde was gewoon uit een blik gekocht bij de Lidl, en ook rondom mijn soepkom was geknoeid met jus van ik denk een ander menu.
    Het hoofdgerecht was redelijk, maar voor die prijs ver beneden de maat.

30. Nederlands Maarheeze

Leuk restaurant. Super gastheren. Goed eten. Altijd gezellig. Top!