Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maarheeze verdeeld zijn.

Monique Welten

Wat een fantastische tussenstop op onze fietsroute!
    Na gezellig op het terras een borreltje te hebben gedronken, kregen we toch wat honger.
    Op de kaart stonden vele mogelijkheden, uiteindelijk gekozen voor het weekmenu.
    Lekkere broodjes, fantastische tomatensoep, wok-pannetje met kip, rijst en salade, en vervolgens een lekkere dame blanche.
    De witte huiswijn smaakte bij dat alles steeds naar meer…
    Fijn terras, zeer goede keuken, en een hele aardige gastheer.
    Tot de volgende keer!

2. Nederlands Maarheeze

Francie Schuurbiers

Heerlijk gegeten, we hadden de proeverij van Kees (van alles wat voor 2 personen).
    Leuke en vlotte bediening.
    We gaan daar nog eens terug!

3. Shoarma Maarheeze

Margareth Slegers

Lekker, perfecte ambiance.
    Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk en in een rustige sfeer gegeten! Uitstekende service en compliment aan de bediening! Muziek staat niet te hard waardoor je een goed gesprek kunt voeren.

5. Nederlands Maarheeze

men.

Permanent gesloten.

Topgelegenheid! Op het zonnige terras een heerlijk tapbiertje (Cornet - met glas cadeau!) en daarna aanschuiven in de stemmige eetzaal. We kozen voor een salade en die was overheerlijk.
    Compliment niet alleen voor de kok, maar ook voor de bediening.
    Een aanrader!

Gwen Janssen

Heerlijk gegeten buiten op het terras.

Marleen

Vanavond heerlijk gegeten. Het was erg lekker. Voortreffelijke bediening.
    Een aanrader.

Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel!

10. Nederlands Maarheeze

Lekker gegeten met vrienden gezellig zitten wat wil je nog meer. Ga zo door jongens.

Silvia Heijblom

Borgondia staat bekent om zijn enorme hoeveelheid speciaal bieren en was daarnaast eetcafe, maar sinds kort hebben ze een volwaardig restaurant geopend in de zaal aangrenzend aan het cafe waar je gezellig kunt zitten en toch in de sfeer van het cafe blijft omdat er open verbinding is. Iedere week word er een weekmenu bedacht wat bestaat uit 3 gangen voor nog geen 20 euro maar als het weekmenu niet jouw keus is kun je gewoon heerlijke gerechten van de kaart kiezen. Ik ben er nu 3 keer geweest en het is een (h)eerlijk bord eten voor een (h)eerlijke prijs ....geen 3 sterren maar gewoon gezellig in een ongedwongen sfeer genieten. Try it !!!

Verwacht geen frivoliteiten of culinaire hoogvliegerij, maar eerlijke, ongecompliceerde gerechten - die verder prima bereid zijn. Wat ons betreft ideaal dus voor als je een keer niet zelf wilt koken... Jammer dat het nog niet zo druk was, maar ja, ze zijn dan ook pas begonnen. Fijn dat er weer een dergelijke eetgelegenheid in Maarheeze is!

Nieuwe kok, nieuwe kaart en nieuwe inrichting! Prettige ongedwongen gezellige sfeer en uitstekend eten voor een redelijk bedrag. Bediening is professioneel informeel en oprecht geinteresseerd. Restaurantgedeelte heeft een aangename, "laid-back" uitstraling. Voldoende keuze uit wijnen en een enorm aanbod aan diverse biersoorten; gastheer en ober geven graag hun persoonlijk advies. Echt een plek om even snel, comfortabel en ontspannen te eten zonder de plichtplegingen die normaal gepaard gaan met buiten de deur eten. De muziekkeuze van de gastheer (classic rock jaren 80) is buitengewoon aangenaam en draagt bij aan een relaxte en aangename sfeer.

14. Pizzeria Maarheeze

Heerlijke pizza in houtoven gebakken, grappige uitbater en een glaasje wijn bij het wachten.

15. Nederlands Maarheeze

Wim van arensbergen

Wij hebben met onze gasten de ark terecht aan meer klandizie geholpen. Het was weer vertrouwd en bijzonder goed verzorgd.

16. Nederlands Maarheeze

Toos Lamers

Wij waren zeer verrast door de heerlijke schotel van Kees proeverij. Ik begrijp dat het moeilijk in schatten is.
    Hoeveel iemand eet maar wij met 4 personen hadden niet alles op gegeten zo veel keus en variatie.
    Dus duidelijk een heerlijke avond gehad met een dikke buik.
    Hierbij nogmaals onze complimenten aan de kok.

17. Nederlands Maarheeze

F. Brugman

Zoals altijd weer lekker en gezellig gegeten. Mijn collega's waren aangenaam verrast door het aanbod en ook de prijs/kwaliteit.

18. Nederlands Maarheeze

Lekker eten, vriendelijke bediening, altijd in voor een grapje, gezellig zitten en niemand gehaast. Geweldig om een avond met vrienden uit te gaan.

19. Shoarma Maarheeze

H.Klaassen

Keurige en gezellige bediening, gastvriendelijk ontvangst en perfect eten (lunch).
    Kom zeker terug.

20. Nederlands Maarheeze

ad demarteau

Geweldig restaurant. Gezellige en ongedwongen sfeer. Het eten is goed en de prijs is laag. Waar kun je zoveel lekkers eten tegen de prijzen die De Ark hanteert. Bedankt Kees & Theo. We zullen elkaar vaak zien. Al 29 jaar is dit restaurant een topper in Maarheeze en omgeving. Ik snap niet dat gasten een review plaatsen dat het duur is. Deze gasten moeten dan maar naar een snackbar gaan. DE ARK gewoon doorgaan is mijn motto.

21. Nederlands Maarheeze

Fam Fiddelaers-Hazelaar

we hebben heerlijk gegeten bij de Ark.
    vw ons 40 jarig huwelijk met 6 personen.
    het menu de proeverij van Kees.
    over heerlijk lekker vlees sausjes frites.
    salade,s o wat was het heerlijk.
    een echte aanrader.
    Kees -Theo_maikel.
    Bedankt voor de goede service en gezelligheid.
    Huub en Corrie Fiddelaers en kinderen.

22. Nederlands Maarheeze

Peter van Mierlo

Fam van Mierlo, Bourgondiërs, Datum bezoek 11 september 2016;
    Al meerdere malen op deze sfeervolle locatie gegeten. Deze keer weer extra verrast door de kok. De overigens zeer aardige en enthousiaste bediening adviseerde ons om ditmaal de Keesjes proeverij uit te proberen. Hiermee gingen we akkoord en vroegen eerst om koffie wat op zichzelf al een uitzonderlijk feest is.
    De proeverij was een plateau voor twee personen met verschillende soorten vlees (varkenshaas - biefstuk -zoete spekreepjes - kipreepjes en saté van varkenshaas) met daarbij 3 sausjes, friet, kroepoek en groente en een salade met fruit.
    Alle ingrediënten waren perfect klaargemaakt en was ruim voldoende voor twee personen. Een echte aanrader.
    Als we dan voor het eten en drank nog geen 40 euro hoeven af te rekenen is dit een topper.
    De Ark is een gezellig restaurant waar je gezellig kunt eten zowel met familie en vrienden of rustig met z’n tweeën.
    De eigenaren zijn goede gastheren en ook de bediening draagt zijn steentje bij om de gasten een heerlijke etentje te bezorgen. Bedankt en tot ziens.

23. Pizzeria Maarheeze

Echte pizza's handgemaakt door altijd dezelfde uit Italië afkomstige eigenaar.
    Pizza's worden in een hout gestookte oven gebakken en zijn ongeëvenaard!

Leuke kleine jaren 60 eettent.
    Jammer dat er diepvrieshamburgers worden gebruikt.

25. Nederlands Maarheeze

W Vd vijver

Gisteren bij De Ark geweest. Wij kwamen aan gefietst, het voor terras was gesloten, jammer. Toen zijn we opzij gaan zitten. Na ons kwam een vrouw met haar hoog bejaarde moeder en vroeg vriendelijk aan de serveerster "Is het voor terras niet open?" "Nee" zei de serveerster onvriendelijk.

Toen kwam de bitserige serveerster bij ons de bestelling doen. Ik vroeg "Heb je ook broodjes? "Alleen wat op de kaart staat" zei ze chagrijnig. Ik zei "Dat is alleen maar broodje frikandel en kroket." "Wij hebben anders niks" zei ze weer chagrijnig. Ik zei "Wij hebben hier al vaker broodjes gezond gegeten." "Dat kan niet" zei ze, maar ze ging toch navraag doen in de keuken. Toen kwam ze zeggen dat ze er 2 gingen maken.

Wij kregen ons broodje gezond. Het was heerlijk, echt een 10 hier voor. Jammer, maar het was wel een half broodje. Eigenaar is wel heel aardig.

P van de Berg

Waardeloos! Wij kwamen om een hapje te eten. Komt er iemand naar ons toe gesjokt met de vraag: "Wat kan ik voor jullie doen?" "Sorry maar ik heb geen kok" was het antwoord! Buiten staat een bord met de tekst: Diner: diverse schotels. Wat een aanfluiting. Hier komen wij nooit meer!! Geef je klanten dan tenminste een drankje of iets dergelijks.

stefan m

Erg goede service, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit verhouding dik in orde en super lekkere burgers en broodjes. Ik kom hier regelmatig, echte aanrader.

28. Shoarma Maarheeze

johan bernaerts

Prijs kwaliteitverhouding geweldig. Eenvoudig en goed, daar hou ik van. Eten is er super lekker, voor mij zeker een 10.

29. Nederlands Maarheeze

Restaurant in onduidelijke 'Brabantse' stijl; allegaartje van stijlen en sferen in oude boerderij annex café. Eten is van een matige kwaliteit tegen (te) hoge prijzen. Weinig verse ingrediënten, gerechten met erg weinig fantasie samengesteld (salade met beetje tomaat, zilveruitjes, augurkjes, schijfje komkommer en een kers). Op elk gerecht (vis of vlees) watermeloen gedrapeerd en friet van een twijfelachtige kwaliteit, geserveerd in een bakje dat rechtstreeks uit de friettent lijkt te komen. Jammer.

30. Nederlands Maarheeze

Gezien onze ervaring in het verleden moet ik helaas vermelden dat de kwaliteit en service drastisch achteruit zijn gegaan. Bediening onder de maat, lunch duurde bijna een uur. Hoop dat het weer als vanouds gaat worden.