Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1194516917 85
1431020091 62
1452520380 62
1474020669 71
1495520957 77

1. Lekker gegeten met vrienden gezellig zitten wat wil je nog meer. Ga zo door jongens.

2. Wim van arensbergen

Wij hebben met onze gasten de ark terecht aan meer klandizie geholpen. Het was weer vertrouwd en bijzonder goed verzorgd.

3. Toos Lamers

Wij waren zeer verrast door de heerlijke schotel van Kees proeverij. Ik begrijp dat het moeilijk in schatten is.
    Hoeveel iemand eet maar wij met 4 personen hadden niet alles op gegeten zo veel keus en variatie.
    Dus duidelijk een heerlijke avond gehad met een dikke buik.
    Hierbij nogmaals onze complimenten aan de kok.

4. F. Brugman

Zoals altijd weer lekker en gezellig gegeten. Mijn collega's waren aangenaam verrast door het aanbod en ook de prijs/kwaliteit.

5. ad demarteau

Geweldig restaurant. Gezellige en ongedwongen sfeer. Het eten is goed en de prijs is laag. Waar kun je zoveel lekkers eten tegen de prijzen die De Ark hanteert. Bedankt Kees & Theo. We zullen elkaar vaak zien. Al 29 jaar is dit restaurant een topper in Maarheeze en omgeving. Ik snap niet dat gasten een review plaatsen dat het duur is. Deze gasten moeten dan maar naar een snackbar gaan. DE ARK gewoon doorgaan is mijn motto.

6. Fam Fiddelaers-Hazelaar

we hebben heerlijk gegeten bij de Ark.
    vw ons 40 jarig huwelijk met 6 personen.
    het menu de proeverij van Kees.
    over heerlijk lekker vlees sausjes frites.
    salade,s o wat was het heerlijk.
    een echte aanrader.
    Kees -Theo_maikel.
    Bedankt voor de goede service en gezelligheid.
    Huub en Corrie Fiddelaers en kinderen.

7. Peter van Mierlo

Fam van Mierlo, Bourgondiërs, Datum bezoek 11 september 2016;
    Al meerdere malen op deze sfeervolle locatie gegeten. Deze keer weer extra verrast door de kok. De overigens zeer aardige en enthousiaste bediening adviseerde ons om ditmaal de Keesjes proeverij uit te proberen. Hiermee gingen we akkoord en vroegen eerst om koffie wat op zichzelf al een uitzonderlijk feest is.
    De proeverij was een plateau voor twee personen met verschillende soorten vlees (varkenshaas - biefstuk -zoete spekreepjes - kipreepjes en saté van varkenshaas) met daarbij 3 sausjes, friet, kroepoek en groente en een salade met fruit.
    Alle ingrediënten waren perfect klaargemaakt en was ruim voldoende voor twee personen. Een echte aanrader.
    Als we dan voor het eten en drank nog geen 40 euro hoeven af te rekenen is dit een topper.
    De Ark is een gezellig restaurant waar je gezellig kunt eten zowel met familie en vrienden of rustig met z’n tweeën.
    De eigenaren zijn goede gastheren en ook de bediening draagt zijn steentje bij om de gasten een heerlijke etentje te bezorgen. Bedankt en tot ziens.

8. W Vd vijver

Gisteren bij De Ark geweest. Wij kwamen aan gefietst, het voor terras was gesloten, jammer. Toen zijn we opzij gaan zitten. Na ons kwam een vrouw met haar hoog bejaarde moeder en vroeg vriendelijk aan de serveerster "Is het voor terras niet open?" "Nee" zei de serveerster onvriendelijk.

Toen kwam de bitserige serveerster bij ons de bestelling doen. Ik vroeg "Heb je ook broodjes? "Alleen wat op de kaart staat" zei ze chagrijnig. Ik zei "Dat is alleen maar broodje frikandel en kroket." "Wij hebben anders niks" zei ze weer chagrijnig. Ik zei "Wij hebben hier al vaker broodjes gezond gegeten." "Dat kan niet" zei ze, maar ze ging toch navraag doen in de keuken. Toen kwam ze zeggen dat ze er 2 gingen maken.

Wij kregen ons broodje gezond. Het was heerlijk, echt een 10 hier voor. Jammer, maar het was wel een half broodje. Eigenaar is wel heel aardig.

9. Restaurant in onduidelijke 'Brabantse' stijl; allegaartje van stijlen en sferen in oude boerderij annex café. Eten is van een matige kwaliteit tegen (te) hoge prijzen. Weinig verse ingrediënten, gerechten met erg weinig fantasie samengesteld (salade met beetje tomaat, zilveruitjes, augurkjes, schijfje komkommer en een kers). Op elk gerecht (vis of vlees) watermeloen gedrapeerd en friet van een twijfelachtige kwaliteit, geserveerd in een bakje dat rechtstreeks uit de friettent lijkt te komen. Jammer.

10. Gezien onze ervaring in het verleden moet ik helaas vermelden dat de kwaliteit en service drastisch achteruit zijn gegaan. Bediening onder de maat, lunch duurde bijna een uur. Hoop dat het weer als vanouds gaat worden.

11. Goede keuken, gezellig, lekkere wijn en niet duur. Bediening was wisselend. Leuke avond gehad, voor herhaling vatbaar!

12. Onlangs wezen eten bij de Ark. Bij binnenkomst werd ons vriendelijk een tafel aangewezen. Normaal kon je voor de 'goedkopere kaart' alleen maar terecht in het serre gedeelte, maar nu was het restaurant ook toegankelijk. We hebben de avond in het restaurant gezeten, het was erg sfeervol, gezellig en genoeg privacy. We werden vrijwel meteen geholpen en binnen een kwartier kregen we ons eten, en het smaakte erg goed! De frietjes waren ook heerlijk. Er hing ook een enorm gezellige sfeer en het bedienend personeel was erg vriendelijk en correct. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Zeker als je de dagschotel pakt...

Kortom, binnenkort de Ark maar weer eens bezoeken!

13. Onlangs hier gaan eten. Personeel probeert het wel maar is helaas niet professioneel genoeg. Duurt allemaal veel te lang, en kunnen net twee lege borden vasthouden. De sfeer, daar moet je van houden, smaken verschillen. Het eten, ook daar verschillen smaken. Maar dit was gewoon slecht. De kwaliteit van de ingrediënten was zeer matig tot slecht. En de manier waarop het wordt klaar gemaakt is beroerd. Veel te gaar, slap en bij elkaar gegooid op een bord. Ook de prijs is stevig. Alleen als je de dagschotel bestelt valt de prijs mee. Al met al, nooit meer.

14. Zijn gisteren met 8 personen geweest eten. Waren om 19.00 aanwezig en kregen na een uur onze eerste consumptie! Het voorgerecht kwam om 22.00! Was niks bijzonders en het hoofdgerecht kwam meer als een uur daarna. Het vlees was droog en weinig smaakvol. We hadden veel positieve dingen ge hoort maar daar is niks van uitgekomen. Een zeer teleurstellende ervaring. Jammer.

15. Bert Adriaens

Bij Kees en Theo is het altijd goed toeven. Gezellige Brabantse sfeer, lekker eten, drinken en nog goedkoop ook. Top keuken en een vol glas lekkere wijn. Graag tot het volgende bezoek.

16. Greet bos

Vriendelijke mensen ,goed bedienend personeel ,eten niet duur.
    Kom zeker nog terug.

17. Na het lezen van de recensies toch maar een keertje gaan eten, maar dat was eens maar nooit meer....helaas! Soep die ik bestelde was gewoon uit een blik gekocht bij de Lidl, en ook rondom mijn soepkom was geknoeid met jus van ik denk een ander menu.
    Het hoofdgerecht was redelijk, maar voor die prijs ver beneden de maat.

18. Leuk restaurant. Super gastheren. Goed eten. Altijd gezellig. Top!

19. zondag 30 -12 hadden wij een champagne ontbijt met 14 personen. Ik heb het eten een 3 gegeven niet omdat het niet goed was, het was wel heel goed, maar het werd belemmert door A) de botten messen B) de harde boter en C) het zoutvaatje.
    In het eierdopje zat een lepeltje, dat bracht mij in verwarring (ik dacht een zacht eitje) ik wilden er het kopje afslaan maar dat lukten niet vanwege het botte mes. En kwam erachter dat het een hard ei was, toen het zoutvaatje. Dat moet je met twee handen bedienen mijn bord zat vol zout. Nu de boter, probeer eens een sneetje krentenbrood te smeren met harde boter, dan hou je alleen de korst over de rest frot helemaal op. Ook een broodje smeren met harde boter is moeilijk. De botte messen; een bot mes is verschrikkelijk, alles trek je kapot. Oudere mensen willen graag het brood klein snijden van wegen het gebit, dat lukten niet. Ook met de eierdopjes waren mijn kinderen op het laatst aan het spelen. Maak hier gebruik van het zijn positieve tips, dan maak ik van die 3 een 10.
    groetjes J Stokmans

20. Echt super eten! Het personeel is erg gastvrij! De kwaliteit van het eten is erg goed en past goed bij de prijs.

21. We hebben er zaterdag 25-8-2012 gegeten. We zijn hier een paar jaar terug ook is gaan eten wat erg goed beviel. We zaten toen in het boerderij gedeelte. Nu zaten we in de serre. We vonden het nu zo tegen vallen dat ze ons er niet meer zien.
    Bij binnenkomst kregen we te horen dat we even een drankje aan de bar moesten nuttige dan was er zo een tafel vrij, geen probleem voor ons. maar naar 20 min kregen mensen die naar ons binnen kwamen al een tafel. Dit kan natuurlijk niet. Ober kreeg dit in de gaten waarop hij zei tafel is bijna klaar voor jullie.
    Eenmaal de bestelling door geven te hebben duurde het 45 min toen kwam de ober een stokbroodje brengen voor het lange wachten. Waarop ik vroeg of ze de vis nog moesten vangen( voorgerecht) we kregen te horen er was een groot tafel met verschillende voorgerechten daar door duurde het zolang.
    Eenmaal het voorgerecht was er een stuk van het glas af.
    Het hoofdgerecht was ook niet lekker ik had biefreepjes alla Kees er zat wel zoveel vet/ sjus op mijn bord dat ik er al misselijk van werd. De bief was ook niet lekker.
    Nee dit is geen aanrader!

22. Zaterdag avond 26-11-11 onverwacht hier terecht gekomen. De ober bleef aandringen dat we het dagmenu moesten nemen en daar hebben we geen spijt van gehad. Lekker gebakken hertenbiefstuk met rode portsaus, gebakken aardappeltje en frietjes. Alles was perfect. Ook de rekening, nog geen 40 euro met een koffie en Irisch Coffee na. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe.

23. Op zaterdag 24 september 2011 zijn we na een fantastische fietstocht door deze mooie streek op een prachtige nazomermiddag als afsluiting gaan eten bij "de Ark". Het restaurant zag er gezellig uit en we zaten half binnen, half buiten, zodat we nog van het mooie weer konden genieten. Als voorgerecht hebben we een heerlijke tomatensoep op met een flink stuk brood en verse groenten erin. Als hoofdgerecht namen we de aangeprezen dagschotel. Het waren reepjes kip, aangevuld met spruitjes, sla, frietjes, gebakken aardappeltjes en zelfs een bakje met mayonaise was inbegrepen. Deze dagschotel kostte maar €8,-. Het smaakte erg lekker. Ook het nagerecht was erg lekker, zodat we nog geen €40,- kwijt waren voor dit alles. Deze maaltijd was een waardige afsluiting van een hele mooie dag. De Ark...Bedankt!

24. Toen ik wilde reserveren werd me bits te kennen gegeven dat er op vrijdag niet gereserveerd kan worden. Die avond toch maar binnen gestapt en toen werd ons bits mede gedeeld dat we zeker een uur moesten wachten op een tafeltje. Wat nu Brabantse gastvrijheid? Ben meteen opgestapt om nooit meer binnen te stappen.

25. Een maand geleden waren wij na jaren weer in restaurant De Ark. Het is er gezellig en het eten was er redelijk de bediening was niets op aan te merken, allemaal even vriendelijk. Het is een gezellig tentje maar wel erg krap, voordeel is dat je snel gezelschap heb van je buren.

De rekening was ook niet hoog, fijne meevaller.

We komen zeker een keer terug bij deze leuke jongens.

26. José van der Heijden

We waren voor het eerst in restaurant De Ark maar zeker niet voor het laatst.

Het is er gezellig zitten, het eten was héérlijk en op de bediening was niets aan te merken, allemaal even vriendelijk.

De rekening was ook zo'n fijne meevaller.

Wij als Belgen vinden het alleen jammer dat we wat verder moeten rijden om de volgende keer heerlijk en toch voor 'n redelijke prijs "uit" eten te kunnen gaan.

27. Leuke en eerlijke gastheren.

Goed eten, correcte bediening.

Fijne muziek, tot ziens.

28. Wat een geweldig restaurant. Niets anders van te zeggen.

Goed eten voor een leuke prijs. Super personeel.

Kees en Theo als eigenaar moeten wat trots zijn.

Tot binnenkort. Verheug me er al op.

29. john en wies

Altijd lekker, altijd een feestje om bij jullie te eten! Wij komen hier al jaren voor de goede en gastvrije ambiance. Aangezien wij echte Brabanders zijn, vinden wij en ook vele met ons, het gewoon super! Bedankt en wij hopen dat we nog heel lang van jullie gastvrijheid en vriendschap mogen genieten. En het eten was ook natuurlijk weer erg lekker, ook de jongens van de bediening hebben hier natuurlijk een aandeel in.

30. Ik ga hier al jaren naartoe, de 2 bazen zijn echt super en personeel is heel vriendelijk.

Eten is ook erg lekker!

31. Restaurant de Ark is een zeer sfeervol restaurant. Het is ons zeer goed bevallen vanwege de prijs/kwaliteit verhouding. De dagschotels zijn helemaal bijzonder. Namelijk: maandag 2 kippenpoten met aardap/groenten/friet voor 7 euro! Dit geldt ook voor vrijdag: Tongfilet/slibtong = 2stuks voor 7,-. Zondag Wiener schnitzel met portsaus/madeira-jus friet aard groenten voor maar zeven euro!
    Het eten is gewoon geweldig en toen we moesten afrekenen voor 2 personen met ieder 1 glas droge witte wijn was het totaal 20,-.
    Wij komen hier iedere zondag weer. Ga zo door. Bedankt Kees en Theo!

Groeten Gell.

32. Ik heb hier super gegeten.

Leuke mensen , Kees en Theo en het super personeel, ga zo door!

Groet, Peter.

33. men. 12127 punten

Het champagne ontbijt viel bij ons zeer tegen, lang wachten, weinig, de koffie had een zure smaak.

2 man personeel voor 80 gasten, dat kan ook niet.

34. Gemoedelijk, ja, maar dat de gastheren meer aandacht hebben voor hun wijntje vonden wij minder.

Wij kregen op zondag-avond (achteraf gezien) de kleine kaart die prijs-technisch wel oké was, maar daarvoor ga ik niet uit eten met vrienden.

35. w heyligers

Leuk sfeervol pand, gezellige bar en een leuke ober.
    Maar het eten is niks bijzonders.
    Standaard, saai en daarom veel te duur voor die kwaliteit.

36. Heerlijk gegeten! Komen zeker nog een keer terug, een echte aanrader.

37. charles en joke de smit

Wij heben jullie leuk restaurant leren kennen via onze vriendin Nelleke van Nunen en haar vriend Jo Baart. Eerst moesten wij even wennen aan de brabantse sfeer maar wij voelen bij jullie altijd een vakantie gevoel.Liefs van de zeeuwen Charles en Joke

38. Gezellig restaurant met veel privacy per tafel, huiselijke sfeer en correcte bediening.
    Prima prijs / kwaliteit verhouding.

39. Tatjenna Zwarthoed

Gewoon helemaal super!!

40. Nellie Thissen

jammer dat we door Theo niet naar behoren te woord gestaan werden. Door een misverstand met een resevering. Dit is niet wat we gewend zijn van Restaurant de Ark. Verder was het eten zoals altijd goed min puntje voor Theo

41. Het is meteen of je er al jaren komt.Een huiselijke gezellige sfeer met veel humor.Krijg hier altijd goede zin. Tot gauw weer !!!

42. een Mooie en een hele leuke bediening en dat alles met prima eten en drinken

43. Will Creemers

Wij hebben hier vrijdag 1 september gegeten met een stel en ik moet zeggen dat het in 1 woord uitstekend was.
    De lokatie,de inrichtindg,de bediening,het eten etc.
    Een aanrader voor een gezellige avond,en wat ook niet onbelangrijk is,het was betaalbaar.

Gr. Will