Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Luyksgestel verdeeld zijn.

Jean Vanhoof

In een wordt super, wat hebben we genoten. Het eten was mooie heerlijk en zeer smaakvol. Bedankt

Annemieke van Dinter

Wederom heerlijk gegeten. Nu met zakelijke vrienden. De ambiance spreekt ons aan en de bejegening is altijd goed afgestemd. We verwijzen ook regelmatig gasten van onze B&B naar Aengenaam en die genieten net zo als wij. En vanuit Valkenswaard prima met de bus bereikbaar. Dus kun je ook nog genieten van het wijn arrangement.

Iréne Poets

Het eten was zeer lekker, en de bediening was perfect, ondanks dat er een bruiloft was
    hebben we niet lang moeten wachten, alhoewel ze hun excuses zijn komen aanbieden.
    En de inrichting van het restaurant was MOOI zeer MOOI en gezellig, het was gewoon TOP.
    Wij wensen jullie heel veel succes met de zaak.
    Doei
    Iréne

Rob

Ben

Op 19 februari met een gezelschap van 5 personen gegeten. Het oude Pannenhuys is vernieuwd, en hoe! Een nieuwe eigenaar met een daarbij behorende chefkok, Daan Box. Tevreden laat hij ons zijn nieuwe keuken zien en is dolenthousiast over zijn Green Egg en 'zelfgedraaid' ijs. "Dat trekdrop-ijs moeten we proeven!"

We zijn allen voor het 4-gangen verrassingsmenu gegaan. Op de 19e ging net een nieuw menu in, dus we waren de eerste die het gingen proeven, spannend.
    We starten met een twee overheerlijke Coquilles uit de Green Egg geserveerd in de schelp. Hierbij een krokantje, haringkuit, kleine bloemkoolroosjes uit het zuur met een vadouvan sausje/crèmepje. Een persoon lustte geen coquilles, hiervoor een overheerlijke bereiding met parelhoen. Een Aengename start!
    Daarna een knoflooksoepje met kervelschuim, wederom heerlijk. Nog nooit eerder gehad.
    Als hoofdgerecht een flinke portie, malse diamanthaas met een jus, knolselderijcrème en smaakvolle rode kool. Daarbij nog verschillende wintergroenten en heerlijke verse frieten. Top!
    Als nagerecht sluiten we af met Daan's trotse trekdrop-ijs, heerlijke dropsmaak, maar niet te sterk van smaak wat het maakt dat je meer wilt. Daarbij nog hele luchtige slagroom, ananas uit de Green-Egg (rokerige smaak eraan, bijzonder!) en een 'spetterende' chocolade traktatie.
    Gezien persoonlijke omstandigheden werd ons een koffie/thee ronde als afsluiter aangeboden van het huis, erg netjes!
    Luyksgestel heeft er wat mij betreft een parel bij! Hier komt ik gegarandeerd terug.
    Service uitstekend, persoonlijk, keurig en met humor. Chef Daan is enthousiast en de eigenaar betrokken bij zijn klanten.

Minke de Vries

minke de vries

Prima gegeten in een gezellige ambiance. De bediening was snel, attent en vriendelijk en de prijs/kwaliteitsverhouding was goed.

Top gegeten vorige week!! De chef heeft zeker goed zijn best gedaan, complimenten!! We gaan zeer zeker vaker terug..

Heel lekker verse friet, zeer mooie cafetaria

Vorig jaar hier voor het eerst geweest, lekker verrassend eten in een warme sfeer en een geweldige gastvrouw. Claudia zorgt voor haar gasten!
    Deze zomer kort na elkaar twee keer teruggegaan, en deze zaak aanbevolen aan vrienden en kennissen maar alhoewel de kwaliteit van het eten nog steeds goed is, de zaak is niet hetzelfde zonder Claudia als gastvrouw, er is geen warm welkom meer en even tijd voor een praatje met de gasten. Jammer, ik ga niet meer terug of ik moet zeker weten dat Claudia weer de scepter zwaait. Het onderscheidende vermogen is weg!

mariekek

Gegeten bij de Afrika savanne, kijk vooral op hun site voor de arrangementen èn ze houden een Gambia-project, heel goed!
    Wij hadden voor dit restaurant kortingsbonnen. Hierdoor was onze keuze beperkt maar nog zeker voldoende. Mijn tafelgenoot begon met een crabsalade met stokbrood en ik met een chakalakasoep met stokbrood. Helaas zonder kruidenboter en later las ik op hun eigen site dat die er tocht echt bij hoorde. Waren ze die vergeten? De soep had met wat meer zorg klaargemaakt kunnen worden, het was vette groentesoep, de groenten waren door en door gaar met een pittige smaak. Volgens recepten op Internet moeten de groenten ook goed gaar zijn maar ik miste de witte bonen. Chakalaka is eigenlijk een groentesaus en geen soep, dus is er toch eigen fantasie van kok gebruikt!
    Het hoofdgerecht waren kippengehaktballetjes met heerlijke rijst en roodbaarsfilet, beiden geserveerd met een bijbehorende lekkere saus en er werden smakelijke frietjes bij geserveerd. Er waren bijna geen groentes bij dus die hebben we extra besteld en betaald, helaas kwamen ze die pas brengen toen we zowat alles ophadden en het stelde ook niet veel voor, sla met komkommer, tomaat en een streepje mayo.
    Het nagerecht was een verrassing, we hadden gekozen voor de Toren van Babel en het was ook een toren! Jammer dat ik geen foto's toe kan voegen. Het zag er heerlijk uit en was mierenzoet. Als je daar van houdt, is het natuurlijk prima, maar er had door de mangosaus best wat minder suiker of meer citroen gevoegd kunnen worden. Gegarneerd met GROENE suiker.
    Als drank hebben we bier en zuid-afrikaanse thee gehad, prima. Het meisje wat ons hielp, wist niet eens dat ze dat hadden.
    De service was prima, vriendelijk personeel, ik denk vrij jong. Toen ik naar de groene suiker vroeg, zei men dat deze gewoon zo gekocht werd, terwijl ik dacht dat het een kunstje van de kok was, jammer.
    De sfeer is goed, we hebben lekker buiten gezeten en zagen de zebra's en olifanten voorbij komen, de beplanting was iets minder. Binnen zag het er ook sfeervol, op z'n Afrikaans, uit maar wel eenvoudig. Een deel van het servies was ook in stijl, helaas was het niet helemaal doorgevoerd.
    De prijs, kwaliteit verhouding was beneden peil, wij hadden kortingsbonnen maar als ik het dubbele had moeten betalen vond ik het echt veel te veel. We kregen nog een kaartje mee, dan moest je er 9 keer gaan eten en als je dan het kaartje inleverde kreeg je een extra consumptie. Misschien iets voor de mensen uit het eigen dorp. Verder stonden er nog leuke arrangementen op hun site èn een Gambia project, mooi.

Heel jammer:
    ik heb tijdens carnaval hier heerljk gegeten, maar nu.. het was echt niet lekker;
    -de groente was niet vers (ik denk uit zo'n zak diepvriesgroenten) en zonder smaak
    - het vlees was taai en droog (en de kip van mijn vriendin ook)
    - al met al was het hoofdgerecht flauw van smaak, terwijl we toch echt niet van pittig houden..

Ook was er geen WC papier op het toilet en de papieren handdoekjes waren op.

Het voorgerecht en toetje waren wel lekker.
    Maar al met al was het het geld echt niet waard.

Jammer, zoals ik al zei, met carnaval hier heel lekker gegeten.

Met Hemelvaart hier gegeten met 4 personen.
    Het restaurant zal helemaal vol. Heerlijk gegeten en zeer prettige bediening. Gevarieerde kaart en complimenten voor de prijs - kwaliteit verhouding.
    Gewoon een prettige omgeving, je voelt je er gewoon een beetje thuis. (en volop parkeergelegenheid)
    Komen zeker terug.

Op het terras cappucino gedronken met Wafel met kersen en slagroom.
    De cappucino was prima, het had een iets groter kopje mogen zijn. De warme kersen waren heerlijk, maar de wafel was te hard.
    De aanbieding voor vrijdag leek me wel leuk, ierse avond voor 10 euro waarbij je voldoende te eten krijgt voor een maaltijd. Wel reserveren. Ik zal hun site in de gaten houden misschien dat we er dan een keer gebruik van maken.

Al regelmatig te gast geweest bij Claudia. Een zeer goede gastvrouw. Maaltijden zijn erg lekker. Goede wijnen in het assortiment. Claudia kan je hierin goed adviseren.
    Het restaurant heeft een gezellige, warme sfeer.
    Echt een aanrader! Gewoon Doen!

Bas

Claudia is de meest enthousiaste en klantvriendelijke gastvrouw welke ik ooit heb mogen ontmoeten. Toen wij er voor de tweede keer binnen stapten begroette ze ons meteen alsof we vaste klanten waren met een bekend gezicht.

We hebben inmiddels een aardig gedeelte van de kaart mogen proberen en het is ons nog nooit tegen gevallen. Volgens mijn vriendin zijn alle visgerechten ook erg aan te raden. Ook het wisselende menu bevat altijd leuke dingen en is bovendien erg scherp geprijsd. De porties die je krijgt zijn ruim voldoende en na drie gangen heb je moeite om nog uit de heerlijke stoelen te komen. Zowel de zaak als het terras zijn sfeervol ingericht. De gastvrouw houdt enorm van het continent Afrika en dat is te merken aan de manier hoe ze erover verteld en aan alle kleine en grote dingen die in het restaurant te vinden zijn.

Het eten was echt goed. Leuk personeel en een goede bediening.

Een aanrader voor iedereen die hier in de buurt is.

Jongens succes voor de toekomst.

Mevr. Jacobs

Het eten is heerlijk daar hoeven we geen discussie over te voeren!

Goede prijzen voor heerlijk eten daar kunnen menige restaurants een voorbeeld aannemen!

Afgelopen woensdag voor het eerst een bezoek gebracht aan de Afrika Savanne.

We waren met een groepje en konden gebruik maken van een van alles wat menu. Ideaal, iedereen kon pakken wat ze lekker vonden en zo kun je ook goed kennis maken met de afrikaanse keuken en eet je dingen die je normaal nooit zou bestellen maar wat wel allemaal super lekker is.

Ook de bediening is heel enthousiast.

Zeer zeker dat ik er nog eens terug ga.

Laatst met collega's geweest op wijn en spijs avond. Combinatie van eten en wijnen was verrassend. Sfeer was top en service uitstekend.

We hebben heerlijk gegeten en gingen met een goed gevoel naar huis. Zeker voor herhaling vatbaar!

frans en adrie

Alhoewel het op woensdag niet zo druk was, was het toch gezellig.

Muziek was erg leuk. Mag wel wat minder hard, zodat je met elkaar een gesprek kan voeren.

Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Bediening was vriendelijk en attent.

Goed lekker eten in een sfeervolle ambiance.

Was er van de week gaan eten met mijn vriendin en vond het niet lekker. De soep smaakt over datum en de kip was ook niet vers. Jammer, voor mij de eerste keer en ook de laatste keer.

liesbeth

Met 4 personen gegeten.

Bij 3 pers. was de vis duidelijk niet gaar. Daarvan melding gemaakt en de kok zou even aan de tafel komen.

Bij alle tafels ging ze even een praatje maken.

Bij onze tafel kwam ze toen we aan het nagerecht zaten.

Ze zei: Fijn dat jullie het gemeld hebben, dan kan ik er volgende keer rekening mee houden!

Dat was het. Wij gingen met een vervelend gevoel naar huis.

Jammer.

1ste Kerstdag met de familie bij Pannenhuys doorgebracht. Zeer druk maar toch zeer goed gegeten. Bediening was dik in orde.

mieke nuyts

Heb vaker gegeten bij Savanne. Super lekker en de bediening, vooral de gastvrouw, is gewoon super.

Ben afgelopen donderdag bij het Pannenhuys wezen eten. Het was er gezellig druk en het restaurant gaf een geweldig mooie indruk. Gezellige sfeer, gemoedelijke indruk en een sfeer die honger opwekt.

Ze hadden nu een speciaal menu en diverse leuke acties waardoor ik een keer langs wilde komen. Maar het eten was zeer goed. Voor een zeer leuke prijs kun je naar buiten rollen van het vele goede eten. Je wordt niet opgejaagd en de ober was een uiterst vriendelijke man.

Zeker een aanrader!

Van eigenaar veranderd, dit is duidelijk te merken. Voorgerecht, een salade was lekker. De satesaus van het hoofdgerecht was erg donkerbruin en smaakte verbrand! De varkenshaas was alles behalve rose gebakken, dus erg taai en smaakloos!

Aan het toetje hebben we ons niet meer gewaagd.

We kregen een drankje van de zaak en er ging 5 euro van de rekening af. De chefkok zou ook eigenaar van de zaak zijn, dus......

Viel ook op dat het er veel drukker was toen we de vorige keren, bij de oude eigenaar, er waren.

Gaan er dus niet meer naar toe!