Nieuwste recensies in Luxemburg

1. Incroyable, nous avions réservé pour 5 adultes et 2 enfants plus un bébé. Quand nous arrivions Le propriétaire nous a refusé a cause du bébé car n’ayant pas de chaise enfant il ne voulait pas de poussette dans son restaurant. Le tout communiqué d’une facon hautaine.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Ongelooflijk, we hadden gereserveerd voor 5 volwassen en 2 kinderen plus een baby. Toen wij aankwamen, werden we geweigerd door de eigenaar omwille van de baby. Er was namelijk geen kinderstoel en hij wilde geen kinderwagen in zijn restaurant. Dit alles werd op een hooghartige manier gecommuniceerd.

2. Nadat wij vorig jaar hier al eens geweest jaren en dit uitstekend bevallen was besloten er een jaarlijkse traditie van te maken. We hebben weer hetzelfde concept genomen: Een overnachting met een diner (6 gangen), ontbijt & lunch. Hiervoor betaal je zo'n 400 euro, excl. Dranken.
    Het weer was beduidend minder dan de vorige keer, wat de temperaturen wel iets aangenamer maakten dan de vorige keer (Ze hebben geen airco).
    Zowel het personeel als het eten was weer top. Een aantal van de culinaire hoogtepunten:

* Gerookte / Gelakt Makreel met diverse bereidingen van bloemkool.
    * Gerijpte duif met honing van Wéris Prei / kersen / aardappelen met koffie en balsamico (Echt geweldig. Een van de beste gerechten welke wij ooit op hebben)
    * Het dessert van de eerste avond genaamd "Wandeling aan zee":
    chocolade / hooi / dennen / karamel / gejodeerde boter.
    Ook de kaaswagen mag ik niet vergeten, zeker vanwege de kaasverslaving van mijn vrouw. De ene helft van de kazen is lokaal, de rest internationaal. En je mag dus lekker zelf kiezen.

Bij de lunch de volgende dag zat bij de amuse een taartje van perzik met paprika. Zo'n combinatie waarvan je denk: Dat kan niet smaken! Maar dus wel. Heerlijk! En een flinke hap ook nog. De meloen met Gin Tonic was ook erg lekker. Het hoofdgerecht (hert) was voorzien van een saus waarbij je echt de neiging moet onderdrukken om het bord af te likken. Idem dito bij het dessert met ijs van Amandel melk…

Kortom… Volgend jaar maar weer eens die kant op rijden!

Eén vorige recensie
  3. Afgelopen weekend hier een "Week-end gastonomique" met lunch geboekt. Dit kost 200 Euro per persoon, hiervoor krijg je een nacht in een suite, 6-gangen diner (evt. uit te breiden met een kaasplank en wijn arrangement), ontbijt & lunch.
    De pand is geweldig. De kamers luxe ingericht en het personeel doet uitermate hun best om je in goed Nederlands te helpen. Het eten is werkelijk fenomenaal. We hebben inmiddels al in een paar restaurants mogen eten met een Michelin ster, maar we zijn toch zeer positief verrast. Geweldige smaakcombinaties bij alle gerechten. Niets viel tegen, van voor naar achter alles heerlijk op smaak.
    Vanuit Nederland is het natuurlijk een stukje rijden, maar mocht je een dagje in Durbuy zijn en nog een restaurant zoeken. Of boek er gewoon een weekend. U krijgt geen spijt.
    Enige puntje om rekening mee te houden: Ze hebben geen airco, dus hartje zomer kan je kamer erg warm zijn.

De nieuwste recensie
  4. Vande Voorde José

Goede keuken
    Een zeer goed chinees restaurant. De keuken is eerder Thaïs en Vietnamees, De chef komt uit het zuiden van China en de gastvrouw komt uit Vietnam, vandaar de fijnere Chinese keuken

5. Vandaag iets gaan drinken met twee en de rest van het gezin kwam na tien minuten ook en mevrouw van de zaak was meteen hysterisch dat er geen plek was en niet mogelijk om kind mee te nemen. Ze had dit ook vriendelijk kunnen zeggen, we zijn geen onbeleefde mensen. Zaak is verder gezellig maar doe jezelf en mevrouw eigenaar een plezier en ga er niet met een klein kind. Jammer dat mensen zo onvriendelijk kunnen zijn.

Meer recensies in Luxemburg