De Schoenmaker in Luttenberg

Een gezellig bruin café met brasserie.

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van De Schoenmaker!

• Lunch Diner
  • ma 19:00 - 21:00
  • di 19:00 - 21:00
  • wo Gesloten
  • do lunch vanaf 15:00 diner 15:00 - 21:00
  • vr lunch vanaf 15:00 diner 15:00 - 21:00
  • za lunch vanaf 15:00 diner 15:00 - 21:00
  • zo lunch vanaf 10:00 diner 10:00 - 21:00

Heeft u zin in een gezellige middag of avond onder het genot van een drankje? Kom dan eens naar café De Schoenmaker. Een gezellig bruin café voorzien van een sfeervolle aankleding.

U kunt in het café terecht voor een hapje en een drankje, maar ook om een balletje te stoten op ons wedstrijdbiljart of een potje darts op één van de dartborden achter in de kroeg.

In ons café kunt u ook met enige regelmaat genieten van live-muziek en bij belangrijke voetbalwedstrijden kunt u deze natuurlijk volgen op een groot scherm. Bij mooi weer is het heerlijk toeven op ons terras dat uitkijkt over de dorpsweide.

De Schoenmaker ligt centraal in Luttenberg, een klein dorpje in het hart van Salland met een schitterende omgeving.

Komt u dus gerust eens aan tijdens een wandel- of fietstocht en geniet van de gastvrijheid.

Diëten Vegetarisch, suikervrij, lactosevrij en glutenvrij
Foto van De Schoenmaker in LuttenbergFoto van De Schoenmaker in LuttenbergFoto van De Schoenmaker in LuttenbergFoto van De Schoenmaker in LuttenbergFoto van De Schoenmaker in LuttenbergFoto van De Schoenmaker in Luttenberg

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Kindvriendelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Terras, rookruimte, honden toegestaan, bezorgen, afhalen, Wi-Fi en catering
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
80 zitplaatsen
Personeel