Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lunteren verdeeld zijn.

1. Hele fijne ontvangst in het hotel, je voelt je gelijk thuis. De kamer is niet erg groot maar wel gezellig ingericht. Ook toilet en douche allemaal keurig netjes en brandschoon. Complimenten voor de interieur verzorgsters. Ook het ontbijt is prima verzorgt, dus als u in Lunteren wilt overnachten ga naar Parkhotel Hugo de Vries.

2. Een bijzonder gezellige familie reünie gevierd in augustus 2015. Mede door een hartelijk ontvangst en een sfeervolle ambiance. Het diner en s'morgens het ontbijt waren zeer goed verzorgd en smaakvol. Een aanrader!!

3. Eten bij broodje bijzonder is erg goed bevallen. Leuke eigenaar en personeel die met veel enhousiasme aan het werk zijn voor hun gasten. Het eten is van prima kwaliteit en de kaart is simpel en compleet.

4. Al een paar keer gegeten. Super goed en lekker eten. Bediening is altijd vriendelijk. Wel iets duurder maar dat heb ik er graag voor over.

5. Hendriksen

Gisteren weer gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding. Ook het schaaltje verse groente erbij is altijd goed.

Is het omrijden meer dan waard.

6. Sfeervolle locatie waar wij afgelopen donderdag de 70ste verjaardag van onze oma mochten vieren. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend en we werden als familie hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Kortom, een aanrader!

7. Heerlijk gegeten en zeer enthousiaste en proactieve bediening. Eigenaren zijn zeer gastvrij en zeker aan te raden.

8. De lunch. Gebakken ei, kroket, salade. Het brood is niet bijzonder, ei is te lang gebakken, en de salade is ook niet restaurant waardig. Alleen de kroket was oké. Het bord waar het op gepresenteerd wordt is ook niet handig om van te eten, het vliegt alle kanten op.

9. Giovanni heesmans

Goede en vriendelijke bediening, en het eten was er heerlijk.

10. Woensdag 5/8 wezen eten bij Gasterij de Scheleberg te Lunteren. Het weer zat mee, dus konden we buiten plaatsnemen op het prachtige terras. We werden erg hartelijk ontvangen, en hebben heerlijk gegeten. De vitello tonato is echt een aanrader en ook de biefstuk was heerlijk mals. Kortom, een prachtige lokatie met goed eten. Wij komen zeker terug.

11. Lekker gegeten op het terras! De gerechten zijn simpel en goed en de bijgerechten maken het helemaal af. De rode huiswijn was ook erg lekker en het personeel vriendelijk.

12. Gister heerlijk gegeten bij De Verrassing, echt een aanrader! Ik ben geen grote eter dus ik had in plaats van een voorgerecht + hoofdgerecht 2 voorgerechten genomen en dat was een slimme keuze want het waren grote gerechten.

In eerdere recensies staat dat het 'hutje mutje' is, ik denk dat ze hier wel iets aan gedaan hebben want ik heb hier geen last van gehad ook al zat het vol. De prijzen zijn hoger dan gemiddeld maar wel in verhouding met de kwaliteit.

14. Fam. Gastel

Jammer, mooie locatie maar restaurant slecht. Duurde erg lang voor het eten kwam. De kok was uitgeschoten met de peper en er werd niet gevraagd of we nog iets te drinken wilde hebben. Mijn glas heeft een uur leeg gestaan.

4,9
  15. Ruud Roberti

Leuk bosrestaurant. Lekker gegeten. Heerlijke biertjes van de tap. Grote schnitzel. Goede bediening. Kortom genoten!

16. Simone verkerk

Zeer gezellig en de vrouwelijke bediening geweldig :-). Goed te eten.

17. Frank de Laat

Helaas kun je geen lager cijfer dan een 1 geven. Nog nooit ergens zulk een vies eten meegekregen, patat vies, slap en niet doorbakken, kroket daarentegen aangebrand, aan een kant zelfs zwarte plekken. Alles in de vuilnisbak gekieperd, mijn hond keerde zich er zelfs van af. Grof, onbeleefd, naar personeel. Kom hier nooit meer en raad het een ieder ten zeerste af.

18. Pannenkoekenhuis Lunteren

kritisch

Onlangs gegeten bij het Uilenbos. Geen prettige ervaring. Pannenkoek niet goed gebakken, waardoor je beslag zit te eten voor een flinke prijs. Prijs/kwaliteit verhouding is buiten proportie en slaat helemaal nergens op.

1,7
  19. Chinees-Indisch Lunteren

Veel vet aan het vlees, smakeloos en niet vers en weinig groente toegevoegd, kan dit beslist afraden.

20. Chinees-Indisch Lunteren

rrrobb

Na afloop van een heerlijk weekend in Kootwijk en omgeving met geweldig weer, terug via Lunteren voor ons diner bij "de Chinees". Op de heenweg waren we hier al langs gekomen en het pand had de perfecte uitstraling van het Chinese restaurant waar we de volgende dag ons weekend zouden gaan afsluiten.

Als we binnenstappen zijn er alleen wat afhalers, maar als we ons genesteld hebben in het eetgedeelte komen er spoedig al meer mensen bij zitten. Dat geeft toch een geruststellend gevoel, want even hadden we de twijfel of we toch niet voor de andere Chinees van Lunteren hadden moeten kiezen. Daar leek het iets drukker te zijn.

Maar goed, we hadden een mooi tafeltje voor het raam met uitzicht op de kerkgangers van de dienst van half zeven, en ze hadden een aantrekkelijk uitziend menu voor maar 25 euro voor twee personen. En daar kwamen we dus voor.

Vooraf een prima tomatensoepje volgens Chinese traditie. En daarna kregen we op een warmhoudplaat een groot bord met drie compartimenten. In het eerste zat babi-pangang. Een overbekend gerecht, maar bij de eerste happen had ik wel het idee; wat hebben ze hier mee gedaan? Je verwacht de bekende zoetzure saus bij babi-pangang. Maar dit was een saus met een meer overheersende sinaasappelsmaak. En omdat ik dat niet verwacht had, moest ik duidelijk even omschakelen. Maar bij nader inzien was de sinaasappelsmaak toch ook best lekker. De foe yong hai was heel gemiddeld en niet echt bijzonder lekker. De grote garnalen waren weer wel erg lekker en bijzonder voor een menu als dit. Erbij zat een bak witte rijst.

Toe nog een kopje koffie. En die smaakte heel redelijk voor Chinese begrippen. Samen met de twee biertjes die we bij het eten hadden waren we dus na een uurtje alweer buiten en waren we in totaal maar dertig euro armer, en hadden we meer dan genoeg gegeten.

21. E Braafhart

Klantvriendelijk en het eten was super! Lekker vers! Een echte aanrader!

22. Inkoopsters

Super! Heerlijke pizza (vers, niet vet, warm) en goede prijs, vriendelijk personeel.

23. Chinees-Indisch Lunteren

Chinees restaurant Lotus in Lunteren is wat het eten betreft een redelijk goed restaurant. Alleen de bediening is ontzettend chaotisch, voorgerechten die niet iedereen kreeg, dranken die werden genoteerd en vervolgens niet gebracht. Ik kreeg het gevoel of iedereen maar wat doet daar en van elkaar niet weten wat ze doen.

Al met al een Chinees om niet meer naar toe te gaan.

24. Zomer 2013 eerste keer uit eten na hersenbloeding in 2011. Binnen zitten kan nog niet (te veel geluid) maar het is mooi weer, dus het prachtige terras proberen. Oordopjes in, ... moeilijk, maar het gaat zo ongeveer ... Opeens onweer, het eten is nog onderweg, shit wat nu: ... Reactie Goudsberg: Geeft niet mevrouw dan doen we toch de radio uit! Zo fantastisch!! En dan heb ik het nog niet over de bosrijke snitzel :-))! Inmiddels is het bijna 2015, vorige week met zn vieren hier heerlijk gegeten. Wederom vanwege mijn hersenletsel aanpassingen mogelijk zonder dat ik het idee krijg een "gehandicapte" te zijn. Radio kan uit en zo mooi: de beschikbaarheid van de separate " skihut". Ik vergeet bijna het eten :-). Heerlijk eten, de mannen nemen nog wat extra' s, fijne eigenaars, eerlijke prijs! Aanrader met een hoofdletter.

25. Heerlijk ontspannen eten. Geweldige en rustige sfeer. Bediening spontaan en gastvrij.

26. Onze groep 4 volwassenen en 2 jongens van 10 en 12 hadden een mooie tafel bij het raam. De menukaart leverde wel problemen op, we veranderden steeds van keuze. Alles is lekker.. Het maand menu KROKET was zo goed en veel extra's op het bord, allen genoten en de ijsjes toe waren een goede afsluiting.

De familie die op bezoek was woont in Brabant maar had al het idee weer snel langs te komen vanwege het lekkere eten. Brabanders weten wel wat frites is maar deze was ook helemaal goed volgens de boys.. Ze hadden slechts een maar: (die niet op de kaart stond) de xxl frikandel.. Nou, ik heb het nog nooit gezien maar het vermoeden is dat die aan alle kanten over je bord schuift, dat hebben ze dan weer wel in Brabant.

't Hek we komen terug!!

27. - Onvriendelijk personeel.
    - Pizza's drijven in het vet.

1,8
  28. Chinees-Indisch Lunteren

Lennart

Ik ben het totaal niet eens met die mensen die één keer in dit restaurant zijn geweest en gelijk zeggen dat het niet goed was. Ik ben er met mijn gezin naartoe gegaan en toen was het ook druk. Alle tafels waren vol op een paar ronde tafels en tafels bij de garderobe na. Wij hadden voorgerechten en hoofdgerechten besteld, moest wel even wachten maar dat vind ik normaal als het druk is (dat is begrijpelijk en normaal). Wij hadden als hoofdgerechten de tiepan gerechten gegeten en het was werkelijk heerlijk. Ik kom zeker terug met mijn gezin voor die gerechten.

29. lekkerrrrr

Bijzonder goed. Als alleengaande word er vaak minder aandacht aan de bereiding besteed maar de verrassing was werkelijk een verrassing waar ik blij van werd! Prima!

30. Chinees-Indisch Lunteren

Om 20.00 stapten wij een leeg restaurant binnen. Werden ontvangen, kregen de kaart en de dame verdween, zonder te vragen of we iets wilden drinken. Na 15 minuten ben ik op zoek gegaan, bleek de dame met een man te eten in de keuken. Had wel eens laat kunnen worden. Drankjes en eten werden vlot geserveerd, doch bediening niet meer teruggezien. We hadden nog wel iets willen drinken, maar dat is er niet meer van gekomen. Het jubileum menu was gezien de prijs acceptabel, maar niet spectaculair. De haveloze rechaud zag eruit alsof hij van een rommelmarkt kwam. De tafels waren overigens keurig gedekt. Wij gaan er niet meer terug.