Nieuwste foto's in Lunteren

Laatste updates in Lunteren

1. Gerritsen's profielfoto
    Gerritsen heeft een recensie geschreven voor Gasterij de Scheleberg

We waren net aan de deur met 10 man maar alles donker en nergens een bord met hoe of wat??
    Na een lange tijd proberen we het weer een keer maar wederom een domper

2. Alda's profielfoto
    Alda heeft een recensie geschreven voor Sakara
    Pizzeria Lunteren

Gegeten via Social Deal, dus weinig voor betaald. In dat opzicht was de prijs/kwaliteit prima.
    De carpaccio was een aanfluiting: een berg sla met een hoopje vlees erop. Moest een meerprijs voor worden betaald, ook na onze opmerking.
    De andere gerechten waren goed (voor- hoofd- en nagerechten), maar de bijgeleverde salade bij de hoofdgerechten had een vreemde smaak, dus die hebben we laten liggen.
    Al met al: hiervoor zouden we nooit de volle prijs betalen.

3. Van Garderen's profielfoto
    Van Garderen heeft een recensie geschreven voor Sakara

Van Garderen

De kapsalon doner komt niet in de buurt van de kwaliteit van die van de concurrent. De pizza calzone pollo was ronduit teleurstellend. De beloofde paprika, ui en champignons ontbraken zelfs volledig. De hoeveelheid was ook aan de zuinige kant. De koks zagen er zeer smoezelig uit en het ergste vond ik nog dat de mannelijke bediende mij € 6 teveel wilde laten betalen zonder ook maar iets op de kassa aan te slaan. En excuses daarvoor konden er van deze man niet vanaf. Was er dan echt niets positiefs? Jawel, de vrouwelijke bediening was heel aardig. Maar al met al een afknapper en eens maar nooit weer.

4. Jennifer's profielfoto
    Jennifer heeft een recensie geschreven voor De Verrassing

Prijs / kwaliteit verhouding is goed, sfeer en bediening ook heel goed. Vond het eten erg lekker en smaakvol, alleen de saus over het vlees was erg zout. Zal zeker nog een keer eten, tis een aanrader.

5. Fam. Kooistra's profielfoto
    Fam. Kooistra heeft een recensie geschreven voor De Wormshoef

Fam. Kooistra

Eten: niet slecht en redelijk, geprijsd. Sfeerr en lokatie niet onaardig.
    Maar de rest.
    Het glas wijn bij de maaltijd wordt na reclamatie pas gereserveerd als je het al op hebt.
    Super slecht. Niet alleen hebben ze geen invalidentoilet de normale toiletten zijn niet te bereiken. Te smal. En ik heb een smalle, stoel. Je moet ok, niet te dik zijn dan kan je er niet in. Babies verschonen kan dus ook niet. Maak van de 3 stuks twee waarvan 1 invaliden toilet. Jullie claimen zo veel mensen kunnen herbergen maar de faciliteiten zijn beroerd. Geldt ook voor het parkeren. Te weinig plaats.
    Het huisje ernaast heeft wel een invaliden toilet maar dat was verhuurd. Laat dat!
    Verander en informeer mij anders komen wij niet terug en wij en onze vrienden gaan vaak uit eten.
    Ik.

6. Harry Vermeer's profielfoto
    Harry Vermeer heeft een recensie geschreven voor Eethuis 't Hek

Harry Vermeer

Wat is dit een slechte tent zeg, drie kwartier gewacht op ons eten en uiteindelijk komen we thuis aan mist de helft dit als gevolg dat ze ons 2 keuzes gaven aan de telefoon of nu komen ophalen en de rest van het eten koud, of eerst opeten en dan weer op en neer. Schandalig.

7. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor De Goudsberg

Koffie appel gebak was heerlijk.
    Alleen het tweede gratis kopje koffie wel berekend.
    Dat is jammer; langs de weg staan borden: Tweede kopje gratis.

8. Peet's profielfoto
    Peet heeft een recensie geschreven voor De Goudsberg

Wij hebben hier heel goed gegeten. De bediening was prima. Kortom wij, 4 pers., waren hier zeer tevreden en bevelen het anderen aan.

9. J. Dekkers's profielfoto
    J. Dekkers heeft een recensie geschreven voor De Verrassing

J. Dekkers

Hartelijk en gastvrije ontvangst in een gezellig aangeklede omgeving. Gezellige sfeer. Heerlijk en smaakvol gegeten, mooi opgemaakt. Bediening is zeer vriendelijk en attent.

10. Hmf sieraad's profielfoto
    Hmf sieraad heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Bella Italia

Hmf sieraad

Na ruim half uur wachten op ons drinken, zijn we weggegaan. Wat een ballen tent. Niet aan te raden.

11. Geen's profielfoto
    Geen heeft een recensie geschreven voor Cafétaria 't Hoekhuus

Het duurde een uur voor dat ik kon bestellen aan de kassa.

12. J.P.Silvis's profielfoto
    J.P.Silvis heeft een recensie geschreven voor @thePark

J.P.Silvis

Op woensdag 23 mei hebben wij, omdat het begon te regenen, in het restaurant een lunch
    gebruikt, aan de eerste tafel links, vlakbij de keuken. Deze tafel was voor ons gedekt.
    Dit werd voor onze gasten en ons een zeer teleurstelllende ervaring door het afschuwelijke lawaai uit de keuken.
    Na een aantal bezoeken zullen we ons voortaan tot een bezoek aan de fraaie oprijlaan
    beperken. Wij bevelen de dienstdoende ober tevens een cursus wellevendheid aan.
    Teleurgestelde gasten, familie J.P.Silvis uit Lunteren.

13. sjors's profielfoto
    sjors heeft een recensie geschreven voor De Lunterse Boer

Eten was goed verder snapt de bediening er echt niks van... nul beleving.
    Prijs kwaliteit staat absoluut niet in verhouding en dat terwijl de kok echt zijn best doet.

14. Fia /jantinus's profielfoto
    Fia /jantinus heeft een recensie geschreven voor Eethuis 't Hek

Fia /jantinus

We komen al jaren bij T Hek En wij vinden het super hoe ze met de mensen omgaan.
    Het eerste is onze hond vers water geven… Super Lieve mensen.

15. Jeannet Boxman's profielfoto
    Jeannet Boxman heeft een recensie geschreven voor Het Uilenbos

Jeannet Boxman

Prima gelegenheid om te eten. Alles was uitstekend. Ontvangst, eten vriendelijk. Een aanrader het Uilenbos. Zeker met kleine kinderen.

16. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Het Uilenbos
    Pannenkoekenhuis Lunteren

Waardeloos! Geen echte mensen of leidinggevende te vinden die horeca ervaring heeft. Amateuristisch! Geen tweede keer voor ons.

1,7
  17. |Jan's profielfoto
    |Jan heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Lunteren

Zeer slechte bediening, sommigen kregen het eerst bestelde geen eens, aan een aantal gerechten zat zeer veel vet, vel en ook nog eens taai vlees, niet weg te krijgen.
    Het gefrituurde smaakte naar oud frituurvet.
    De bediening kan flink schreeuwen als hier iets over gezegd werd. Het bestelde werd voor meerdere personen op 1 bordje gelegd, gevraagd om extra borden om geklieder te voorkomen, dit koste ook best wel moeite.

Eens maar nooit meer hier naar toe.

18. Van der Lek's profielfoto
    Van der Lek heeft een recensie geschreven voor Sakara

Van der Lek

Een beschamende vertoning. We gingen eten afhalen, geen ingewikkelde bestelling: 2 grote broodjes shoarma met knoflooksaus, 1 broodje kip zonder saus en 3 losse patat. Tot twee keer toe werd de verkeerde bestelling gemaakt. Er werd niet gecommuniceerd, geen excuses gemaakt, Het was nog erger, als klant kregen wij de schuld en bleef men maar vragen of we al wel betaald hadden. Ja, dat hadden we, wij leverden namelijk wel, nu zij nog. Na dik een uur konden we naar huis. Thuis gekomen bleek het volgende: geen pitabroodjes, geen sausen. Dus, maar drie kleine (!) bakjes vlees, en drie kleine patatjes zonder voor maar liefst 25 euro nog wat. Om te huilen...

19. Greetje van der Zwaag's profielfoto
    Greetje van der Zwaag heeft een recensie geschreven voor Het Uilenbos

Greetje van der Zwaag

Zaterdag hebben we met ons hele gezin (14 personen) bij het Uilenbos pannenkoeken gegeten. Het was erg lekker, leuk en gezellig. De bediening was erg vriendelijk, ook voor onze kleinkinderen van 1, 1, 2 en 5 jaar. Ook werd er steeds rekening mee gehouden dat onze dochter voor verschillende stoffen allergisch is, en was geen moeite te veel voor hen. Het is voor ons echt voor herhaling vatbaar!

20. E.van Egdom's profielfoto
    E.van Egdom heeft een recensie geschreven voor De Lunterse Beek

E.van Egdom

Wij hebben heerlijk gegeten en het was er gezellig en ook de bediening was prima.
    Geen negatieve ervaring.

21. Alinda's profielfoto
    Alinda heeft een recensie geschreven voor @thePark
    Internationaal Lunteren

Heerlijk gegeten. Fijne sfeer en uiterst vriendelijke bediening! Veel keuze in gerechten en de biefstuk was echt super mals! Mjammie, zeker voor herhaling vatbaar. :-) (één klein kritiekpuntje: jammer dat er geen verse jus d'orange te bestellen was).

22. de Graauw's profielfoto
    de Graauw heeft een recensie geschreven voor De Wormshoef

de Graauw

We hebben heerlijk gegeten en genoten van het gezellige weekend. Personeel erg vriendelijk.

23. j.p.Boone's profielfoto
    j.p.Boone heeft een recensie geschreven voor De Goudsberg

j.p.Boone

We hebben heerlijk gegeteten via soc deal.
    We hebben toch een opmerking, als je binnen komt ruikt het naar de rook, het werd nog erger over de hele avond.
    Toen we thuis kwamen alle kleren buiten gehangen het was heel erg als niet roker.

Conclusie geen tweede keer.

Groet Joos.

24. Caro's profielfoto
    Caro heeft een recensie geschreven voor Parkhotel Hugo de Vries

Fijn hotel en heerlijk gegeten!

25. @thePark heeft een nieuwe foto
  26. @thePark heeft een nieuwe foto
  27. @thePark heeft een nieuwe foto
  28. @thePark heeft een nieuwe foto
  29. @thePark heeft een nieuwe foto
  30. Van der veen's profielfoto
    Van der veen heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Bella Italia

Heerlijk gegeten. Het was erg druk en de organisatie loopt dan wat rommelig. Het eten en de vriendelijke bediening maakte het meer dan goed. Grote porties.