Grote plaatsen met restaurants in Luik

Alle plaatsen in Luik

Nieuwste recensies in Luik

1. henry van de wetering

Nadat er een waterstoring was kwamen we voor de derde keer terug,
    en de kok heeft ons niet teleur gesteld fijn van smaak mooie porties, en een goede bediening.

2. Dit is een kenmerkende Bistro: zelfs de menu-kaarten ontbreken en je krijgt een schoolbord aan je tafel met de gerechten die op die avond geserveerd worden. Heerlijk!!! Wel aan de prijs: een hoofdgerecht dat weliswaar voor 2 personen is voor 85 euro: de bedoeling is dat je een keuze maakt uit de wijnkaart: ook al gauw 30 euro per fles. Maar: en dat moet gezegd: wat op tafel komt is heerlijk!!
    Jammer dat je hier nog niet met je pinpas kan afrekenen!!! Men heeft het liefst contant geld en dat is in deze tijd wel even wennen!!

3. nl

Lekker gegeten op het terras met terrasverwarming. Mooie tussenstop tijdens onze rondrit. Springkussen/trampoline/pingpong tafel voor de kids.

4. Ton van Rossum

Ongekend, zo vriendelijk, ontspannen en af een toe een bandje, zo moet het zijn.

5. Bert Kramer

Zeer vriendelijke eigenaar. Geweldige frieten, niet duur en geen hollandse porties. Als je in het restaurant eet, speelt de vrouw van de eigenaar op de piano. Gevestigd in een vriendelijk dorpje in de Ardennen op plm 30 km van Maastricht.

Meer recensies in Luik