Grote plaatsen met restaurants in Luik

Alle plaatsen in Luik

Nieuwste recensies in Luik

1. Ton van Rossum

Ongekend, zo vriendelijk, ontspannen en af een toe een bandje, zo moet het zijn.

2. Bert Kramer

Zeer vriendelijke eigenaar. Geweldige frieten, niet duur en geen hollandse porties. Als je in het restaurant eet, speelt de vrouw van de eigenaar op de piano. Gevestigd in een vriendelijk dorpje in de Ardennen op plm 30 km van Maastricht.

3. Magda van Paassen

Afgelopen maandag wilden wij voor mijn dochters verjaardag in de middag gaan eten! Aangekomen konden wij niet meer parkeren op de parkeerplaats. Mijn schoonzoon plaatste hem op een smalle grasstrook! De chef kwam met een grote mond naar buiten!! Dat dit niet kon! Vreselijk onaardig! Mevrouw die mijn dochter ontving was ook heel onaardig omdat wij in het zonnetje wilden lunchen! Alles bij elkaar een nare ontmoeting! Zijn ook direct omgekeerd!
    Vind dat men best iets kan zeggen dat je het anders wilt, maar niet op deze manier!
    Magda van der Hoeven

4. Lekker gegeten op gezellig terras. Bediening heel vriendelijk. We komen hier regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld.

5. Janssen-Volders

Op 2e kerstdag waren we na langere tijd weer in ons toch favoriete restaurant.
    Alles was weer top, vanaf de ontvangst t/m het spijs en drank.
    Het blijft een echte aanrader!!

Meer recensies in Luik