Grote plaatsen met restaurants in Luik

Alle plaatsen in Luik

Nieuwste recensies in Luik

1. Op 28 november 2023 hier geluncht. Omgeving prachtig, gelegen in het domein van de abdij Val Dieu. Mijn vrouw genoot van een Bouchee Reine Maison (kippenpasteitje), ik van een Civet de Biche (stoofpotje hertenvlees). Beide gerechten zeer smakelijk, zowel het vlees als de saus. Ook de frites was heel goed en voldoende. De ambiance bijzonder: lange tafels in een oude stalruimte. Zeer klantvriendelijke bediening en goed adviserend welk Val Dieu bier het best paste bij het gerecht. Hier hoop ik ooit nog eens terug te komen!

2. Bruno en Linda

Het eten was subliem en de bediening voortrefelijk

3. We hadden een reservatie om 20.00u. Bij aankomst werd ons verteld dat ze de tafel nog moesten dekken, even geduld A,U.B. Na verschillende malen de info gevraagd was men nog altijd de tafel aan het preparen. Toen bleek dat er geen tafel was vrijgehouden voor zes personen om 20.00u. Vanaf 21.00u hadden we pas een tafel en om 21.45u ons eten. Chez Gertie eenmaal, maar verder nooit meer. Het eten zelf was ook niet echt top, het was te merken dat de keuken al lange uren heeft gedraaid die dag.

3,3
  4. Het eten was was gewoon niet goed. Heel veel en vet. Beiden last van de maag. Leek wel een baksteen. Heel veel pasta. Was echt slecht en dus geen aanrader. Wel aardige bediening maar kok?

1,6
  5. Super pleazante sfeer met lekkere fondue (ik sprrek over kaasfondue) en heel goede service.
    Misschien een beetje duur, maar ik kan de prijs niet vergelijken.
    Twee keer geweest en ik wacht tot ik nog er een derde ga.

Meer recensies in Luik