Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Luik verdeeld zijn.

1. Frans Luik

Ik was en ben geen client meer! Wat een slecht restaurant! Personeel die het woord service niet kent, keuken die niets van verse producten weten! Restaurant om te vergeten.

2. Snackbar Luik

men.

Eigenlijk nog nooit een slechte Quick tegen gekomen. Fatsoenlijk werkvolk. Prijzen redelijk. Eten lekker en genoeg. Prima kwaliteit.

3. Italiaans Luik

JO Cabo

4. Vietnamees Luik

Offermans peter

Hier gaan eten als afsluiter van een dagje Luik. Bediening was gastvrij, snel en hartelijk. Het eten was lekker, zonder franjes maar wel zeer smakelijk. Ze serveren echte Belgische kost. Prijs kwaliteit was dik in orde.

Thomas De Wael

Leuk en hip restaurant. Erg leuk concept. Het restaurant oogt modern en heeft een half overdekt terras. Uitstekende bediening. De gerechtjes zijn top, en daar betaal je wel voor. Ligt in de hogere prijsklasse. Absoluut aan te raden, wel reserveren.

7. Belgisch Luik

Tommy L.

Heerlijk visrestaurant. Gezellige sfeer en een vriendelijke behulpzame bediening. De gerechten waren heerlijk van smaak en uitstekend gepresenteerd. We kregen bij aanvang van ons diner een aantal proevertjes. Ik weet niet meer wat juist allemaal maar ze waren wel allemaal erg lekker. Bij een volgende bezoek aan Luik weet ik dit adres weer te vinden. Een aanrader.

Jos Martens

Niet al te groot restaurant, ligt in een klein straatje in het centrum. Heerlijke mixed grill gegeten. Vlees van erg goede kwaliteit en lekkere gegratineerde aardappelen. Je krijgt een rooster in het midden van je tafel en hier kun je zelf je eten op bereiden. Hier kan je genieten van eten zonder veel poespas.

Olivier M.

Een restaurant franser dan Frans. Volgens mij kun je het niet Franser vinden dan hier. Het interieur en de kaart zijn typisch Frans. Overheerlijke gerechten aan eerlijke prijzen. Goede bediening. Een aanrader

Marc Hollemans

Het restaurant ligt vlakbij de Gare Guillemins. Restaurant is vrij klein, ongeveer voor 20 mensen maar wel gezellig.
    Uitstekende keuken, de menu-prijzen zijn laag omdat de chef met zeer verse, maar niet met luxe ingrediënten kookt.
    De bediening is goed.
    Goede, beperkte wijnkaart, gunstig geprijsd.
    Genieten!

11. Belgisch Luik

Sonja Daenen

Lekkere smaken en topproducten. Ietsje meer originaliteit in presentatie zou mogen. Vriendelijkheid bediening = 10/10! Leuke locatie!