Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Losser verdeeld zijn.

We hebben heerlijk gegeten, het vlees was overheerlijk. Asperges perfect, de bediening was erg goed en attent. Een echte aanrader, hoewel ik denk dat het in de winter nog gezelliger is.

Fam Rietman

Wat jammer, 2x ontzettend goed gegeten en gisteravond bagger gegeten. Vlees gewoon heel slecht uitgeserveerd, taai en verbrand aan de buitenkant wat slecht. Niet met een goede oplossing gekomen. Wat een slechte bediening! Eten krijgen waar je niet om gevraagd hebt.

3. Italiaans Losser

Het was heerlijk zoals altijd.

4. Pizzeria Losser

Lilya

Super gezellige avond gehad en heerlijk eten! bedankt voor de gastvrijheid!

Jessica Velthuis

Vanavond heerlijk gegeten ter ere van de 80-jarige verjaardag van oma. De hartelijke ontvangst, de gemoedelijke sfeer en het heerlijke eten maakten het tot een geslaagd feestje.
    De jarige werd door de eigenaren en personeel verwend met een mooi bloemstukje en vuurwerk.
    De eigenaresse is een op en top gastvrouw, attent en vriendelijk! Dit geldt overigens ook voor het personeel.

We gaan zeker weer!

Johan Buning

Wij waren zeer tevreden, gastvrij en vriendelijk. Allen de speelkamer mag wel een update hebben. Wij komen graag nog een keer terug om heerlijk te eten.

8. Italiaans Losser

Y. Oortman

Een erg leuke avond gehad, lekker gegeten! Helaas moeilijk kiezen door een overdaad aan menu's. Erg vriendelijke bediening met name ivm meedenken hoe te helpen met een iemand met een handicap in ons gezelschap! Dank daarvoor!

We hebben heel erg genoten. De mensen zijn er heel gastvrij en vriendelijk en het eten was erg lekker. We zullen er zeker nog weer een bezoek brengen om er te gaan eten. Het is ons uitstekend bevallen.

Ilse keijl

Eten er altijd super lekker. Ziet er altijd schoon uit. Kinderen kunnen zich er prima vermaken, ze gaan er altijd dolgraag heen.

Super leuk restaurant ook voor de kinderen. Hele lieve eigenaren en personeel. Eten is overheerlijk en alles is tiptop in orde. Echt een aanrader. Komen er regelmatig.

12. Italiaans Losser

Het eten was goed, de sfeer relaxed, prettige bediening!

Annet welpelo

Lekker eten en een leuke sfeer.

Super super goed eten, zelfs voor mensen met dieet of andere wensen.

Het was erg goed bij 't Raedthuys. We hebben heerlijk gegeten en nog lang na geborreld.

Peter Daalhuis

Heb vandaag een gehaktbal van mijn moat gekregen heb nog nooit zo,n onsmakelijke bal gehad smaakte totaal niet was wel groot maar dit was volgens mij een fabrieksbal de gehaktballen waar ze berehappen (ook fabrieksballen) van maken is wel 10 keer lekkerder.

Dewi el hamdaoewie

Zeer slechte bediening en personeel, echt vet asociaal.

Lekkerste slush puppy's van de buurt

E.Brilman

Ik kom 1 tot 2 wekelijks bij deze snackbar. Vriendelijke hardwerkende en oprechte mensen met hart voor de Lossernaren!

h.leppink

Heerlijk genoten in een gezellig restaurant. Alles, maar dan ook alles was in de puntjes verzorgd. We kijken met z'n vieren terug op een bijzondere avond. We verheugen ons op een volgend bezoek dat we met andere vrienden gaan bespreken. Een pluim voor al het personeel!

Stijn Voortman

Vooral afhalen en dat gaat heel prima! Lekker eten en snel geregeld. Paar keer daar gaan eten: niet super bijzondere omgeving, maar wel als je buiten kunt zitten vanwege de mooi centrale plek en mooi uitzicht op het Raadplein en enkele momumentale panden. Al bij al de moeite waard!

Henk Aalten

Jammer, geen website of emailadres.

23. Pizzeria Losser

Vandaag pizza's besteld. Was er al binnen een kwartier. Heerlijk warm en super lekker. Onze complimenten.

24. Chinees-Indisch Losser

Eten zoals altijd hier geweldig. Prijs/kwaliteit dik in orde. Alleen was de verwarming uit en dat komt de sfeer niet ten goede.

Altijd een warm welkom en een fijne huislijke ambiance. Het eten is erg smaakvol. Kortom een aanrader.

26. Internationaal Losser

J.Hofland

Marcel Lubberman - Hemmink

Leuk sfeervol restaurant met goed eten en drinken. Tevens is het personeel zeer vriendelijk !

Fantastische snackbar. Als toeristen deze ontdekt. Heerlijk gegeten voor een nette prijs. De hamburgers waren heerlijk en luxe! Baby bij je is geen probleem, kinderstoeltje staat al klaar. Personeel was vriendelijk. Je zou er bijna twee uur voor rijden om er te gaan eten.

29. Italiaans Losser

Veel enthousiaste geluiden over dit restaurant gehoord. 2 keer gegeten. Helaas was de pasta beide keren veel te gaar gekookt... Moesten betalen voor kraanwater. Is niet meer van deze tijd. Behalve de pasta hebben we er goed gegeten.

30. Italiaans Losser

Kortgeleden met collega's wezen eten. Het restaurant is gezellig en leuk aangekleed! Ik vond het moeilijk om te kiezen want de kaart is erg uitgebreid, en alles zag er zeer smakelijk uit. De pasta met vis was erg smaakvol en de grootte van de portie was precies goed. Iedereen heeft het erg naar zijn zin gehad en ik kom zeker nog een keer terug. Prijs/kwaliteit verhouding is prima!