Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Losser verdeeld zijn.

1. Mexicaans Losser

R.Haarman

Het was een gezellige avond met een heerlijk 3 gangen diner.Het heeft ons uitstekend gesmaakt.Voor herhaling vatbaar.

2. Mexicaans Losser

marijke scholten

Wij waren met z'n zessen. 3 pubers, 2 volwassenen en een kind van 4. We hebben het als vervelend ervaren dat we erg lang moesten wachten. Een uur voordat ze onze bestelling kwamen opnemen en daarna minstens een uur op ons eten. Dat kan natuurlijk gebeuren als het onverwachts druk is, maar ik vind het belangrijk dat het personeel daar open over communiceert. Daarnaast vonden we het niet prettig dat we geen kraanwater kregen, maar ongevraagd flesjes water, terwijl kraanwater ook een mogelijkheid is. Ook dat kan gewoon worden gecommuniceerd door het personeel.

3. Mexicaans Losser

Wij hebben heerlijk gegeten. Bovenverwachting goed. Echt een aanrader.

4. Mexicaans Losser

Gezellig en lekker gegeten dicht bij huis.

5. Mexicaans Losser

Ook via socialdeal hier gegeten. De kwaliteit van t eten was echt goed. Drie gangenmenu gehad echt heerlijk! Echter een kleine tip, als men i.p.v. een toetje een koffie neemt, zou ik deze persoonlijk niet in rekening brengen, aangezien de koffie goedkoper is dan t gemiddelde toetje. Dit is een persoonlijke mening en het gaat dan ook niet ten koste van de beoordeling. Echt een heerlijke avond gehad. Voor herhaling vatbaar.

6. Mexicaans Losser

Marianne Zoutenbier

Wij gingen met een socialdealaanbieding. Mijn man wilde graag gamba's, maar deze waren er niet, wij wilden ipv patat gebakken aardappels maar deze waren er helaas ook niet. Helaas waren er ook problemen met de verwarming, het was heel erg koud, dus dat was niet prettig. Er zaten mensen met jassen aan. Ik had fajita en ben gewend dat dit op een gietijzeren schaal wordt aangeboden met de fajita's en de sausjes er apart bij zodat je zelf de faita's kunt vullen en de sausjes erbij kunt doen. Hier was dit niet zo, ik kreeg een gietijzeren schaal met aparte fajita's en geen bord erbij. Daar heb ik om gevraagd en ook om de sausjes want deze waren er ook niet bij en de hoeveelheid van de sausjes viel ook tegen. Het voorgerecht was wel heel erg lekker, de salade was heel goed aangemaakt, de entrecote van mijn man was heel erg mals, het dessert was heel erg lekker. Jammer van de minpuntjes.

7. Mexicaans Losser

Zaterdag avond super lekker gegeten.
    Mooi opgemaakte borden alle was daar top.
    Voor iedereen een aanrader.

8. Mexicaans Losser

Anja Hupjé

Lekker gegeten. Het was heel erg rustig in het restaurant. Toch lang moeten wachten voor we de bestelling konden doorgeven.
    Verder echt heel lekker gegeten. Grote porties.

9. Mexicaans Losser

Met 24 man gegeten, boven verwachting.

Eten top!!!

10. Italiaans Losser

Elly ter Huerne

Vanavond gezellig een pizza gegeten met mijn kleinzoon Djayden. Personeel was top en betrokken hem overal bij. Was in een woord super. Komen snel terug.

11. Mexicaans Losser

Het eten was goed.

Het enige wat wij minder prettig vonden was dat het donker oogde. Er had iets meer licht mogen zijn.

Fijn dat de muziek niet overheersend was.

12. Mexicaans Losser

Afgelopen vrijdag heb ik heerlijk gegeten.
    De chef verdiend daarom alle credits.
    Voor herhaling vatbaar.

13. Mexicaans Losser

Afgelopen zaterdag hier gegeten. Je kunt hier heerlijk eten en drinken. De sfeer is aangenaam en je wordt keurig bediend. Een compliment voor kok Nick! Top, je kunt echt geweldig koken!👍

14. Mexicaans Losser

Heerlijk gegeten, top gekookt!
    Super mals vlees en wat zijn de spareribs mals en overheerlijk.
    Een echte aanrader…
    De kinderen kregen een kleurplaat en een gratis ijsje door het raadsel op te lossen.
    Zowel voorgerecht en hoofdgerecht was verrassend lekker.

De bediening was snel efficiënt vriendelijk en wist ons over alles te informeren!

Ongelofelijk goed, bedankt.

15. Mexicaans Losser

Waanzinnig lekker gegeten met top bediening. Bijzonder dat er zo’n top restaurant in Losser zit!
    Aanrader.

16. Mexicaans Losser

Heel goed eten voor een goede prijs.

17. Mexicaans Losser

Restaurant is netjes, schoon en leuk ingericht. Jammer dat er weinig bezoek was, maar dat deed absoluut geen afbraak aan het eten. We hebben met 4 personen heerlijk gegeten en komen er zeker nog eens terug..

18. Mexicaans Losser

Eten was heerlijk meer dan genoeg personeel is ook erg vriendelijk en snel vind alleen de sfeer in het restaurant wat minder en het was gisteravond aan de frisse kant qua temperatuur

19. Mexicaans Losser

Het eten was lekker, voorgerecht het lekkerst. De bediening vonden wij niet goed, mevrouw moest precies weten hoe ze het gerecht wat we wilden moest schrijven anders kon ze het niet in de kassa invoeren, ze kende de kaart niet. Schreef het gerecht van de kaart over, buigend over de klanten.

20. Mexicaans Losser

Marieke ten Veen

Heerlijk gegeten, ruim 2,5 gezeten en de kids hebben zich heerlijk vermaakt. Leuk dat aan hen gedacht is met de kleurplaten en kleurpotloden. Service was top, eten was heerlijk. Een aanwinst voor Losser!

21. Mexicaans Losser

Segers Laurens

Heerlijk gegeten. Lekker uitgebreide apperetief en erna heerlijk mals vlees. Het beste was de bediening. Top geregeld!

22. Mexicaans Losser

Vanavond met twee personen bij El Charro-Losser gegeten.
    Gekozen voor verschillende keuze menu’s: Tomatensoep, Runder stoofpot en Spaanse koffie en Chicken Wings, Mixed Grill Argentina en Sorbet. Het stoofpotje had wat malser gekund. De rest smaakte VOORTREFFELIJK. De bediening wordt gedaan door 3 vriendelijke en vlotte dames. De open keuken ziet er schoon uit. Er wordt flink door gewerkt door 2 koks. Ook de dame voor o.a. de afwas doet flink haar best. Complimenten voor het hele team... De inrichting van het restaurant is sfeervol. Wij komen uit het westen, maar komen bij gelegenheid zeker weer terug bij El Charro.

23. Internationaal Losser

Hier met 2 personen gegeten.
    Wiener Schnitzel en Varkenshaas besteld. Werd smakelijk “opgemaakt” opgediend en zo smaakte het ook. Als nagerecht o.a. verschillende ijssoorten… zag er ook weer goed uit en was de prijs waard. Dame in de bediening was vriendelijk. Waarschijnlijk door het tijdstip was het erg rustig. De kwaliteit is prima.

24. Mexicaans Losser

Gewoon prima Mexicaans eten. Schoon restaurant en alles ziet er verzorgd uit. Prijs/kwaliteit is ook goed. De moeite waard om eens te proberen... zo valt er wat te kiezen in Losser!

25. Mexicaans Losser

Wij hebben, zoals gewoonlijk, weer heerlijk gegeten bij El Charro. Personeel was ook erg vriendelijk, zoals altijd.

26. Mexicaans Losser

Erg lekker gegeten niet duur en super vriendelijk personeel echt een aanrader.

27. Mexicaans Losser

Van den berg

Erg leuke sfeer, echt Mexicaans.
    Lekker eten, genoeg keuze.
    Aardige medewerkers en snelle service.
    Kom er graag terug!

28. Mexicaans Losser

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en een ontzettend fijne en vriendelijke bediening!

29. Mexicaans Losser

Paul Nillesen

Het was fantastisch bij El Charro. Het eten was verrukkelijk en de bediening was heel erg goed, vriendelijk en informatief. De moeite waard om nog eens te herhalen. Dank voor de goede zorgen.

30. Internationaal Losser

Mooie nette speeltuin. Heerlijk terras. Vlotte vriendelijke bediening.
    En alleen al voor die verrukkelijke smokkel-kruidkoek met vanillesaus en slagroom bij de koffie komen wij hier nog eens terug!!!!