El Charro Losser is een restaurant met een Mexicaanse en Zuid-Amerikaanse keuken.

Wij bieden een ruime keuze aan authentieke gerechten uit de Latijns Amerikaanse en Mexicaanse keuken. Naast gerechten met vlees en vis bereiden wij ook vegetarische gerechten en salades.

1534194426 81
1541322005 85
1541969966 85
1545209775 84

1. a de boer

Voorgerecht was lekker.
    Hoofdgerecht vlees prima friet ook salade kan beter worden voorzien van dressing.
    Dessert was matig tot slecht ik had een grand dessert besteld hier stonden twee mini glazen kommetjes op de een met panna cotta lekker maar weinig de andere was zo hard dat het niet uit te lepelen was het bolletje ijs was naar mijn mening geen ijs het viel droog uit elkaar en niet te eten.

2. Eten bij El Charro betekent voor ons een heerlijke avond uit, waar we genieten van lekker eten en geholpen worden door zeer gastvrij personeel. En bijzonder kindvriendelijk.

3. Het was heel erg lekker voor een mooie prijs, personeel ontzettend vriendelijk.

4. Lekker eten voor een prima prijs. Vriendelijk en leuk personeel. De airco blaast de ene keer koude lucht en dan weer warm, dat is wel super irritant en zou echt zsm verholpen moeten worden.

5. Jeroen Ten Lande

Wij hebben een hele leuke avond gehad. De sfeer was heel erg prettig en het personeel zeer vriendelijk.
    We hebben het driegangen keuze menu gekozen. We hebben vooraf de tapas en de nachos genomen, als hoofdgerecht burritos en taco’s. Het toetje wat ik had gekozen uiteindelijk aangepast in een sangria omdat ik zo ontzettend vol zat. Het eten was heerlijk! We komen hier zeker terug.

6. Het voorgerecht was echt onacceptabel. Had meloen met ham besteld. Nou ham was ver te zoeken.
    Hoofdgerecht goed.

7. Tegen onze verwachting in hebben we heerlijk gegeten. Is zeker een aanrader. Wij zullen in ieder geval vaker te gast zijn.

8. Gezellig restaurant, puik eten. Aandacht en service voor de gasten uitstekend! Bijzonder dat je zo de keuken in kunt kijken. Schoon en uitnodigend. Echt een aanrader.

9. Goed gegeten daar. We zijn er met 4 personen geweest. Bediening vriendelijk. Eten prima voor de prijs. Zaten bij het raam. Wel wat koud, matige isolatie van ramen en deur sluit niet goed.

10. Een beetje kalen bedoeling, kleine porties. Voor mij geen tweede keer.

11. Lekker eten en vriendelijke bediening. Er waren niet zoveel gasten wat het iets minder sfeervol maakt.

12. Kleine sfeervol restaurant met vriendeijk personeel!
    Van ontvangst tot eind goeie service en super lekker eten.
    Een definitaly aanrader...... het was onze 1e keer daar maar zeker niet onze laatste!

13. Heerlijk gegeten. Leuke, enthousiaste bediening.
    Gezellig restaurant.

14. Het was best gezellig en het eten was goed. Alleen was het fris bij het raam en er brande te teveel licht(mijn mening)

15. Lossernaar

Voor de 1e keer geweest maar echt een aanrader… heerlijk gegeten.
    Spontane leuke bediening, ruim voldoende voor iedereen.
    Komen zekers terug.

16. Elly Schulten

17. Goed gegeten. Alles was bij ons even goed van smaakt. Eigen gemaakte knoflooksaus en brood vooraf was ook erg goed van smaakt. Vriendelijk personeel. Ook erg belangrijk. Kortom wij vonden het heerlijk.

18. Kaatje

19. R.Haarman

Het was een gezellige avond met een heerlijk 3 gangen diner. Het heeft ons uitstekend gesmaakt. Voor herhaling vatbaar.

20. marijke scholten

Wij waren met z'n zessen. 3 pubers, 2 volwassenen en een kind van 4. We hebben het als vervelend ervaren dat we erg lang moesten wachten. Een uur voordat ze onze bestelling kwamen opnemen en daarna minstens een uur op ons eten. Dat kan natuurlijk gebeuren als het onverwachts druk is, maar ik vind het belangrijk dat het personeel daar open over communiceert. Daarnaast vonden we het niet prettig dat we geen kraanwater kregen, maar ongevraagd flesjes water, terwijl kraanwater ook een mogelijkheid is. Ook dat kan gewoon worden gecommuniceerd door het personeel.

21. Wij hebben heerlijk gegeten. Bovenverwachting goed. Echt een aanrader.

22. Gezellig en lekker gegeten dicht bij huis.

23. Ook via socialdeal hier gegeten. De kwaliteit van t eten was echt goed. Drie gangenmenu gehad echt heerlijk! Echter een kleine tip, als men i.p.v. een toetje een koffie neemt, zou ik deze persoonlijk niet in rekening brengen, aangezien de koffie goedkoper is dan t gemiddelde toetje. Dit is een persoonlijke mening en het gaat dan ook niet ten koste van de beoordeling. Echt een heerlijke avond gehad. Voor herhaling vatbaar.

24. Marianne Zoutenbier

Wij gingen met een socialdealaanbieding. Mijn man wilde graag gamba's, maar deze waren er niet, wij wilden ipv patat gebakken aardappels maar deze waren er helaas ook niet. Helaas waren er ook problemen met de verwarming, het was heel erg koud, dus dat was niet prettig. Er zaten mensen met jassen aan. Ik had fajita en ben gewend dat dit op een gietijzeren schaal wordt aangeboden met de fajita's en de sausjes er apart bij zodat je zelf de faita's kunt vullen en de sausjes erbij kunt doen. Hier was dit niet zo, ik kreeg een gietijzeren schaal met aparte fajita's en geen bord erbij. Daar heb ik om gevraagd en ook om de sausjes want deze waren er ook niet bij en de hoeveelheid van de sausjes viel ook tegen. Het voorgerecht was wel heel erg lekker, de salade was heel goed aangemaakt, de entrecote van mijn man was heel erg mals, het dessert was heel erg lekker. Jammer van de minpuntjes.

25. Zaterdag avond super lekker gegeten.
    Mooi opgemaakte borden alle was daar top.
    Voor iedereen een aanrader.

26. Anja Hupjé

Lekker gegeten. Het was heel erg rustig in het restaurant. Toch lang moeten wachten voor we de bestelling konden doorgeven.
    Verder echt heel lekker gegeten. Grote porties.

27. Met 24 man gegeten, boven verwachting.

Eten top!!!

28. Het eten was goed.

Het enige wat wij minder prettig vonden was dat het donker oogde. Er had iets meer licht mogen zijn.

Fijn dat de muziek niet overheersend was.

29. Afgelopen vrijdag heb ik heerlijk gegeten.
    De chef verdiend daarom alle credits.
    Voor herhaling vatbaar.

30. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Je kunt hier heerlijk eten en drinken. De sfeer is aangenaam en je wordt keurig bediend. Een compliment voor kok Nick! Top, je kunt echt geweldig koken!👍

31. Heerlijk gegeten, top gekookt!
    Super mals vlees en wat zijn de spareribs mals en overheerlijk.
    Een echte aanrader…
    De kinderen kregen een kleurplaat en een gratis ijsje door het raadsel op te lossen.
    Zowel voorgerecht en hoofdgerecht was verrassend lekker.

De bediening was snel efficiënt vriendelijk en wist ons over alles te informeren!

Ongelofelijk goed, bedankt.

32. Waanzinnig lekker gegeten met top bediening. Bijzonder dat er zo’n top restaurant in Losser zit!
    Aanrader.

33. Heel goed eten voor een goede prijs.

34. Restaurant is netjes, schoon en leuk ingericht. Jammer dat er weinig bezoek was, maar dat deed absoluut geen afbraak aan het eten. We hebben met 4 personen heerlijk gegeten en komen er zeker nog eens terug..

35. Eten was heerlijk meer dan genoeg personeel is ook erg vriendelijk en snel vind alleen de sfeer in het restaurant wat minder en het was gisteravond aan de frisse kant qua temperatuur

36. Het eten was lekker, voorgerecht het lekkerst. De bediening vonden wij niet goed, mevrouw moest precies weten hoe ze het gerecht wat we wilden moest schrijven anders kon ze het niet in de kassa invoeren, ze kende de kaart niet. Schreef het gerecht van de kaart over, buigend over de klanten.

37. Marieke ten Veen

Heerlijk gegeten, ruim 2,5 gezeten en de kids hebben zich heerlijk vermaakt. Leuk dat aan hen gedacht is met de kleurplaten en kleurpotloden. Service was top, eten was heerlijk. Een aanwinst voor Losser!

38. Segers Laurens

Heerlijk gegeten. Lekker uitgebreide apperetief en erna heerlijk mals vlees. Het beste was de bediening. Top geregeld!

39. Vanavond met twee personen bij El Charro-Losser gegeten.
    Gekozen voor verschillende keuze menu’s: Tomatensoep, Runder stoofpot en Spaanse koffie en Chicken Wings, Mixed Grill Argentina en Sorbet. Het stoofpotje had wat malser gekund. De rest smaakte VOORTREFFELIJK. De bediening wordt gedaan door 3 vriendelijke en vlotte dames. De open keuken ziet er schoon uit. Er wordt flink door gewerkt door 2 koks. Ook de dame voor o.a. de afwas doet flink haar best. Complimenten voor het hele team... De inrichting van het restaurant is sfeervol. Wij komen uit het westen, maar komen bij gelegenheid zeker weer terug bij El Charro.

40. Gewoon prima Mexicaans eten. Schoon restaurant en alles ziet er verzorgd uit. Prijs/kwaliteit is ook goed. De moeite waard om eens te proberen... zo valt er wat te kiezen in Losser!

41. Erg lekker gegeten niet duur en super vriendelijk personeel echt een aanrader.

42. Van den berg

Erg leuke sfeer, echt Mexicaans.
    Lekker eten, genoeg keuze.
    Aardige medewerkers en snelle service.
    Kom er graag terug!

43. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en een ontzettend fijne en vriendelijke bediening!

44. Paul Nillesen

Het was fantastisch bij El Charro. Het eten was verrukkelijk en de bediening was heel erg goed, vriendelijk en informatief. De moeite waard om nog eens te herhalen. Dank voor de goede zorgen.

45. Goede prijs kwaliteit met Weekmenu.

46. We hebben lekker gegeten, personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

47. Margret Brust

Binnen heerlijk koel gezeten. Entrecote was perfect gebakken, bijgerechten ook erg smaakvol, salade had variatie met lekkere dressing. Wedges mooi bruin gebakken. Had mais besteld maar die was niet doorgegeven, kreeg ‘m iets later en van de zaak. Erg netjes! Als nagerecht cheesecake, die was opzich goed maar er zat aardbeiensaus overheen. Frambozen, blauwe bessen of kersensaus vind ik persoonlijk lekkerder. Nadeel waren de vele kleine vliegjes die door de zaak vlogen en terecht kwamen in het drinken. Al met al erg tevreden!

48. w frederiks

Lekker eten voor een redelijke prijs. De bediening was super. Het was gezelig. Zeker doen.

49. Was wel lekker maar niet heel mind blowing.

50. Nu voor de derde keer heerlijk gegeten.
    Fatsoenlijk stukje vlees heerlijk gebakken, lekker gekruid, spontane bediening en een leuke sfeer.

51. Marco Padberg

Nette zaak, maar een ietwat steriele sfeer. Bediening was correct en vriendelijk. Eten was prima maar mag wat gewaagder. Ga er zeker nog eens terug.

52. Voor de 2e keer nu ook weer echt lekker gegeten!
    Een aanrader en lekker heen gaan!

Tip voor daar om te verbeteren:
    2e x viel me op bediening is niet erg geschoold (kunnen blad lopen, opruimen en bakjes voor je neus bij elkaar inproppen) en ook niet aangeven als ze willen sluiten dat laatste drankje besteld kan worden of benoemen dat ze afsluiten. (Nu was muziek uit en zat personeel in restaurant te wachten totdat we gingen, zonder dat wij wisten dat ze graag dicht wilden) of 3 x vragen om een glas water bij de wijn voordat kwam. Kleine verbeteringen kunnen een groot verschil maken!

53. Zuid-Amerikaans? Geen pittig gekruid vlees gezien. Onze mixed grill was te droog en te doorbakken. Helaas ook geen pepersaus of iets dergelijks te bestellen.
    Mayonaise in sticks, ineens geen tapbiertjes meer etc etc…
    Voldoende redenen om het bij deze eenmalige ervaring te houden, geen aanrader dus!

54. John Velthuis

Eten was goed. Wij hebben de tex-mex gehad.
    Het gehakt had van ons kruidiger gemogen!!

55. Sandra Prince

Eten was lekker de bediening goed in een woord geweldig.
    We komen zeker terug.

Groetjes

56. Een gezellige avond op het terras gehad met heerlijk eten en prima bediening, zeker iets ook terug te komen.

57. Heerlijk gegeten.
    Gezellig en goede service.

58. Wij vonden het irritant worden dat, wanneer er een gerecht uit gehaald werd, er werd gevraagd heeft het gesmaakt? Ja, lekker…
    Maar steeds kregen wij het antwoord: ja, dat kun je wel zien… een keer prima… maar om dat steeds te horen…
    Wij kregen het gevoel dat we niet alles hadden moeten opeten…
    Jammer…

59. We hebben er prima gegeten. De menukaart is voldoende gevarieerd en niet te duur. We hebben er lekker gegeten.

60. Marjolein

Heerlijk gegeten, het was ook echt gezellig!
    Bedankt weer!

61. Heerlijk gegeten voor een goede prijs!

62. Hebben gisteravond met zes personen hier gegeten en dat was prima hoor!
    Het was erg druk en het duurde vrij lang voordat we het hoofdgerecht kregen maar eigenaar legde uit dat er zieken waren!
    Een minpuntje vonden we dat de tafeltjes wel erg dicht op elkaar stonden want als je van tafel wou moest iedereen opstaan.
    Na het afrekenen kregen we nog een borrel van de zaak dus helemaal prima👏🏼
    Wat ons betreft een aanrader!

63. Het is een gezellig restaurant, sfeer is goed, eten is erg lekker en de bediening super vriendelijk. Het is top.

64. Heerlijk gegeten. We waren met 8 personen. Bediening was goed en erg vriendelijk. Mooie aanwinst voor Losser. Zeker een aanrader!

65. Lekker gegeten en gezellig gezeten.
    Bediening heel vriendelijk.

66. Erg lekker gegeten, aardige bediening!
    Zeker voor herhaling vatbaar:-)

67. ellis snippert

We hebben er erg lekker gegeten. Leuk restaurant, vriendelijke bediening.
    Hopen alleen wel dat de afzuiging goed gaat werken…
    Ik kan het wel iedereen aanraden om naar el charro te gaan. Mooie aanwinst in losser!

68. Helma Japin

Wij hebben heerlijk gegeten. Was echt top. Een aanrader.

69. T Hendriks

Prima restaurant. Alleen jammer dat zij door de aannemer in de problemen zijn gebracht! Ondanks dat, werken deze hardwerkende mensen met volle overgave aan het vervolmaken van hun nieuwe zaak! Beste mensen uit Losser en omgeving, gun deze mensen een nieuwe kans.
    Zij verdienen het om te laten zien wat zij in hun mars hebben. Laat vooral weten als er iets niet geheel naar wens is, en men zal zorgen voor een oplossing. Althans daar waar mogelijk.

70. Erg lekker gegeten voor een goede prijs, personeel moet alleen nog beter ingewerkt worden.

71. Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Nog wel veel jong bedieningspersoneel dat weinig ervaring in de horeca heeft. Niet storend trouwens. Reserveren wel aan te raden want het restaurant wordt druk bezocht. Zondagavond zat het bomvol.

72. previa63

Na een half uur wachten maar even gaan vragen of we konden bestellen. Hij wilde net naar ons toekomen… jaja. Geen aanrader! :[

73. Heerlijk gegeten!

74. Mooi nieuw restaurant in het centrum van Losser. Parkeren geen probleem. Leuke kaart met originele gerechten. Heerlijk gegeten. Personeel moet nog wat beter op elkaar inspelen maar dat komt vast goed. Aanrader.

75. Annette stockmann

Wij hebben heerlijk gegeten bij el charro. Alleen vervelend dat de afzuiging in de keuken het niet goed deed waardoor er een vervelende walm in het restaurant hing. Verder was het top. Toen wij weg gingen, was er al een monteur aanwezig 👍

76. We hebben een hele leuke avond gehad.
    De bediening was super vriendelijk en de zaak ziet er goed uit!
    Wellicht nog even bekijken waarom alle ramen beslaan - ventilatie nog niet optimaal.
    Eten was goed en de prijs is redelijk.

Heel veel succes in Losser!! Wij komen zeker weer.

77. Harry Hilbink

Had gereserveerd voor 2 personen om 18:30 uur; waren op tijd. Bediening mbt. Het bestellen van een drankje verliep redelijk vlot. Daarna ging het goed mis. Na ruim een half uur - op mijn verzoek - bestelling opgenomen (menu) ; een tweede drankje niet geserveerd. Om 19:45 nog niets gekregen. Overigens wij niet alleen; vrijwel het gehele restaurant zat te wachten op eten. Tot overmaat van ramp functioneerde de afzuiging van de keuken ook niet. Hing een vette walm in het gehele restaurant; prikkelend aan de ogen.
    Toen vonden we het - na 5 kwartier wachten en nog geen eten en de rokerige lucht - welletjes. Hebben gemeld het menu te annuleren. Wilden de twee drankjes betalen (glas wijn en bier). Hoefde niet. Zij om 19:45 uur vertrokken> geen goede start voor een nieuwe restaurant. Of ik weerkom?
    Kan dus ook geen ster kiezen.