Restaurant De Lopster Kroon in Loppersum

Pizzeria 2.0 voor dé pizza beleving kom je naar Loppersum!

Eten & drinken 9

• do lunch 12:00 - 21:00
  • vr lunch 12:00 - 21:00
  • za lunch 12:00 - 21:00
  • zo lunch 12:00 - 21:00

Wij zijn een allround horecabedrijf, als je het bij ons niet vind dan zorgen we ervoor dat je alsnog het juiste vind.
De Lopster Kroon is een gezellige Pizzeria, cafetaria, zaalverhuur, ijssalon, cateraar en café in één.
En eigenlijk alles wat daar nog tussen valt.

Gewoon even lekker bijkletsen met vrienden onder het genot van een drankje. Met de familie heerlijk uit eten in een gemoedelijke pizzeria. Of juist een knalfeest willen geven en nog op zoek naar een geschikte ruimte.
De Lopster Kroon biedt ook perfect de ruimte voor bedrijfspresentaties.
Bij ons kan je voor dat alles terecht. En kom je er niet helemaal uit, wij kunnen je altijd van advies voorzien en de organisatie uit handen nemen zodat je alleen nog maar hoeft te genieten. Tevens doen we ook catering op locatie, of het nou thuis, in de tuin of op een bouwplaats is, de ervaring is inmiddels ruimschoots aanwezig.

• Buffet: € 12,50
Diëten Suikervrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Restaurant De Lopster Kroon in LoppersumFoto van Restaurant De Lopster Kroon in LoppersumFoto van Restaurant De Lopster Kroon in LoppersumFoto van Restaurant De Lopster Kroon in LoppersumFoto van Restaurant De Lopster Kroon in LoppersumFoto van Restaurant De Lopster Kroon in LoppersumFoto van Restaurant De Lopster Kroon in LoppersumFoto van Restaurant De Lopster Kroon in LoppersumFoto van Restaurant De Lopster Kroon in LoppersumFoto van Restaurant De Lopster Kroon in LoppersumFoto van Restaurant De Lopster Kroon in Loppersum

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Zakelijk, romantisch, luxe, klassiek, hip, rustig, nostalgisch, kindvriendelijk, huiselijk, gezellig en budget
Voorzieningen
Terras, honden toegestaan, catering, afhalen en Wi-Fi
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
80 zitplaatsen en maximaal 200 personen in één groep
Personeel