Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lopik verdeeld zijn.

1. Teleurgesteld na 3 kwartier rijden. Om 1445u tafel gereserveerd voor late lunch. Moest nog extra bevestigd worden. Dus gedaan. Bij aankomst moesten we alsnog een half uur wachten op een tafel. Maar blij dat we zaten. Vol in de zon veel te weinig parasols. Helaas kwam er ook geen bediening. We hoorden vd dames tafel naast ons dat we geen eten konden bestellen ivm uitloop keuken. We zijn opgestapt. Parkeerplaats 2 euro. En kreeg nog 1 euro te weinig terug ook. Dat maakt niet uit. Maar wat een slechte service. Alsof wij de zeurpieten waren. Waarom was dan eigenlijk de reservering!!!

2. Wij komen hier al een aantal jaar. Natuurlijk waren er altijd al regels, maar nu… je mag nog maar een half liter drinken-geen alcohol- pp meenemen en geen eten/versnaperingen.
    Geen eigen lig/zonne-spullen, bal-spel, muziek of parasols.
    Eten …. 4€ voor een tosti 3,50€ voor een flesje water.
    Aan de ingang staan Big Boys al je spullen te controleren…
    Ik denk voor ons de laatste x dat we hier zijn geweest.

1,8
  3. Steakhouse Lopik

Guadalupe Rodriguez

Slechtte ervaring met pizza dag.
    Het was meer deeg dan ingrediënten.
    Daarom zijn ze goedkoper.👎

1,2
  4. Chinees-Indisch Lopik

casper van ‘t pad

Gezellige mensen goed eten
    Wat wil je nog meer

5. Chinees-Indisch Lopik

De slechtste Chinees waar ik ooit heb gegeten. Na jaren terug ook al een slechte ervaring te hebben gehad, deze week maar weer eens wat gehaald, er is niet veel keus in het dorp en misschien zijn ze beter geworden, nou niet dus.
    Een loempia en babi pangang, redelijk basis en dat zou toch goed moeten zijn, kostte wel 20euro.
    Babi pangang, het vlees was niet gegrild of knapperig gebakken, ik vermoed dat het in de magnetron is opgewarmd, het was taai grijs vlees. Ook de saus bij het vlees is smakeloos, geen pittigheid, gewoon rode smakeloze saus.
    De loempia was te hard gebakken had verbrande stukken, en daarmee slecht voor jee gezondheid en dus niet eetbaar.
    Deze "chinees" voor mij nooit meer, ik rij wel een stukje voor wat meer kwaliteit.

1,6
  6. L de Leeuw

Leuke accommodatie, goede sfeer en lounge muziek.
    Eten was goed, echter de prijs van de drankjes zijn wat aan de hoge kant.
    Tegenvaller was dat, na een uitgebreid diner, je alsnog voor een uitrijkaart (dagkaart) moet betalen!

7. Anja van Eck

15 juni het huwelijk van mijn zoon en schoondochter. Alles klopte gewoon. De schitterende locatie, de vriendelijke en behulpzame bediening, het eten. Super genoten. Ook het weer klopte. Waar maak je mee dat de kids tijdens een huwelijksfeest kunnen zwemmen. Bedankt!

8. Met Social Deal gaan eten.
    Wij maken heel vaak gebruik van Social Deal, maar zelden zo'n goede bon gehad.
    Prachtige locatie, goede bediening, kiezen uit de gehele kaart en zo'n grote porties dat het voorgerecht al voldoende zou zijn.
    Perfect.

9. Chinees-Indisch Lopik

Bianca de Witte

Heerlijk gegeten goed op smaak, grote porties, de tipan is een echte aanrader, vriendelijk personeel, en alles is super vers. Je proeft dat het met liefde gemaakt wordt

10. Joop Le Noble

Donderdagavond besproken om gezellig pinchos te gaan eten, dat is waarmee de Beachclub adverteerde.
    Van de pinchos kwam niets terecht, een gerecht lag op een langwerpig droog stuk brood en moest doorgaan als pinchos waarschijnlijk.
    Na alle aangeboden gerechten te hebben genuttigd kregen we het toetje, volgens de kaart een gestoofde peer in chocoladesaus met een bolletje ijs.
    Tot onze verbazing geen ijs op het bord, dit kenbaar gemaakt en na drie onduidelijke argumenten te hebben aangehoord dit aan de eigenaar/leidinggevende vermeld.
    Deze reageerde nonchalant dat hij daar niet over ging en schoof het af naar de kok, deze kwam doodleuk informeren of alles naar wens was.
    Vertelde dat dit weinig professioneel overkwam als ik even eerder melde dat er geen ijs was.
    Kortom een lang verhaal kort, pinchos zijn dik en schuin gesneden vers stokbrood waarop je allerlei producten kunt leggen.
    De definitie hiervan bij de Beachclub is denk ik niet helemaal over gekomen.
    Waren met 6 personen en komen niet meer terug.

11. Afgelopen weekend genoten op het terras. Vooraf geen verwachtingen omdat mijn vrouw en ik de locatie niet kenden maar we zijn zeker niet teleurgesteld.

Het personeel is aan de jonge kant maar zeker vriendelijk en alert. De gerechten zijn simpel maar vallen zeker in de smaak en over de locatie kan ik maar 1 ding zeggen: prachtig!

Als we weer een fietstochtje maken, gaan we zeker langs

12. Afgelopen week gegeten bij Beachclub Klein Scheveningen. Een mooie locatie vlakbij de stad Utrecht. Ik kom zelf van wat verder weg en was een beetje verdwaald en kwam deze locatie tegen. Eerst een kopje koffie genomen en daarna gebruik gemaakt van de lunch. De bediening was vriendelijk en konden me zelfs helpen met mijn verdere tocht door de omgeving, ze gaven me tips en wezen de weg. Het eten was lekker en niet te ingewikkeld, als ik weer ga toeren dan maak ik weer een stop daar.

13. Net heerlijk geluncht met mijn vriend bij Beachclub Klein Scheveningen. We hebben eerst gebruik gemaakt van de schaatsbaan en daarna beide een broodje carpaccio gegeten. Mijn vriend heeft last van allergieën en het personeel/bediening waren hier heel meedenkend in en boden goede alternatieven aan, echt petje af! Het broodje was goed belegd en lekker van smaak. Al met al was mijn ervaring zeer positief en we komen zeker terug!

14. Steakhouse Lopik

Henk en Carla

Gisteravond twee pizza's besteld een Quattro stationi en een pizza lopik. Ze werden netjes binnen een half uur bezorgd, maar tot onze verbazing twee exact de zelfde pizza's waarvan één een homp artisjok had en de pizza's waren ook steen koud.

Nadat we daarover gebeld hadden werd er gezegd dat de pizza's er altijd zo uit zagen. Naar mijn mening behoort een Quattro stationi vier verschillende delen te hebben.

Zeer teleurstellend en dus nooit meer

15. Mooi weer, prachtig uitzicht.. Het eten echt niet goed:
    Punt paprika met pasta was een rauwe "gewone" paprika.. Pannenkoek met appel kwam als rozijnenpannenkoek met NIET meegebakken appel er op. Zand in sla garnituur, zowel bij de vegetarische schotel als bij de zalm.. De appelpannenkoek die kwam toen wij het eten ophadden, was een meelbal.
    Conclusie: nooit meer hier eten....

16. Vertaal van English naar Nederlands

Leuke plek om een hapje te eten. Helaas viel de kwaliteit flink tegen; frietjes waren qua structuur goed, maar je proefde vet wat vervangen had moeten worden. De Gamba's hadden hun beste tijd gehad en het kippenvlees leek meerdere malen opgewarmd.
    De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, maar ik vind het te gek voor woorden dat je 4 tot €6 moet betalen om weer weg te kunnen rijden. Als service zou deze beachclub een uitrijkaart mogen verstrekken.

4,5
  17. Angelique

18. Paar keer gegeten omdat de plek prachtig is. Mooi opgezet met sfeervolle zitjes. Jammer dat de bediening slecht is. Laatste ervaring: gewoon koffie met oma's appelgebak (op de kaart incl slagroom): koffie gekregen maar appelgebak bleef weg. Bij navraag: 'de bon was niet doorgekomen'. Na ontvangst van het appelgebak bleek de slagroom óp' te zijn. Geen slagroom dus. Teruggestuurd en tosti besteld. Tosti geserveerd zonder bestek, zonder servetje, met een minimaal beetje saus in een mini bakje. Indruk: Jonge meiden met weinig overzicht en ervaring

19. Chinees-Indisch Lopik

Lekker eten voor een niet te hoge prijs. Vooral het nieuwe personeel valt op. Erg netjes behandeld door de nieuwe serveerster Kirsten die ons te woord stond. Voor iemand die net nieuw is, doet ze het erg goed.

20. Steakhouse Lopik

de rijk

Zeer matig eten, shoarma is niet consumptie waardig. Saus zit in hele kleine ronde bakjes, waar ze heel zeikerig mee zijn bij bestellingen. Knoflooksaus smaakt naar yoghurt en rotte vis! Pizza s zijn overigens redelijk!

En de beste spare ribs uit de regio? Hahahaha.........wat een humor hebben ze bij amigos, zo lekker zijn ze nl niet!

Niet echt een aanrader AMIGOS!

21. Chinees-Indisch Lopik

Ik geef "onze" dorps Chinees een dikke 10.

Het is altijd lekker en de bediening is vriendelijk.

Gewoon een klasse Chinees!

22. Chinees-Indisch Lopik

Lekker maar soms wat lang wachten.

23. Steakhouse Lopik

Het eten is er grandioos, bediening is goed.

Zeer gastvrij, als je hier niet goed kan eten dan weet ik het niet meer. De voorgerechten die je krijgt zijn erg groot en lekker.
    Spare ribs zijn goed gaar en de andere gerechten die mijn mede tafelgenoten hebben genuttigd waren ook zeer goed.

We komen zeker een keer terug.

Fam. Dubbeldam.

05-12-2010

24. Chinees-Indisch Lopik

Na vele Chinese restaurants getest te hebben blijft "de Chinees op het dorp" toch echt de allerbeste.

Het eten is hier echt uitmuntend, de bediening is vrolijk en de prijs is gemiddeld.

Tip: wilt u afhalen, bel dan even van te voren.

25. Chinees-Indisch Lopik

Lopik0348

26. Chinees-Indisch Lopik

Ton Versteeg

27. Steakhouse Lopik

Ik kom ongeveer 3 keer in de week in het restaurant.
    Het personeel is beleefd en gezellig.
    De service is uitermate goed.
    Het eten is heerlijk.

Maakt niet uit wat je neemt, altijd goed.
    En met name de bestellingen, het word altijd goed verzorgd.
    Alles zit erin, en zo niet, word het altijd daarna gelijk bezorgd.

De sfeer is echt gezellig. Het ziet er goed uit, en schoon.
    Het is echt een aanrader!

28. Steakhouse Lopik

Lia Schaap

Eén keer gegeten en dit was gelijk de laatste keer, vreselijk gewoon.

De aankleding van de tafels was smerig, kapotte tafelkleden, idem voor de servetten, smerige vloer.
    Het eten was eveneens van slechte kwaliteit en eigenlijk gewoon smerig.
    Zelfs het ijs was vies.

De prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Voor 5 personen 200 euro vragen voor deze kwaliteit is ronduit belachelijk.

Absoluut geen aanrader dus.

1,2
  29. babette.

Helemaal een top tent, super lekker eten!

30. Steakhouse Lopik

van ewijk

Vreselijke tent, inderdaad bestelling nooit compleet en rare prijzen bv: als je een hamburger besteld dan krijg je letterlijk een hamburger in pita broodje geschoven zonder sla of saus! Gewoon zonder iets erbij voor 3,50. en onbeschoft behandeld.

2,2