Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Loosdrecht verdeeld zijn.

2. Was erg druk..maar bediening bleef perfect en klantvriendelijk.

3. Peter de Hoog

Als het mooi weer is eten we hier vaker. Het is een heerlijk terras aan het water, de sfeer is altijd goed, de service is goed en het eten is heerlijk. Kortom, een heerlijke plek.

4. Hendrik van Dam

Goed, maar te kleine porties en te duur!

5. Echt veel te veel geld voor wat je krijgt en geen aanrader. Heel eenvoudig. Wel een leuk uitzicht op het water.

1,8
  6. Slecht eten en slechte bediening. Geen aanrader!!

1,9
  7. Trudi

Leuk voor een borrel maar zeer slecht eten. Presentatie op bord walgelijk en bord met droge sla en wat frieten. En ook veel te duur voor wat je krijgt

3,2
  8. Renee van Deutekom

Wij hebben heerlijk gegeten! Gerookte Carpaccio vooraf, Ossenhaas met... als hoofdgerecht en witte chocolademousse met verse aardbeien als nagerecht, het was fantastisch! Bediening geweldig! Miranda & Kim chapeau!

9. Symen

Afgelopen zaterdag bij toeval bij Andersz binnen gelopen om een hapje te eten. Zeer gastvrij ontvangen! Voorafje samen gedeeld was meer dan voldoende. Hoofdgerecht (asperges met zalm en pasta met kruidige zalm) was heerlijk en meer dan voldoende! Tot slot toetje witte chocolademousse met aardbeien. Werkelijk verrukkelijk.

Bediening geeft je een echt welkom gevoel. Bij afrekenen kregen we een zakje bloemzaad mee. Prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Lange tijd niet zo lekker gegeten (en we eten graag buiten de deur).

10. Gisteren met Hemelvaart hebben wij hier met een heel koppel gegeten. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen, omdat we op tijd hadden gereserveerd mochten we kiezen uit een tafel buiten op het terras of binnen bij de openslaande deuren. Wij kozen voor het laatste maar we vonden het super dat we konden kiezen!! En het uitzicht is niet anders dan wanneer je buiten zit, prachtig!!

Na eerst een heerlijk drankje en een lekker stokbroodje kregen wij de menu kaarten. Wat een ruime keuze, zelfs voor de kinderen. Iedereen koos een heerlijk voor- en hoofdgerecht uit. Ikzelf had de garnalentrio wat bestond uit kleine Hollandse garnalen, gamba's op een spies en gamba's in een jasje. Heerlijk was het! Andere voorgerechten van onze tafel waren o.a. een carpaccio, twijfelaar, vistrio en gebakken champions met brie. Ieder gerechtje was met zorg klaargemaakt en zag er voortreffelijk uit.

Mijn hoofdgerecht was de gebakken vistrio. Ook dit zag er weer zalig uit en zo smaakte het ook. Op tafel nog heerlijk gebakken aardappeltjes (niet uit het vet!), friet en salade. Mijn tafelgenoten hadden o.a. een snitzel deluxe uit de oven, ossehaaspuntjes stroganoff en tournados met kruidenboter. Ook hier was weer alle zorg aan besteed.

Als dessert waren er ook nog gerechtjes buiten de kaart om, alsof er al niet genoeg keuze was. Enkele van ons namen nog een creme brulee en een marsepeinbuidel maar de meeste toch voor een heerlijke kop koffie.

De meiden van de bediening waren uiterst vriendelijk en het uitzicht, nogmaals, was een plaatje!

11. kokkie ceuk

Het was niet zo druk maar het was ook op een woensdag. 12-5-2015. Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Als de zon schijnt waan je je helemaal in Spanje. Vlotte vriendelijke bediening. Vlakbij hotel Princess.

12. Age Klein

Het is alweer even geleden dat we hier gegeten hebben maar waarom snap ik niet.
    Dit is toch echt een fantastische plek! Geweldig mooi terras met mooi uitzicht, vriendelijke bediening en voortreffelijk eten!

16. Walter

17. zoals het is

Het ligt normaliter totaal niet in mijn aard om negatief mezelf uit te laten over iets of iemand in het openbaar, maar dit keer verbaasden mij de zeer hoge prijzen, die totaal niet in verhouding staan met de kwaliteit van het eten. Sorry, maar mij zie je er niet meer.

18. Zulke plezierige mensen met hart voor hun overheerlijke pizza's, heerlijk vers en veel beter dan menig ander in Hilversum en Omstreken.

19. Goede prijs. Uitmuntend personeel! Tip: kaassouflé geitenkaas en pijnboompitten.

20. Arjan Hulleman(Dusseldorp)

Heerlijke patat en hamburgers... super vers en ook de truffelmayonaise is grandioos. Wij rijden rustig vanuit Zwolle op een zondag naar de Grandfetaria!

21. willem hoveling

Ik ben meer dan 10 jaar niet meer bij het bruggetje geweest. In die tijd was het super gezellig en het eten was toen prima. Afgelopen zondag 28 december samen met mijn kleinzoon een 3 gangen menu genomen. Mijn kleinzoon en ik waren zeer tevreden over alle drie de gerechten. We komen zeker nog een keer terug.

22. Geweldig goed restaurant. Fijne, niet opdringerige bediening. Zeer goed/lekker eten voor een nette prijs. Netjes aangekleed, toen wij er waren helemaal in kerst sfeer. Gezellig met de grote openhaard in het midden.

23. Stephanie

24. Ik heb hier vanavond gegeten en het beviel me echt meer dan prima!! De promenade van zalm smaakt echt voortreffelijk. Het personeel is zeer zeer vriendelijk en erg oplettend. Ook de scroppino is trouwens zeker een aanrader. Van voor tot na echt super genoten, ga zo door!! P.s. Leuke sint & piet aankleding!

25. Samen met een vriendin genoten van super lekker eten, wij hebben ons laten verrassen met een 3x3 menu dit houdt in dat je 3 kleine voorgerechten eet dan 3 kleine hoofdgerechten en vervolgens 3 x dessert. We genoten van alle gezelligheid en de vriendelijke bediening, het was niet de eerste maar ook zeker niet de laatste keer dat we hier hebben gegeten. Ook zomers is het hier super met het prachtige zicht over de Funtusplas.

26. Judith en Edgar

Door pensionhouder gewezen op restaurant Anderz. Gastvrij en warm welkom. Heerlijk genieten van een goed verzorgde maaltijd. Genoeg keuzes op het menu. Aantrekkelijke combinatie van smaken die niet standaard of geeikt zijn.

27. Op aanraden van mijn collega die zijn boot hier heeft liggen, zijn wij hier gaan dineren vorig weekend. We hebben heerlijk bij de openhaard gezeten en de kinderen hebben uitgebreid in de kinderhoek kunnen spelen. We zijn in het juiste weekend hier gekomen want ze vertelden dat juist vanaf dit weekend de wildkaart er weer was. En die is echt briljant en perfect opgemaakt! We hebben voortreffelijk gegeten!

28. Prijs/kwaliteit uitstekend! Locatie is werkelijk waar schitterend en de bediening is vriendelijk en Loyaal. Wij hebben een heerlijk avondje uit gehad met zijn 6en. Echt een aanrader!!!

29. Martin

30. Toch nog een heerlijke zonnige dag deze week gehad en daardoor konden wij nog heerlijk op het terras eten. We zaten naast een mooie tuin met uitzicht op het water. Het eten was echt voortreffelijk en veel!! En het dessert, de chocoladefantasie, was ook echt super!! De bediening was ook erg gezellig. Wij komen zeker nog een keer terug!