Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Loosdrecht verdeeld zijn.

Super avondje gehad in De Dikke Muis, lekker eten en goede bediening. Snelle service, kortom wij komen zeker snel weer terug!

2. Nederlands Loosdrecht

Zeer lekker gegeten in het Restaurant. Het eten was van een goede kwaliteit. Zeker in verhouding van de prijs.

Heerlijk eten, fijne service en zeer kindvriendelijk, erg prettig dat de kinderen lekker hun gang kunnen gaan en ook worden verwend

Termohlen

Verschrikkelijk! Wat is hier gebeurd? 4 jaar geleden was het niveau echt hoog qua keuken en bediening. Daarom vrienden meegenomen en echt nog nooit meegemaakt maar alleen menu; carpaccio. Champignonsoep. Tournedos. Dame blanche! Echt vreselijk voor 400 euro! Nooit meer maffe lui in de bediening! Echt onwaardig!

Afgelopen zaterdag heeft Rosco Catering Hilversum de totale catering tijdens onze bruiloft verzorgd. Het begon al met een smaakvolle lunch, heerlijke hapjes tijdens de receptie en het feest. In een mooie ingerichte stretch tent hebben wij genoten van een 3 gangen diner.

Een dikke pluim voor Fabian en zijn team.

Heerlijk gegeten! Zelfs onze kieskeurige puber vond het zalig en we komen zeker terug. Prijs is hoger als bij een eetcafe oid maar van zeer goede kwaliteit dus het zeker waard. Bediening ook erg vlot en vriendelijk.

24 Juli hebben we bij restaurant de Otter onze bruiloft mogen vieren, en wat hebben wij een goede keuze gemaakt om onze mooiste dag hier te beleven, Mike de nieuwe eigenaar heeft ons fantastisch geholpen om voor ons een onvergetelijke dag te maken, Alle zorgen heeft Mike van ons overgenomen, een overheerlijke lunch met zeer goed gevulde broodjes, de boottocht met de Bommelervaart met goede catering aan boord, de borrel met de heerlijke garnalen en kip spiesjes die Mike geregeld had, en later op de avond een geweldig overheerlijk diner voor onze gasten, iedereen is er vol lof over en hebben zeer goed vermaakt, geweldig dank je Mike, en je ziet ons regelmatig terug!

8. Italiaans Loosdrecht

Al meerdere keren gegeten bij Trivio en elke keer tevreden vertrokken. Lekker eten, vriendelijke bediening, goede wijn aanbeveling (Daan ex hoefslag) en uiteraard leuke locatie. Voorgaande horeca experimenten zijn hier uitgeprobeerd maar met minder succes. Hopelijk kunnen we nog jaren van Trivio genieten. Hou vast aan jullie kwaliteit Trivio!

Bittere teleurstelling. Na een dag varen op het terras neergezakt. Bestelling voor 4 personen, waaronder een groot glas bier. Na 15 minuten drie consumpties, geen bier. Opnieuw dus een groot glas gevraagd. Zonder commentaar volgt na 5 minuten een fluitje. Dan het diner. Vier bestellingen, waarvan maar twee blijken opgenomen. Wanneer de andere twee arriveren, zijn de eerste twee al geruime tijd opgegeten. Het bestelde kraanwater is bijna lauw en wordt a 5,75 euro per karafje betaald. Hier gaan we nooit meer terug. Vriendelijke, maar onkundige bediening. Kwaliteit is so-so.

Sinds de nieuwe eigenaar Mike de touwtjes in handen heeft, is het een super gezellig en heerlijk restaurant geworden, fijn personeel die oog voor aandacht en detail hebben!
    Heerlijke gerechten op de nieuwe kaart, de mosterdsoep en T pan garnalen is zeker aan te raden, het is ons zo goed bevallen, dat wij onze huwelijksdag met Mike besproken hebben en we alle vertrouwen in Mike hebben om er een geslaagde dag van te maken.

Monique

Heerlijk gegeten, fantastische kok, vriendelijke en gezellige sfeer. Absoluut een aanrader in een prachtige omgeving!!

Ron van der Veen

Ron van der Veen

We hebben hier met z'n tweeën gegeten via de AH actie. Als voorafje hadden we beide de vis-trio. Super lekker en iedereen aan te bevelen. Als hoofdgerecht had mijn vrouw de sliptong en ik de schnitzel met champignonsaus. Beide waren verrukkelijk alleen is het wel een gepuzzel om de graten uit de vis te verwijderen. Als toetje hadden we beide Tiramisu. Een flink stuk na alles wat we al op hadden. We zijn beide geen kleine eters en gewend om ons bordje leeg te eten, maar we hebben er dit keer aardig ons best voor moeten doen om dit voor elkaar te krijgen. Het personeel was vriendelijk en niet opdringerig. Misschien is de prijs van 39.95 euro fors, maar nu de tweede persoon gratis at hebben we een zeer goede en lekkere maaltijd gehad voor weinig geld en kunnen we deze bistro bij iedereen van harte aanbevelen.

15. Nederlands Loosdrecht

Heerlijke zaak, qua eten en bediening!
    En ook een fijn terras aan het water. Zeker aan te raden

We waren er op zaterdag 3 juni 2017 ongeveer 18.30. Met drie personen. We namen vlees 2 ons super mals en heerlijk. Maar 27.50. Krijg je slechte patat. Kan zeker beter Salade onbeperkt pakken. Maar voor dat geld hoef ik niet naar Loosdrecht te rijden. Doe meer met jullie patat.

Heerlijk terras met mooi uitzicht over de plas! Eten was o.k.

Cathalijne

Prima eten maar niet bijzonder, en geen goede service. Drankjes werden 'vergeten', en wij hebben heel lang moeten wachten op ons eten en drinken.

J. van Dopperen

Met een grote groep lekker gegeten en was reuze gezellig.
    Top ... advies ga het eens zelf proberen.

Arie Kroon

Heerlijk gegeten, erg gezellig, super. Hartelijk dank, tot gauw. Dank je wel Kim en Joke

Het eten was heerlijk we hadden ossehaas erg goed
    Alleen de sfeer was erg koeltjes
    Maar wel een dikke 8 voor het geheel

Er is een nieuwe uitbater in Café Restaurant De Otter. Helemaal top daar. Gezellige bediening. Helemaal top gegeten. Kon niet beter. Van ons krijgen ze een 10. Het mooiste terras van Loosdrecht.

We waren altijd erg tevreden over afhaal bij jullie, maar vanavond na bestelling het weekmenu viel erg tegen. Erg karig alles bij elkaar en de nasi was meer alleen rijst!!! Nasi met heel in de verte beetje ei en ham, dat was em. Voorlopig komen we even niet.

Perfect gegeten leuke bediening

B van Hemert

Wij zijn er al 7x eerder geweest ditmaal met 12 mensen het is altijd zeer goed.
    Wat mij opvalt dat met weinig medewerkers alles perfect verloopt alles komt op tijd en kan tegelijk eten.
    Hele diepe buiging voor de bediening en het keukenpersoneel.
    Ik hoop dat het personeel dit ook te lezen krijgt.
    Mijn dank voor de perfecte avond.
    Bert en Sylvia van Hemert

De ontvangst was niet echt hartelijk.
    De sla van het saladebuffet was oud: bruin en verdord.
    Het dure vlees was niet vers en bremzout, de patatjes hard.
    Voor ons nooit meer!

Vertaal van English naar Nederlands

We waited a long time for our lunch order to be taken, then another 2 hours after that, at which point the waiter approached us and in a very nonchalant manner announced that they forgot about us, and tried to blame other people for it instead of taking responsibility and apologizing right away like a proper professional establishment.

Steven Kombrink

Gisteravond met mijn gezin (5 personen) heerlijk wezen eten bij Andersz. Prachtige gerechten, wij kozen voor de samen eten variant met voor elk wat wils op grote schotels en we waren alle vijf heel enthousiast over de kwaliteit en dat tegen heel redelijke prijzen. Eén klein minpuntje was de hoeveelheid groente, die was te minimaal maar verder niets dan lof, ook over de ontvangst en bediening

inkiepinkie

Als je hier binnenstapt word je volledig verrast door de charmante, gezellige en knusse sfeer.. Er branden 2 openbaarden en er zijn knusse bankjes en intieme tafeltjes in de serre. We hebben fantastisch gegeten. Hier krijg je nog een warm broodje vooraf zonder hier iets voor te betalen en als hoofdgerecht hadden wij zeetong, voor 27,50! Echt een mooie flinke tong, met groenten op bord en lekkere frietjes erbij. Met een leuk wijnarrangement erbij; hier werd vol enthousiasme tekst en uitleg bij gegeven door de spontane bediening. We zijn hier nog niet geweest in de zomer maar ik kan me voorstellen dat dit 1 van de mooiere plekjes in Nederland is! Enne... gratis parkeren voor de deur, tot de volgende keer keer!